Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Folk_flesk

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av Folk_flesk »

Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 1:25 am
Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 11:38 pm Ja, det er et kjempeargument å selge Holse til Bodø/Glimt fordi Mini og Ørjan kom hit med hockeysveis i 1988. Ser absolutt den.
Det er jo ikke det som er argumentet. Argumentet er at norsk fotball, deriblant rbk, er tjent med at Bodø/Glimt blir et lokomotiv i norsk fotball.
Mulig Viking er best tjent med å bli et farmerlag for andre norske lag. Hvem vet. Vi skal prøve å bli best igjen i fremtiden, og da skal vi fortsette med å selge våre beste spillere direkte til utlandet - selv om vi opplever noen dårlige år.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Skal ikke legge skjul på at Holse og Sæter i Glimt neste år vil gi en litt bitter smak i munnen. Håper begge kommer seg ut av landet.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

TomBrady12 skrev: ons jul 05, 2023 9:45 am Skal ikke legge skjul på at Holse og Sæter i Glimt neste år vil gi en litt bitter smak i munnen. Håper begge kommer seg ut av landet.
Jeg forstår ikke helt hvor de ryktene kommer fra.
Sæter er såpass kjeks at jeg forstår ikke at man vil ta sjansen på en kropp som kan komme til å slite med det knallharde treningsregimetg i Glimt.
Og hva vi skal med Holse, som vel er desidert best som indreløper, hvor vi for tida har flust med folk, er for meg en gåte.
Vi trenger en venstre ving som kan brukes istedetfor Pelle, og gjerne en høyre ving som kan utfordre Nino om plassen.

Dette er ikke ment som kritikk av noen av spillernes ferdigheter, men mer et synspunkt på hva Glimt trenger.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 8:40 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 1:25 am
Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 11:38 pm Ja, det er et kjempeargument å selge Holse til Bodø/Glimt fordi Mini og Ørjan kom hit med hockeysveis i 1988. Ser absolutt den.
Det er jo ikke det som er argumentet. Argumentet er at norsk fotball, deriblant rbk, er tjent med at Bodø/Glimt blir et lokomotiv i norsk fotball.
Mulig Viking er best tjent med å bli et farmerlag for andre norske lag. Hvem vet. Vi skal prøve å bli best igjen i fremtiden, og da skal vi fortsette med å selge våre beste spillere direkte til utlandet - selv om vi opplever noen dårlige år.
Det er jo akkurat derfor det er så morsomt at ting har blitt som de har blitt. Det kan jo være akkurat derfor andre lags supportere ikke har ønsket å selge sine beste spillere til rbk? Det har ikke blitt møtt med mye forståelse, i alle fall. Nå er dere der selv. Da humres det, naturlig nok. Ingenting er som folk som møter seg selv i døren.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 10:44 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 8:40 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 1:25 am

Det er jo ikke det som er argumentet. Argumentet er at norsk fotball, deriblant rbk, er tjent med at Bodø/Glimt blir et lokomotiv i norsk fotball.
Mulig Viking er best tjent med å bli et farmerlag for andre norske lag. Hvem vet. Vi skal prøve å bli best igjen i fremtiden, og da skal vi fortsette med å selge våre beste spillere direkte til utlandet - selv om vi opplever noen dårlige år.
Det er jo akkurat derfor det er så morsomt at ting har blitt som de har blitt. Det kan jo være akkurat derfor andre lags supportere ikke har ønsket å selge sine beste spillere til rbk? Det har ikke blitt møtt med mye forståelse, i alle fall. Nå er dere der selv. Da humres det, naturlig nok. Ingenting er som folk som møter seg selv i døren.
Der fornøyelige i RBK er jo at selv om de stirrer seg selv midt i synet så blånekter de på å kjenne igjen noe som helst, uansett.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 10:44 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 8:40 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 1:25 am

Det er jo ikke det som er argumentet. Argumentet er at norsk fotball, deriblant rbk, er tjent med at Bodø/Glimt blir et lokomotiv i norsk fotball.
Mulig Viking er best tjent med å bli et farmerlag for andre norske lag. Hvem vet. Vi skal prøve å bli best igjen i fremtiden, og da skal vi fortsette med å selge våre beste spillere direkte til utlandet - selv om vi opplever noen dårlige år.
Det er jo akkurat derfor det er så morsomt at ting har blitt som de har blitt. Det kan jo være akkurat derfor andre lags supportere ikke har ønsket å selge sine beste spillere til rbk?
Hvis de har gjort det, så har det vært deres egen avgjørelse. Så du kan ikke forvente noen symparti for det flere år senere. Men hvis det hadde vært mulig så hadde det vært kjekt å få igjen pengene for kjeksen DeLanley, f.eks. Bra salg av dere.

