Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Downlight

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av Downlight »

Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 8:05 pm
Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 7:58 pm RBK må kjenne sin plass i hierarkiet. Bra jobba av Dorsin og fint for spiller når det selges til bedre klubber.
Bra jobba av Dorsin? Hva har han gjort i denne saken?
Så vidt jeg skjønner har Dorsin signert flere spillere som er knyttet til det agentfirmaet hvor han tidligere jobbet. Sier ikke at det er feil, men det stinker litt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:08 pm edit: og der postet han andre med samme lidelse
Bra du er på ballen, rett før jeg rapporterte innlegget ditt, for å ignorere meg.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Downlight skrev: tir jul 04, 2023 8:08 pm
Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 8:05 pm
Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 7:58 pm RBK må kjenne sin plass i hierarkiet. Bra jobba av Dorsin og fint for spiller når det selges til bedre klubber.
Bra jobba av Dorsin? Hva har han gjort i denne saken?
Så vidt jeg skjønner har Dorsin signert flere spillere som er knyttet til det agentfirmaet hvor han tidligere jobbet. Sier ikke at det er feil, men det stinker litt.
Ja, har virket litt fishy det der. Mulig denne Haugzu har aksjer i det selskapet ettersom han synes han har jobba så bra.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 7:58 pm RBK må kjenne sin plass i hierarkiet. Bra jobba av Dorsin og fint for spiller når det selges til bedre klubber.
Yess :)

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Tjaaah skrev: tir jul 04, 2023 8:11 pm
Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:08 pm edit: og der postet han andre med samme lidelse
Bra du er på ballen, rett før jeg rapporterte innlegget ditt, for å ignorere meg.
Hvilken lidelse? Godt humør? Det er en lidelse jeg kunne tenkt meg.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Tjaaah skrev: tir jul 04, 2023 8:11 pm
Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:08 pm edit: og der postet han andre med samme lidelse
Bra du er på ballen, rett før jeg rapporterte innlegget ditt, for å ignorere meg.
Hva prater du om? Lmao

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Holse forlate Trondheims beste fotballag? Full tillit til Dorsin her.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 8:18 pm Hvilken lidelse? Godt humør? Det er en lidelse jeg kunne tenkt meg.
All forskning kan tyde på at mennesker med godt humør settes ut i skogen, i ung alder, i Trøndelag. Kanskje derfor de er så skeptiske.
Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:20 pm Hva prater du om? Lmao
Nei, det var ikke lmao jeg snakket om denne gangen. Jeg tenkte mer på rolfmao, men du var absolutt inne på noe.
Sist redigert av Tjaaah den tir jul 04, 2023 8:35 pm, redigert 1 gang totalt.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 8:18 pm
Tjaaah skrev: tir jul 04, 2023 8:11 pm
Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:08 pm edit: og der postet han andre med samme lidelse
Bra du er på ballen, rett før jeg rapporterte innlegget ditt, for å ignorere meg.
Hvilken lidelse? Godt humør? Det er en lidelse jeg kunne tenkt meg.
Fullstendig obsession med RBK. Er en "liten" gruppe supportere av andre lag som tilbringer en usunn mengde tid i denne tråden, og fullstendig forsøpler den for oss som vil lese og diskutere meninger som ikke kun er gjennomsyret av skadefryd og rent hat.

Tror ikke mange her forstår hvor lite interessant det er å lese meningene til folk som hater RBK, i en RBK-tråd. Om målet er å drive oss alle tilbake til RBKweb, så OK. Men ellers er det ganske døvt.
Sist redigert av Dewaz den tir jul 04, 2023 8:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:08 pm
Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 7:58 pm RBK må kjenne sin plass i hierarkiet. Bra jobba av Dorsin og fint for spiller når det selges til bedre klubber.
Er det ikke litt pinlig å være så obsessed med RBK? En kjapp titt på innleggs-historikken din, og vel. Det er jo kleint.

edit: og der postet han andre med samme lidelse rett før meg. Alltid hyggelig med mangfold i tråden.
Oppsummer gjerne funnene i dette kjappe søket ditt. Hvor høy andel av innleggene til de du sikter til omhandler RBK?
Og hvor høy andel av dine innlegg omhandler henholdsvis Molde, Glimt og Brann?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:35 pm Fullstendig obsession med RBK. Er en "liten" gruppe supportere av andre lag som tilbringer en usunn mengde tid i denne tråden, og fullstendig forsøpler den for oss som vil lese og diskutere meninger som ikke kun er gjennomsyret av skadefryd og rent hat.

