Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jul 05, 2023 9:56 pm
clivewarren skrev: ons jul 05, 2023 9:12 pm
K-Torget skrev: ons jul 05, 2023 8:05 pm

Oki :)
Klar over risikoen med Garnås, men kan spille andre i runde 14 om han må sone karantene i en av kampene...
Hva tenker du om dette WC-laget? :)

Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris
Da synes jeg litt av poenget med dobbeltrunde-spillere går bort hvis de bare spiller en. Er jo ikke sikkert han må sone, men synes det ikke er verdt å risikere det heller.

Liker ikke du er låst til 3x Lillestrøm og Sarpsborg. Mye som kan skje tenker jeg, så da er det kjedelig å bruke ekstra bytter. Jeg ville prøvd å byttet Gabrielsen til Dragsnes/Edh. Garnås til Antonsen og Lundquist til noe annet. Kanskje prøvd seg på en diff(Gulliksen, Komsoon, Njie)
Blir jo en risk uansett. Edh er ikke en som får mye målpoeng. Legger ikke mye inlegg. Han er også skadeutsatt.. Jeg mener Garnås, Dragsnes og kansje Gabrielsen er de spillerne som har størst sjang på målpoeng i forsvaret til Lillestrøm. Forstår risikoen med at Garnås har tre gule. Jeg kommer uansett til å ta sjangsen på han så fremt han ikke får seg et gult mot RBK.
Mulig jeg forsvarer K-Torget fordi jeg står sånn i det selv. :lol:
3xLillestrøm
3xSarpsborg
3xÅlesund
Takk for tilbakemelding :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Torsvik Edh Antonsen
Pelle Svendsen Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

1 eller 2? Tanker? :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: ons jul 05, 2023 10:01 pm Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Torsvik Edh Antonsen
Pelle Svendsen Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

1 eller 2? Tanker? :)
Syns begge ser bra ut. Har du spissrush igjen kunne det vært en mulighet og kjørt TLO inn for Faris. Og brukt det i runde 14.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jul 05, 2023 10:07 pm
K-Torget skrev: ons jul 05, 2023 10:01 pm Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Torsvik Edh Antonsen
Pelle Svendsen Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

1 eller 2? Tanker? :)
Syns begge ser bra ut. Har du spissrush igjen kunne det vært en mulighet og kjørt TLO inn for Faris. Og brukt det i runde 14.
Har spissrush igjen og vurderer den tanken.
Enten spissrush med Finne Adams Faris eller Finne Adams TLO :)

Spørsmålet et da om jeg bør bestemme meg før fristen til 13 om jeg skal kjøre spissrush i 14 og med hvilken trio eller om jeg kan la det henge og evt. gjøre Faris - TLO før runde 14? Får Faris gult mot Odd må han stå over mot FKH, samtidig vil jeg heller ha Faris i 13 enn TLO.. :lol:

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: ons jul 05, 2023 10:14 pm
Skywalker skrev: ons jul 05, 2023 10:07 pm
K-Torget skrev: ons jul 05, 2023 10:01 pm Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Torsvik Edh Antonsen
Pelle Svendsen Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

1 eller 2? Tanker? :)
Syns begge ser bra ut. Har du spissrush igjen kunne det vært en mulighet og kjørt TLO inn for Faris. Og brukt det i runde 14.
Har spissrush igjen og vurderer den tanken.
Enten spissrush med Finne Adams Faris eller Finne Adams TLO :)

Spørsmålet et da om jeg bør bestemme meg før fristen til 13 om jeg skal kjøre spissrush i 14 og med hvilken trio eller om jeg kan la det henge og evt. gjøre Faris - TLO før runde 14? Får Faris gult mot Odd må han stå over mot FKH, samtidig vil jeg heller ha Faris i 13 enn TLO.. :lol:
Ja skjønner. Ha Faris inne i 13 og bytt med TLO til 14. Spesielt hvis Faris får gult. Hvis ikke kan du jo også bytte inn en tredje LSK inn i 14.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jul 05, 2023 11:02 pm
K-Torget skrev: ons jul 05, 2023 10:14 pm
Skywalker skrev: ons jul 05, 2023 10:07 pm
Syns begge ser bra ut. Har du spissrush igjen kunne det vært en mulighet og kjørt TLO inn for Faris. Og brukt det i runde 14.
Har spissrush igjen og vurderer den tanken.
Enten spissrush med Finne Adams Faris eller Finne Adams TLO :)

Spørsmålet et da om jeg bør bestemme meg før fristen til 13 om jeg skal kjøre spissrush i 14 og med hvilken trio eller om jeg kan la det henge og evt. gjøre Faris - TLO før runde 14? Får Faris gult mot Odd må han stå over mot FKH, samtidig vil jeg heller ha Faris i 13 enn TLO.. :lol:
Ja skjønner. Ha Faris inne i 13 og bytt med TLO til 14. Spesielt hvis Faris får gult. Hvis ikke kan du jo også bytte inn en tredje LSK inn i 14.
Ja :) Det jeg har tenkt med WC-utkastet(ene) ;)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Opseth ny prisøkning. Gundersen også opp.

