Situasjonen i Ukraina Del 3

Svar
Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1750

Re: Situasjonen i Ukraina Del 3

Legg inn av JauKaninen »

Raul07 skrev: man okt 23, 2023 9:42 pm Synes MOD sa for noen uker siden at det ikke var tillatt med person fokus allikevel ser jeg gang på gang innlegg fra visse brukere som setter folk i bås men blir ikke fjernet...
i det minste har russertrollene i Norge fått en plass de kan samles og skravle.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7894

Legg inn av Big George »

En ganske kort rapport fra ISW i natt:


Ukrainian forces continued counteroffensive operations in eastern and southern Ukraine on October 24 and advanced south of Bakhmut and in western Zaporizhia Oblast. Geolocated footage published on October 23 indicates that Ukrainian forces advanced east of Andriivka (10 km southwest of Bakhmut), and geolocated footage published on October 24 indicates that Ukrainian forces marginally advanced west of Robotyne. The Ukrainian General Staff also reported on October 24 that Ukrainian forces continued offensive actions south of Bakhmut and achieved partial success near Robotyne.

pølsa
Innlegg: 907

Legg inn av pølsa »

JauKaninen skrev: ons okt 25, 2023 12:40 am
Raul07 skrev: man okt 23, 2023 9:42 pm Synes MOD sa for noen uker siden at det ikke var tillatt med person fokus allikevel ser jeg gang på gang innlegg fra visse brukere som setter folk i bås men blir ikke fjernet...
i det minste har russertrollene i Norge fått en plass de kan samles og skravle.
Det er helt vanlig folkeskikk det er snakk om er det ikke?

Hedning

Legg inn av Hedning »

Foucault skrev: tir okt 24, 2023 1:38 am
Raul07 skrev: man okt 23, 2023 9:42 pm Synes MOD sa for noen uker siden at det ikke var tillatt med person fokus allikevel ser jeg gang på gang innlegg fra visse brukere som setter folk i bås men blir ikke fjernet...
Sikter du til brukeren med megafonen som roper «femtekolonister» mot alle som ikke deler hans syn?

Enig i at personangrep er en uting generelt sett, men jeg tror ingen tar seg nær av dennes barnslige forsøk på forulemping.
Det har gått i det samme siden tråden ble åpnet og har, i mine øyne, en viss humoristisk underholdningsverdi.

Dersom du husker Hans Kristian Bauge fra debattprogrammet «Lønning og Staff», så forstår du sikkert hva jeg mener.
Hahaha. Peronangrep er en uting,og så avslutter man med et.
Kanskje vurdere om du er så mye smartere enn alle andre du innbiller deg? Dette har jo vært litt stilen din. Klage på at andre er så primitive,og dumme. Mens du selv bare hever deg langt over slikt,og egentlig er her for å "balansere" tråden :lol:
Men å sutre over personangrep,for så å ty til det selv.... Du som tydeligvis gjerne vil oppfattes som smart.... Fremstår du smart ved å gjøre det da? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

At du ikke forstår hvorfor prorussere ses på som femtekolonister kan ikke jeg ta noe ansvar for,men det har ikke noe med at de ikke "deler mitt syn". Det handler om at de (dere) er så hjernevasket at dere svelger all russisk propaganda,og derfor hadde dyttet etter med begge hender hvis de bestemte seg for å innta deler av Norge.
Samme argumentasjon om at de bare "redder russere bosatt i Norge",Norge har vært russofobisk,osv. Bare se på din meningsfelle brannlfc. Alle som ikke underkaster seg russland er jo ifølge vedkommende nazist,og rasist.
Nå har jeg ikke noe mindre teskje,så jeg håper dette var forklart på en såpass enkel måte at du nå forstår hvorfor dere kalles femtekolonister,og slutter å bli så lei deg for det,men heller begynner å reflektere litt over hvorfor det er sånn,og hvorfor folk som ønsker en okkupant skal få vinne frem ses på som femtekolonister.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

JauKaninen skrev: ons okt 25, 2023 12:40 am
Raul07 skrev: man okt 23, 2023 9:42 pm Synes MOD sa for noen uker siden at det ikke var tillatt med person fokus allikevel ser jeg gang på gang innlegg fra visse brukere som setter folk i bås men blir ikke fjernet...
i det minste har russertrollene i Norge fått en plass de kan samles og skravle.
Ser at de er aktive i Hamas tråden også. I likhet med Putin står de selvsagt på terroristenes side, hvorfor er jeg ikke overrasket ;)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2499

