Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
chelsea8

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av chelsea8 »

Det er forventet at Mount publiserer farvel til fansen i dag eller i morgen. Jeg tror ikke kommentarfeltet kommer til å være noe vakkert syn.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Er bare å få det vekk og begynne på ny uten slike virus i troppen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Morsomt med gårdagens grillfest på Cobham. Alt fra spillere til øvrige personell var invitert for å bli kjent med nysjefen og hans team.


Screenshot_20230704_145218_Twitter.jpg

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Ser det meldes om interesse for Cherki og SMS i dag og. Ja takk til begge. Caicedo meldes om positivet forhandlinger, håper denne overgangen kommer fort på plass. Mye mer rykter på spillere ut

Newcastle med intresse for Chalobah, Gallagher og Cucurella. Sterkest intresse for Gallagher. Cucu ønsker de å betale 25-30m pund, jeg mener oppriktig vi bør cashe inn på han og ta tapet før han blir verdt enda mindre. Chalobah håper jeg vi beholder, fin potet. Pulisic ryktet til både Milan og Lyon, Milan ikke villig til å betale mye. Kunne vi brukt han i en byttehandel med Lyon for Cherki? Odoi ønsker seg videre.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hva var SMS nå igjen?

Er det så vanskelig å skrive navnet eller deler av det?

Eller er det jeg som er teit her?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir jul 04, 2023 7:26 pm Hva var SMS nå igjen?

Er det så vanskelig å skrive navnet eller deler av det?

Eller er det jeg som er teit her?
"Alle" bruker forkortelsen SMS for Milinkovic-Savic, like vanlig som feks RLC og CHO. Mtp at Stefan Savic også finnes så er SMS fin forkortelse for mange. Men sikkert mange som ikke kjenner til det også.

Av en eller annen grunn synes jeg dette var veldig festlig.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tir jul 04, 2023 7:29 pm
GatlingGun skrev: tir jul 04, 2023 7:26 pm Hva var SMS nå igjen?

Er det så vanskelig å skrive navnet eller deler av det?

Eller er det jeg som er teit her?
"Alle" bruker forkortelsen SMS for Milinkovic-Savic, like vanlig som feks RLC og CHO. Mtp at Stefan Savic også finnes så er SMS fin forkortelse for mange. Men sikkert mange som ikke kjenner til det også.

Av en eller annen grunn synes jeg dette var veldig festlig.
Tenker jeg bruker M.Savic jeg fremover. Gikk helt greit å skrive.

Angående Gerrard så mistet jeg all respekt for ham der.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir jul 04, 2023 7:36 pm Tenker jeg bruker M.Savic jeg fremover. Gikk helt greit å skrive.
Nå vet du ihvertfall hvem SMS er!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tir jul 04, 2023 7:38 pm
GatlingGun skrev: tir jul 04, 2023 7:36 pm Tenker jeg bruker M.Savic jeg fremover. Gikk helt greit å skrive.
Nå vet du ihvertfall hvem SMS er!
Fikk vite det allerede for et par uker siden, men gikk rett i glemmeboken. Absolutt ikke en av de som er mest omtalt så å bruke forkortelse slik mener jeg er akkurat på grensen.

Første gang jeg så denne forkortelsen var nettopp for et par uker siden.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: tir jul 04, 2023 7:29 pm Av en eller annen grunn synes jeg dette var veldig festlig.
Veldig festlig, faktisk 😅

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir jul 04, 2023 7:41 pm
Lew_Ashby skrev: tir jul 04, 2023 7:38 pm
GatlingGun skrev: tir jul 04, 2023 7:36 pm Tenker jeg bruker M.Savic jeg fremover. Gikk helt greit å skrive.
Nå vet du ihvertfall hvem SMS er!
Fikk vite det allerede for et par uker siden, men gikk rett i glemmeboken. Absolutt ikke en av de som er mest omtalt så å bruke forkortelse slik mener jeg er akkurat på grensen.

Første gang jeg så denne forkortelsen var nettopp for et par uker siden.
Bare for å advare deg slik at du ikke irriterer deg - du kommer kanskje til å se RKM noen ganger fremover. Det er da Randal Kolo Muani som er sånn halvveis linket til Chelsea. Så flere som skrev det isted.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Ikke overraskende at John Kinsellas bum boy tar enkle penger i Saudi-Arabia, når han er så langt ifra god nok til å trene andre steder. Blir vondt når han får med seg Tory Frank ned dit. Lurer på hva Gary Gaz Neville og Spittin’ Jamie har å si til at kompisen valgte prosjektet til Ettifaq.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Skal prøve å huske det til neste gang @GatlingGun :lol: :lol: :lol:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Visste faktisk ikke at Shevchenko Jr var tilknyttet akademiet til Chelsea. Har skrevet under for Watford.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Kolo Muani er null problem, selv om akkurat på Twitter gjør alle forkortelser mening. Er som Mac Allister. Går fint å skrive. AMA gjør mening på twitter, selv om det (som SMS) er en vanlig forkortelse for noe annet. M Allister blir igjen en rar forkortelse.

Milinković-Savić derimot er noe herk å skrive, også på FD. Det er grenser for hvor langt fornavn eller etternavn man skal skrive. SMS har alltid gitt mening for meg.
Jeg har det samme angående Cristiano Ronaldo og Luís Enrique også, Cristiano Ronaldo skriver jeg bortimot alltid CR, og så lenge Luís Enrique er nevnt så kaller jeg ham LE.
Det å kalle dem Ronaldo og Enrique gjør omtrent like mye mening som å kalle Ole Gunnar Solskjær for Gunnar.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mount bør få refundert det han betaler PR-rådgiverne sine. For en shitty adjøhilsen, ser ut som en gisselvideo.


