Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av izzet2015 »

bønna1/2 skrev: fre jul 07, 2023 10:53 am Hvis man ikke ser hva Santeri kan bidra med i ankerrollen så står det dårlig til.
Ser du det? Hva er det andre ikke ser, og hva har han vist fram til dags dato? Må ha oversett noe......

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

izzet2015 skrev: fre jul 07, 2023 2:20 pm
bønna1/2 skrev: fre jul 07, 2023 10:53 am Hvis man ikke ser hva Santeri kan bidra med i ankerrollen så står det dårlig til.
Ser du det? Hva er det andre ikke ser, og hva har han vist fram til dags dato? Må ha oversett noe......
Andre? Tror det egentlig handler om deg, og hva du ser.

Blirdetgull?

Legg inn av Blirdetgull? »

Ryktes om at Ole Sælnes er nærmest klar for Viking, hvilken posisjon er han best i? Indreløper eller 6er?

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Straks tilbake, skal bare finne ut hvem jeg skal køddetwitre om at er på vei til RBK.

Blirdetgull?

Legg inn av Blirdetgull? »

Zorbeltuss skrev: fre jul 07, 2023 6:08 pm Straks tilbake, skal bare finne ut hvem jeg skal køddetwitre om at er på vei til RBK.
Kan anbefale Sebulonsen, Bell eller Brekalo!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

bønna1/2 skrev: fre jul 07, 2023 2:26 pm
izzet2015 skrev: fre jul 07, 2023 2:20 pm
bønna1/2 skrev: fre jul 07, 2023 10:53 am Hvis man ikke ser hva Santeri kan bidra med i ankerrollen så står det dårlig til.
Ser du det? Hva er det andre ikke ser, og hva har han vist fram til dags dato? Må ha oversett noe......
Andre? Tror det egentlig handler om deg, og hva du ser.
Er det noe rart med det jeg ser? Noe du ikke liker?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Blirdetgull? skrev: fre jul 07, 2023 6:01 pm Ryktes om at Ole Sælnes er nærmest klar for Viking, hvilken posisjon er han best i? Indreløper eller 6er?
Skal ikke han til RBK? Går han virkelig til Viking?

Antimon

Legg inn av Antimon »

Broholm i Kristiansund ut sesongen. Bra for han, ikke like bra for oss, men :)))

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Tja, hvis han av Maalen er vurdert til å stille like langt bak i køa som Rekdal hadde ham så er det en god løsning for alle parter.

qbah

Legg inn av qbah »

Det gir mye mer mening å holde Holm i klubben og få han i gang enn å bruke plass i stallen på både Aga, Sadiku og Kristall der fremme hvert fall.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

izzet2015 skrev: fre jul 07, 2023 6:20 pm
Blirdetgull? skrev: fre jul 07, 2023 6:01 pm Ryktes om at Ole Sælnes er nærmest klar for Viking, hvilken posisjon er han best i? Indreløper eller 6er?
Skal ikke han til RBK? Går han virkelig til Viking?
Har det hendt noen gang at du ikke gikk på limpinnen?

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Er det U dere håper på i HamKam -Aafk eller er det foretrukket at et av de vinner?

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

qbah skrev: fre jul 07, 2023 7:54 pm Det gir mye mer mening å holde Holm i klubben og få han i gang enn å bruke plass i stallen på både Aga, Sadiku og Kristall der fremme hvert fall.
Holm har jo også erfaring med å spille på kanten for nissen Smerud. Ikke umulig at han kan gjøre det greit der.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

AxelRudi skrev: fre jul 07, 2023 12:19 pm
TomBrady12 skrev: fre jul 07, 2023 11:53 am
AxelRudi skrev: fre jul 07, 2023 10:20 am

Vi er jo vant til ferdig vare. Men nå må vi nok tenke annerledes. Det er mulig flere av disse aldri skulle vært kjøpt, men nå som de er det må vi utvikle de.
Nelson har ekstremfart. Det er salgbart ut. Se på mvuka, som var prikk lik Nelson i glimt.. De brukte litt tid på å få ham til å forstå rollen sin, og vips 70m.
Santeri, Nelson, Broholm, Sadiku, Isak og Kristall er alle videresalgspotensiale. Vi bør ikke kaste de ut tvert, bruk heller litt tid på de.
Så slipper vi at de herjer i LSK om et år, som Ogbu osv.
Problemet er at vi har 6 spisser, hvor Sæter og Holm kommer til å okkupere den ene spissplassen. Resten må derfor leies ut eller brukes som ving.
Kristall og Isak er jo venstrekanter. Vi kan jo alltids sende Kristall på lån.