Som sagt bør vi selge direkte til utlandet selv om vi er inne i en svært dårlig periode. Så står Viking fritt til å være farmer-lag for Bodø/Glimt uten at de trenger å mase på andre om å skulle bli det samme.
Sist redigert av Folk_flesk den ons jul 05, 2023 10:59 am, redigert 1 gang totalt.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 10:54 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 10:44 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 8:40 am
Mulig Viking er best tjent med å bli et farmerlag for andre norske lag. Hvem vet. Vi skal prøve å bli best igjen i fremtiden, og da skal vi fortsette med å selge våre beste spillere direkte til utlandet - selv om vi opplever noen dårlige år.
Det er jo akkurat derfor det er så morsomt at ting har blitt som de har blitt. Det kan jo være akkurat derfor andre lags supportere ikke har ønsket å selge sine beste spillere til rbk?
Hvis de har gjort det, så har det vært deres egen avgjørelse, så du kan ikke forvente noen symparti for det flere år senere. Men hvis det hadde vært mulig så hadde det vært kjekt å få igjen pengene for kjeksen DeLanley, f.eks.

Som sagt bør vi selge direkte til utlandet selv om vi er inne i en svært dårlig periode. Så står Viking fritt til å være farmer-lag for Bodø/Glimt uten at de trenger å mase på andre om å skulle bli det samme.
Jeg blåser i sympati i denne sammenhengen. Jeg synes bare det er fornøyelig å se hvor dårlig rbk-supportere håndterer å møte sin egen argumentasjon. Det er lett å være storsinnet på norsk fotballs vegne når det kommer deg selv til gode.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 10:58 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 10:54 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 10:44 am

Det er jo akkurat derfor det er så morsomt at ting har blitt som de har blitt. Det kan jo være akkurat derfor andre lags supportere ikke har ønsket å selge sine beste spillere til rbk?
Hvis de har gjort det, så har det vært deres egen avgjørelse, så du kan ikke forvente noen symparti for det flere år senere. Men hvis det hadde vært mulig så hadde det vært kjekt å få igjen pengene for kjeksen DeLanley, f.eks.

Som sagt bør vi selge direkte til utlandet selv om vi er inne i en svært dårlig periode. Så står Viking fritt til å være farmer-lag for Bodø/Glimt uten at de trenger å mase på andre om å skulle bli det samme.
Jeg blåser i sympati i denne sammenhengen. Jeg synes bare det er fornøyelig å se hvor dårlig rbk-supportere håndterer å møte sin egen argumentasjon. Det er lett å være storsinnet på norsk fotballs vegne når det kommer deg selv til gode.
Hvilken argumentasjon? Faktum er jo at vi kjøpte andre norske lags spillere en periode og nå er det om å gjøre å ikke måtte selge til andre norske lag istedenfor å selge direkte utenlands. Det skal nok gå fint. Men skjønner at Viking gjerne vil dele farmerlag-statusen med flere, og at litt klassisk stavangersk kverulanse må benyttes til å fremme en slik agenda.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 11:04 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 10:58 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 10:54 am
Hvis de har gjort det, så har det vært deres egen avgjørelse, så du kan ikke forvente noen symparti for det flere år senere. Men hvis det hadde vært mulig så hadde det vært kjekt å få igjen pengene for kjeksen DeLanley, f.eks.

