Norsk politi - samletråd

Svar
Centrist

Re: Norsk politi - samletråd

Legg inn av Centrist »

Neptun skrev: fre jul 07, 2023 2:01 pm Den var nødvendig for å nøytralisere voldsmannen.
Man er ikke automatisk voldsmann fordi man er en idiot som går med våpen på byen.

Simensen var ingen voldsmann på det tidspunktet politibetjenten la han i bakken og begynte slagene mot hodet. De formodentlige truslene mot vekteren endrer ikke på det.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:02 pm
greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 2:01 pm
Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 1:57 pm
Fyren ga seg jo ikke. Hva skulle man gjort da? Når man først hadde lagt han i bakken og han kjempet i mot. Hva skulle man gjort? Burde politibetjenten tatt andre steg før han la Siemensen i bakken? Kanskje, men når han først hadde lagt ham i bakken og Siemensen kjempet i mot med all kraft så må man jo si hva han skulle gjort istedenfor å bruke slag for å få kontroll på ham.
Veldig normalt å yte motstand når man får så mye vekt på seg, samtidig som noen denger løs. Det er en situasjon man ønsker seg vekk fra så fort som mulig.
Hadde Siemensen overgitt seg hadde situasjonen vært over rimelig kjapt. Å begynne å sloss med politiet vil ikke avslutte situasjonen. Det skjønner de fleste. Så Siemensen sloss neppe for å «komme seg unna».
Mulig jeg har fordommer, men han virker som typen som drar på byen or å sloss....

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Rainmaker skrev: fre jul 07, 2023 2:03 pm
Dani_e skrev: fre jul 07, 2023 1:57 pm
greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 1:54 pm Håper alle som mener denne dommen er korrekt møter samme type politi i fremtiden.
Det skal gå fint. Jeg truer ikke vektere. Går ikke med betong og kniv. Oppfører meg ikke som en komplett idiot.
For å sette set på spissen:

Jeg lever fint med at politiet kan rundjule meg dersom jeg truer andre, går imot situasjonen men jeg gjør det, er bevæpnet med stikk - og slagvåpen, og 'tar igjen' under basketak med politiet.

99,9% av befolkningen lever sikkert også helt greit med det.
Hvis jeg truer folk. Går med våpen. Ønsker/prøver å sloss med politiet. (Disse tre er uavhengige av hverandre). Ja, da skal politiet gjøre jobben som trengs for å få meg under kontroll.
I denne situasjonen var det faktisk å denge løs fordi idioten ikke gir seg. Hadde han hatt et snev av iq i seg hadde han hørt på politiet. Kanskje han har lært.
Sist redigert av Dani_e den fre jul 07, 2023 2:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 2:06 pm
Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:02 pm
greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 2:01 pm

Veldig normalt å yte motstand når man får så mye vekt på seg, samtidig som noen denger løs. Det er en situasjon man ønsker seg vekk fra så fort som mulig.
Hadde Siemensen overgitt seg hadde situasjonen vært over rimelig kjapt. Å begynne å sloss med politiet vil ikke avslutte situasjonen. Det skjønner de fleste. Så Siemensen sloss neppe for å «komme seg unna».
Var det ikke noen som vitnet at han sa han ikke fikk puste?
Jo, det er helt naturlig å ønske og komme seg vekk fra situasjonen Siemensen befant seg i. Særlig om man også sliter med pusten i tillegg.
Siemensen begynte å kjempe i mot med en gang. Det er også vitner som sier at han skrek drapstrusler mot politiet under basketaket. Det var neppe for å komme seg vekk. Ut ifra beskrivelsene virket fyren rusa.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Rainmaker skrev: fre jul 07, 2023 2:03 pm
Dani_e skrev: fre jul 07, 2023 1:57 pm
greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 1:54 pm Håper alle som mener denne dommen er korrekt møter samme type politi i fremtiden.
Det skal gå fint. Jeg truer ikke vektere. Går ikke med betong og kniv. Oppfører meg ikke som en komplett idiot.
For å sette set på spissen:

Jeg lever fint med at politiet kan rundjule meg dersom jeg truer andre, går imot situasjonen men jeg gjør det, er bevæpnet med stikk - og slagvåpen, og 'tar igjen' under basketak med politiet.

