IK Start - Klubbtråd

Svar
Ikke Akkurat

Re: IK Start - Klubbtråd

Legg inn av Ikke Akkurat »

Ingen lekkasjer onsdag kl 18 etter tirsdagens styremøte. Det kan vel bare bety tre ting:

Det blir endringer. Hvis ikke kunne jo styreleder bare sagt det i går kveld.

Endringen innebærer antakeligvis oppsigelse av enten Markussen eller Fannberg.

Oppsigelsen er antakeligvis bestridt. Derfor trekker dette ut. Og siden det er advokatmat, blir alle parter rådet til ikke å snakke med mediene.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Da mener FVN å erfare at det er Magni som ryker en eller annen gang ila neste uke.

I mitt hode bør både Tjelmis og Marcussen ryke ut før, men for all del. Dette blir sikkert middels dårlig.

CrimsonKing

Legg inn av CrimsonKing »

Yourexperiencemaydif skrev: fre jun 16, 2023 6:48 pm Da mener FVN å erfare at det er Magni som ryker en eller annen gang ila neste uke.

I mitt hode bør både Tjelmis og Marcussen ryke ut før, men for all del. Dette blir sikkert middels dårlig.
Pinlig avgjørelse av tulleklubben. Hva i all verden har Fanneberg gjort galt? Helt hårreisende avgjørelse. Fanneberg har truffet langt bedre med signeringer enn både Håland og Karlsen, uten å bruke penger. Hva faen tenker den klubben med nå da? Herregud jeg gir opp. Og hva faen skal vi med Marcussen? Hva har han bidratt med?

Hesja

Legg inn av Hesja »

CrimsonKing skrev: fre jun 16, 2023 7:12 pm
Yourexperiencemaydif skrev: fre jun 16, 2023 6:48 pm Da mener FVN å erfare at det er Magni som ryker en eller annen gang ila neste uke.

I mitt hode bør både Tjelmis og Marcussen ryke ut før, men for all del. Dette blir sikkert middels dårlig.
Pinlig avgjørelse av tulleklubben. Hva i all verden har Fanneberg gjort galt? Helt hårreisende avgjørelse. Fanneberg har truffet langt bedre med signeringer enn både Håland og Karlsen, uten å bruke penger. Hva faen tenker den klubben med nå da? Herregud jeg gir opp. Og hva faen skal vi med Marcussen? Hva har han bidratt med?
Han har da fått inn sørlandschips i stadion kiosken

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ingen tvil om at Fannberg er dyktig men tidsperspektivet og målsetningene hans passer ikke en klubb i økonomisk krise som er helt avhengig av opprykk. Det er vel dette styret og Marcussen har tenkt.

Men at Fannberg ryker løser jo absolutt ingenting sportslig. Snarere tvert imot. Så Tjelmis må fortsatt ut.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Hoppidioten skrev: søn jun 18, 2023 12:24 pm Ingen tvil om at Fannberg er dyktig men tidsperspektivet og målsetningene hans passer ikke en klubb i økonomisk krise som er helt avhengig av opprykk. Det er vel dette styret og Marcussen har tenkt.

Men at Fannberg ryker løser jo absolutt ingenting sportslig. Snarere tvert imot. Så Tjelmis må fortsatt ut.
Fannberg leverer til terningkast 6 tatt i betraktning Start er konkursbo som må rykke opp. Han er jo bare ærlig og realistisk men det faller tydelig tungt for brystet hos enkelte at Fannberg er ærlig og kaller en spade for en spade. Har du ikke penger eller sportslig grunnlag om det er hovedtrener eller en bane som ikke er mulig å trene på samt et reservelag som egentlig burde rykke ned i fjor så kan du ikke skylde på sportssjefen som rekruterer spillere gratis og ender på kvalik eller underpresterer i år pga en udugelig trener og 12 spillere skadypga banen er uforsvarlig å trene på. Jeg hadde tatt Fannberg til klubben min 100 dager i uka uten å tenke på det.

Fredo86

Legg inn av Fredo86 »

Jeg er så glad for at jeg ikke følger start lenger. Har ikke sett en eneste kamp i hele år, ei heller lest en eneste artikkel i Fvn.

Magesåret (ikke en metafor) som jeg har slitt med i årevis er borte. Humøret er bedre. Den generelle livskvalitet har økt med mange hakk.