Tror ikke mange her forstår hvor lite interessant det er å lese meningene til folk som hater RBK, i en RBK-tråd. Om målet er å drive oss alle tilbake til RBKweb, så OK. Men ellers er det ganske døvt.
Som man reder ligger man. Du har vel selv vært en av de verste gjennom tidene på akkurat dette.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Vikingen skrev: tir jul 04, 2023 8:40 pm
Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:35 pm Fullstendig obsession med RBK. Er en "liten" gruppe supportere av andre lag som tilbringer en usunn mengde tid i denne tråden, og fullstendig forsøpler den for oss som vil lese og diskutere meninger som ikke kun er gjennomsyret av skadefryd og rent hat.

Tror ikke mange her forstår hvor lite interessant det er å lese meningene til folk som hater RBK, i en RBK-tråd. Om målet er å drive oss alle tilbake til RBKweb, så OK. Men ellers er det ganske døvt.
Som man reder ligger man. Du har vel selv vært en av de verste gjennom tidene på akkurat dette.
Null sjanse. Kanskje for ti år siden, men det er lang tid.
Sist redigert av Dewaz den tir jul 04, 2023 8:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Vikingen skrev: tir jul 04, 2023 8:40 pm Som man reder ligger man. Du har vel selv vært en av de verste gjennom tidene på akkurat dette.
Tenk hvor mye færre sånne innlegg det hadde blitt, om ikke Rhino Thue hadde hengt seg opp i de.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Det søte er jo alle disse som later til å oppriktig tro at vi trenger å bli fortalt om det ene og det andre som RBK gjør feil etter at vi selv allerede har brukt noen tusen innlegg på å vie det oppmerksomhet.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Tjaaah skrev: tir jul 04, 2023 8:41 pm
Vikingen skrev: tir jul 04, 2023 8:40 pm Som man reder ligger man. Du har vel selv vært en av de verste gjennom tidene på akkurat dette.
Tenk hvor mye færre sånne innlegg det hadde blitt, om ikke Rhino Thue hadde hengt seg opp i de.
Vel. Jeg kunne tenkt meg å skrive langt flere innlegg i klubbtråden vår, men det frister ikke når man ser hva aktiviteten fra andre lags supportere bidrar til.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

PapaSmurf skrev: tir jul 04, 2023 1:38 am
Dewaz skrev: søn jul 02, 2023 11:09 pm
Og så håper jeg medlemmene i klubben innser at vi fint kan ta imot midler fra regionens rikmenn, i hvert fall om vi skal konkurrere med diverse kjøpeklubber fra Romsdal
Dette er jo en slags selvmotsigelse.

Hver gang vi påpeker at Molde selger for mer enn vi kjøper for og at vi går i pluss år etter år (selv om støtten trekkes fra) og at alle lag i Eliteserien forsåvidt er kjøpelag så smeller det fra Trondheim at dere har tjent pengene deres sjøl.

Men i det dere får rikinghjelp så blir dere jo automatisk en kjøpeklubb skal man følge den logikken.
Det er jo alltids mye lettere å tjene penger når man får 1 mrd i gave.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Vikingen skrev: tir jul 04, 2023 8:40 pm
Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:35 pm Fullstendig obsession med RBK. Er en "liten" gruppe supportere av andre lag som tilbringer en usunn mengde tid i denne tråden, og fullstendig forsøpler den for oss som vil lese og diskutere meninger som ikke kun er gjennomsyret av skadefryd og rent hat.

Tror ikke mange her forstår hvor lite interessant det er å lese meningene til folk som hater RBK, i en RBK-tråd. Om målet er å drive oss alle tilbake til RBKweb, så OK. Men ellers er det ganske døvt.
Som man reder ligger man. Du har vel selv vært en av de verste gjennom tidene på akkurat dette.
Så denne kollektive dejeksjonen er en personlig vedetta mot Dewaz, som alle vi andre RBK-supportere må lide oss gjennom?

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Spent om RBK klarer å holseg i Eliteserien om dansken drar.