Som sagt bør vi selge direkte til utlandet selv om vi er inne i en svært dårlig periode. Så står Viking fritt til å være farmer-lag for Bodø/Glimt uten at de trenger å mase på andre om å skulle bli det samme.
Jeg blåser i sympati i denne sammenhengen. Jeg synes bare det er fornøyelig å se hvor dårlig rbk-supportere håndterer å møte sin egen argumentasjon. Det er lett å være storsinnet på norsk fotballs vegne når det kommer deg selv til gode.
Hvilken argumentasjon? Faktum er jo at vi kjøpte andre norske lags spillere en periode og nå er det om å gjøre å ikke måtte selge til andre norske lag istedenfor å selge direkte utenlands. Det skal nok gå fint. Men skjønner at Viking gjerne vil dele farmerlag-statusen med flere, og at litt klassisk stavangersk kverulanse må ofres på å fremme en slik agenda.
I alle år har man måttet høre på hvor naturlig det har vært at alle andre lag slipper sine beste spillere til flaggskipet Rosenborg, og at det faktisk også gagner disse klubbene å slippe sine beste spillere til rbk. Jeg synes det er rart at den samme argumentasjonen nå er helt uforståelig når spillerne skal andre veien. Hvorfor er dere ikke opptatt av hva som er best for norsk fotball lengre?

Antimon

Legg inn av Antimon »

Så klart det er naturlig å selge sine beste spillere for å få norske lag til å bli bedre rystet for Europa, men ingen har noen gang likt at laget sitt selger sine beste spillere til en rival i samme liga. Derfor ønsker man jo ikke at Holse (vår beste spiller siden han kom forøvrig) selges til Bodø. Holse har vist gang på gang at han er bedre enn den norske ligaen, og jeg håper seriøst at han har større ambisjoner enn å være her for alltid når han først skal forlate oss.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 11:07 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 11:04 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 10:58 am

Jeg blåser i sympati i denne sammenhengen. Jeg synes bare det er fornøyelig å se hvor dårlig rbk-supportere håndterer å møte sin egen argumentasjon. Det er lett å være storsinnet på norsk fotballs vegne når det kommer deg selv til gode.
Hvilken argumentasjon? Faktum er jo at vi kjøpte andre norske lags spillere en periode og nå er det om å gjøre å ikke måtte selge til andre norske lag istedenfor å selge direkte utenlands. Det skal nok gå fint. Men skjønner at Viking gjerne vil dele farmerlag-statusen med flere, og at litt klassisk stavangersk kverulanse må ofres på å fremme en slik agenda.
I alle år har man måttet høre på hvor naturlig det har vært at alle andre lag slipper sine beste spillere til flaggskipet Rosenborg, og at det faktisk også gagner disse klubbene å slippe sine beste spillere til rbk.
Mulig jeg misforto i sted, men mener bestemt jeg leste noe om at du ikke ønsket sympati for ting som skjedde for flere år siden.
Sist redigert av Folk_flesk den ons jul 05, 2023 11:15 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 11:07 am I alle år har man måttet høre på hvor naturlig det har vært at alle andre lag slipper sine beste spillere til flaggskipet Rosenborg, og at det faktisk også gagner disse klubbene å slippe sine beste spillere til rbk. Jeg synes det er rart at den samme argumentasjonen nå er helt uforståelig når spillerne skal andre veien. Hvorfor er dere ikke opptatt av hva som er best for norsk fotball lengre?
Det har ikke jeg hørt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

bønna1/2 skrev: ons jul 05, 2023 11:13 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 11:07 am I alle år har man måttet høre på hvor naturlig det har vært at alle andre lag slipper sine beste spillere til flaggskipet Rosenborg, og at det faktisk også gagner disse klubbene å slippe sine beste spillere til rbk. Jeg synes det er rart at den samme argumentasjonen nå er helt uforståelig når spillerne skal andre veien. Hvorfor er dere ikke opptatt av hva som er best for norsk fotball lengre?
Det har ikke jeg hørt.
Dette er nok noe alle utenfor trøndelag har blitt servert, gjentatte ganger. Og det er, som Vikingen påpeker, rimelig festlig hvor kollektivt uforståelige man tilsynelatende er til dette nå.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 11:11 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 11:07 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 11:04 am Hvilken argumentasjon? Faktum er jo at vi kjøpte andre norske lags spillere en periode og nå er det om å gjøre å ikke måtte selge til andre norske lag istedenfor å selge direkte utenlands. Det skal nok gå fint. Men skjønner at Viking gjerne vil dele farmerlag-statusen med flere, og at litt klassisk stavangersk kverulanse må ofres på å fremme en slik agenda.
I alle år har man måttet høre på hvor naturlig det har vært at alle andre lag slipper sine beste spillere til flaggskipet Rosenborg, og at det faktisk også gagner disse klubbene å slippe sine beste spillere til rbk.
Mulig jeg misforto i sted, men mener bestemt jeg leste noe om at du ikke ønsket sympati for ting som skjedde for flere år siden.
Det stemmer det. Jeg er ikke ute etter sympati. Jeg er ute etter å «gni det inn». Det er ganske stor forskjell.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