Vi vraker Fannberg? Såklart gjør vi det. Vi æ IK Start. Vi har for vane å skyte oss i foten. Noe annet ville vært naturstridig.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Det er en vrien oppgave å bedømme hvem som gjør en best/dårligst jobb i klubben fra utsiden, men mitt inntrykk er i alle fall at Magni er en ressurs og Marcussen dessverre har skuffet på de parameterne jeg har mulighet til å mene så mye om. Det er muligens noe urettferdig.

MEN! Det både Tjelmeland (spesielt første året "Levanger borte er en tøff kamp") og Magni gjør med å prate opp motstandere og ned klubben med tanke på hva som er mulig å få til på kort sikt er ganske frustrerende. Jeg mener det var Daniel Aase som sa at han ofte motsier seg selv ved å si at prestasjonene og resultatene så langt i år ikke har vært gode nok, samtidig som folk har urealistiske forhåpninger. Hadde vi gjort det LITT bedre hadde vi jo tross alt vært ganske tett på direkte opprykk. Snodige greier.

Sumatra sumatra: Ja til Magni, men slutt å lage unnskyldninger for hvor utrolig vanskelig det er å være Start i OBOS. Det er patetisk.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Fredo86 skrev: man jun 19, 2023 7:02 pm Jeg er så glad for at jeg ikke følger start lenger. Har ikke sett en eneste kamp i hele år, ei heller lest en eneste artikkel i Fvn.
Å følge IK Start ender bare i sorg og fortvilelse! (Gjelder landslaget også- så intet å glede seg over der i gården heller)

Man føler av og til en oppriktig ergelse over å være interessert i fotball og dermed "velsignet" med dette laget her når de styrer på som verst :x Synes det er utrolig rart å høre folk som gleder seg til laget sitt skal i aksjon i en viktig kamp- for som supporter av IK Start gruer man seg bare til en ny "drite seg ut- forestilling"

For det har jo etterhvert blitt en tradisjonell Start-sesong dette her! Man prøver så godt man kan å være litt optimist i starten før alt faller sammen! Langt mellom seirene, dødt og uengasjerende spill- Cup-exit mot et eller annet "drittlag" fra Gjøvik (som faktisk har Cup-Gull fra 1962 skal sies): før det nå er bråk i styre og stell og sparkinger like rundt hjørnet!

Til en forandring er det ikke trenerspørsmålet som er aller mest i vinden akkurat denne uka- men forsvinner Fannberg: da blir nok presset mot Tjelmeland enda større??

Nei utrolig synd at Fannberg og Marcussen ikke virker å kunne samarbeide- kunne vært litt sånn Knoll og Tott/ "radarparet" som sammen med en ung og fremadstormende trener løftet Start til nye høyder!

Vi jobbet jo sånn på for å få Fannberg ned hit- og han har vel sånn sett gjort en ok jobb utfra forutsetningene.
Samtidig har jeg utrolig sans for signalene til Terje Marcussen om at "selvsagt" skal Start rykke opp i år- underforstått: Start burde ha vært på en helt annen plass i fotballhierakiet enn som et middels godt OBOS-lag!

Så er det kanskje Marcussens høye tanker som kolliderer endel med realitetene akkurat i øyeblikket?- men har bare sansen for folk som sikter litt høyt på IK Starts vegne- som kan være litt motstemmer til disse som snakker om at Start de neste 4-5 årene skal innfinne seg/ har godt av en tilværelse som et topplag i OBOS!


Corvus

Legg inn av Corvus »

Kampen mot Jerv var en høydare. Mye bra spill, og et av tidenes mål på stadion! Nesten 6000 på tribunene var også gledelig!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Forferdelig synd at Start ikke greier å stable noe ordentlig på beina slik som Viking, Lillestrøm og Brann greide på tross av nedrykk. Gjerne ta med AaFK også. Start skal være i Eliteserien. Ikke fuckings Jerv som i fjor.

Viking - Start oppgjøret var alltid en høydare her i gården.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Nå er bade Zawo og Sayang skada, og vi hadde ikke bruk for Grønn Pedersen???

Brukeravatar
Nikiforenko
Innlegg: 19

Legg inn av Nikiforenko »

Agon Sadiku er klar for Start på lån fra Rosenborg. Selv om han ikke har vært noen suksess i RBK tror jeg dette er en meget god avtale for Start. Tror Sadiku kan bøtte inn bra med mål i OBOS-ligaen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»