Glimt2020

Legg inn av Glimt2020 »

Hvis Carlo kommer til Glimt så begynner det å bli såpass mange dansker i klubben at byen bør vurdere å droppe ny stadion og heller bygge et enormt Tivoli på den utvalgte tomta.

Opp igjennom tiden har vi forøvrig solgt rimelig mange av våre nøkkelspillere til dere, så én nøkkelspiller andre veien er da vel ikke for mye å be om? 🤷

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

DuncanE skrev: tir jul 04, 2023 10:08 pm
Vikingen skrev: tir jul 04, 2023 8:40 pm
Dewaz skrev: tir jul 04, 2023 8:35 pm Fullstendig obsession med RBK. Er en "liten" gruppe supportere av andre lag som tilbringer en usunn mengde tid i denne tråden, og fullstendig forsøpler den for oss som vil lese og diskutere meninger som ikke kun er gjennomsyret av skadefryd og rent hat.

Tror ikke mange her forstår hvor lite interessant det er å lese meningene til folk som hater RBK, i en RBK-tråd. Om målet er å drive oss alle tilbake til RBKweb, så OK. Men ellers er det ganske døvt.
Som man reder ligger man. Du har vel selv vært en av de verste gjennom tidene på akkurat dette.
Så denne kollektive dejeksjonen er en personlig vedetta mot Dewaz, som alle vi andre RBK-supportere må lide oss gjennom?
Neida, jeg antar det er like mye rettet mot deg. Men alle må lide seg gjennom det, ja. Men jeg var egentlig ferdig etter å ha gjengitt den tweeten.

Så er jeg litt overrasket over denne motstanden mot at Holse skal til B/G. Det er jo ikke måte på hvordan man har argumentert for hvor naturlig det har vært at spillere har gått andre veien.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Vikingen skrev: tir jul 04, 2023 11:15 pm
DuncanE skrev: tir jul 04, 2023 10:08 pm
Vikingen skrev: tir jul 04, 2023 8:40 pm

Som man reder ligger man. Du har vel selv vært en av de verste gjennom tidene på akkurat dette.
Så denne kollektive dejeksjonen er en personlig vedetta mot Dewaz, som alle vi andre RBK-supportere må lide oss gjennom?
Neida, jeg antar det er like mye rettet mot deg. Men alle må lide seg gjennom det, ja. Men jeg var egentlig ferdig etter å ha gjengitt den tweeten.

Så er jeg litt overrasket over denne motstanden mot at Holse skal til B/G. Det er jo ikke måte på hvordan man har argumentert for hvor naturlig det har vært at spillere har gått andre veien.
Ja, det er et kjempeargument å selge Holse til Bodø/Glimt fordi Mini og Ørjan kom hit med hockeysveis i 1988. Ser absolutt den.

Men uansett ingen grunn til å bare jabbe i vei om løse rykter. La dem klaske 50 millioner på desken, så får vi se på saken.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 11:38 pm Ja, det er et kjempeargument å selge Holse til Bodø/Glimt fordi Mini og Ørjan kom hit med hockeysveis i 1988. Ser absolutt den.

Men uansett ingen grunn til å bare jabbe i vei om løse rykter. La dem klaske 50 millioner på desken, så får vi se på saken.
Holse sa i et intervju nylig at han kjente på at han hadde større ambisjoner. Da blir jeg ekstremt overrasket om han faktisk går til Glimt.

For all del, de er pr d.d. det beste laget i Eliteserien. Men de er fremdeles i Eliteserien.

qbah

Legg inn av qbah »

Ikke minst er Holse meg enn god nok for en bedre liga og et bedre lag enn Eliteseriens beste lag er.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

qbah skrev: tir jul 04, 2023 11:56 pm Ikke minst er Holse meg enn god nok for en bedre liga og et bedre lag enn Eliteseriens beste lag er.
Enda god tid da kontrakten går ut i desember 2024. Anser det sannsynlig at det fortsatt går an å få noen titalls millioner ved å selge ham utenlands etter sesongen. For BG kommer ev. bare med et tulletilbud som det er umulig å ta seriøst. Sannsynligvis kommer de ikke med noe i det hele tatt.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

