En melding til dem som IKKE er vaksinert.

Svar
Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

En melding til dem som IKKE er vaksinert.

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

Selv om jeg var fullvaksinert, ville jeg beundre de uvaksinerte for å stå imot det største presset jeg noen gang har sett, inkludert press fra ektefelle, foreldre, barn, venner, kolleger og leger.
Mennesker som har klart å prege slik personlighet, mot og slike kritiske evner legemliggjør sikkert menneskehetens beste egenskaper.
De er overalt, i alle aldre, utdanningsnivå, land og synspunkter.
De er en spesiell type; dette er krigerne som enhver hær av lys ønsker å ha i sine rekker.
Dette er foreldrene som alle barn ønsker å ha og barna som alle foreldre drømmer om å få.
Du er laget av de beste menneskene som noensinne har levd, disse heltene som er født blant vanlige mennesker og lyser i mørket.
De er vesener utover gjennomsnittet av deres samfunn;
De er essensen av nasjoner som skapte alle kulturer og erobret horisonter.
De gjorde det andre ikke kunne, de var treet som stod imot stormen av overgrep, diskriminering og sosial separasjon.
De gjorde det fordi de trodde de var ensomme og trodde de var de eneste.
De fikk forbud mot å sitte ved familiebordene sine i jula, men aldri hadde de sett noe så grusomt.
De mistet jobben, mistet karrieren, de var tom for penger ...
men de brydde seg ikke.
De har opplevd umålelig diskriminering, fordømmelse, svik og ydmykelse... men de stoppet ikke.
Det har aldri vært et slikt utvalg i Menneskeheten - nå vet vi hvem som er best på planeten jorden.
Kvinner, menn, gamle, unge, rike, fattige, folk av ulike raser og religioner, uvaksinerte, de utvalgte av den usynlige arken, de eneste som klarte å stå når alt falt sammen.
Det er DEG, du bestod en ufattelig test som mange av de tøffeste marinesoldater, kommandanter, grønne beretter, astronauter og genier ikke kunne.
Dere er laget av helter som noen gang har levd,
helter født blant vanlige folk og skinner i mørket.
* * * * *
Til tross for årevis med pressskampanjer, diskriminerende politikk, sosial separasjon, tap av inntekt, trusler og dødsanklager, takket den franske generalen Christian Blanchon de «uvaksinerte» for deres styrke, mot og lederskap
Forfatteren er ukjent. 2022.10.28.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Jeg har lest denne før dog er jeg litt usikker på om det er en "ånkli" historie. Men som uvaksinert kan jeg godt late som og ta det som en hyggelig klapp på skulderen. Om jeg er alt det som skisseres her skal jeg vel dog være forsiktig å påberope meg.

Nivået av massepsykose må jeg si skremte meg. Her til lands er vi heldigvis ganske sindige av oss og ikke så tøffe når vi ikke sitter bak et tastatur men å gå rundt uten maske i denne perioden var en påkjenning.

Og alt det for et angivelig virus ingen har isolert eller en gang bevist faktisk eksisterer i naturen. Haha , en folie hatt kan i det minste ha en viss effekt , maske mot enhjørninger derimot..

