Norske fotballspillere i utlandet

Svar
Nordlys

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av Nordlys »

benib skrev: man jul 03, 2023 8:24 pm Er jeg dårlig til å lese eller er det ingen som har nevnt at Vetlesen offisielt ble klar for Club Brugge i dag?
Jeg er litt redd for at også dette ikke blir så vellykka som vi alle håper. Heldigvis har Hugo ikke tatt et for stort steg i ett jafs. Mest spent på hvordan han ser ut i en annen spillestil og om han greier å luke vekk de tekniske feilene han gjør.

benib

Legg inn av benib »

Big George skrev: tir jul 04, 2023 12:06 am
Big George skrev: man jul 03, 2023 10:55 pm Trodde det var nevnt tidligere i tråden om salgsobjekter i sommervinduet.
Det har vel gått over noen uker,
Omtalt allerede 12.juni
Men han ble ikke presentert før i går, er det jeg sikter til.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Nordlys skrev: tir jul 04, 2023 2:45 am
benib skrev: man jul 03, 2023 8:24 pm Er jeg dårlig til å lese eller er det ingen som har nevnt at Vetlesen offisielt ble klar for Club Brugge i dag?
Jeg er litt redd for at også dette ikke blir så vellykka som vi alle håper. Heldigvis har Hugo ikke tatt et for stort steg i ett jafs. Mest spent på hvordan han ser ut i en annen spillestil og om han greier å luke vekk de tekniske feilene han gjør.
Hvis han ikke takler belgisk liga, er det ikke noe vits å bli proff i det hele tatt. Et bra lag i Belgia eller Nederland er vel nesten første steg opp fra de skandinaviske ligaene. Selv synes jeg CB er et meget spennende valg for Vetlesen. 25000 i snitt på tribunene og nesten garantert kamp om hjemlige titler og spill i e-cup hver eneste sesong. Mye bedre enn et lag i bunnen av BL eller i CS eller noe sånt.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Deila er vel heller ikke det mest ulike Knudsen man kan finne.

benib

Legg inn av benib »

aderyn skrev: søn jul 02, 2023 12:04 pm Holmgren Pedersen linket til Wolfsburg. Står også at Eintracht Frankfurt og Atletico Madrid har tidligere vist interesse.

https://1908.nl/artikelen/wolfsburg-wil ... n-strikken
Torino er også ute etter han. Jeg tenker hang gjør lurt å holde seg en sesong til i Feyenoord. Forsvare tittelen og spille CL.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Champis skrev: tir jul 04, 2023 1:57 am
Interessert skrev: man jul 03, 2023 3:33 pm
Champis skrev: man jul 03, 2023 12:55 pm


Hva gjør egentlig Lewis særlig interessant?
Særlig og særlig fru blom, hvem mener du er den 3dje mest interesanne på den lista da?

Jeg synes samtlige av spillerne på lista er mer interessant enn han! En spiller som ikke har vist seg god nok for norsk 2. div engang - men som Arsenal har hentet kun fordi han har røtter fra Rwanda, synes ikke jeg er veldig interessant.
Neivel, det er godt mulig. Kan jo medgi at jeg aldri har sett han spille, og vet ikke mer enn hva de hovedsaklige referansene sier, at han er bare 23 år og har vært i Arsenal. Da tenkte jeg at kanskje han var en av dem med et potensial til å bli noe som kan være interssant, hvis han kom til en rett klubb for han osv. Men da er det altså tilsynelatende lite trolig, helt greit.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

benib skrev: tir jul 04, 2023 9:39 am
aderyn skrev: søn jul 02, 2023 12:04 pm Holmgren Pedersen linket til Wolfsburg. Står også at Eintracht Frankfurt og Atletico Madrid har tidligere vist interesse.

https://1908.nl/artikelen/wolfsburg-wil ... n-strikken
Torino er også ute etter han. Jeg tenker hang gjør lurt å holde seg en sesong til i Feyenoord. Forsvare tittelen og spille CL.
Han hadde jo perioder hvor han ikke var førstevalg i Feynoord. Vet ikke helt hvordan status er der, om plassen hans er trua når alle er skadefri, så er det ikke nødvendigvis beste sted å være.

benib

Legg inn av benib »

Kakebart skrev: tir jul 04, 2023 9:53 am
benib skrev: tir jul 04, 2023 9:39 am
aderyn skrev: søn jul 02, 2023 12:04 pm Holmgren Pedersen linket til Wolfsburg. Står også at Eintracht Frankfurt og Atletico Madrid har tidligere vist interesse.

https://1908.nl/artikelen/wolfsburg-wil ... n-strikken
Torino er også ute etter han. Jeg tenker hang gjør lurt å holde seg en sesong til i Feyenoord. Forsvare tittelen og spille CL.
Han hadde jo perioder hvor han ikke var førstevalg i Feynoord. Vet ikke helt hvordan status er der, om plassen hans er trua når alle er skadefri, så er det ikke nødvendigvis beste sted å være.
Stor sjanse for at hovedkonkurrenten på høyreback, Geertruida forsvinner. Hvis det skjer så bør absolutt Pedersen forbli. Han har et godt forhold til Arne Slot.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Hadde vært mer spennende om han flyttet seg litt vestover istedenfor Tyrkia. Men det er vel gode penger i tyrkisk fotball


LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Tinkler skrev: tir jul 04, 2023 12:33 pm Hadde vært mer spennende om han flyttet seg litt vestover istedenfor Tyrkia. Men det er vel gode penger i tyrkisk fotball

Besiktas er jo en storklubb, så det kan sikkert friste, men vi får håpe han velger en bedre liga (om tilbudet kommer).