99,9% av befolkningen lever sikkert også helt greit med det.
Så politiet skal kunne denge folk i tilfelle de har våpen? For eventuelle våpen Siemensen hadde på seg var ikke synlige.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:07 pm
greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 2:06 pm
Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:02 pm
Hadde Siemensen overgitt seg hadde situasjonen vært over rimelig kjapt. Å begynne å sloss med politiet vil ikke avslutte situasjonen. Det skjønner de fleste. Så Siemensen sloss neppe for å «komme seg unna».
Var det ikke noen som vitnet at han sa han ikke fikk puste?
Jo, det er helt naturlig å ønske og komme seg vekk fra situasjonen Siemensen befant seg i. Særlig om man også sliter med pusten i tillegg.
Siemensen begynte å kjempe i mot med en gang. Det er også vitner som sier at han skrek drapstrusler mot politiet under basketaket. Det var neppe for å komme seg vekk. Ut ifra beskrivelsene virket fyren rusa.
Ja, for politimannen begynte ikke denge løs med en gang?

Hedning

Legg inn av Hedning »

Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 1:57 pm
Centrist skrev: fre jul 07, 2023 1:54 pm
Neptun skrev: fre jul 07, 2023 1:53 pm Bra at politiet gis myndighet til å bruke nødvendig makt mot voldsmenn og kriminelle.
Det var på tide.
Hvorfor er volden som ble utøvd her nødvendig og forholdsmessig i dine øyne?
Fyren ga seg jo ikke. Hva skulle man gjort da? Når man først hadde lagt han i bakken og han kjempet i mot. Hva skulle man gjort? Burde politibetjenten tatt andre steg før han la Siemensen i bakken? Kanskje, men når han først hadde lagt ham i bakken og Siemensen kjempet i mot med all kraft så må man jo si hva han skulle gjort istedenfor å bruke slag for å få kontroll på ham.
Ikke startet på maktpyramidens nest høyeste nivå? Prøvd å prate først? Siemensen står med henda i lommene. Og det er vel ikke sånn du sier at han truet denne vekteren foran politiet? Var det ikke sånn at denne vekteren påstod at han ble truet etter å ha nektet Siemensen å komme inn på et utested? Vekteren fikk vel også sparken etter dette pga elendig utført jobb.
Noen av kollegaene til politimannen sa vel også i retten at de ble overrasket over å se at han gikk rett til topps i maktpyramiden uten å prøve å snakke med vedkommende først.
Hadde ikke politimannen kastet Siemensen i bakken,og så forsøkt å slå ham ihjel hadde aldri problemstillingen "han gav seg jo ikke" kommet opp. Når man blir kastet i bakken uten forvarsel,og dengt løs på er det jo en helt normal reaksjon å stritte imot.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:06 pm Du sier dette som om fem sekunder ikke er mye når man er i et basketak, men det er det. Det var nødverge med en gang Siemensen begynte å kjempe i mot.
Politiet er trent i arrestasjonsteknikk. De kommer ikke fra et promperom og skal ut på gata for å pågripe folk.

Og det avslørte du deg selv. Det er PÅ INGEN MÅTE nødverge når Simensen kjemper imot. Du er avkledd, og dine ord er verdt null, niks og nada i denne debatten.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

@Centrist

Jeg tror nok at politiet trodde den som ble banket opp hadde kniv, noe de også hadde rett i. Å gå inn å bryte med noen som har kniv, er en oppskrift på å bli stukket.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Trolljegeren skrev: fre jul 07, 2023 2:07 pm
Centrist skrev: fre jul 07, 2023 2:03 pm

Vi to har forsåvidt vært gjennom dette før, og setter pris på dine innspill. Tenker allikevel det er mer interessant å høre fra Neptun.

