Bodø/Glimt Klubbtråd

Svar
Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Re: Bodø/Glimt Klubbtråd

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 11:11 pm Utenlandske klubber må snart forstå at det er kollektivet som gjør spillerne gode. I det store utland faller de gjennom alle som en.
Gjesp.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 11:03 pm @PapaSmurf Har aldri smakt surstrømming. Gleder meg!
Har en ørliten følelse av at det smaker en anelse grusomt.

Jaauda

Legg inn av Jaauda »

Korgutt skrev: tir jul 04, 2023 11:09 pm
Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 11:05 pm
Med all respekt for Sparta Praha. Tror de?? For 15 millioner... LOL
Klassisk Bodø/Glimt holdning det her. Kjøpe råbillig og helst bare for 1,-kr og selge i milliardklassen.
Synes du det er en dårlig strategi?

dani07

Legg inn av dani07 »

Korgutt skrev: tir jul 04, 2023 11:09 pm
Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 11:05 pm

Med all respekt for Sparta Praha. Tror de?? For 15 millioner... LOL
Klassisk Bodø/Glimt holdning det her. Kjøpe råbillig og helst bare for 1,-kr og selge i milliardklassen.
Skjønner at du misliker det meste med Glimt, men det er jo fint om du kan bidra til noe diskusjon i tråden, ikke bare harpe på med de samme solide vitsene og poengene, som ikke bidrar til noe annet enn eder og galle.
Men ja, det er selvfølgelig helt håpløst at man sier nei til et bud på 15 millioner for en landslagsspiller på 27 år til utlandet, samtidig som bunnklubben HamKam selger Eriksen for samme summen internt i ligaen.

Tror kanskje Glimt burde straffes for å si nei til den summen, for det går virkelig ikke.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: tir jul 04, 2023 11:15 pm
Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 11:03 pm @PapaSmurf Har aldri smakt surstrømming. Gleder meg!
Har en ørliten følelse av at det smaker en anelse grusomt.
Jeg skjønner ikke at det går an men kona mi har ei svensk tante som mener at dette er en delikatesse som må nytes. Jeg brekker meg bare en slik boks blir åpnet. Der er jeg.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

dani07 skrev: tir jul 04, 2023 11:23 pm
Korgutt skrev: tir jul 04, 2023 11:09 pm
Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 11:05 pm

Med all respekt for Sparta Praha. Tror de?? For 15 millioner... LOL
Klassisk Bodø/Glimt holdning det her. Kjøpe råbillig og helst bare for 1,-kr og selge i milliardklassen. :lol:
Skjønner at du misliker det meste med Glimt, men det er jo fint om du kan bidra til noe diskusjon i tråden, ikke bare harpe på med de samme solide vitsene og poengene, som ikke bidrar til noe annet enn eder og galle.
Men ja, det er selvfølgelig helt håpløst at man sier nei til et bud på 15 millioner for en landslagsspiller på 27 år til utlandet, samtidig som bunnklubben HamKam selger Eriksen for samme summen internt i ligaen.

Tror kanskje Glimt burde straffes for å si nei til den summen, for det går virkelig ikke.
Trodde den faktisk kom med jeg men det gjorde den faktisk ikke. Ser du etter i sitatet så ser du hva jeg utelot. Skulle bare prøve meg på en liten vits.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

PapaSmurf skrev: tir jul 04, 2023 10:30 pm
Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 9:50 pm @PapaSmurf Hvis Junkeren og Innstranda spiller i Eliteserien en dag så skal jeg leve på surstrømming i ei uke samtidig som jeg sykler Bodø - Mo i Rana på enhjulssykkel.
Det sa jeg om KBK og.

Kanskje ikke ordrett, men ca samme mening, men med andre geografiske lokasjoner :lol:
Men turen over te Batnfjorden e ikkje det samme som å måtte sykle over Saltfjellet...

Glimt2020

Legg inn av Glimt2020 »

15 millioner for Brice, som er en av Glimts viktigste spillere?

Nei, nei, nei, nei, nei. Blir bare helt matt av at det er mulig å komme med et så jævlig frekt bud. Aldri, aldri i verden. Glimt burde beholde han nesten uansett bud. En av Glimts beste angrepsspillere (ja faktisk).

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Man kan lure på hvor godt informerte Sparta Praha egentlig er? Tipper de fleste som går rundt i gangene på Aspmyra tenker at det er et lag man vinner mot oftere enn man taper. Glimt anno 2023 er ikke Glimt anno 2020.

Tror ikke det frister veldig for spillerne heller. Lønna er selvsagt et pluss, men adressen er nok ikke superattraktiv.

Glimt2020

Legg inn av Glimt2020 »

Ja man kan virkelig begynne å lure. De er helt på villspor. Og i samme slengen så tror jeg det er viktig å tenke på hvor viktig backene er for enkelte typer lag. For Glimt sin måte å spille på - essensielle. 15 millioner, gud jeg vet nesten ikke hva jeg skal si.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Skal ikke uttale meg om hva som er korrekt pris fir Brice men 15 mill kan jeg konstantere er altfor lavt.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Korgutt skrev: ons jul 05, 2023 12:21 am Skal ikke uttale meg om hva som er korrekt pris fir Brice men 15 mill kan jeg konstantere er altfor lavt.
Alt under det dobbelte er latterlig. Tror nok man må opp på tregangen for at Glimt skal lukte på det.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kalle73 skrev: tir jul 04, 2023 11:39 pm
PapaSmurf skrev: tir jul 04, 2023 10:30 pm
Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 9:50 pm @PapaSmurf Hvis Junkeren og Innstranda spiller i Eliteserien en dag så skal jeg leve på surstrømming i ei uke samtidig som jeg sykler Bodø - Mo i Rana på enhjulssykkel.
Det sa jeg om KBK og.

