ET SYN AV SYMBOLER.

Svar
Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

ET SYN AV SYMBOLER.

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

BildeI et syn jeg fikk den 03.06.2023 åpenbarte ett sett med symboler som jeg er hellig overbevist om henger sammen med krigen i Ukraina, hvordan den vil utvikle seg og hvordan den vil ende. Jeg klarer ikke å løse løse gåten synet forespeler og vil be om hjelp fra andre aktører til å knekke koden.
I det følgende vil jeg vise hvilke symboler synet viste meg, og siden vil jeg fortelle hvordan symbolene kom i sin rekkefølge.

Bilde

Bilde

Forts.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6695

Legg inn av Karatel »

Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 8:26 am BildeI et syn jeg fikk den 03.06.2023 åpenbarte ett sett med symboler som jeg er hellig overbevist om henger sammen med krigen i Ukraina, hvordan den vil utvikle seg og hvordan den vil ende. Jeg klarer ikke å løse løse gåten synet forespeler og vil be om hjelp fra andre aktører til å knekke koden.
I det følgende vil jeg vise hvilke symboler synet viste meg, og siden vil jeg fortelle hvordan symbolene kom i sin rekkefølge.

Bilde

Bilde

Forts.
Siden du ganske sikkert er den eneste her som ser en gåte og en kode, er det nok ganske fåfengt å be andre knekke noe de mener ikke finnes.

Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

Karatel skrev: tir jul 04, 2023 9:05 am
Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 8:26 am BildeI et syn jeg fikk den 03.06.2023 åpenbarte ett sett med symboler som jeg er hellig overbevist om henger sammen med krigen i Ukraina, hvordan den vil utvikle seg og hvordan den vil ende. Jeg klarer ikke å løse løse gåten synet forespeler og vil be om hjelp fra andre aktører til å knekke koden.
I det følgende vil jeg vise hvilke symboler synet viste meg, og siden vil jeg fortelle hvordan symbolene kom i sin rekkefølge.

Bilde

Bilde

Forts.
Siden du ganske sikkert er den eneste her som ser en gåte og en kode, er det nok ganske fåfengt å be andre knekke noe de mener ikke finnes.
Jeg ber kun om hjelp. Finnes den ikke så kan ikke jeg gjøre noe med det.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6695

Legg inn av Karatel »

Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 9:07 am
Karatel skrev: tir jul 04, 2023 9:05 am
Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 8:26 am BildeI et syn jeg fikk den 03.06.2023 åpenbarte ett sett med symboler som jeg er hellig overbevist om henger sammen med krigen i Ukraina, hvordan den vil utvikle seg og hvordan den vil ende. Jeg klarer ikke å løse løse gåten synet forespeler og vil be om hjelp fra andre aktører til å knekke koden.
I det følgende vil jeg vise hvilke symboler synet viste meg, og siden vil jeg fortelle hvordan symbolene kom i sin rekkefølge.

Bilde

Bilde

Forts.
Siden du ganske sikkert er den eneste her som ser en gåte og en kode, er det nok ganske fåfengt å be andre knekke noe de mener ikke finnes.
Jeg ber kun om hjelp. Finnes den ikke så kan ikke jeg gjøre noe med det.
Din optimisme er prisverdig. Og det sies jo at optimister er lykkeligere enn pessimister.

Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

Bilde

Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

Bilde

Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 9:31 am Bilde

Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

Jeg har nå vist de åtte symbolene som synet ga meg, og nå vil jeg sette dem sammen i den rekkefølgen symbolene ble vist.

I det første bildet så jeg en stor sirkel og inni sirkelen stod solkorset. Sirkelen var et kompass for nord - sør - øst - vest. Til venstre for solkorset, mot vest, utgikk det en bombe, og under solkorset, mot sør, utgikk det en bombe.

I det andre bildet, til høyre for det første bildet, så jeg en stor firkant og inni firkanten stod solkorset. Under solkorset stod det et loddrett likhetstegn.

I det tredje bildet så jeg en stor M og til høyre for M-en stod det elleve sirkler i forskjellige størrelser. De minste først og de tre minste var rettet mot et solkors, så vokste sirklene i størrelse til den ellevte som var massiv. Til høyre for den største sirkelen stod en kiste med et kors på lokket.