Som sagt er det tale om to ulike vurderinger.

1. Var volden med å legge Simensen i bakken uforholdsmessig? I mine øyne åpenbart ja.

2. Var den kontinuerlige volden etter å ha lagt Simensen i bakken uforholdsmessig? Det spørsmålet er mer tvilsomt, men jeg er ikke enig i vurderingen av at Simensen "ikke ga seg." Motstanden Simensen har mulighet til å gjøre når han ligger på bakken er minimal hvis politibetjenten fjerner batongen og nøytraliserer armene. Istedenfor slår han med stor kraft både med hånd og batong mot hodet, som kan gi ufattelige store skader.
Merkelig at vi vurderer det motsatt. Å legge en du pågriper i bakken er ikke så ille. Det ser voldsomt ut, men om man er godt trent i teknikkene, så er det egentlig ikke noe særlig vondt faktisk. Den kontinuerlige volden, der det blir brukt knytteneve mot hodet og batong mot overkroppen på nær avstand, den er stygg. Måten betjenten svinger etter kompisene til Simensen mens de går unna ham er også ille. Denne betjenten er farlig!
Må si meg forholdsvis enig i dette.

Slagene etterpå er helt unødvendige. At han kjemper i mot forsvarer ikke dette på noen som helst måte, det er nettopp derfor politiet trener på arrestasjonsteknikker. For å ikke hoppe rett til toppen av pyramiden. Dette skal sitte i ryggmargen.

For en som sier at han har brukt så mye tid på å bli en god politimann, så bryter han med alt dette når det faktisk gjelder.
Sist redigert av Chromeback den fre jul 07, 2023 2:11 pm, redigert 1 gang totalt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Centrist skrev: fre jul 07, 2023 2:07 pm
Neptun skrev: fre jul 07, 2023 2:01 pm Den var nødvendig for å nøytralisere voldsmannen.
Man er ikke automatisk voldsmann fordi man er en idiot som går med våpen på byen.

Simensen var ingen voldsmann på det tidspunktet politibetjenten la han i bakken og begynte slagene mot hodet. De formodentlige truslene mot vekteren endrer ikke på det.
Skriker man grove trusler mot noen mens de står og snakker til politiet og begynner å bevege seg mot vedkommende, så ansees man som en trussel. Det er helt rimelig. Når politiet da legger deg i bakken og du begynner å slåss tilbake, så er det bare å forvente at politiet eskalerer maktbruken sin.

Om maktbruken var overdreven eller ikke er vanskelig å si, men den var ikke grunnløs, slik man fikk inntrykk av da saken først kom ut.

Brukeravatar
Omoikane
Innlegg: 485

Legg inn av Omoikane »

Rainmaker skrev: fre jul 07, 2023 2:05 pm
LD-Johnson skrev: fre jul 07, 2023 1:59 pm
Rainmaker skrev: fre jul 07, 2023 1:58 pm

Samfunnet fungerer ved at en part har voldsmonopol.
Jepp drep eller bli drept er nå regelen når man har kontakt med voldsmenn i uniform.
Nei.

Hvem er drept i denne saken?

Alle fungerende samfunn hat et voldsmonopol. Uten det vil ikke samfunnet fungere.
Men dette voldsmonopolet må ha en grense, og i mine øyne trådte denne politipatruljen langt over grensa med flere lovbrudd som vold, falsk vitnemål og sletting av bevis.
Grensen er flyttet langt over det jeg er komfortabelt med. Politifolk som gjør grove brudd på loven slipper unna.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Rainmaker skrev: fre jul 07, 2023 2:03 pm For å sette set på spissen:

Jeg lever fint med at politiet kan rundjule meg dersom jeg truer andre, går imot situasjonen men jeg gjør det, er bevæpnet med stikk - og slagvåpen, og 'tar igjen' under basketak med politiet.

