Potensielle feil etter re-åpning
Potensielle feil etter re-åpning
Ting ble gjort her med tanke på å legge ned forumet/gjøre det read only og ting ble ikke tatt hensyn til, så det er sikkert et par ting som ikke virker som før.
Vil gjerne ha beskrivelse av hva som ikke virker og hvordan jeg kan reprodusere feilen og kun det.
Vil gjerne ha beskrivelse av hva som ikke virker og hvordan jeg kan reprodusere feilen og kun det.
- immediately
Hei MOD, jeg får ikke gitt tomler jeg heller.
Hvordan betaler jeg for denne tjenesten forresten?
Hvordan betaler jeg for denne tjenesten forresten?
Vet om det, usikker på hvorfor det ikke virker lengre. Er på listen over ting jeg må se på.
Skal ikke ha vært noe på denne siden som gjør det. Fungerer det nå?
Jeg blir rett som det er logget ut, når jeg poster innlegg fra mobiltelefon. Noen ganger fungerer det fint, andre ganger blir jeg logget ut og får beskjed om at jeg må være pålogget for å poste noe. Da nytter det ikke lenger, selv om jeg logger på igjen, blir jeg logget ut straks jeg trykker på Send. Om jeg logger inn igjen, forsvinner dessuten alt jeg har skrevet, da blir det ugreit å skrive alt om igjen når det bare forsvinner hver gang jeg prøver å logge på.
Hvilken nettleser bruker du på telefonen? har du prøvd å fjerne cache?Karatel skrev: ↑søn sep 10, 2023 2:07 pmJeg blir rett som det er logget ut, når jeg poster innlegg fra mobiltelefon. Noen ganger fungerer det fint, andre ganger blir jeg logget ut og får beskjed om at jeg må være pålogget for å poste noe. Da nytter det ikke lenger, selv om jeg logger på igjen, blir jeg logget ut straks jeg trykker på Send. Om jeg logger inn igjen, forsvinner dessuten alt jeg har skrevet, da blir det ugreit å skrive alt om igjen når det bare forsvinner hver gang jeg prøver å logge på.
Nå spør du vanskelig, jeg vet lite og ingenting om data og mobiltelefoner. Alt slikt overlater jeg til ungene mine å ordne. Jeg tror da jeg har Google på telefonen. Cache vet jeg ingenting om, langt mindre vet jeg hvordan det skal fjernes. Da får jeg be ungene om hjelp. Men takk for hurtig svar.4pLaY skrev: ↑søn sep 10, 2023 4:54 pmHvilken nettleser bruker du på telefonen? har du prøvd å fjerne cache?Karatel skrev: ↑søn sep 10, 2023 2:07 pmJeg blir rett som det er logget ut, når jeg poster innlegg fra mobiltelefon. Noen ganger fungerer det fint, andre ganger blir jeg logget ut og får beskjed om at jeg må være pålogget for å poste noe. Da nytter det ikke lenger, selv om jeg logger på igjen, blir jeg logget ut straks jeg trykker på Send. Om jeg logger inn igjen, forsvinner dessuten alt jeg har skrevet, da blir det ugreit å skrive alt om igjen når det bare forsvinner hver gang jeg prøver å logge på.
-
Hvorfor er lukket avdeling passordbelagt? Og hvorfor kan jeg ikke sende DM mer?
LA er stengt og vil på lengre sikt bli fjernet helt fra forumet. Grunnen er enkel, det er ikke lengre aktivitet i det området og det var et spesielt område for en liten gjeng brukere, som ikke lengre er her.GiPazzini_85 skrev: ↑fre sep 15, 2023 11:20 am Hvorfor er lukket avdeling passordbelagt? Og hvorfor kan jeg ikke sende DM mer?
DM? hvis du mener personlige meldinger, så jobbet jeg med noe og de skal fungere igjen.
-
Men det kan da hende at aktiviteten tar seg opp igjen? Ja, ser ut til at DM fungerer igjen.4pLaY skrev: ↑fre sep 15, 2023 1:07 pmLA er stengt og vil på lengre sikt bli fjernet helt fra forumet. Grunnen er enkel, det er ikke lengre aktivitet i det området og det var et spesielt område for en liten gjeng brukere, som ikke lengre er her.GiPazzini_85 skrev: ↑fre sep 15, 2023 11:20 am Hvorfor er lukket avdeling passordbelagt? Og hvorfor kan jeg ikke sende DM mer?
DM? hvis du mener personlige meldinger, så jobbet jeg med noe og de skal fungere igjen.