Og ingen må for all del tro at dette ikke kommer tilbake i en mye verre versjon nedover veien.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Arne Magnus Aasen skrev: tir okt 10, 2023 11:50 am Selv om jeg var fullvaksinert, ville jeg beundre de uvaksinerte for å stå imot det største presset jeg noen gang har sett, inkludert press fra ektefelle, foreldre, barn, venner, kolleger og leger.
Mennesker som har klart å prege slik personlighet, mot og slike kritiske evner legemliggjør sikkert menneskehetens beste egenskaper.
De er overalt, i alle aldre, utdanningsnivå, land og synspunkter.
De er en spesiell type; dette er krigerne som enhver hær av lys ønsker å ha i sine rekker.
Dette er foreldrene som alle barn ønsker å ha og barna som alle foreldre drømmer om å få.
Du er laget av de beste menneskene som noensinne har levd, disse heltene som er født blant vanlige mennesker og lyser i mørket.
De er vesener utover gjennomsnittet av deres samfunn;
De er essensen av nasjoner som skapte alle kulturer og erobret horisonter.
De gjorde det andre ikke kunne, de var treet som stod imot stormen av overgrep, diskriminering og sosial separasjon.
De gjorde det fordi de trodde de var ensomme og trodde de var de eneste.
De fikk forbud mot å sitte ved familiebordene sine i jula, men aldri hadde de sett noe så grusomt.
De mistet jobben, mistet karrieren, de var tom for penger ...
men de brydde seg ikke.
De har opplevd umålelig diskriminering, fordømmelse, svik og ydmykelse... men de stoppet ikke.
Det har aldri vært et slikt utvalg i Menneskeheten - nå vet vi hvem som er best på planeten jorden.
Kvinner, menn, gamle, unge, rike, fattige, folk av ulike raser og religioner, uvaksinerte, de utvalgte av den usynlige arken, de eneste som klarte å stå når alt falt sammen.
Det er DEG, du bestod en ufattelig test som mange av de tøffeste marinesoldater, kommandanter, grønne beretter, astronauter og genier ikke kunne.
Dere er laget av helter som noen gang har levd,
helter født blant vanlige folk og skinner i mørket.
* * * * *
Til tross for årevis med pressskampanjer, diskriminerende politikk, sosial separasjon, tap av inntekt, trusler og dødsanklager, takket den franske generalen Christian Blanchon de «uvaksinerte» for deres styrke, mot og lederskap
Forfatteren er ukjent. 2022.10.28.
Fint at noen setter pris på oss også.

Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

Som uvaksinert stod jeg i mot presset fra helsemyndigheter og grove angrep i aviser og sosiale medier, men presset fra familien holdt på å knekke motstandsviljen min, for hvem vil vel utsette familien for skade?

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Arne Magnus Aasen skrev: ons okt 11, 2023 9:37 am Som uvaksinert stod jeg i mot presset fra helsemyndigheter og grove angrep i aviser og sosiale medier, men presset fra familien holdt på å knekke motstandsviljen min, for hvem vil vel utsette familien for skade?
Hjernevaska snøflak og fascistyngelet vil gjerne utsette meg og deg for skade og fare med en "vaksine" som ikke er en vaksine mot et virus som ingen noen gang har isolert. Kun motivert av sosial shaming og konformitet. Og dette til tross for at de er familien vår.

Dog med de beste intensjoner.

En kompis av meg slet med svimmelhetsanfall etter å ha tatt to injeksjoner. Han ble så svimmel at han holdt på å ramle ut av stolen han satt i. Kona hans opplevde det samme. Han ville ikke gå til legen , for da hadde han mista førerkortet. Han trodde i utgangspunktet lite på "pandemien" til å begynne med men klarte rett og slett ikke å motstå omgivelsene sine og shaminga fra "venner" og familie. På toppen av det sa han at hvis jobben krever at han tar flere injeksjoner så gjør han det , vel vitende om at detta ikke henger på greip i det hele tatt.

Go along to get along.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Jeg skal ta alle vaksiner. Er i risikogruppen. Har ikke vært syk etter jeg tok vaksine. Modig de som lar være.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 10:33 am Jeg skal ta alle vaksiner. Er i risikogruppen. Har ikke vært syk etter jeg tok vaksine. Modig de som lar være.
Okei , de kan faktisk ikke en gang vise oss på en logisk og fornuftig måte at dette angivelige viruset en gang eksisterer. Ingen virus har noen gang blitt isolert , altså separert fra alt annet , men det betyr kanskje ikke noe for deg?

Hele greia hviler på syltynn suppe hvis man gidder å inspisere det nærmere.

