Ordlek
- BlackEagle
- Sted: Vågå
Skal jeg fortsette fra gjennomgang eller fra -gang? Hmmm - jeg velger det siste:
gangsperre
gangsperre
hva slags ord kan egentlig begynne med FLID da??
-
- BlackEagle
Det ble så stille her at jeg prøver en gang til:
beskrivelsesveiledning
beskrivelsesveiledning
- BlackEagle
EvnesvekketBlackEagle skrev: ↑tor sep 21, 2023 11:06 am*glise* - dette kunne blitt riktig vidløftig, men jeg skal forsøke å åpne opp litt:
forståelsesevne
Jeg tror ikke dette har noe for seg, alle aktive og ivrige er borte og at to personer driver denne ordleken blir for kjedelig. Jeg tviler ikke på at du og jeg kunne lage mange gode og artige ordkombinasjoner, men to er for få, det må være mange deltakere for å skape liv og fart.
Leit og beklagelig at de skulle ende slik, men det er fint lite vi kan gjøre med det.
SvekkelsesevneKaratel skrev: ↑tor sep 21, 2023 12:22 pmEvnesvekketBlackEagle skrev: ↑tor sep 21, 2023 11:06 am*glise* - dette kunne blitt riktig vidløftig, men jeg skal forsøke å åpne opp litt:
forståelsesevne
Jeg tror ikke dette har noe for seg, alle aktive og ivrige er borte og at to personer driver denne ordleken blir for kjedelig. Jeg tviler ikke på at du og jeg kunne lage mange gode og artige ordkombinasjoner, men to er for få, det må være mange deltakere for å skape liv og fart.
Leit og beklagelig at de skulle ende slik, men det er fint lite vi kan gjøre med det.