99,9% av befolkningen lever sikkert også helt greit med det.
At du lever fint med det er helt irrelevant. Jeg lever fint med at religion hadde blitt forbudt. Loven sier noe annet om begge deler.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Trolljegeren skrev: fre jul 07, 2023 2:07 pm Merkelig at vi vurderer det motsatt. Å legge en du pågriper i bakken er ikke så ille. Det ser voldsomt ut, men om man er godt trent i teknikkene, så er det egentlig ikke noe særlig vondt faktisk. Den kontinuerlige volden, der det blir brukt knytteneve mot hodet og batong mot overkroppen på nær avstand, den er stygg. Måten betjenten svinger etter kompisene til Simensen mens de går unna ham er også ille. Denne betjenten er farlig!
Jeg vil nok si meg delvis enig.
Klart, det å legge noen i bakken ser voldsomt ut selv om det ikke behøver å være det. Essensen er at det er lite til ingenting som tilsier at det var nødvendig for politibetjenten å hoppe over flere skritt i maktpyramiden for å legge Simensen i bakken. Han fremsto ikke som en trussel på det nivå.

Når det kommer til selve voldsbruken når han er er nede, er starten klart uforholdsmessig. Men etterhvert når politibetjenten ser batongen m/ mer endrer bildet seg. Uansett ikke tilstrekkelig.

Jeg antar at, hvis dette blir en rettskraftig dom, at politibetjenten er ute i operativ tjeneste i Kongsberg snart. Det betyr vel at man også bør holde seg unna Kongsberg.

William_S

Legg inn av William_S »

At det finnes folk som støtter politiet her inne i denne saken er smått utrolig. Greit nok at Simensen ikke er helt uskyldig oppi det hele men det politiet gjør her er potensielt farlig.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 2:08 pm
Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:07 pm
greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 2:06 pm

Var det ikke noen som vitnet at han sa han ikke fikk puste?
Jo, det er helt naturlig å ønske og komme seg vekk fra situasjonen Siemensen befant seg i. Særlig om man også sliter med pusten i tillegg.
Siemensen begynte å kjempe i mot med en gang. Det er også vitner som sier at han skrek drapstrusler mot politiet under basketaket. Det var neppe for å komme seg vekk. Ut ifra beskrivelsene virket fyren rusa.
Ja, for politimannen begynte ikke denge løs med en gang?
Det stemmer.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:10 pm Skriker man grove trusler mot noen mens de står og snakker til politiet og begynner å bevege seg mot vedkommende, så ansees man som en trussel. Det er helt rimelig. Når politiet da legger deg i bakken og du begynner å slåss tilbake, så er det bare å forvente at politiet eskalerer maktbruken sin.

Om maktbruken var overdreven eller ikke er vanskelig å si, men den var ikke grunnløs, slik man fikk inntrykk av da saken først kom ut.
Merkelig at de lærer noe helt annet på PHS enn det du later som at politiet har lov til da. Nå må du ti stille med løgnene dine. :-)

William_S

Legg inn av William_S »

Neptun skrev: fre jul 07, 2023 1:53 pm Bra at politiet gis myndighet til å bruke nødvendig makt mot voldsmenn og kriminelle.
Det var på tide. Dto. trist for de mange kriminalitetsforherligere i Norge.
Lol. Så politiet skal aldri vurdere forholdsmessig maktbruk? Bare skyte ?

lund

Legg inn av lund »

En trist dag at denne mannen frikjennes. Mer enn det tror jeg ikke jeg skal si.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Chromeback skrev: fre jul 07, 2023 2:10 pm
Trolljegeren skrev: fre jul 07, 2023 2:07 pm
Centrist skrev: fre jul 07, 2023 2:03 pm

Vi to har forsåvidt vært gjennom dette før, og setter pris på dine innspill. Tenker allikevel det er mer interessant å høre fra Neptun.

Som sagt er det tale om to ulike vurderinger.