Så det er ingen risikogruppe. At du ikke har vært syk etter injisering er ikke noe bevis for noe som helst. Hvis du blir syk og tror at du hadde blitt mere syk uten vaksinering så blir det et rent postulat som ikke kan verifiseres eller falsifisers. Rett og slett umulig å kvantisere da du ikke kan fastslå noen egentlig grunn til at du ble syk.

Alle positive tester er falske positive da det rett og slett ikke er noe virus i ligningen. Skjønner at det blir et mentalt sprang men litteraturen er ganske klar.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Hattori_Hanzo skrev: ons okt 11, 2023 10:52 am
izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 10:33 am Jeg skal ta alle vaksiner. Er i risikogruppen. Har ikke vært syk etter jeg tok vaksine. Modig de som lar være.
Okei , de kan faktisk ikke en gang vise oss på en logisk og fornuftig måte at dette angivelige viruset en gang eksisterer. Ingen virus har noen gang blitt isolert , altså separert fra alt annet , men det betyr kanskje ikke noe for deg?

Hele greia hviler på syltynn suppe hvis man gidder å inspisere det nærmere.

Så det er ingen risikogruppe. At du ikke har vært syk etter injisering er ikke noe bevis for noe som helst. Hvis du blir syk og tror at du hadde blitt mere syk uten vaksinering så blir det et rent postulat som ikke kan verifiseres eller falsifisers. Rett og slett umulig å kvantisere da du ikke kan fastslå noen egentlig grunn til at du ble syk.

Alle positive tester er falske positive da det rett og slett ikke er noe virus i ligningen. Skjønner at det blir et mentalt sprang men litteraturen er ganske klar.
Dette betyr ingen ting for meg, jeg tar alle vaksiner og skal gjøre det i alle år. I motsetning til deg tror jeg at det er virus der ute som angriper immun forsvaret vårt. Jeg blir ikke imponert over vaksinemotstandere. Jeg tror ikke på de. Rett og slett. Og ja det er flere risikogrupper.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 11:21 am
Dette betyr ingen ting for meg, jeg tar alle vaksiner og skal gjøre det i alle år. I motsetning til deg tror jeg at det er virus der ute som angriper immun forsvaret vårt. Jeg blir ikke imponert over vaksinemotstandere. Jeg tror ikke på de. Rett og slett. Og ja det er flere risikogrupper.
Bevares , det er din kropp så gjør hva du vil med den.

Til orientering så trodde jeg på virus akkurat som alle andre til jeg faktisk ble presentert med mangelen på isolering , og her er litteraturen klar. Dette sier de selv , det er ikke noe jeg finner på. Alle som gidder kan se dette.

Men stikkordet her er vel tro. For meg selv , siden det er helsa mi vi snakker om , så foretrekker jeg å vite før jeg lar meg injisere av big pharma. Er ikke noe angreknapp.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Hattori_Hanzo skrev: ons okt 11, 2023 11:34 am
izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 11:21 am
Dette betyr ingen ting for meg, jeg tar alle vaksiner og skal gjøre det i alle år. I motsetning til deg tror jeg at det er virus der ute som angriper immun forsvaret vårt. Jeg blir ikke imponert over vaksinemotstandere. Jeg tror ikke på de. Rett og slett. Og ja det er flere risikogrupper.
Bevares , det er din kropp så gjør hva du vil med den.

Til orientering så trodde jeg på virus akkurat som alle andre til jeg faktisk ble presentert med mangelen på isolering , og her er litteraturen klar. Dette sier de selv , det er ikke noe jeg finner på. Alle som gidder kan se dette.

Men stikkordet her er vel tro. For meg selv , siden det er helsa mi vi snakker om , så foretrekker jeg å vite før jeg lar meg injisere av big pharma. Er ikke noe angreknapp.
Rart da at det var tusenvis som døde av Corona. Fikk du med deg det? Eller var det også bare tull?