bønna1/2 skrev: ons jul 05, 2023 11:13 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 11:07 am I alle år har man måttet høre på hvor naturlig det har vært at alle andre lag slipper sine beste spillere til flaggskipet Rosenborg, og at det faktisk også gagner disse klubbene å slippe sine beste spillere til rbk. Jeg synes det er rart at den samme argumentasjonen nå er helt uforståelig når spillerne skal andre veien. Hvorfor er dere ikke opptatt av hva som er best for norsk fotball lengre?
Det har ikke jeg hørt.
Selv Nils Arne Eggen har jo bablet om dette i riksdekkende medier i årtier. Har jo ikke vært måte på hvor skadelig det har vært for norsk fotball at norske klubber ønsket en del av CL-kaka til rbk ved å prise sine spillere høyt.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Når vi var på høyden så var det ikke slik at en kjøpte norske spillere på billigsalg. Tvert i mot, prisen gikk i været og Rosenborg betalte nok mer enn det en ville fått dersom en heller hadde solgt til utlandet.

Dersom Bodø/Glimt ønsker å gå samme vei, så greit nok. Jeg vil ikke like å se Holse i gult, og tviler sterkt på at de er villig til å betale den prisen som gjør det aktuelt å selge. Og skulle de være det så tror jeg altså at Holse har større ambisjoner. Skjer det, så skjer det. Da er det bare å gå videre.

Vil neppe bli kastet hverken slanger eller falske pengesedler på banen neste gang han kommer til Lerkendal av den grunn :)

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 11:18 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 11:11 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 11:07 am

I alle år har man måttet høre på hvor naturlig det har vært at alle andre lag slipper sine beste spillere til flaggskipet Rosenborg, og at det faktisk også gagner disse klubbene å slippe sine beste spillere til rbk.
Mulig jeg misforto i sted, men mener bestemt jeg leste noe om at du ikke ønsket sympati for ting som skjedde for flere år siden.
Det stemmer det. Jeg er ikke ute etter sympati.
Det er nok derfor du begynner hvert resonnement med lidelseshistorien "i alle år måtte vi høre at...".

qbah

Legg inn av qbah »

Champis skrev: ons jul 05, 2023 1:42 am
qbah skrev: tir jul 04, 2023 11:56 pm Ikke minst er Holse meg enn god nok for en bedre liga og et bedre lag enn Eliteseriens beste lag er.

men han går nok neppe til et lag som er særlig bedre enn Glimt - kanskje t.o.m. til et svakere lag.
Det tviler jeg sterkt på. Men fasiten får vi nok snart.

Champis

Legg inn av Champis »

newsflash skrev: ons jul 05, 2023 11:22 am Når vi var på høyden så var det ikke slik at en kjøpte norske spillere på billigsalg. Tvert i mot, prisen gikk i været og Rosenborg betalte nok mer enn det en ville fått dersom en heller hadde solgt til utlandet.

Dersom Bodø/Glimt ønsker å gå samme vei, så greit nok. Jeg vil ikke like å se Holse i gult, og tviler sterkt på at de er villig til å betale den prisen som gjør det aktuelt å selge. Og skulle de være det så tror jeg altså at Holse har større ambisjoner. Skjer det, så skjer det. Da er det bare å gå videre.

