Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: tir jul 04, 2023 10:55 pm
Korgutt skrev: tir jul 04, 2023 10:51 pm Registrerte at Trond Strande pådrog seg gult kort på slutten av kampen søndag kveld. Noen som fikk med seg hva som skjedde?
Strande er et følelsesmenneske. Kjenner meg igjen. Jeg hadde fått så mange gule kort.

Edit: Tok meg 5 min å poste dette. Helsikes styr med dette forumet hele tiden.
Kommer aldri til å glemme at han involverte seg på Nadderud når en av våre spillere ble utsatt for et «drapsforsøk» av en Stabæk innbytter som ville markere seg. Husker du hvem av våre dette var snakk om?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: tir jul 04, 2023 10:59 pm
PapaSmurf skrev: tir jul 04, 2023 10:55 pm
Korgutt skrev: tir jul 04, 2023 10:51 pm Registrerte at Trond Strande pådrog seg gult kort på slutten av kampen søndag kveld. Noen som fikk med seg hva som skjedde?
Strande er et følelsesmenneske. Kjenner meg igjen. Jeg hadde fått så mange gule kort.

Edit: Tok meg 5 min å poste dette. Helsikes styr med dette forumet hele tiden.
Kommer aldri til å glemme at han involverte seg på Nadderud når en av våre spillere ble utsatt for et «drapsforsøk» av en Stabæk innbytter som ville markere seg. Husker du hvem av våre dette var snakk om?
Haugen. Forferdelig tackling.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

Håper vi møter Roma i EL, så Strande får ta en for laget og banke opp hele benken til Roma - hvis de prøver seg på noe.

Federin

Legg inn av Federin »

BiggusD skrev: tir jul 04, 2023 11:57 pm Håper vi møter Roma i EL, så Strande får ta en for laget og banke opp hele benken til Roma - hvis de prøver seg på noe.
Tja. Frister ikke med det styret Knudsen rotet seg inn i :-P

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Kan en få se Ulland på banen igjen mot selveste Brann til helga. Nå når Pyromanen er ute bør vel Retsius få spiseplass.
Fikk rett før sesongen at Brann blir å regne med i år. Vil nok bli en fin batalje dette om da ikke den sortkledde finner på å ødelegge.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Kongemannen skrev: ons jul 05, 2023 8:59 am Kan en få se Ulland på banen igjen mot selveste Brann til helga. Nå når Pyromanen er ute bør vel Retsius få spiseplass.
Fikk rett før sesongen at Brann blir å regne med i år. Vil nok bli en fin batalje dette om da ikke den sortkledde finner på å ødelegge.
Jeg er overladd!

TorVarhaug

Legg inn av TorVarhaug »

TV 2 erfarer: Rivaler snuser på Glimt-stopper
BAK I KØEN: Isak Helstad Amundsen har havnet litt bak i køen i Bodø/Glimt. Flere rivaler i Eliteserien følger situasjonen hans tett. Foto: Marius Simensen / BILDBYRÅN

Isak Helstad Amundsen (23) har kun startet i serieåpningen for Bodø/Glimt i Eliteserien i år.

Det har flere rivaler i Eliteserien bitt seg merke i. Ifølge TV 2s opplysninger har både Viking, Molde og Vålerenga sjekket opp statusen til Glimts midtstopper.

Lengst frem i skoene virker Viking å være: Stavanger-klubben er på jakt etter en midtstopper siden Gianni Stensness er langtidsskadd og fordi man ønsker å være forberedt om David Brekalo blir solgt.

– Jeg kommenterer ikke navn på spillere fra andre klubber, sier sportssjef Erik Nevland i Viking.

Slik TV 2 forstår det har Glimt foreløpig ikke gitt Viking et klart svar på hva man krever for å selge Helstad Amundsen. I Molde er Helstad Amundsen en av flere som diskuteres, mens Vålerenga for øyeblikket virker å ha konkludert med at midtstopperen blir for dyr.

