Sky: Glazers vurderer salg av Manchester United

Svar
Folk_flesk

Re: Sky: Glazers vurderer salg av Manchester United

Legg inn av Folk_flesk »

InsVerderben skrev: tor jun 29, 2023 1:42 pm
Folk_flesk skrev: tor jun 29, 2023 1:10 pm
Wellé skrev: tor jun 29, 2023 1:07 pm
Tar det som en innrømmelse på at du dreit deg ut og at det du skrev i første innlegg bare var tull :)
Nei, jeg skrev nøyaktig hva jeg mente. Trodde bare ikke en eller annen veslevoksen gnom skulle benytte sjansen til å prøve å vise at han skjønner seg på "moderne forretningsliv".
Registrerer at du fortsetter å komme med nedsettende karakteristikker av debattanter og "gidder ikke diskutere" på usaklig grunnlag, og noe du forøvrig har ytret i flere innlegg!

Når har du tenkt å møte meddebattanter på en seriøs måte, droppe forsøk på utdriting av de, forstå og ta innover deg at denne tråden er en del av et forum der det diskuteres?!
Du vet, "Fridiskusjon.no....!"
OG der kom formannen i De Uavhengige Sjeikers Støtteforbund. Skjønner at du har blitt sår i rompa for å møte motbør mot dine evinnelige kveruleringer rundt Jassims åpenbare bånd til sin egen kongefamilie, men alt av debattmessige råtne egg og tomater som har fløyet din vei er fullt fortjent. Selv om det er ekstremt lite sannsynlig at du vil lære en dritt av det.

Når du har fått en fyr som mener at det ikke går an å kritisere Glazers og en apologet for sportsvasking på nakken, ja, da har du virkelig dagen. Får komme tilbake senere i håp om at mer normale folk har inntatt tråden.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

LittleSteven skrev: tor jun 29, 2023 2:31 pm
Folk_flesk skrev: tor jun 29, 2023 2:14 pm
InsVerderben skrev: tor jun 29, 2023 1:42 pm

Registrerer at du fortsetter å komme med nedsettende karakteristikker av debattanter og "gidder ikke diskutere" på usaklig grunnlag, og noe du forøvrig har ytret i flere innlegg!

Når har du tenkt å møte meddebattanter på en seriøs måte, droppe forsøk på utdriting av de, forstå og ta innover deg at denne tråden er en del av et forum der det diskuteres?!
Du vet, "Fridiskusjon.no....!"
OG der kom formannen i De Uavhengige Sjeikers Støtteforbund. Skjønner at du har blitt sår i rompa for å møte motbør mot dine evinnelige kveruleringer rundt Jassims åpenbare bånd til sin egen kongefamilie, men alt av debattmessige råtne egg og tomater som har fløyet din vei er fullt fortjent. Selv om det er ekstremt lite sannsynlig at du vil lære en dritt av det.

Når du har fått en fyr som mener at det ikke går an å kritisere Glazers og en apologet for sportsvasking på nakken, ja, da har du virkelig dagen. Får komme tilbake senere i håp om at mer normale folk har inntatt tråden.
Nivået på innleggene dine er skammelig. Jeg har fulgt debatten her inne, og selv om jeg ikke støtter Insverdenbens syn på overtakelsen, har han helt rett i sitt siste innlegg ovenfor her. Wallé har også et poeng i at dette er veldig vanlig i business, og skjer oftere enn man tror. Toppen av næringslivet er i mine øyne en forferdelig del av samfunnet hvor jungelloven gjelder. Man kan mislike det, det gjør jeg, men å si at dette er uvanlig er ikke korrekt.
Og hvor har jeg sagt at det er "uvanlig"? Jeg har kalt det pyton og at hele denne uendelige "prosessen" er noe herk å måtte forholde seg til. At det kommer bedrevitere inn her som ikke engang støtter klubben og skal belære om hvordan ting er er forøvrig også pyton.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

LittleSteven skrev: tor jun 29, 2023 2:39 pm
Folk_flesk skrev: tor jun 29, 2023 2:34 pm
LittleSteven skrev: tor jun 29, 2023 2:31 pm

Nivået på innleggene dine er skammelig. Jeg har fulgt debatten her inne, og selv om jeg ikke støtter Insverdenbens syn på overtakelsen, har han helt rett i sitt siste innlegg ovenfor her. Wallé har også et poeng i at dette er veldig vanlig i business, og skjer oftere enn man tror. Toppen av næringslivet er i mine øyne en forferdelig del av samfunnet hvor jungelloven gjelder. Man kan mislike det, det gjør jeg, men å si at dette er uvanlig er ikke korrekt.
Og hvor har jeg sagt at det er "uvanlig"? Jeg har kalt det pyton og at hele denne prosessen er noe herk å må forholde seg til. At det kommer bedrevitere inn her og skal belære om hvordan ting er er forøvrig også pyton å forholde seg til.
Jeg tolket "mafioso-sammensvergelse"-kommentaren din som at du mener det er uvanlig, men var kanskje bare retorikk for å beskrive hva du følte. Beklager misforståelsen i så fall.
Uansett, personangrepene dine synes jeg du bør slutte med. Jeg skjønner du er frustrert over prosessen (det er jeg også) og det mest sannsynlige utfallet med Qatar (det er jeg også), men personangrep bør du holde deg for god til.
Blir bare så ufattelig lei av folk som driver urimelig kverulering rundt noe som er åpenbart for enhver idiot: Jassim er en integrert del av kongefamilien i Qatar. Hvis man driver å benekter dette uten å ha et eneste seriøst argument så er det i mine øyne trolling. Og at troll får noen spark i bakenden får de bare finne seg i.