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Sheriffen er klar for Slavia Praha, og blir lagkamerat med Zafeiris.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/VPrxG ... avia-praha

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

LeSorcier skrev: tir jul 04, 2023 6:35 pm Sheriffen er klar for Slavia Praha, og blir lagkamerat med Zafeiris.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/VPrxG ... avia-praha
Midtstopper, men dessverre uaktuell for Norsk landslag selv om han skulle gjøre det bra.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Virkelig Norsk feber i Praha. Sparta med bud på over 15 mill for Wembangomo.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/XbORX ... wembangomo

Vet vel ikke helt om det er et steg som er verdt å ta. Skal jo spille CL kvalikk men holder vel sannsynligvis ikke et høyere nivå enn Glimt, og ikke noe merkbart bedre liga.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Mørkhudet i Østeuropa.....lærer disse agentene ingenting ?
Et helvete venter for en mørkhudet spiller.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Big George skrev: ons jul 05, 2023 12:10 am Mørkhudet i Østeuropa.....lærer disse agentene ingenting ?
Et helvete venter for en mørkhudet spiller.
Sheriff Sinyan skal til Slavia Praha sier jeg da.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/VPrxG ... avia-praha

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Martin Ødegaard kåres til verdens nest beste offensive midtbanespiller på årets FC 100-liste, kun slått av Kevin De Bruyne (Manchester City/Belgia). Ødegaard scoret 15 Premier League-mål i løpet av sesongen, som er mer enn noen annen midtbanespiller i ligaen.
Erling Braut Haaland utropes til verdens beste spiss, foran Karim Benzema (Real Madrid/Frankrike) og Harry Kane (Tottenham/England). Det er ESPN sin kåring VG.no

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Serie A sendes direkte på VG+ Sport.
Serie A-sesongen begynner 20. august, og slik spilles første runde (kamptidspunkt er ikke bekreftet):

Bologna – Milan, Empoli – Verona, Frosinone – Napoli, Genoa – Fiorentina, Inter – Monza, Lecce – Lazio, Roma – Salernitana, Sassuolo – Atalanta, Torino – Cagliari, Udinese – Juventus

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Big George skrev: ons jul 05, 2023 12:10 am Mørkhudet i Østeuropa.....lærer disse agentene ingenting ?
Et helvete venter for en mørkhudet spiller.
Tjekkia er vel det minst øst-Europeiske av alle Øst-Europeiske lander.

benib

Legg inn av benib »

Conrad Wallem klar for Slavia Praha.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Celta Vigo prøver å hente Moi. Overraskende hvis han får bli i en så god liga for å være ærlig. Men fin klubb hvis han får spille.

benib

Legg inn av benib »

Lasse Berg Johnsen ryktes til Malmø FF.

benib

Legg inn av benib »

aderyn skrev: ons jul 05, 2023 6:26 pm Celta Vigo prøver å hente Moi. Overraskende hvis han får bli i en så god liga for å være ærlig. Men fin klubb hvis han får spille.
Bør være gode muligheter for spill der for Moi. Slå til sier nå jeg.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Interessert skrev: ons jul 05, 2023 3:10 pm
Big George skrev: ons jul 05, 2023 12:10 am Mørkhudet i Østeuropa.....lærer disse agentene ingenting ?
Et helvete venter for en mørkhudet spiller.
Tjekkia er vel det minst øst-Europeiske av alle Øst-Europeiske lander.
Ja de er i sentral Europa. Er bare gamlinger som ikke har fått seg at mye har skjedd siden 1990 som regner dem til Øst Europa.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

netrebske skrev: ons jul 05, 2023 7:23 pm
Interessert skrev: ons jul 05, 2023 3:10 pm
Big George skrev: ons jul 05, 2023 12:10 am Mørkhudet i Østeuropa.....lærer disse agentene ingenting ?
Et helvete venter for en mørkhudet spiller.
Tjekkia er vel det minst øst-Europeiske av alle Øst-Europeiske lander.
Ja de er i sentral Europa. Er bare gamlinger som ikke har fått seg at mye har skjedd siden 1990 som regner dem til Øst Europa.
Jeg er "gamling" og trodde det var mye av grunnen til at jeg har fått det med meg 8-)

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

benib skrev: ons jul 05, 2023 7:10 pm
aderyn skrev: ons jul 05, 2023 6:26 pm Celta Vigo prøver å hente Moi. Overraskende hvis han får bli i en så god liga for å være ærlig. Men fin klubb hvis han får spille.
Bør være gode muligheter for spill der for Moi. Slå til sier nå jeg.
Kan være muligheter for at han får en ny vår der.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

benib skrev: ons jul 05, 2023 7:10 pm
aderyn skrev: ons jul 05, 2023 6:26 pm Celta Vigo prøver å hente Moi. Overraskende hvis han får bli i en så god liga for å være ærlig. Men fin klubb hvis han får spille.
Bør være gode muligheter for spill der for Moi. Slå til sier nå jeg.
Det hadde vært en drøm å se Moi servere Jostein!

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Ikke umulig at Spania kan passe bedre for Moi.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Di María tilbake i Benfica. Spennende å se hva dette har å si for Schjelderup.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Di Maria spiller vel først og fremst på motsatt kant, men det kan vel også tenkes at Benfica ser for seg Schjelderup i en rolle mer sentralt?

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Bare jeg som syns det er rart at en fyr heter Maria?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»