Overgangsvinduet i Norge åpner 1. august

Federin

Legg inn av Federin »

TorVarhaug skrev: ons jul 05, 2023 11:55 am TV 2 erfarer: Rivaler snuser på Glimt-stopper
BAK I KØEN: Isak Helstad Amundsen har havnet litt bak i køen i Bodø/Glimt. Flere rivaler i Eliteserien følger situasjonen hans tett. Foto: Marius Simensen / BILDBYRÅN

Isak Helstad Amundsen (23) har kun startet i serieåpningen for Bodø/Glimt i Eliteserien i år.

Det har flere rivaler i Eliteserien bitt seg merke i. Ifølge TV 2s opplysninger har både Viking, Molde og Vålerenga sjekket opp statusen til Glimts midtstopper.

Lengst frem i skoene virker Viking å være: Stavanger-klubben er på jakt etter en midtstopper siden Gianni Stensness er langtidsskadd og fordi man ønsker å være forberedt om David Brekalo blir solgt.

– Jeg kommenterer ikke navn på spillere fra andre klubber, sier sportssjef Erik Nevland i Viking.

Slik TV 2 forstår det har Glimt foreløpig ikke gitt Viking et klart svar på hva man krever for å selge Helstad Amundsen. I Molde er Helstad Amundsen en av flere som diskuteres, mens Vålerenga for øyeblikket virker å ha konkludert med at midtstopperen blir for dyr.

Overgangsvinduet i Norge åpner 1. august
Er det noen som kjenner til ham? Hvis han ikke har stort uforløst potensial, eller passer vår spillestil bedre, så synes jeg ikke vi skal kaste oss etter spillere som er utenfor førsteelleveren til Glimt.

Gilmt virket for øvrig å være påskrudd på overgangsfronten. Har signert Bassi fra Tromsø nå, og er på jakt etter Holse i Rosenborg.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Federin skrev: ons jul 05, 2023 11:58 am
TorVarhaug skrev: ons jul 05, 2023 11:55 am TV 2 erfarer: Rivaler snuser på Glimt-stopper
BAK I KØEN: Isak Helstad Amundsen har havnet litt bak i køen i Bodø/Glimt. Flere rivaler i Eliteserien følger situasjonen hans tett. Foto: Marius Simensen / BILDBYRÅN

Isak Helstad Amundsen (23) har kun startet i serieåpningen for Bodø/Glimt i Eliteserien i år.

Det har flere rivaler i Eliteserien bitt seg merke i. Ifølge TV 2s opplysninger har både Viking, Molde og Vålerenga sjekket opp statusen til Glimts midtstopper.

Lengst frem i skoene virker Viking å være: Stavanger-klubben er på jakt etter en midtstopper siden Gianni Stensness er langtidsskadd og fordi man ønsker å være forberedt om David Brekalo blir solgt.

– Jeg kommenterer ikke navn på spillere fra andre klubber, sier sportssjef Erik Nevland i Viking.

Slik TV 2 forstår det har Glimt foreløpig ikke gitt Viking et klart svar på hva man krever for å selge Helstad Amundsen. I Molde er Helstad Amundsen en av flere som diskuteres, mens Vålerenga for øyeblikket virker å ha konkludert med at midtstopperen blir for dyr.

Overgangsvinduet i Norge åpner 1. august
Er det noen som kjenner til ham? Hvis han ikke har stort uforløst potensial, eller passer vår spillestil bedre, så synes jeg ikke vi skal kaste oss etter spillere som er utenfor førsteelleveren til Glimt.

Gilmt virket for øvrig å være påskrudd på overgangsfronten. Har signert Bassi fra Tromsø nå, og er på jakt etter Holse i Rosenborg.
Amundsen er vel en kar som blant annet er dyktig på å ta med seg ball gjennom ledd? Er strengt tatt en mangelvare i de bakre rekker nå med Sheriffen ut.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

TheIceman10 skrev: ons jul 05, 2023 12:02 pm
Federin skrev: ons jul 05, 2023 11:58 am
TorVarhaug skrev: ons jul 05, 2023 11:55 am TV 2 erfarer: Rivaler snuser på Glimt-stopper
BAK I KØEN: Isak Helstad Amundsen har havnet litt bak i køen i Bodø/Glimt. Flere rivaler i Eliteserien følger situasjonen hans tett. Foto: Marius Simensen / BILDBYRÅN

Isak Helstad Amundsen (23) har kun startet i serieåpningen for Bodø/Glimt i Eliteserien i år.