Men trollene skal få være i fred i klubbtråden, når de som ikke gidder dette sportsvaskingsprosjektet har takket for seg.
Sist redigert av Folk_flesk den tor jun 29, 2023 2:45 pm, redigert 1 gang totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Er ikke avgjort enda?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

startelver skrev: tor jun 29, 2023 2:45 pm Er ikke avgjort enda?
Nei, denne dritt-prosessen tar visst aldri slutt.

Winston

Legg inn av Winston »

startelver skrev: tor jun 29, 2023 2:45 pm Er ikke avgjort enda?
Bloomberg påstår visstnok at Ineos budet er dødt slik det foreligger nå (problemet ift minoritetseiere), så Qatar er favoritt, men kan også ende med intet salg.
Og i morgen er det sikkert omvendt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Er.Så.Lei.

En liten del av meg håper begge budgiverne trekker seg, slik Glazerne holder på.
Selvsagt jævlig negativt om de blir værende, men noen må si nok er nok.

Skulle tro klubben var drevet etter norsk offentlig modell.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Dersom et salg går gjennom blir jeg svært lite overrasket om man om relativt kort tid tar over Inter Miami, og at man i denne forbindelse får inn Beckham på eiersiden i Man Utd. Dermed blir Beckham ansiktet deres utad. Kanskje man prøver å få til noe med Neville/Giggs/Butt/Scholes og Salford? Da gir plutselig navnet mening. Ville vært helt klassisk.

Forresten ganske sikker på at det drar ut pga juridisk DD eller lignende. Man er enig om salg (iht Reuters/Bloomberg-rapportene), men nå sitter det en liten brigade jurister og forsøker å finne noe som kan vippe ned prisen noen pund. Og det gjør man. Så forhandles det igjen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Eddie skrev: tir jul 04, 2023 5:54 pm Støy på twitter om Qatar nå.
Ingen overraskelse noen av delene....! ;)

Bongis

Legg inn av Bongis »

Hehe, sjekket redcafe. Den tråden er på 1915 sider. Er ikke bare her vi er utålmodig :p

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Bongis skrev: tir jul 04, 2023 8:53 pm Hehe, sjekket redcafe. Den tråden er på 1915 sider. Er ikke bare her vi er utålmodig :p
En avklaring må skje snarest.

Man er godt på hæla bak Arsenal, Pool og Newcastle i overgangsmarkedet allerede.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Hetfield skrev: tir jul 04, 2023 11:14 pm
Bongis skrev: tir jul 04, 2023 8:53 pm Hehe, sjekket redcafe. Den tråden er på 1915 sider. Er ikke bare her vi er utålmodig :p
En avklaring må skje snarest.

Man er godt på hæla bak Arsenal, Pool og Newcastle i overgangsmarkedet allerede.
Okej? Pool har kjøpt to midtbanespillere, Arsenal én og Newcastle én (av betyding). Og vi én.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Så det er altså denne monkey-businessen noen her synes vi skal bli en del av:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/q18rR ... g-ransaket

Nasser el-Khalifa, en like "uavhengig businessmann" som Sjeik Jassim.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Folk_flesk skrev: tor jul 06, 2023 1:31 pm Så det er altså denne monkey-businessen noen her synes vi skal bli en del av:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/q18rR ... g-ransaket

Nasser el-Khalifa, en like "uavhengig businessmann" som Sjeik Jassim.
Ironisk nok er el-Khalifa en som ville fått mye å si i United siden han er styreformann for Qatars pengesekk.

Jassim er bare en stedfortreder på ubestemt tid...

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Folk_flesk skrev: tor jul 06, 2023 1:31 pm Så det er altså denne monkey-businessen noen her synes vi skal bli en del av:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/q18rR ... g-ransaket

Nasser el-Khalifa, en like "uavhengig businessmann" som Sjeik Jassim.
Saken er gjengitt flere steder og naturlig nok med variabelt innhold (det jeg har funnet) og framstår som en blanding av at Nasser skulle ha bidratt til fengsling og (derigjennom) tortur av denne lobbyisten og også at lobbyisten skal ha forsøkt seg på utpressing av PSG-presidenten.

https://www.google.com/amp/s/www.news18 ... 66039.html

Det får leve sitt eget liv uansett hvor ille det er, og linker selvfølgelig ikke dette opp mot United.
Ellers så virker intet avgjort ang "salget" og SJR / Ineos mener i allefall selv å fortsatt være med.

https://www.united.no/nyhetsarkiv/the-g ... vil-selge/

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

InsVerderben skrev: tor jul 06, 2023 2:51 pm
Folk_flesk skrev: tor jul 06, 2023 1:31 pm Så det er altså denne monkey-businessen noen her synes vi skal bli en del av:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/q18rR ... g-ransaket

Nasser el-Khalifa, en like "uavhengig businessmann" som Sjeik Jassim.
Saken er gjengitt flere steder og naturlig nok med variabelt innhold (det jeg har funnet) og framstår som en blanding av at Nasser skulle ha bidratt til fengsling og (derigjennom) tortur av denne lobbyisten og også at lobbyisten skal ha forsøkt seg på utpressing av PSG-presidenten.

https://www.google.com/amp/s/www.news18 ... 66039.html

Det får leve sitt eget liv uansett hvor ille det er, og linker selvfølgelig ikke dette opp mot United.
Ellers så virker intet avgjort ang "salget" og SJR / Ineos mener i allefall selv å fortsatt være med.

https://www.united.no/nyhetsarkiv/the-g ... vil-selge/
Du er like positiv til Jassim uansett.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Lite nytt på denne fronten i det siste, men Ratcliffe har i det minste fått grønt lys fra UEFA i forhold til usikkerheten rundt eierskapet i Nice og eventuelt United.
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... s-27279347

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»