Nelson/Isak Sæter/Holm/Sadiku Broholm/ xxx

Men det spørs om ikke Noah selges i sommer. Er interesse der.
Men hvorfor forstår jeg egentlig ikke. Ett bra løp hos oss mot Odds før han dro, og under 300min på en sesong i Frankrike.
Veldig lite som tyder på at han er bedre enn noen av de vi har.
Jeg sliter med å se at noen av de har ferdigheter som tilsvarer at de skal bli gode venstrevinger. Isak kan bli en ok spiss. Kristall har jeg avskrevet.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

TomBrady12 skrev: fre jul 07, 2023 8:47 pm
AxelRudi skrev: fre jul 07, 2023 12:19 pm
TomBrady12 skrev: fre jul 07, 2023 11:53 am

Problemet er at vi har 6 spisser, hvor Sæter og Holm kommer til å okkupere den ene spissplassen. Resten må derfor leies ut eller brukes som ving.
Kristall og Isak er jo venstrekanter. Vi kan jo alltids sende Kristall på lån.

Nelson/Isak Sæter/Holm/Sadiku Broholm/ xxx

Men det spørs om ikke Noah selges i sommer. Er interesse der.
Men hvorfor forstår jeg egentlig ikke. Ett bra løp hos oss mot Odds før han dro, og under 300min på en sesong i Frankrike.
Veldig lite som tyder på at han er bedre enn noen av de vi har.
Jeg sliter med å se at noen av de har ferdigheter som tilsvarer at de skal bli gode venstrevinger. Isak kan bli en ok spiss. Kristall har jeg avskrevet.
Isak hadde jo 1 målpoeng i snitt nesten på 30 kamper på island, som venstreving :) Så vi kan jo prøve spillere før vi avskriver de.
Sadiuk, hvor mange minutter har han? 150? Vi må nok gi folk flere sjanser før vi avskriver de.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

DuncanE skrev: fre jul 07, 2023 8:03 pm
izzet2015 skrev: fre jul 07, 2023 6:20 pm
Blirdetgull? skrev: fre jul 07, 2023 6:01 pm Ryktes om at Ole Sælnes er nærmest klar for Viking, hvilken posisjon er han best i? Indreløper eller 6er?
Skal ikke han til RBK? Går han virkelig til Viking?
Har det hendt noen gang at du ikke gikk på limpinnen?
Limpinnen? Hva vet jeg hva som er tull eller seriøst. Bra du vet det.

qbah

Legg inn av qbah »

TomBrady12 skrev: fre jul 07, 2023 8:47 pm
AxelRudi skrev: fre jul 07, 2023 12:19 pm
TomBrady12 skrev: fre jul 07, 2023 11:53 am

Problemet er at vi har 6 spisser, hvor Sæter og Holm kommer til å okkupere den ene spissplassen. Resten må derfor leies ut eller brukes som ving.
Kristall og Isak er jo venstrekanter. Vi kan jo alltids sende Kristall på lån.

Nelson/Isak Sæter/Holm/Sadiku Broholm/ xxx

Men det spørs om ikke Noah selges i sommer. Er interesse der.
Men hvorfor forstår jeg egentlig ikke. Ett bra løp hos oss mot Odds før han dro, og under 300min på en sesong i Frankrike.
Veldig lite som tyder på at han er bedre enn noen av de vi har.
Jeg sliter med å se at noen av de har ferdigheter som tilsvarer at de skal bli gode venstrevinger. Isak kan bli en ok spiss. Kristall har jeg avskrevet.

Jeg sliter med at du avskriver Kristall, men mener Isak har en fremtid i klubben. Ser ikke den. Kristall har tross alt vært mer positiv enn saltstøtta Isak. Men begge er godt under nivået som trengs. Der er vi enige.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

qbah skrev: lør jul 08, 2023 1:29 am
TomBrady12 skrev: fre jul 07, 2023 8:47 pm
AxelRudi skrev: fre jul 07, 2023 12:19 pm

Kristall og Isak er jo venstrekanter. Vi kan jo alltids sende Kristall på lån.