Kanskje ikke ordrett, men ca samme mening, men med andre geografiske lokasjoner :lol:
Men turen over te Batnfjorden e ikkje det samme som å måtte sykle over Saltfjellet...
Fursetfjellet er bare en hump. Men Vistdalsheia er ondskapsfull. Så jeg ville valgt å si at jeg skal sykle på trehjulssykkel opp der og spise saltfiskball.

Champis

Legg inn av Champis »

Glimt2020 skrev: tir jul 04, 2023 6:26 pm Er Holse noe særlig bedre enn Fet og Saltnes? Er ikke overbevist om det.

Jepp.

Champis

Legg inn av Champis »

Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 9:50 pm @PapaSmurf Hvis Junkeren og Innstranda spiller i Eliteserien en dag så skal jeg leve på surstrømming i ei uke samtidig som jeg sykler Bodø - Mo i Rana på enhjulssykkel.

Haha, ja - det er nok et stykke mellom Junkeren/Innstranda og Kristiansund mtp. potensial og ambisjoner.

Champis

Legg inn av Champis »

Korgutt skrev: tir jul 04, 2023 11:09 pm
Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 11:05 pm

Med all respekt for Sparta Praha. Tror de?? For 15 millioner... LOL
Klassisk Bodø/Glimt holdning det her. Kjøpe råbillig og helst bare for 1,-kr og selge i milliardklassen.

Så du tenker de burde takket ja?

Champis

Legg inn av Champis »

Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 11:11 pm Utenlandske klubber må snart forstå at det er kollektivet som gjør spillerne gode. I det store utland faller de gjennom alle som en.

Nå er det faktisk mulig å vurdere spillere sine egenskaper. Både det fysiske, tempoet, fotballforståelsen, teknikken etc. Tilfeldig at flere har kommet hjem. Men det er tross alt spillere som lykkes også.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Bilde

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 11:54 pm Man kan lure på hvor godt informerte Sparta Praha egentlig er? Tipper de fleste som går rundt i gangene på Aspmyra tenker at det er et lag man vinner mot oftere enn man taper. Glimt anno 2023 er ikke Glimt anno 2020.

Tror ikke det frister veldig for spillerne heller. Lønna er selvsagt et pluss, men adressen er nok ikke superattraktiv.
Begynner jo å bli noen nordmenn i Praha. Vindheim i Sparta, Zafeiris og nå Sinyan i Slavia.

Hudsucker

Legg inn av Hudsucker »

netrebske skrev: ons jul 05, 2023 1:41 am Begynner jo å bli noen nordmenn i Praha. Vindheim i Sparta, Zafeiris og nå Sinyan i Slavia.
Sånn rent bortsett fra at Brice er en enormt god spiller som definitivt bør selges for 15 mill i Euro snarere enn i kroner, må en også skjenke en trøstende tanke til dem som blir invitert til å flytte til Praha, men ender opp med å bli værende i Bodø.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »



🙃

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 11:54 pm Tror ikke det frister veldig for spillerne heller. Lønna er selvsagt et pluss, men adressen er nok ikke superattraktiv.
Nå har jeg bodd i Bodø og vært noen ganger i Praha, og jeg hadde valgt Praha 100/100 ganger.

Det er jo en kul by.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

PapaSmurf skrev: ons jul 05, 2023 1:23 am
Kalle73 skrev: tir jul 04, 2023 11:39 pm
PapaSmurf skrev: tir jul 04, 2023 10:30 pm

Det sa jeg om KBK og.

Kanskje ikke ordrett, men ca samme mening, men med andre geografiske lokasjoner :lol:
Men turen over te Batnfjorden e ikkje det samme som å måtte sykle over Saltfjellet...
Fursetfjellet er bare en hump. Men Vistdalsheia er ondskapsfull. Så jeg ville valgt å si at jeg skal sykle på trehjulssykkel opp der og spise saltfiskball.
I Eresfjordn e det jo større syklista som har slete på trehjulssykkel, vil æ tru...

Nordlys

Legg inn av Nordlys »


Glimt2020

Legg inn av Glimt2020 »

Nordlys skrev: ons jul 05, 2023 10:19 am
Tror Inge og familien hans bor i Saltdal, helt normal gramatikk der 🤷

startelver

Legg inn av startelver »

Spiller på Glimt til helgen. Go go !

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Bassi inn i følge iTromsø.

Og som forventet sikler en rekke klubber etter Isak Amundsen. Det er så kjipt at vi gav slipp på JSL, og gir slipp på Isak, til fordel for an 31 år gammel Lode på hell.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

AN skriver at det diskuteres en byttehandel med Nordås rundt Bassi. Tror det kan være greit for alle parter, for Nordås virker ikke å få det til å fungere skikkelig i Glimt, og han får jo heller ikke spilletid nok. Men det forutsetter selvfølgelig at Glimt får inn noen andre, mtp Espejords historikk.

Om man gir slipp på Amundsen, så må man vel nesten hente inn en stopper til? Evt. satse på Saltnes som backup? For da sitter man med Moe, Lode og Bjørtuft, og Moe er jo mildt sagt skadeutsatt.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Vi har fortsatt kontrakt med Sigurd Kvile remember. Potensialet er der...

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Nordlys skrev: ons jul 05, 2023 12:04 pm Vi har fortsatt kontrakt med Sigurd Kvile remember. Potensialet er der...
Er han ung nok til å hentes hjem midt i sesongen?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»