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 6:17 pm
Hattori_Hanzo skrev: ons okt 11, 2023 11:34 am
izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 11:21 am
Dette betyr ingen ting for meg, jeg tar alle vaksiner og skal gjøre det i alle år. I motsetning til deg tror jeg at det er virus der ute som angriper immun forsvaret vårt. Jeg blir ikke imponert over vaksinemotstandere. Jeg tror ikke på de. Rett og slett. Og ja det er flere risikogrupper.
Bevares , det er din kropp så gjør hva du vil med den.

Til orientering så trodde jeg på virus akkurat som alle andre til jeg faktisk ble presentert med mangelen på isolering , og her er litteraturen klar. Dette sier de selv , det er ikke noe jeg finner på. Alle som gidder kan se dette.

Men stikkordet her er vel tro. For meg selv , siden det er helsa mi vi snakker om , så foretrekker jeg å vite før jeg lar meg injisere av big pharma. Er ikke noe angreknapp.
Rart da at det var tusenvis som døde av Corona. Fikk du med deg det? Eller var det også bare tull?
Jeg fikk med meg det. Du fikk med deg at influensaen forsvant på mystisk vis i 2020 og dukka ikke opp igjen på ett års tid? Du har også kanskje fått med deg overdødelighet tvers igjennom hele den vaksinerte delen av verden?

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

Hattori_Hanzo skrev: tir okt 10, 2023 2:05 pm å gå rundt uten maske i denne perioden var en påkjenning.

Og ingen må for all del tro at dette ikke kommer tilbake i en mye verre versjon nedover veien.
Ja, det var en påkjenning, skal innrømme det. Men vi som ikke lot oss presse til å gjøre idiotiske ting, pålagt oss av idioter, vi beholdt selvrespekten. Dessuten så skvatt jo folk unna om jeg nærmet meg, så alle butikkhyllene ble plutselig ledig og handlingen gikk kjapt. :lol:

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 6:17 pm
Rart da at det var tusenvis som døde av Corona. Fikk du med deg det? Eller var det også bare tull?
Ingen døde av covid, ikke en eneste en, for det viruset har aldri blitt isolert som nevnt tidligere i tråden og eksisterer kun som en computermodell. Og den pcr testen, er ikke egnet til å identifisere infeksjonssykdom. Dette direkte fra Kary Mullis som faktisk fikk Nobel pris i sin tid for pcr-oppfinnelsen, som altså er et forkningsverktøy og ikke noen test. Videre så ble jo alt klassifisert som covid dødsfall, selv om vedkommende faktisk var skutt, død i trafikkulykker etc. Covid var et verdensomspennende bedrag, desverre med store konsekvenser for mange.

Om du ikke har merket noe til injeksjonene du har mottatt, så har du virkelig vært heldig og har du livet kjært så bør du virklig sette av tid til å gjøre undersøkelser selv og se hva uavhengige leger og forskere sier om hva de har oppdaget. Det foregår en enorm sensur, så en må søke bredt og utenfor MSM for å finne sannheten. Det er opp til deg, men du har nå blitt advart.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Il-pirata skrev: ons okt 11, 2023 9:09 pm
izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 6:17 pm
Rart da at det var tusenvis som døde av Corona. Fikk du med deg det? Eller var det også bare tull?
Ingen døde av covid, ikke en eneste en, for det viruset har aldri blitt isolert som nevnt tidligere i tråden og eksisterer kun som en computermodell. Og den pcr testen, er ikke egnet til å identifisere infeksjonssykdom. Dette direkte fra Kary Mullis som faktisk fikk Nobel pris i sin tid for pcr-oppfinnelsen, som altså er et forkningsverktøy og ikke noen test. Videre så ble jo alt klassifisert som covid dødsfall, selv om vedkommende faktisk var skutt, død i trafikkulykker etc. Covid var et verdensomspennende bedrag, desverre med store konsekvenser for mange.