Det har flere rivaler i Eliteserien bitt seg merke i. Ifølge TV 2s opplysninger har både Viking, Molde og Vålerenga sjekket opp statusen til Glimts midtstopper.

Lengst frem i skoene virker Viking å være: Stavanger-klubben er på jakt etter en midtstopper siden Gianni Stensness er langtidsskadd og fordi man ønsker å være forberedt om David Brekalo blir solgt.

– Jeg kommenterer ikke navn på spillere fra andre klubber, sier sportssjef Erik Nevland i Viking.

Slik TV 2 forstår det har Glimt foreløpig ikke gitt Viking et klart svar på hva man krever for å selge Helstad Amundsen. I Molde er Helstad Amundsen en av flere som diskuteres, mens Vålerenga for øyeblikket virker å ha konkludert med at midtstopperen blir for dyr.

Overgangsvinduet i Norge åpner 1. august
Er det noen som kjenner til ham? Hvis han ikke har stort uforløst potensial, eller passer vår spillestil bedre, så synes jeg ikke vi skal kaste oss etter spillere som er utenfor førsteelleveren til Glimt.

Gilmt virket for øvrig å være påskrudd på overgangsfronten. Har signert Bassi fra Tromsø nå, og er på jakt etter Holse i Rosenborg.
Amundsen er vel en kar som blant annet er dyktig på å ta med seg ball gjennom ledd? Er strengt tatt en mangelvare i de bakre rekker nå med Sheriffen ut.
Tør bryte foran, og forsere ledd med ball samt ganske bra på duellspill.
Han gjør tidvis en del merkelige valg når det skal spilles ut bakfra og er ikke den kjappeste til å orientere seg og levere fra seg ballen.
Men for all del, fortsatt rimelig ung.

heltos

Legg inn av heltos »

Kalle73 skrev: ons jul 05, 2023 12:12 pm
TheIceman10 skrev: ons jul 05, 2023 12:02 pm
Federin skrev: ons jul 05, 2023 11:58 am

Er det noen som kjenner til ham? Hvis han ikke har stort uforløst potensial, eller passer vår spillestil bedre, så synes jeg ikke vi skal kaste oss etter spillere som er utenfor førsteelleveren til Glimt.

Gilmt virket for øvrig å være påskrudd på overgangsfronten. Har signert Bassi fra Tromsø nå, og er på jakt etter Holse i Rosenborg.
Amundsen er vel en kar som blant annet er dyktig på å ta med seg ball gjennom ledd? Er strengt tatt en mangelvare i de bakre rekker nå med Sheriffen ut.
Tør bryte foran, og forsere ledd med ball samt ganske bra på duellspill.
Han gjør tidvis en del merkelige valg når det skal spilles ut bakfra og er ikke den kjappeste til å orientere seg og levere fra seg ballen.
Men for all del, fortsatt rimelig ung.
En kandidat som defensiv midtbane også? Kunne sikkert tilført molde laget, men vil tro med de prisene BG operere med vil han nok bli prissatt høyt, og da finst det andre alternativer?

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Veldig skeptisk. Håper han ikke er øverst på lista.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

heltos skrev: ons jul 05, 2023 2:22 pm
Kalle73 skrev: ons jul 05, 2023 12:12 pm
TheIceman10 skrev: ons jul 05, 2023 12:02 pm

Amundsen er vel en kar som blant annet er dyktig på å ta med seg ball gjennom ledd? Er strengt tatt en mangelvare i de bakre rekker nå med Sheriffen ut.
Tør bryte foran, og forsere ledd med ball samt ganske bra på duellspill.
Han gjør tidvis en del merkelige valg når det skal spilles ut bakfra og er ikke den kjappeste til å orientere seg og levere fra seg ballen.
Men for all del, fortsatt rimelig ung.
En kandidat som defensiv midtbane også? Kunne sikkert tilført molde laget, men vil tro med de prisene BG operere med vil han nok bli prissatt høyt, og da finst det andre alternativer?
Han var vel opprinnelig indreløper.
Kontrakten løper ut 2025, så han går neppe veldig billig.
Glimt har jo Kvile i reserve, men hvis Amundsen går ut må det en backup på plass, for både Moe og Lode er nok på hell i karriæren, og er skadeplaget.
Sistnevnte vil nok bare miste mer og mer av sin største force, farten, fremover.