Nelson/Isak Sæter/Holm/Sadiku Broholm/ xxx

Men det spørs om ikke Noah selges i sommer. Er interesse der.
Men hvorfor forstår jeg egentlig ikke. Ett bra løp hos oss mot Odds før han dro, og under 300min på en sesong i Frankrike.
Veldig lite som tyder på at han er bedre enn noen av de vi har.
Jeg sliter med å se at noen av de har ferdigheter som tilsvarer at de skal bli gode venstrevinger. Isak kan bli en ok spiss. Kristall har jeg avskrevet.

Jeg sliter med at du avskriver Kristall, men mener Isak har en fremtid i klubben. Ser ikke den. Kristall har tross alt vært mer positiv enn saltstøtta Isak. Men begge er godt under nivået som trengs. Der er vi enige.
Kristall har jeg ingen tro på. Har fått prøvd seg, men har ikke vist noe positivt så langt. Mulig han trenger litt tid.

MadBum

Legg inn av MadBum »

https://www.vg.no/sport/fotball/i/v5kLL ... blir-bedre

Åge H. var ikke helt heldig med denne håpløse sammenligningen. Burde ikke være lov å nevne Holm i samme åndedrag engang

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

izzet2015 skrev: fre jul 07, 2023 6:20 pm
Blirdetgull? skrev: fre jul 07, 2023 6:01 pm Ryktes om at Ole Sælnes er nærmest klar for Viking, hvilken posisjon er han best i? Indreløper eller 6er?
Skal ikke han til RBK? Går han virkelig til Viking?

Går vel heller til Ham-Kam.

Pondus70

Legg inn av Pondus70 »

AxelRudi skrev: tor jul 06, 2023 3:19 pm Tenk at det ryr på side med side basert på et agurksak fra Arilas, som andre journalister rister på hode av at blir publisert. Det er selvsagt helt uaktuelt for Rosenborg å selge Carlo Holse til Bodø/Glimt, og for Glimt vil han bli alt for dyr til at det er verdt det. Meningsløs sak.

"Skjer itj" ble det sagt fra brakka igår. Intet bud, ingen interesse, ikke en gang noe fra Holse sin agent. For RBK er nok dette helt greit da det gjør at utlandet må engasjere seg, sånn sett er jo det eneste dette mefører at man åpner døra for andre.
Da er vi alle enige. Det er en agurksak. Kan ikke tenke meg at det er så mange Glimtsupportere som har regnet med at Holse skal til Glimt heller. Helt utopi i mine øyne. Like utopisk som prisen på Holse satt av enkelte RBK supportere på 120mill+ for fyren.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Noen som skjønner dette mantraet med at "noen må ut før vi kan få noen inn"? Ble gjentatt noen ganger i pausen mot TIL av Tore Bjørseth Berdal, som fremsto omtrent like overbevisende som Ole Robert Reitan i det intervjuet.

Skjønner at det må ryddes i den overfylte stallen, men er det liksom pengene for billig ræl som Aga, Bjørlo, Adam, etc. som skal utgjøre forskjellen på om man henter inn Ole Selnæs eller ikke? Jeg stiller meg også litt uforstående til valgene rundt Broholm. Siden dette tabellmessig kan bli en rimelig uinteressant sesong så burde vel nettopp tiden brukes til å gi mer spilletid til ikke bare Nypan, men også Røsten og Broholm. Men nå er altså sistnevnte forvist til Nordmøre ut året. En lite langsiktig prioritering, spør du meg.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Nå har de kjøpt nok en danske, spent på om han er bedre en Ingason. Eller blir det bare stallfyll?

ballee
Innlegg: 307

Legg inn av ballee »

Det var litt mer farge på de triste spillerne på RBK i dag. Jeg tenker spesielt på slosskampen, den var befriende frisk. Til og med dommeren gikk inn med brytegrep. Den rbk-spilleren som gir dommeren en blåveis skal få stjerne hos meg :-))

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Å vold på fotball baner er greit.?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

RBK må satse på ungdommen..

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Blir Carlo Holse solgt nå?

ballee
Innlegg: 307

Legg inn av ballee »

BrannLFC skrev: ons aug 23, 2023 11:00 am Blir Carlo Holse solgt nå?
Alle som spiller litt bra i et par tre kamper blir solgt. Sånt vil de ikke ha noe av i RBK....selg dem!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7840

Legg inn av Big George »

Spørsmålet er når Sverre Nypan blir solgt.
Merkelig å skaffe seg agent fem dager før overgangsvinduet stenger

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Han blir i RBK. Minst et år til.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»