Om du ikke har merket noe til injeksjonene du har mottatt, så har du virkelig vært heldig og har du livet kjært så bør du virklig sette av tid til å gjøre undersøkelser selv og se hva uavhengige leger og forskere sier om hva de har oppdaget. Det foregår en enorm sensur, så en må søke bredt og utenfor MSM for å finne sannheten. Det er opp til deg, men du har nå blitt advart.
Jeg bryr meg ikke om hva du mener. Jeg skal ta alle vaksiner som finnes, og jeg har aldri blitt dårlig. Hører ikke på skremselspropaganda..

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2661
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Hattori_Hanzo skrev: ons okt 11, 2023 10:11 am

Hjernevaska snøflak og fascistyngelet vil gjerne utsette meg og deg for skade og fare med en "vaksine" som ikke er en vaksine mot et virus som ingen noen gang har isolert. Kun motivert av sosial shaming og konformitet. Og dette til tross for at de er familien vår.
På hvilket grunnlag og med hvilken faglig bakgrunn sier du dét?

Mvh

BE
nysgjerrig og vitebegjærlig

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3110

Legg inn av MacanT »

Il-pirata skrev:ons okt 11, 2023 9:09 pm
izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 6:17 pm
Rart da at det var tusenvis som døde av Corona. Fikk du med deg det? Eller var det også bare tull?
Ingen døde av covid, ikke en eneste en, for det viruset har aldri blitt isolert som nevnt tidligere i tråden og eksisterer kun som en computermodell.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

izzet2015 skrev: ons okt 11, 2023 9:42 pm
Jeg bryr meg ikke om hva du mener. Jeg skal ta alle vaksiner som finnes, og jeg har aldri blitt dårlig. Hører ikke på skremselspropaganda..
Vær så god, det er ditt frie valg å gjøre. Min samvittighet er derimot ren, da jeg tok meg tid til å advare deg om farene. Jeg er antagelig den en selvmordskandidat som står på toppen av taket, helst ikke vil at skal være den som skal forsøke å snakke vedkommende fra å gjøre det. For jeg er en sterk tilhenger av å bestemme over seg selv og å kunne velge hva en vil. Så så lenge vedkommende har fått beskjed om hva resultatet kan bli, anser jeg mitt moralske ansvar å være avsluttet og sier lykke til.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

BlackEagle skrev: ons okt 11, 2023 11:21 pm
Hattori_Hanzo skrev: ons okt 11, 2023 10:11 am

Hjernevaska snøflak og fascistyngelet vil gjerne utsette meg og deg for skade og fare med en "vaksine" som ikke er en vaksine mot et virus som ingen noen gang har isolert. Kun motivert av sosial shaming og konformitet. Og dette til tross for at de er familien vår.
På hvilket grunnlag og med hvilken faglig bakgrunn sier du dét?

Mvh

BE
nysgjerrig og vitebegjærlig
Hvilken del av det? Snøflak? Vaksine? Virus? Hvis jeg skal prøve å fatte meg i kortere het... ;)

Jeg skrev også dog med de beste intensjoner.

Grunnlaget er den info jeg har tilegnet meg uten at jeg er utdannet innenfor faget. Dog kan jeg tenke , lese og stille spørsmål.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

De fleste greier å tenke selv, og skjønner at man må vaksinere seg. At noen sier det motsatte er ingen ting å legge vekt på. Hadde ikke jeg tatt vaksiner så hadde jeg blitt veldig syk og kanskje død. Så ja jeg hører på de som forstår seg på dette. Ikke på konspirasjoner.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2661
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Hattori_Hanzo skrev: tor okt 12, 2023 4:58 am
BlackEagle skrev: ons okt 11, 2023 11:21 pm
Hattori_Hanzo skrev: ons okt 11, 2023 10:11 am

Hjernevaska snøflak og fascistyngelet vil gjerne utsette meg og deg for skade og fare med en "vaksine" som ikke er en vaksine mot et virus som ingen noen gang har isolert. Kun motivert av sosial shaming og konformitet. Og dette til tross for at de er familien vår.
På hvilket grunnlag og med hvilken faglig bakgrunn sier du dét?