1. Var volden med å legge Simensen i bakken uforholdsmessig? I mine øyne åpenbart ja.

2. Var den kontinuerlige volden etter å ha lagt Simensen i bakken uforholdsmessig? Det spørsmålet er mer tvilsomt, men jeg er ikke enig i vurderingen av at Simensen "ikke ga seg." Motstanden Simensen har mulighet til å gjøre når han ligger på bakken er minimal hvis politibetjenten fjerner batongen og nøytraliserer armene. Istedenfor slår han med stor kraft både med hånd og batong mot hodet, som kan gi ufattelige store skader.
Merkelig at vi vurderer det motsatt. Å legge en du pågriper i bakken er ikke så ille. Det ser voldsomt ut, men om man er godt trent i teknikkene, så er det egentlig ikke noe særlig vondt faktisk. Den kontinuerlige volden, der det blir brukt knytteneve mot hodet og batong mot overkroppen på nær avstand, den er stygg. Måten betjenten svinger etter kompisene til Simensen mens de går unna ham er også ille. Denne betjenten er farlig!
Må si meg forholdsvis enig i dette.

Slagene etterpå er helt unødvendige. At han kjemper i mot forsvarer ikke dette på noen som helst måte, det er nettopp derfor politiet trener på arrestasjonsteknikker. For å ikke hoppe rett til toppen av pyramiden. Dette skal sitte i ryggmargen.

For en som sier at han har brukt så mye tid på å bli en god politimann, så bryter han med alt dette når det faktisk gjelder.
Men hvis Siemensen var rusa, så er det fult mulig at han ikke klarte å kontrollere ham med de vanlige arrestasjonsteknikkene.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Rainmaker skrev: fre jul 07, 2023 1:58 pm
LD-Johnson skrev: fre jul 07, 2023 1:54 pm
Rainmaker skrev: fre jul 07, 2023 1:50 pm

Feil. Samfunnet fungerer ikke slik.
Godt å vite at samfunn fungerer slik vi ser på voldsvideoen.
Samfunnet fungerer ved at en part har voldsmonopol.
Det betyr ikke at de som sitter på denne makten kan utøve denne volden etter eget velbefinnende.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

William_S skrev: fre jul 07, 2023 2:11 pm At det finnes folk som støtter politiet her inne i denne saken er smått utrolig. Greit nok at Simensen ikke er helt uskyldig oppi det hele men det politiet gjør her er potensielt farlig.
Simensen var potensielt farlig.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Trolljegeren skrev: fre jul 07, 2023 2:12 pm
Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:10 pm Skriker man grove trusler mot noen mens de står og snakker til politiet og begynner å bevege seg mot vedkommende, så ansees man som en trussel. Det er helt rimelig. Når politiet da legger deg i bakken og du begynner å slåss tilbake, så er det bare å forvente at politiet eskalerer maktbruken sin.

Om maktbruken var overdreven eller ikke er vanskelig å si, men den var ikke grunnløs, slik man fikk inntrykk av da saken først kom ut.
Merkelig at de lærer noe helt annet på PHS enn det du later som at politiet har lov til da. Nå må du ti stille med løgnene dine. :-)
Utdyp og vær gjerne konkret.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Bantor skrev: fre jul 07, 2023 2:09 pm @Centrist

Jeg tror nok at politiet trodde den som ble banket opp hadde kniv, noe de også hadde rett i. Å gå inn å bryte med noen som har kniv, er en oppskrift på å bli stukket.
All den tid det ikke har kommet frem at politibetjenten hadde skjellig grunn til slike mistanker, er det irrelevant. Kniven kommer frem i ettertid og batongen kommer frem etter at Simensen er lagt i bakken.

For øvrig oppsummerer Solvgutt det ok, selv om vi ikke er helt enig. Voldsbruken er ikke grunnløs, slik videoen i første omgang viste.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 2:08 pm
Rainmaker skrev: fre jul 07, 2023 2:03 pm
Dani_e skrev: fre jul 07, 2023 1:57 pm

Det skal gå fint. Jeg truer ikke vektere. Går ikke med betong og kniv. Oppfører meg ikke som en komplett idiot.
For å sette set på spissen:

Jeg lever fint med at politiet kan rundjule meg dersom jeg truer andre, går imot situasjonen men jeg gjør det, er bevæpnet med stikk - og slagvåpen, og 'tar igjen' under basketak med politiet.