Legg inn av BrannLFC »

MacanT skrev: ons okt 25, 2023 3:25 pm
JauKaninen skrev: ons okt 25, 2023 12:40 am
Raul07 skrev: man okt 23, 2023 9:42 pm Synes MOD sa for noen uker siden at det ikke var tillatt med person fokus allikevel ser jeg gang på gang innlegg fra visse brukere som setter folk i bås men blir ikke fjernet...
i det minste har russertrollene i Norge fått en plass de kan samles og skravle.
Ser at de er aktive i Hamas tråden også. I likhet med Putin står de selvsagt på terroristenes side, hvorfor er jeg ikke overrasket ;)
I likhet med i Syria, Ukraina og Israel står mange av de samme folkene på de ondes side. Både islamistene(al qaida og IS blant annet i Syria), Nazistene i Ukraina og apartheidstaten Israel. Dette er samme linje som USA sin korrupte maktelite som gærninger som Biden, Clinton og Obama støtter. Det er trist hvordan denne sekten virkelig hater at russiske minoriteter skal få leve fritt og med menneskerettigheter i Ukraina/Russland/autonom republikk i Ukraina, og de hater at Palestina skal ha rett til sitt opprinnelige land. De ønsker heller ikke at Syria skal bestå som et sekulært og godt fungerende samfunn. De vil heller ha landet totalt ruinert og ødelagt pga amerikanske interesser som får med seg islamistiske sharia støttede hodekappere til å lage et blodbad i landet. Krig, rasisme, flyktningstrøm, fattigdom, polasiering, terror oppstår pga denne griske makteliten sitt jag etter penger og makt, og for at USA skal holde på sitt verdenshegemoni. I flokk tramper uvitende og godt betalte feige nordmenn takten til denne bevegelsen som truer vår eksistens. De om sier imot blir forsøkt kansellert, latterliggjort og ydmyket.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1750

Legg inn av JauKaninen »

MacanT skrev: ons okt 25, 2023 3:25 pm
Ser at de er aktive i Hamas tråden også. I likhet med Putin står de selvsagt på terroristenes side, hvorfor er jeg ikke overrasket ;)
Om man virkelig klarer å støtte Putin sin krig i Ukraina så skulle det vel bare mangle at man støtter Putin sine få allierte i islambaserte terrorgrupper også.. Dette er nok først og fremst et "anti-vesten" narrativ. For Steigan-delen av rødt og diverse konspirasjonstullinger og ytre høyre. Kan ikke være veldig mange av de i Norge, får vi håpe.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2499

Legg inn av BrannLFC »

JauKaninen skrev: ons okt 25, 2023 4:52 pm
MacanT skrev: ons okt 25, 2023 3:25 pm
Ser at de er aktive i Hamas tråden også. I likhet med Putin står de selvsagt på terroristenes side, hvorfor er jeg ikke overrasket ;)
Om man virkelig klarer å støtte Putin sin krig i Ukraina så skulle det vel bare mangle at man støtter Putin sine få allierte i islambaserte terrorgrupper også.. Dette er nok først og fremst et "anti-vesten" narrativ. For Steigan-delen av rødt og diverse konspirasjonstullinger og ytre høyre. Kan ikke være veldig mange av de i Norge, får vi håpe.
Mens du støtter nazisten og Hitler-kompisen Bandera og en rekke andre nazister fra WW2 som landet du forguder, dyrker som sine nasjonalhelter. Dessverre er det altfor mange av dere i Norge, men det blir færre og færre. Det var vel kun ti stykker som møtte opp på nazidyrkingen med ukrainske flagg utenfor Stortinget lørdag.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