I de foregående innleggene i denne tråden har jeg vist symbolene, så nå er det bare for den som er interessert å forsøke å knekke koden. Jeg vil selvsagt komme med min tolkning siden, men først skulle jeg gjerne ha sett andre tolkninger.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2661
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 9:44 am
Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 9:31 am Bilde
Noen ganger, arma, lurer jeg på hva du har røyka.

Mvh

BE

P. S. Det skal innrømmes at jeg lurte fælt sjøl da jeg etter å ha røyka noe man ikke får kjøpt på samvirkelaget hørte på "Into the sun" med Grand Funk (d. s. s. Grand Funk Railroad) med gitaristen Mark Farner (som var kristeliøs av seg - og for alt jeg vet var både Mel Schacher og Don Brewer det også) første gang. Det holdt rett og slett på å gå inn i sola.

Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

BlackEagle skrev: tir jul 04, 2023 9:59 pm
Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 9:44 am
Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 9:31 am Bilde
Noen ganger, arma, lurer jeg på hva du har røyka.

Mvh

BE

P. S. Det skal innrømmes at jeg lurte fælt sjøl da jeg etter å ha røyka noe man ikke får kjøpt på samvirkelaget.


Arne svarer.
Det finnes mer mellom himmel og jord enn røyka laks fra samvirkelaget, BE. Det burde du vite som er så glad i alt som kan røykast, din røyskatt.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2661
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Arne Magnus Aasen skrev: ons jul 05, 2023 10:50 am
Arne svarer.
Det finnes mer mellom himmel og jord enn røyka laks fra samvirkelaget, BE. Det burde du vite som er så glad i alt som kan røykast, din røyskatt.
For å bli dønn seriøs her, arma - jeg foretrekker ørret!

Mvh

BE


Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2661
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

return_of_drakkar skrev: ons jul 05, 2023 7:54 pm
Det første er en eldre utgave av dette: https://tinyurl.com/mv7tw7kp
Det neste, nr 2, er svaret på iq-oppgaven angående nr 3.
Og oppgaven var: Hvordan dele inn sirkelen i 4 like store deler med 2 streker...

No offence mye friend...
Innimellom, drakkar, er du ganske morsom.

Mvh

BE
som holdt på å trekke på smilebåndet - men så la han bånd på seg

Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

Arne Magnus Aasen skrev: tir jul 04, 2023 10:01 am Jeg har nå vist de åtte symbolene som synet ga meg, og nå vil jeg sette dem sammen i den rekkefølgen symbolene ble vist.

I det første bildet så jeg en stor sirkel og inni sirkelen stod solkorset. Sirkelen var et kompass for nord - sør - øst - vest. Til venstre for solkorset, mot vest, utgikk det en bombe, og under solkorset, mot sør, utgikk det en bombe.

I det andre bildet, til høyre for det første bildet, så jeg en stor firkant og inni firkanten stod solkorset. Under solkorset stod det et loddrett likhetstegn.

I det tredje bildet så jeg en stor M og til høyre for M-en stod det elleve sirkler i forskjellige størrelser. De minste først og de tre minste var rettet mot et solkors, så vokste sirklene i størrelse til den ellevte som var massiv. Til høyre for den største sirkelen stod en kiste med et kors på lokket.


I de foregående innleggene i denne tråden har jeg vist symbolene, så nå er det bare for den som er interessert å forsøke å knekke koden. Jeg vil selvsagt komme med min tolkning siden, men først skulle jeg gjerne ha sett andre tolkninger.
Siste åpenbaringssymbol.
En sirkel og inni sirkelen en ny sirkel; solkorset. En stor eksplosjon inni sirkelen.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2661
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Arne Magnus Aasen skrev: ons jul 19, 2023 7:04 am
Siste åpenbaringssymbol.
En sirkel og inni sirkelen en ny sirkel; solkorset. En stor eksplosjon inni sirkelen.
*gjesp*

Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Legg inn av Zpiff »

Arne Magnus Aasen skrev: ons jul 19, 2023 7:04 am Siste åpenbaringssymbol.

En lang finger rett opp, vist i retning av mottaker(e)?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Filosofi, religion og livssyn»