heltos

Legg inn av heltos »

Federin skrev: tir jul 04, 2023 10:37 pm
stoodeh skrev: tir jul 04, 2023 10:02 pm
Jobs99 skrev: tir jul 04, 2023 9:12 pm Hvem skal spille på topp mot Brann? OlaB 4 gule kort, Niklas i U-19 EM. Kitolano og Grødem?
Berisha er kaaaanskje tilbake. Hvis ikke så blir det nok de du nevner ja.
Tja. Vi venter vel fortsatt på at Grødem skal prøves på topp. Tidligere har man heller startet med Eriksen på topp og Grødem på indreløper. Jeg skulle gjerne sett at de prøvde med Grødem på topp, men jeg ville ikke veddet på at det kommer til å skje.
Håper på Grødem og Kitolano på topp, men Moe liker jo spenstige og uforklarlige valg, så skal ikke forundre om Knudtzen settes opp der fremme.
Ellers hadde jeg likt å sett Kaasa fra start.
Om Ulland er klar, er jo både han og Eriksen alternativ å byttes inn fremme og på midt.
Hva er status på Linnes?

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Er litt småskeptisk til å hente spillere fra Glimt. De har et veldig fastsatt og definert spillesystem som får mange spillere til å blomstre. De fleste som forlater Glimt ser jo ut til å slite i andre klubber. Glimt ser jo ut til å kjøpe spillere over en lav sko for tiden. Høegh, Bassi, Holse? De satser hardt får en si, men uten penger fra Europa så kan vel ikke dette være særlig bærekraftig i lengden? Nå har vel Glimt såpass grei seeding så de har vel gode muligheter for ECL, men kan jo fort være fryktelig uheldig med trekningen sånn som vi var i 2021. Men de ligger vel såpass godt an til seriegull at de kanskje bygger med utsikter for CL i 2024 allerede.

Det er jo forsåvidt mulig å "forskuttere" penger fra Europa, for som seriemester så vet du jo at du når minimum ECL med 99% sikkerhet, og at du har veldig gode utsikter for å nå EL. Og situasjonen blir vel ikke dårligere til neste år for da rykker vel Norge opp på nasjonrangeringen og får vel blant annet nr.2 inn i EL kvalifisering fremfor ECL kvalifisering? Noe som jo forsåvidt er et godt argument for at vi egentlig burde sikte oss inn på 2. plass, og ikke nøye oss med at topp fire trolig gir Europa, eventuelt serier i NM.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

RamGuy skrev: ons jul 05, 2023 2:28 pm Er litt småskeptisk til å hente spillere fra Glimt. De har et veldig fastsatt og definert spillesystem som får mange spillere til å blomstre. De fleste som forlater Glimt ser jo ut til å slite i andre klubber. Glimt ser jo ut til å kjøpe spillere over en lav sko for tiden. Høegh, Bassi, Holse? De satser hardt får en si, men uten penger fra Europa så kan vel ikke dette være særlig bærekraftig i lengden? Nå har vel Glimt såpass grei seeding så de har vel gode muligheter for ECL, men kan jo fort være fryktelig uheldig med trekningen sånn som vi var i 2021. Men de ligger vel såpass godt an til seriegull at de kanskje bygger med utsikter for CL i 2024 allerede.

Det er jo forsåvidt mulig å "forskuttere" penger fra Europa, for som seriemester så vet du jo at du når minimum ECL med 99% sikkerhet, og at du har veldig gode utsikter for å nå EL. Og situasjonen blir vel ikke dårligere til neste år for da rykker vel Norge opp på nasjonrangeringen og får vel blant annet nr.2 inn i EL kvalifisering fremfor ECL kvalifisering? Noe som jo forsåvidt er et godt argument for at vi egentlig burde sikte oss inn på 2. plass, og ikke nøye oss med at topp fire trolig gir Europa, eventuelt serier i NM.
Glimt har ikke forskuttert inntekter fra ecup i et eneste budsjett, ei heller for i år.
Og Høgh, Holse og Bassi er foreløpig bare rykter alle 3.
Slike har en tendens til å lekkes av agenter bare det har vært forespørsel om spilleren, av ymse grunner.
Og det er HØYST tvilsomt at alle 3 hentes. Ihvertfall uten at noen fler forsvinner ut.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

heltos skrev: ons jul 05, 2023 2:27 pm
Federin skrev: tir jul 04, 2023 10:37 pm
stoodeh skrev: tir jul 04, 2023 10:02 pm