99,9% av befolkningen lever sikkert også helt greit med det.
Så politiet skal kunne denge folk i tilfelle de har våpen? For eventuelle våpen Siemensen hadde på seg var ikke synlige.
Adferden hans er høyst synlig. Og batongen viser vel på videoen.

Hadde vært interessant med audioen fra scenene videoen viser...

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Trolljegeren skrev: fre jul 07, 2023 2:12 pm
Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:10 pm Skriker man grove trusler mot noen mens de står og snakker til politiet og begynner å bevege seg mot vedkommende, så ansees man som en trussel. Det er helt rimelig. Når politiet da legger deg i bakken og du begynner å slåss tilbake, så er det bare å forvente at politiet eskalerer maktbruken sin.

Om maktbruken var overdreven eller ikke er vanskelig å si, men den var ikke grunnløs, slik man fikk inntrykk av da saken først kom ut.
Merkelig at de lærer noe helt annet på PHS enn det du later som at politiet har lov til da. Nå må du ti stille med løgnene dine. :-)
Det var en meget presis beskrivelse av situasjonen Solvgutt kom med her.

William_S

Legg inn av William_S »

Dani_e skrev: fre jul 07, 2023 2:13 pm
William_S skrev: fre jul 07, 2023 2:11 pm At det finnes folk som støtter politiet her inne i denne saken er smått utrolig. Greit nok at Simensen ikke er helt uskyldig oppi det hele men det politiet gjør her er potensielt farlig.
Simensen var potensielt farlig.
Og det forsvarer politiets oppførsel ved å dælje løs mot hodet med slag? Selv mot ABB gjorde de ikke det.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

William_S skrev: fre jul 07, 2023 2:15 pm
Dani_e skrev: fre jul 07, 2023 2:13 pm
William_S skrev: fre jul 07, 2023 2:11 pm At det finnes folk som støtter politiet her inne i denne saken er smått utrolig. Greit nok at Simensen ikke er helt uskyldig oppi det hele men det politiet gjør her er potensielt farlig.
Simensen var potensielt farlig.
Og det forsvarer politiets oppførsel ved å dælje løs mot hodet med slag? Selv mot ABB gjorde de ikke det.
ABB overga seg uten motstand. Siemensen begynte å sloss tilbake.
Sist redigert av Solvgutt1 den fre jul 07, 2023 2:16 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 2:08 pm
Solvgutt1 skrev: fre jul 07, 2023 2:07 pm
greyserpent skrev: fre jul 07, 2023 2:06 pm

Var det ikke noen som vitnet at han sa han ikke fikk puste?
Jo, det er helt naturlig å ønske og komme seg vekk fra situasjonen Siemensen befant seg i. Særlig om man også sliter med pusten i tillegg.
Siemensen begynte å kjempe i mot med en gang. Det er også vitner som sier at han skrek drapstrusler mot politiet under basketaket. Det var neppe for å komme seg vekk. Ut ifra beskrivelsene virket fyren rusa.
Ja, for politimannen begynte ikke denge løs med en gang?
Faktisk ikke før Siemensen begynte å yte motstand.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

William_S skrev: fre jul 07, 2023 2:15 pm
Dani_e skrev: fre jul 07, 2023 2:13 pm
William_S skrev: fre jul 07, 2023 2:11 pm At det finnes folk som støtter politiet her inne i denne saken er smått utrolig. Greit nok at Simensen ikke er helt uskyldig oppi det hele men det politiet gjør her er potensielt farlig.
Simensen var potensielt farlig.
Og det forsvarer politiets oppførsel ved å dælje løs mot hodet med slag?
Ja, i gitt situasjon.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»