Mvh

BE
nysgjerrig og vitebegjærlig
Hvilken del av det? Snøflak? Vaksine? Virus? Hvis jeg skal prøve å fatte meg i kortere het... ;)

Jeg skrev også dog med de beste intensjoner.

Grunnlaget er den info jeg har tilegnet meg uten at jeg er utdannet innenfor faget. Dog kan jeg tenke , lese og stille spørsmål.
Skjønte du ikke spørsmålet?

Du skrev - bl. a. - ""en "vaksine" som ikke er en vaksine mot et virus som ingen noen gang har isolert". Det regner jeg med at du skrev fordi du har reell kunnskap om vaksiner, covid o. l. Men jeg kan jo ikke vite at du har den kunnskapen. Derfor setter jeg selvsagt pris på at du gjør rede for nettopp ditt grunnlag for utsagnet, for ellers kan jo noen komme til å tenke at du IKKE har slikt grunnlag - og det kan vi jo ikke ha noe av, kan vi vel?

Du kan også gjerne gjøre rede for på hvilket grunnlag du skrev "Hjernevaska snøflak og fascistyngelet vil gjerne utsette meg og deg for skade og fare". "fascistyngel" er jo et ganske grovt skjellsord, ikke sant?

Og jo da; jeg så også at du skrev "de beste intensjoner", og desto viktigere er det jo at du gjør rede for din faglige bakgrunn og kompetanse - ellers kan jo folk komme til å tenke galt om deg, ikke sant? Som f. eks. "Den personen der har jo ikke den fjerneste snøring" - og som sagt: slikt noe kan vi jo ikke ha noe av, kan vi vel?

Mvh

BE

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Joda , jeg forstod spørsmålet uten at jeg skylder deg et svar. Det var bare litt uklart formulert. Derav spørsmålet , hvilken del. Så det dreide seg vel egentlig om flere spørsmål , eller spørsmålene om du vil..

Dette blir en ganske omstendelig appell til autoritet og noe sier meg at du er lite interessert i å bli våt på beina og kommer ikke til å vase uti for jeg har allerede svart deg her og i virus tråden.

En vaksine skal primært sørge for immunitet og stoppe spredning. C19 vaksinen gjør ingen av delene. WHO måtte omdefinere begrepet vaksine. Så altså , ikke en vaksine.

Ingen har isolert sars cov 2 , jeg har en hel tråd om dette hvis du vil finne referanser. Altså , ikke isolert som i separert fra alt annet. Altså , ikke isolert.

Angående hjernevasket snøflak og fascistyngel så høres det krasst ut men desverre er det sant. En artikkel etter den andre om hvordan "de uvaksinerte" er "problemet". Klein konform shaming og press til å ta en injeksjon (som, ikke kan kalles trygg eller effektiv) basert på tull og tøys oppsummerer desverre utsagnet. Hvis du er vaksinert så opplevdes det ikke slik for deg regner jeg med.

Jeg har i virus tråden listet de folka jeg har hørt og jeg har gjort masse stoff tilgjengelig for alle som vil se. Kommer mere idag. Så det er her din appell til autoritet kommer inn. Hadde kanskje forventet mere av en dude av ditt intelektuelle kaliber.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Vaksine motstandere tror de vet mer om virus en andre. De har stor tro på seg selv. Så er det også feil. Viruser florerer der ute. Vi er alle i faresonen.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

izzet2015 skrev: tor okt 12, 2023 12:51 pm Vaksine motstandere tror de vet mer om virus en andre. De har stor tro på seg selv. Så er det også feil. Viruser florerer der ute. Vi er alle i faresonen.
Dette er kanskje ikke helt riktig. De aller fleste vaksinemotstandere og skeptikere tror på virus. De aller fleste som var skeptiske til pandemien av fagfolk tror på virus. Hvis det florerer med virus så syns jeg det er litt rart at de ikke klarer å finne de. De er kanskje veldig sky..