Vil neppe bli kastet hverken slanger eller falske pengesedler på banen neste gang han kommer til Lerkendal av den grunn :)

Hvilken verden lever man egentlig i oppe i Trøndelag? Rosenborg betalte mer for spillerne enn utenlandske klubber ville gjort?? Hvor tar man det fra?

Champis

Legg inn av Champis »

qbah skrev: ons jul 05, 2023 12:39 pm
Champis skrev: ons jul 05, 2023 1:42 am
qbah skrev: tir jul 04, 2023 11:56 pm Ikke minst er Holse meg enn god nok for en bedre liga og et bedre lag enn Eliteseriens beste lag er.

men han går nok neppe til et lag som er særlig bedre enn Glimt - kanskje t.o.m. til et svakere lag.
Det tviler jeg sterkt på. Men fasiten får vi nok snart.

Skal han til et lag som er "særlig bedre" enn Glimt, så må han gå til øvre halvdel i en av de aller største ligaene, evt. PL, La Liga eller Benfica/Porto.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Champis skrev: ons jul 05, 2023 12:55 pm
qbah skrev: ons jul 05, 2023 12:39 pm
Champis skrev: ons jul 05, 2023 1:42 am


men han går nok neppe til et lag som er særlig bedre enn Glimt - kanskje t.o.m. til et svakere lag.
Det tviler jeg sterkt på. Men fasiten får vi nok snart.

Skal han til et lag som er "særlig bedre" enn Glimt, så må han gå til øvre halvdel i en av de aller største ligaene, evt. PL, La Liga eller Benfica/Porto.
Trenger ikke nødvendigvis å være et lag som er så mye bedre. Holder sikkert å spille i en serie som er større og mer attraktiv. Og de er det mange nok av.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 12:59 pm
Champis skrev: ons jul 05, 2023 12:55 pm
qbah skrev: ons jul 05, 2023 12:39 pm

Det tviler jeg sterkt på. Men fasiten får vi nok snart.

Skal han til et lag som er "særlig bedre" enn Glimt, så må han gå til øvre halvdel i en av de aller største ligaene, evt. PL, La Liga eller Benfica/Porto.
Trenger ikke nødvendigvis å være et lag som er så mye bedre. Holder sikkert å spille i en serie som er større og mer attraktiv. Og de er det mange nok av.
Som for eksempel toppen av Championship. Blackburn og John Dahl Tomasson jakter Holse.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

AxelRudi skrev: ons jul 05, 2023 1:22 pm
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 12:59 pm
Champis skrev: ons jul 05, 2023 12:55 pm


Skal han til et lag som er "særlig bedre" enn Glimt, så må han gå til øvre halvdel i en av de aller største ligaene, evt. PL, La Liga eller Benfica/Porto.
Trenger ikke nødvendigvis å være et lag som er så mye bedre. Holder sikkert å spille i en serie som er større og mer attraktiv. Og de er det mange nok av.
Som for eksempel toppen av Championship. Blackburn og John Dahl Tomasson jakter Holse.
Forstår det kan være fristende.
Ok lønninger i Championship, men noget skyggenes dal bak PL, og et satans rotterace om opprykk.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Kalle73 skrev: ons jul 05, 2023 1:29 pm
AxelRudi skrev: ons jul 05, 2023 1:22 pm
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 12:59 pm

Trenger ikke nødvendigvis å være et lag som er så mye bedre. Holder sikkert å spille i en serie som er større og mer attraktiv. Og de er det mange nok av.
Som for eksempel toppen av Championship. Blackburn og John Dahl Tomasson jakter Holse.
Forstår det kan være fristende.
Ok lønninger i Championship, men noget skyggenes dal bak PL, og et satans rotterace om opprykk.
Tror de endte som nr 7 i år. En plass bak play off. Og det i Tomassons første sesong. Så mye muligheter der.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

AxelRudi skrev: ons jul 05, 2023 1:58 pm
Kalle73 skrev: ons jul 05, 2023 1:29 pm
AxelRudi skrev: ons jul 05, 2023 1:22 pm