For min del så er jeg såpass pragmatisk at jeg mener RBK bør godta et bud fra Glimt hvis det er høyt nok til at en ville godtatt tilsvarende fra Frankrike, Italia og andre steder en kan se for seg at det er interesserte klubber. Jeg vil dog anta at Holse ser for seg å flytte til en sterkere liga enn ES og til en fetere lønningspose enn han noen gang vil kunne få i Norge, han er nok såpass gammel at han ikke kan ta et mellomsteg via Bodø, så jeg vil tro at valget står mellom å gjøre som Mike Jensen og bli lenge i Trondheim eller dra til utlandet, helst nå til sommeren.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Glimt2020 skrev: tir jul 04, 2023 10:31 pm Hvis Carlo kommer til Glimt så begynner det å bli såpass mange dansker i klubben at byen bør vurdere å droppe ny stadion og heller bygge et enormt Tivoli på den utvalgte tomta.

Opp igjennom tiden har vi forøvrig solgt rimelig mange av våre nøkkelspillere til dere, så én nøkkelspiller andre veien er da vel ikke for mye å be om? 🤷
Be ................ er nok det sentrale ordet her.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 11:38 pm Ja, det er et kjempeargument å selge Holse til Bodø/Glimt fordi Mini og Ørjan kom hit med hockeysveis i 1988. Ser absolutt den.
Det er jo ikke det som er argumentet. Argumentet er at norsk fotball, deriblant rbk, er tjent med at Bodø/Glimt blir et lokomotiv i norsk fotball.

Glimt2020

Legg inn av Glimt2020 »

bønna1/2 skrev: ons jul 05, 2023 12:29 am
Glimt2020 skrev: tir jul 04, 2023 10:31 pm Hvis Carlo kommer til Glimt så begynner det å bli såpass mange dansker i klubben at byen bør vurdere å droppe ny stadion og heller bygge et enormt Tivoli på den utvalgte tomta.

Opp igjennom tiden har vi forøvrig solgt rimelig mange av våre nøkkelspillere til dere, så én nøkkelspiller andre veien er da vel ikke for mye å be om? 🤷
Be ................ er nok det sentrale ordet her.
Glimt kommer jo ikke til å ikke betale for seg hvis det er det du tenker på. Kan ikke tenke meg Glimt gir noen skamtilbud, men selvsagt er jo dette i 25-klassen pluss gode vilkår ellers. De gode vilkårene ellers har jo gitt avkastning i det siste for andre klubber?

RBK, regrupper og bygg dere opp igjen. Få ned kostnadene, jobb inn nytt talent og få orden på økonomien. Så kommer Rosenborg tilbake.

Champis

Legg inn av Champis »

qbah skrev: tir jul 04, 2023 11:56 pm Ikke minst er Holse meg enn god nok for en bedre liga og et bedre lag enn Eliteseriens beste lag er.

Han er god nok for en bedre liga enn Eliteserien, men han går nok neppe til et lag som er særlig bedre enn Glimt - kanskje t.o.m. til et svakere lag.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Vikingen skrev: tir jul 04, 2023 11:15 pm
DuncanE skrev: tir jul 04, 2023 10:08 pm
Vikingen skrev: tir jul 04, 2023 8:40 pm

Som man reder ligger man. Du har vel selv vært en av de verste gjennom tidene på akkurat dette.
Så denne kollektive dejeksjonen er en personlig vedetta mot Dewaz, som alle vi andre RBK-supportere må lide oss gjennom?
Neida, jeg antar det er like mye rettet mot deg. Men alle må lide seg gjennom det, ja. Men jeg var egentlig ferdig etter å ha gjengitt den tweeten.

Så er jeg litt overrasket over denne motstanden mot at Holse skal til B/G. Det er jo ikke måte på hvordan man har argumentert for hvor naturlig det har vært at spillere har gått andre veien.
Du tenker dette i like stor grad var rettet mot meg? Finner du et eneste eksempel på at jeg har herjet på uanstendig vis i andre lags klubbtråd, Viking? Jeg herjer sikkert jevnlig, men ikke ikke andres klubbtråder.

Jeg forstår jo godt at dere opplever mindreverdighetskomplekser i forhold til supportere av Norges største fotballklubb, og et kolossalt behov for å uttrykke skadefryd, men det får da være måte på. Det er jo et jevnlig tilsig av piss utenfra. Som stor grad preger tråden. I mye større grad enn dere andre opplever i deres klubbtråder.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»