Tyvenbjarne

Legg inn av Tyvenbjarne »

Den var mildt sagt flau. Leser jo direkte fra et ark eller noe under kamera, og er stiv som en pinne i både blikk og stemme.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Haha, for ei rotte. 18 år i Chelsea og stikker med en gang Saudi-Arabia vifter med litt penger. Gammel innspilt video fra tidligere i sommer.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Oman Air inn som ny hovedsponsor?

Bilde

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

chelsea8 skrev: tir jul 04, 2023 10:46 pm Haha, for ei rotte. 18 år i Chelsea og stikker med en gang Saudi-Arabia vifter med litt penger. Gammel innspilt video fra tidligere i sommer.
Tja, akkurat den kan dere ikke bruke mot han, men mtp hvor han kommer i fra burde det i tilfelle ikke overrasket dere?!:)

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »



Gode odds på at det ikke blir Stake på skjorta nå.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Han er bygd som en PL-spiller allerede:



Jeg lurer på om han kan fylle en defensiv midtbanerolle tidligere enn antatt. Som @Inbetweener pleier å si er det den "enkle" rollen som krever mye fysikk, noe Santos har masse av. "Motoren" hans er visstnok ekstrem.

Vurderingen til CFC Central var at Santos, på noe sikt ville bli for god for den "enkle" rollen. For å bruke Chelsea-terminologi vil vi få mer nytte av han som en Essien enn en Makelele. I lys av det kan man si at han ikke er "klar" i forhold til hans fulle potensial, men kan han være klar for en mer begrenset rolle? Jeg lurer på det.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Orakelet skrev: ons jul 05, 2023 8:52 am Han er bygd som en PL-spiller allerede:



Jeg lurer på om han kan fylle en defensiv midtbanerolle tidligere enn antatt. Som @Inbetweener pleier å si er det den "enkle" rollen som krever mye fysikk, noe Santos har masse av. "Motoren" hans er visstnok ekstrem.

Vurderingen til CFC Central var at Santos, på noe sikt ville bli for god for den "enkle" rollen. For å bruke Chelsea-terminologi vil vi få mer nytte av han som en Essien enn en Makelele. I lys av det kan man si at han ikke er "klar" i forhold til hans fulle potensial, men kan han være klar for en mer begrenset rolle? Jeg lurer på det.
Begynner å bli en del atleter i troppen nå. Greit å få ut litt daukjøtt og pingle-pettere og erstatte det med tekniske maskiner.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jaja, da var det bekreftet. Money Mase lever opp til navnet sitt, og kan dra til helvete. Unner ham ingenting godt når han stikker med halen mellom beina til Manure.

Kommentaren til Reece på IG var nydelig: 🥲🥲🥲
Han later ikke til å ha mye til over for Mason og Kai om dagen.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Orakelet skrev: ons jul 05, 2023 8:52 am Jeg lurer på om han kan fylle en defensiv midtbanerolle tidligere enn antatt.
Tydeligvis har vi så god kvalitet og bredde i den rollen at vi ikke trenger en kar som Santos:



Jeg kan ikke forstå annet enn at det betyr flere kjøp fremover og det må være spillere som er bedre enn Santos, dvs 50 mill+ nivået.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Orakelet skrev: ons jul 05, 2023 10:00 am
Orakelet skrev: ons jul 05, 2023 8:52 am Jeg lurer på om han kan fylle en defensiv midtbanerolle tidligere enn antatt.
Tydeligvis har vi så god kvalitet og bredde i den rollen at vi ikke trenger en kar som Santos:



Jeg kan ikke forstå annet enn at det betyr flere kjøp fremover og det må være spillere som er bedre enn Santos, dvs 50 mill+ nivået.
Nå er tweeten slettet.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 9:16 am Jaja, da var det bekreftet. Money Mase lever opp til navnet sitt, og kan dra til helvete. Unner ham ingenting godt når han stikker med halen mellom beina til Manure.

Kommentaren til Reece på IG var nydelig: 🥲🥲🥲
Han later ikke til å ha mye til over for Mason og Kai om dagen.
Hvilken kommentar, kan ikke se han har lagt ut noe nytt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

GatlingGun skrev: ons jul 05, 2023 11:58 am Hvilken kommentar, kan ikke se han har lagt ut noe nytt.
Sjekk posten til Mount der han «forklarer» at han drar fra Chelsea, og se på kommentarene.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 12:11 pm
GatlingGun skrev: ons jul 05, 2023 11:58 am Hvilken kommentar, kan ikke se han har lagt ut noe nytt.
Sjekk posten til Mount der han «forklarer» at han drar fra Chelsea, og se på kommentarene.
Lenge siden jeg sluttet å følge Money Mase. Ser kun at James har postet tre tåre-emojis. Ikke noe spesielt det vel? Samme har Broja gjort.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: ons jul 05, 2023 12:31 pm Lenge siden jeg sluttet å følge Money Mase. Ser kun at James har postet tre tåre-emojis. Ikke noe spesielt det vel? Samme har Broja gjort.
Alle har gjort det, er jo bare en en måte å formidle at man er lei seg for at Mount forlater klubben.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»