Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Svar
pigg

Re: Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Legg inn av pigg »

erdetslik skrev: ons jul 19, 2023 8:29 am
pigg skrev: tir jul 18, 2023 7:42 pm Moxnes har fått forlenget sykemeldingen til 25. juli. Det tar på å være en løgnfull tyv som har blitt avslørt på video. :roll:
Ja, det er tøft og tar nok på å være nådeløs mot andre som begår feil, og bli nådeløst behandlet når han selv har gjort seg til tyv.
Bildet av Moxnes og Rødt som vaktbikkje er i hvertfall ødelagt for alltid.

erdetslik

Legg inn av erdetslik »

pigg skrev: ons jul 19, 2023 12:26 pm
erdetslik skrev: ons jul 19, 2023 8:29 am
pigg skrev: tir jul 18, 2023 7:42 pm Moxnes har fått forlenget sykemeldingen til 25. juli. Det tar på å være en løgnfull tyv som har blitt avslørt på video. :roll:
Ja, det er tøft og tar nok på å være nådeløs mot andre som begår feil, og bli nådeløst behandlet når han selv har gjort seg til tyv.
Bildet av Moxnes og Rødt som vaktbikkje er i hvertfall ødelagt for alltid.
Ja, det er helt klart

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7876

Legg inn av Big George »

Skurken skurken skal du være.....

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

Gorgi skrev: tor jul 06, 2023 9:43 am
Maxus5 skrev: ons jul 05, 2023 9:34 pm Jeg har egentlig lyst å skrive at jeg syns modereringen er preget av litt for sensitivt syn på diskusjonene. Men det er en avsporing fra tema så det kommer jeg ikke til å skrive.
Jeg kommer heller ikke til å skrive at når man først har klart det underet det er å skapet et aktivt forum som dette så bør man la det få lov å være litt temperatur før man blander seg inn.
Men det er igjen avsporing.
Nei det jeg skal si er at det meste i denne saken er debattert og håper mediene kan fokusere på litt andre ting snart. Som at Frankrike står i brann.
Angående Moxnes så så kan ingenting gjøre ting bedre eller verre for han nå. Han kan bare sitte stille i båten og håpe fellesferie og fint vær får folk over på andre tanker.
Også lurer jeg på om Hugo Boss opplever oppsving i salget etter all reklamen. .
Og vi kommer heller ikke til å gi deg en advarsel for å diskutere moderering på feil sted
Noe du faktisk gjorde. Min første og eneste advarsel på over 20 år på et utall diskusjonforum. Nå har vel du også reist til et annet forum sammen med altfor mange andre. Så gå å piss på en flaggstang og ha en strålende dag.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7876

Legg inn av Big George »

Ryktene er at Moxnes er langt nede og risikere samlivsbrudd.
Jeg vet at sånne påstander er litt på grensa
og jeg er ikke i en posisjon til å påsto noe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»