Berisha er kaaaanskje tilbake. Hvis ikke så blir det nok de du nevner ja.
Tja. Vi venter vel fortsatt på at Grødem skal prøves på topp. Tidligere har man heller startet med Eriksen på topp og Grødem på indreløper. Jeg skulle gjerne sett at de prøvde med Grødem på topp, men jeg ville ikke veddet på at det kommer til å skje.
Håper på Grødem og Kitolano på topp, men Moe liker jo spenstige og uforklarlige valg, så skal ikke forundre om Knudtzen settes opp der fremme.
Ellers hadde jeg likt å sett Kaasa fra start.
Om Ulland er klar, er jo både han og Eriksen alternativ å byttes inn fremme og på midt.
Hva er status på Linnes?
Jeg har alltid hatt sansen for Grødem, men syns han har vært dårlig utnytta av både VIF, Ulf og Molde.
Fyren har et repertoar av avslutninger, men kanskje ikke den beste fysikken.
Så ja, det hadde vært spennende å se han på topp.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

RamGuy skrev: ons jul 05, 2023 2:28 pm Er litt småskeptisk til å hente spillere fra Glimt. De har et veldig fastsatt og definert spillesystem som får mange spillere til å blomstre. De fleste som forlater Glimt ser jo ut til å slite i andre klubber. Glimt ser jo ut til å kjøpe spillere over en lav sko for tiden. Høegh, Bassi, Holse? De satser hardt får en si, men uten penger fra Europa så kan vel ikke dette være særlig bærekraftig i lengden? Nå har vel Glimt såpass grei seeding så de har vel gode muligheter for ECL, men kan jo fort være fryktelig uheldig med trekningen sånn som vi var i 2021. Men de ligger vel såpass godt an til seriegull at de kanskje bygger med utsikter for CL i 2024 allerede.

Det er jo forsåvidt mulig å "forskuttere" penger fra Europa, for som seriemester så vet du jo at du når minimum ECL med 99% sikkerhet, og at du har veldig gode utsikter for å nå EL. Og situasjonen blir vel ikke dårligere til neste år for da rykker vel Norge opp på nasjonrangeringen og får vel blant annet nr.2 inn i EL kvalifisering fremfor ECL kvalifisering? Noe som jo forsåvidt er et godt argument for at vi egentlig burde sikte oss inn på 2. plass, og ikke nøye oss med at topp fire trolig gir Europa, eventuelt serier i NM.
Akkurat på stopperplass er jeg ikke så bekymret for relasjonsmønstre.

Albino

Legg inn av Albino »


Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

BG handler som bare det. Noen rykter om hvem som skal inn hos oss? Holmgren Pedersen mulig til Wolfsburg, der har vi vel prosenter?

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

heltos skrev: ons jul 05, 2023 2:27 pm
Federin skrev: tir jul 04, 2023 10:37 pm
stoodeh skrev: tir jul 04, 2023 10:02 pm

Berisha er kaaaanskje tilbake. Hvis ikke så blir det nok de du nevner ja.
Tja. Vi venter vel fortsatt på at Grødem skal prøves på topp. Tidligere har man heller startet med Eriksen på topp og Grødem på indreløper. Jeg skulle gjerne sett at de prøvde med Grødem på topp, men jeg ville ikke veddet på at det kommer til å skje.
Håper på Grødem og Kitolano på topp, men Moe liker jo spenstige og uforklarlige valg, så skal ikke forundre om Knudtzen settes opp der fremme.
Ellers hadde jeg likt å sett Kaasa fra start.
Om Ulland er klar, er jo både han og Eriksen alternativ å byttes inn fremme og på midt.
Hva er status på Linnes?
Er det så rart å bruke Knudtzon på topp? Han er jo spiss, det er mye rarere å bruke ham som back og stopper, spør du meg. Jeg tenker at midtbanen som startet mot Glimt gjerne kan starte igjen. Så er det tynt på topp, som hårlinja til flere av oss.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Knudtzone på topp med Kitolano klinger bra for meg. Knutzi kan nok rive i stykker mange forsvar med løpskraft og styrke. Kan funke fint som reserve-Berisha. Breivik, Linnes, Haugen og Eriksen får rom å herje i da. I tillegg til den direkte trusselen han gir med en gang Brann gir noe bakrom.

