Mest overvurderte serier

Svar
Oslogg123
Innlegg: 505

Re: Mest overvurderte serier

Legg inn av Oslogg123 »

Sopranos

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Eddie skrev: tor jun 29, 2023 5:23 pm Hadde vært interessant å se hva folk her syns er serier som er overvurderte. Det er jo så utrolig mye snakk om hvor bra Succession er så da slo tanken meg. Min topp 3 liste er :

1. Succession.
2. Prison Break
3. Westworld.

Kanskje litt rar plassering, for jeg syns at Succession er best av de tre, men det er også den som får mest hype og dermed blir mest overvurderte. Prison Break er helt ok serie, ikke noe mer. Westworld var bare drit kjedelig.
Proson Break sesong 1 er en av de beste spenningsseriene jeg har sett. De burde latt det være med to sesonger.

Successsion er litt rar. Den suger deg inn i noe som egentlig burde vært dritkjedelig å se på, men likevel er det ikke det.

Westworld likte jeg aldri.

SanctusUnum

Legg inn av SanctusUnum »

The Big Bang Theory. Det var OK, intet mer, intet mindre.

...i to sesonger. De resterende åtte eller hva det nå enn ble til slutt var ufiltrert skit fra ende til annen.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Friends er helt der oppe..

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

SanctusUnum skrev: man jul 03, 2023 11:17 am The Big Bang Theory. Det var OK, intet mer, intet mindre.

...i to sesonger. De resterende åtte eller hva det nå enn ble til slutt var ufiltrert skit fra ende til annen.
Moderne komiserier begynner ofte bra og så går de tom for materiale, men seriene har masse seere så de kan ikke legge dem ned og så vris det mer og mer over mot en dramaserie der vi skal føle noe for karakterene. Vitsene blir færre og føleriene tar over.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Komi: How I met your mother. Uhyre middelmådig serie. Populariteten er umulig å forstå.
Drama: Muligens Sons of Anarchy. Samt The Walking Dead.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

KongOlav2 skrev: man jul 03, 2023 12:03 pm Komi: How I met your mother. Uhyre middelmådig serie. Populariteten er umulig å forstå.
Preach. Var artig de første sesongene da den først kom ut, men med tanke på hvor forferdelige alle karakterene etter hvert fremstår fatter jeg ikke at folk fortsatt holder denne serien så høyt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Chromeback skrev: man jul 03, 2023 12:04 pm
KongOlav2 skrev: man jul 03, 2023 12:03 pm Komi: How I met your mother. Uhyre middelmådig serie. Populariteten er umulig å forstå.
Preach. Var artig de første sesongene da den først kom ut, men med tanke på hvor forferdelige alle karakterene etter hvert fremstår fatter jeg ikke at folk fortsatt holder denne serien så høyt.
Gikk fra komikk til drama.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Chromeback skrev: man jul 03, 2023 12:04 pm Preach. Var artig de første sesongene da den først kom ut, men med tanke på hvor forferdelige alle karakterene etter hvert fremstår fatter jeg ikke at folk fortsatt holder denne serien så høyt.
Jeg har aldri sett nok av den over tid til å bedømme utviklingen. Bare enkeltepisoder i ny og ne som aldri var spesielt morsomme. Neil Patrick Harris var omtrent den eneste som var i nærheten av noe, og selv hans karakter føltes jo utrolig repetitiv etter bare få episoder. Og hovedkarakteren var jo dørgende kjedelig.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Arrested Development.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

1. Handmaids Tale
2. Big Bang Theory
3. Squid Game

BBT er nok verst her, prøv å se serien uten lattertracken og det blir helt umulig å følge. Helt forjævlig serie.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Arrested Development - Alt for ensformig
Rick and Morty - Skikkelig 'head up it's own arse' serie. Var greit fram til sånn halvveis ut i sesong 3 dog.
House - Nok en ekstremt ensformig serie
Narcos - Også ensformig med kjedelige uinteressante karakterer
Futurama - Alle karakterene er så usjarmerende på en måte som peak Simpsons ikke er i det hele tatt
Stranger Things - Kun sett første sesong og har hørt det blir mye verre. Uansett, elendig manus fylt med plot holes og plot contrivances galore.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Stranger Things = piss.

House of Dragons = drit.

De eneste to jeg kommer på.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Jeg er vel en av få som faktisk så ferdig hele The Walking Dead. Jeg vil ikke si at den er overvurdert, da det er en "etablert sannhet" at den ble dårlig etter de første sesongene.

For meg er nok The Lord of the Rings: The Rings of Power en av de mest overvurderte seriene. Jeg husker den fikk mye skryt i fjor høst, men personlig syntes jeg at den var veldig middelmådig. Ikke dårlig, men laaaaangt unna den kvaliteten jeg forventet.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1736

Legg inn av JauKaninen »

Hm, The Rings of Power er det da ingen som liker. Så den kan ikke være overvurdert?

Sliter litt med å komme på noe, men har aldri likt Friends. Og den var det mange som likte da jeg var ung.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1736

Legg inn av JauKaninen »

Knaberaps skrev: tor jul 06, 2023 3:35 pm Stranger Things = piss.

House of Dragons = drit.

De eneste to jeg kommer på.
House of Dragons har jeg ikke fått se enda. Jeg måtte rett og slett ha en laaaang pause fra det universet etter den tragiske siste sesongen av GOT. Men har de planer om å lage flere sesonger av den? Har planer om å se den etterhvert..

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

trønderen skrev: tor jul 06, 2023 9:06 pm Jeg er vel en av få som faktisk så ferdig hele The Walking Dead.
Har også sett den ferdig, og holder på med Fear of the walking dead. Er vel blitt en slags tvangstanke å bli ferdig med hele det universet.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Umulig å slå Succession i overvurdering.
Makkverk fra A til Å.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»