Tiedemann og Nypan ned.

guru

Legg inn av guru »

Kan bli et stressmoment å stå uten Adams mot et vaklende RBK kjenner jeg. Men frister lite å ta hits for å få inn en spiller som kan være solgt runden etterpå.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor jul 06, 2023 9:56 am Kan bli et stressmoment å stå uten Adams mot et vaklende RBK kjenner jeg. Men frister lite å ta hits for å få inn en spiller som kan være solgt runden etterpå.
Får du han inn for -4? Isåfall er det vel bare å kjøre på og gjøre Adams - TLO i runde 14 om han blir solgt?


urbeka

Legg inn av urbeka »

Hvem tar plassen til Baah på S08?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tor jul 06, 2023 1:25 pm Hvem tar plassen til Baah på S08?
Et meget godt spørsmål!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Evertonion skrev: tor jul 06, 2023 1:22 pm Baah til Belgia

https://www.eurosport.no/fotball/sarpsb ... tory.shtml
Grei butikk. Gratis inn i mars, rekordsalg i juli.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: tor jul 06, 2023 1:25 pm Hvem tar plassen til Baah på S08?
Tibbling kommer inn i startoppstillingen igjen kanskje? Maigaard og Ramon startet jo sammen sist.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor jul 06, 2023 1:31 pm
urbeka skrev: tor jul 06, 2023 1:25 pm Hvem tar plassen til Baah på S08?
Tibbling kommer inn i startoppstillingen igjen kanskje? Maigaard og Ramon startet jo sammen sist.
Er vel kanskje det mest sannsynlige per nå, men det kommer vel en ny signering eller to før sommervinduet er ferdig vil jeg tro? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor jul 06, 2023 1:27 pm
Evertonion skrev: tor jul 06, 2023 1:22 pm Baah til Belgia

https://www.eurosport.no/fotball/sarpsb ... tory.shtml
Grei butikk. Gratis inn i mars, rekordsalg i juli.
Ikke første gangen Sarp gjør god butikk de senere år :)

guru

Legg inn av guru »

Baah fikk vel knapt vist seg fram, men sinnsyk butikk for S08..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ser ut til å ende her:

Myhra Grytebust
Soltvedt Wichne Gabrielsen Gundersen Torsvik
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Mangler 0,2 fra Gundersen til Antonsen.. Vet ikke hvor jeg evt. kan hente de.. Tanker?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Noen som følger Odd tett og mener noe om Casper Glenna Andersen kan begynne nærme seg spilletid? Kanskje litt mindre trangt om plassene med Wallem og Jevto ut?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Karlstrøm og Ola B soner karantene mot Brann:

https://www.bt.no/sport/ballspark/i/P4L ... -bortebane

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Gulliksen på vei til Glimt:
Risa til USA?
Moen Foss til Viking?
Helstad Amundsen ønsket av Molde og Viking:
Utvik ønsket i Molde:

https://www.nettavisen.no/sport/norsk-f ... 95-1204525

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Elfsborg med bud på SHN. Tipper det sitter langt inne å la ham gå.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor jul 06, 2023 9:43 pm Elfsborg med bud på SHN. Tipper det sitter langt inne å la ham gå.
Blir overrasket om han går. Forstår heller ikke hvorfor SHN skulle ønske overgangen da Brann gjør det såpass godt som de gjør (jeg vet han har spilt der før) :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: tor jul 06, 2023 9:45 pm
Lew_Ashby skrev: tor jul 06, 2023 9:43 pm Elfsborg med bud på SHN. Tipper det sitter langt inne å la ham gå.
Blir overrasket om han går. Forstår heller ikke hvorfor SHN skulle ønske overgangen da Brann gjør det såpass godt som de gjør (jeg vet han har spilt der før) :)
Uansett hva SHN sier i etterkant. Kan aldri tenke meg noe annet enn at han må angre på at han forlot Brann sist gong, når Brann tross alt lå i posisjon til å kunne vinne eliteserien.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

Da ble det Åsen inn for Vetlesen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: tor jul 06, 2023 9:54 pm
K-Torget skrev: tor jul 06, 2023 9:45 pm
Lew_Ashby skrev: tor jul 06, 2023 9:43 pm Elfsborg med bud på SHN. Tipper det sitter langt inne å la ham gå.
Blir overrasket om han går. Forstår heller ikke hvorfor SHN skulle ønske overgangen da Brann gjør det såpass godt som de gjør (jeg vet han har spilt der før) :)
Uansett hva SHN sier i etterkant. Kan aldri tenke meg noe annet enn at han må angre på at han forlot Brann sist gong, når Brann tross alt lå i posisjon til å kunne vinne eliteserien.
Enig, hvertfall siden det var lille Horsens!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

På WC:
1) Gabrielsen, Gundersen og Breivik
Eller
2) Edh, Antonsen og SHN / Mannsverk

Tanker?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Ranger brått aktuell for runde 14. Trener for fullt igjen.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Skywalker skrev: tor jul 06, 2023 11:03 pm Ranger brått aktuell for runde 14. Trener for fullt igjen.
Plutselig ble LSK kabalen inn mot runde 14 plutselig litt vanskeligere med tanke på DEF.
Ranger kan gjøre comeback mot Rosenborg på Lerkendal søndag. Det bekrefter LSKs fysioterapeut Geir Kåsene.

Når det gjelder skadesituasjon på resten av LSK er status slik:
Tønnessen er også i framgang, men sørlendingen trener fortsatt alternativt etter sin ankelskade. Martin Roseth gjør det han får lov til foreløpig, og det betyr bevegelse med relativt lav puls fram til 1. august når ny vurdering skal gjøres. Elias Solberg er i gang med opptrening etter sin kneoperasjon. De andre LSK-spillerne er i full trening.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tror jeg har laget klart nå. Står uten Erlien nå, noe som ikke er ideelt. VIF hjemme er jo en brillefin kamp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»