Som for eksempel toppen av Championship. Blackburn og John Dahl Tomasson jakter Holse.
Forstår det kan være fristende.
Ok lønninger i Championship, men noget skyggenes dal bak PL, og et satans rotterace om opprykk.
Tror de endte som nr 7 i år. En plass bak play off. Og det i Tomassons første sesong. Så mye muligheter der.
Championship er totalt uforutsigbart fra år til år. Ofte store utskiftinger i spillerstallene, etter som de største talentene ofte hentes opp til PL, og endel unggutter derfra kommert på lån.
Nå rykka både Leeds, Leicester og Soton ned, og de kommer alle 3 til å satse maks på direkte opprykk igjen. Leeds f.eks. har fått nytt eierskap, og ny trener, som vil få støtte til inntil 10 signeringer i dette vinduet.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Champis skrev: ons jul 05, 2023 12:52 pm
Hvilken verden lever man egentlig i oppe i Trøndelag? Rosenborg betalte mer for spillerne enn utenlandske klubber ville gjort?? Hvor tar man det fra?
Prisen Rosenborg betalte for norske spillere var betydelig høyere enn det andre norske klubber betalte.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 11:31 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 11:18 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 11:11 am
Mulig jeg misforto i sted, men mener bestemt jeg leste noe om at du ikke ønsket sympati for ting som skjedde for flere år siden.
Det stemmer det. Jeg er ikke ute etter sympati.
Det er nok derfor du begynner hvert resonnement med lidelseshistorien "i alle år måtte vi høre at...".
I min verden er det altså ingen sammenheng mellom setninger som begynner med «i alle år» og at man er ute etter sympati.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 2:12 pm
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 11:31 am
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 11:18 am

Det stemmer det. Jeg er ikke ute etter sympati.
Det er nok derfor du begynner hvert resonnement med lidelseshistorien "i alle år måtte vi høre at...".
I min verden er det altså ingen sammenheng mellom setninger som begynner med «i alle år» og at man er ute etter sympati.
Litt usikker på hva du er ute etter, hvis det ikke var å sutre over hvordan det har vært" i alle år". Men du har sikkert fornuftigere ting å gjøre i Viking-tråden enn å kverulere i vei her inne over flere år gamle påkjenninger.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 3:15 pm
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 2:12 pm
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 11:31 am
Det er nok derfor du begynner hvert resonnement med lidelseshistorien "i alle år måtte vi høre at...".
I min verden er det altså ingen sammenheng mellom setninger som begynner med «i alle år» og at man er ute etter sympati.
Litt usikker på hva du er ute etter, hvis det ikke var å sutre over hvordan det har vært" i alle år". Men du har sikkert fornuftigere ting å gjøre i Viking-tråden enn å kverulere i vei her inne over flere år gamle påkjenninger.
Jeg skrev det jo rett ut. Jeg koser meg, jeg sutrer ikke. Jeg synes det er fornøyelig at rosenborgsupportere og Rosenborg som klubb møter seg selv i døra så ettertrykkelig. Og dere skjønner ikke bæret av den argumentasjonen dere selv har vokst opp med å servere andre. Det er fornøyelig på et helt nytt nivå.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 3:20 pm
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 3:15 pm
Vikingen skrev: ons jul 05, 2023 2:12 pm

I min verden er det altså ingen sammenheng mellom setninger som begynner med «i alle år» og at man er ute etter sympati.
Litt usikker på hva du er ute etter, hvis det ikke var å sutre over hvordan det har vært" i alle år". Men du har sikkert fornuftigere ting å gjøre i Viking-tråden enn å kverulere i vei her inne over flere år gamle påkjenninger.
Jeg skrev det jo rett ut. Jeg koser meg, jeg sutrer ikke. Jeg synes det er fornøyelig at rosenborgsupportere og Rosenborg som klubb møter seg selv i døra så ettertrykkelig. Og dere skjønner ikke bæret av den argumentasjonen dere selv har vokst opp med å servere andre.
Vet ikke helt hva du har fått servert, men det er tydeligvis noe med mye hallusinogener i. Såvidt jeg har registrert har vi ikke solgt en eneste spiller som vi ønsker å beholde til en annen norsk klubb.

Tror forøvrig vi setter en strek over denne "diskusjonen". Det blir veldig kjedelig for de andre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»