Knudtzon Kitolano
Haugen Breivik Mannsverk Eriksen Linnes
Risa Haugen Bjørnbak
Petersen

Om det ikke er skader el noe jeg har oversett..

rapseballe.

Legg inn av rapseballe. »

Litt vittig at alle prøver aller mulige forslag, bortsett fra Zekhnini :lol: Tydeligvis iskald den fyren der. Burde gis vekk til Ranheim eller KFUM i sommer.

Kaffe

Legg inn av Kaffe »

rapseballe. skrev: tor jul 06, 2023 1:26 am Litt vittig at alle prøver aller mulige forslag, bortsett fra Zekhnini :lol: Tydeligvis iskald den fyren der. Burde gis vekk til Ranheim eller KFUM i sommer.
Kan ikke forstå annet en at Zekhnini er ferdig i klubben. Zekhnini kan ikke være særlig fornøyd, og det er nok ikke klubben heller.

Han er kantspiller, uten at vi spiller med kanter, og prioriteres under Ødegaard og Knudtzon (tilsynelatende) som alternativ på spissplass.
Han har også blitt 25 år og kommer vel neppe til å plutselig bli veldig mye bedre.

Best for alle parter om han finner seg en klubb hvor han kan spille (kant).

Visa

Legg inn av Visa »

Forstod meg aldri på signeringen av Rafik

Federin

Legg inn av Federin »

Sjekket litt ståa med tanke på billettsalg til Brannkampen nå. Det er ganske utplukket på langsidene. Hvis det blir glissent nå, så tror jeg det skyldes sesongkort som ikke blir brukt. Klubben burde oppfordre til at disse plassene eventuelt frigis slik at noen andre kan bruke dem.

Federin

Legg inn av Federin »

https://www.rbnett.no/sport/i/lVmWy9/lo ... ntry=27801

Bud på Risa som Molde vurderer. Hvis Risa forsvinner må det inn minst en stopper synes jeg. Rbnett nevner at Amundsen, Utvik og Gomez skal være på blokka.

Drammens Tidene melder at Gulliksen er på vei til Glimt for 30 millioner.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Federin skrev: tor jul 06, 2023 10:26 am https://www.rbnett.no/sport/i/lVmWy9/lo ... ntry=27801

Drammens Tidene melder at Gulliksen er på vei til Glimt for 30 millioner.
Bassi i går, Gulliksen i dag. Syver kommer også. God klubbdrift.

Var sånn jeg skulle ønsket vi forvaltet pengene, isteden for 50 mill på Berisha/Eriksen.

Hmm

Legg inn av Hmm »

Federin skrev: tor jul 06, 2023 10:26 am https://www.rbnett.no/sport/i/lVmWy9/lo ... ntry=27801

Bud på Risa som Molde vurderer. Hvis Risa forsvinner må det inn minst en stopper synes jeg. Rbnett nevner at Amundsen, Utvik og Gomez skal være på blokka.

Drammens Tidene melder at Gulliksen er på vei til Glimt for 30 millioner.
Bra det går rett vei med prisen på norske spillere. Men fortsatt bør utenlandske klubber legge mer på bordet.
Selges Birk for knapper og glansbilder så blir jeg irritert. Selvfølgelig så er kontrakten snart ute, men 15-25 mil bør likevel være innen rekkevidde.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Sommeren i fjor trodde jeg vi kom til å ta muligheten å være aggressive i vinduet. - Ventet til siste liten og det rant ut i sanden. Bodø var svært aggressive

I vintervinduet trodde jeg vi kom til å være aggressive siden vi i praksis er sikret Europa - Erstattet en viktig spiller som ble solgt, ellers noen ok signeringer. Bodø var svært aggressive

I dette sommervinduet er Bodø svært aggressive.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»