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Hattori_Hanzo skrev: tor okt 12, 2023 1:49 pm
izzet2015 skrev: tor okt 12, 2023 12:51 pm Vaksine motstandere tror de vet mer om virus en andre. De har stor tro på seg selv. Så er det også feil. Viruser florerer der ute. Vi er alle i faresonen.
Dette er kanskje ikke helt riktig. De aller fleste vaksinemotstandere og skeptikere tror på virus. De aller fleste som var skeptiske til pandemien av fagfolk tror på virus. Hvis det florerer med virus så syns jeg det er litt rart at de ikke klarer å finne de. De er kanskje veldig sky..
Viruset er funnet og folk har fått vaksiner og mange tusen er reddet. Vi skal være glade for vaksiner. Nå kommer nye viruser og influensa epidemi er på vei. Det er bare å vaksinere seg. Særlig vi som er i risikogruppen.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Er det ingen brukere igjen på FD? Utrolig lav aktivitet.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

izzet2015 skrev: tor okt 12, 2023 1:56 pm
Hattori_Hanzo skrev: tor okt 12, 2023 1:49 pm
izzet2015 skrev: tor okt 12, 2023 12:51 pm Vaksine motstandere tror de vet mer om virus en andre. De har stor tro på seg selv. Så er det også feil. Viruser florerer der ute. Vi er alle i faresonen.
Dette er kanskje ikke helt riktig. De aller fleste vaksinemotstandere og skeptikere tror på virus. De aller fleste som var skeptiske til pandemien av fagfolk tror på virus. Hvis det florerer med virus så syns jeg det er litt rart at de ikke klarer å finne de. De er kanskje veldig sky..
Viruset er funnet og folk har fått vaksiner og mange tusen er reddet. Vi skal være glade for vaksiner. Nå kommer nye viruser og influensa epidemi er på vei. Det er bare å vaksinere seg. Særlig vi som er i risikogruppen.
Vel , du kan vaksinere deg så mye du vil. Personlig velger jeg å stå over injeksjon. Og det burde være greit , det er bare at i nyere tid har jeg faktisk opplevd å bli pekt ut som "en fare for andre" samt tilhøre en bitteliten gruppe som flere beskriver som "problemet" fordi jeg ikke vil vaksinere meg.

Jeg registrerte meg på diskusjon.no i pandemi tida og der satt flere på kanten av stolen og ventet på klarsignal til å "jakte på de uvaksinerte" sitat slutt.

Så hvis folk kunne respektert valget til individet så er det greit for meg , selv om det er lite greit å gi det til barn og dyr da de ikke velger det selv. Dette ble sagt og det blir ikke glemt av oss i mindretallet.

Som sagt , hva du gjør med kroppen din bryr ikke meg , ikke er det min business heller.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Takk for det. Jeg gjør hva jeg vil med kroppen min, det har ingen noe med. Tar masse vaksiner for alt. Aldri syk. Vi har det bra!

Jobs
Innlegg: 456

Legg inn av Jobs »

De fleste vil nok ta vaksine om dette viruset sprer seg,om de klarer og lage en vaksina da.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dodeli ... r/80333817

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Jobs skrev: fre okt 13, 2023 6:42 pm De fleste vil nok ta vaksine om dette viruset sprer seg,om de klarer og lage en vaksina da.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dodeli ... r/80333817
Uff ja , detta hørtes ganske skummelt ut. ;)

Hva gjør vi hvis det finner veien hit til oss?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Filosofi, religion og livssyn»