BrannLFC skrev: ons okt 25, 2023 3:57 pm
MacanT skrev: ons okt 25, 2023 3:25 pm
JauKaninen skrev: ons okt 25, 2023 12:40 am

i det minste har russertrollene i Norge fått en plass de kan samles og skravle.
Ser at de er aktive i Hamas tråden også. I likhet med Putin står de selvsagt på terroristenes side, hvorfor er jeg ikke overrasket ;)
I likhet med i Syria, Ukraina og Israel står mange av de samme folkene på de ondes side. Både islamistene(al qaida og IS blant annet i Syria), Nazistene i Ukraina og apartheidstaten Israel. Dette er samme linje som USA sin korrupte maktelite som gærninger som Biden, Clinton og Obama støtter. Det er trist hvordan denne sekten virkelig hater at russiske minoriteter skal få leve fritt og med menneskerettigheter i Ukraina/Russland/autonom republikk i Ukraina, og de hater at Palestina skal ha rett til sitt opprinnelige land. De ønsker heller ikke at Syria skal bestå som et sekulært og godt fungerende samfunn. De vil heller ha landet totalt ruinert og ødelagt pga amerikanske interesser som får med seg islamistiske sharia støttede hodekappere til å lage et blodbad i landet. Krig, rasisme, flyktningstrøm, fattigdom, polasiering, terror oppstår pga denne griske makteliten sitt jag etter penger og makt, og for at USA skal holde på sitt verdenshegemoni. I flokk tramper uvitende og godt betalte feige nordmenn takten til denne bevegelsen som truer vår eksistens. De om sier imot blir forsøkt kansellert, latterliggjort og ydmyket.
🥱😴💤

pølsa
Innlegg: 907

Legg inn av pølsa »

MacanT skrev: ons okt 25, 2023 6:54 pm
BrannLFC skrev: ons okt 25, 2023 3:57 pm
MacanT skrev: ons okt 25, 2023 3:25 pm
Ser at de er aktive i Hamas tråden også. I likhet med Putin står de selvsagt på terroristenes side, hvorfor er jeg ikke overrasket ;)
I likhet med i Syria, Ukraina og Israel står mange av de samme folkene på de ondes side. Både islamistene(al qaida og IS blant annet i Syria), Nazistene i Ukraina og apartheidstaten Israel. Dette er samme linje som USA sin korrupte maktelite som gærninger som Biden, Clinton og Obama støtter. Det er trist hvordan denne sekten virkelig hater at russiske minoriteter skal få leve fritt og med menneskerettigheter i Ukraina/Russland/autonom republikk i Ukraina, og de hater at Palestina skal ha rett til sitt opprinnelige land. De ønsker heller ikke at Syria skal bestå som et sekulært og godt fungerende samfunn. De vil heller ha landet totalt ruinert og ødelagt pga amerikanske interesser som får med seg islamistiske sharia støttede hodekappere til å lage et blodbad i landet. Krig, rasisme, flyktningstrøm, fattigdom, polasiering, terror oppstår pga denne griske makteliten sitt jag etter penger og makt, og for at USA skal holde på sitt verdenshegemoni. I flokk tramper uvitende og godt betalte feige nordmenn takten til denne bevegelsen som truer vår eksistens. De om sier imot blir forsøkt kansellert, latterliggjort og ydmyket.
🥱😴💤
Du kan få æren av å starte en Filipinene tråd, action der også nå....kanskje du våkner ;)

pølsa
Innlegg: 907

Legg inn av pølsa »

Litt tidlig å si hva det er enda? får vente noen dager..

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7894

Legg inn av Big George »

ISW skriver natt:

Ukrainian forces marginally advanced in western Zaporizhia Oblast and continued offensive operations near Bakhmut on October 25. Geolocated footage published on October 24 indicates that Ukrainian forces made further marginal advances west of Robotyne. The Ukrainian General Staff reported that Ukrainian forces also achieved unspecified partial success west of Verbove (9km west of Robotyne). Ukrainian Ground Forces Spokesperson Lieutenant Colonel Volodymyr Fityo stated on October 24 that Ukrainian forces are conducting offensive operations near Klishchiivka (7km southwest of Bakhmut) and Andriivka (10km southwest of Bakhmut).

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7894

Legg inn av Big George »

Informasjonen skal stamme fra en ikke-verifisert Telegram-kanal med navn General SVR.

Der skrives det at presidenten mandag denne uken skal ha blitt funnet på gulvet i boligen sin av sikkerhetsvakter som angivelig hørte at Putin falt i gulvet. Videre hevder kanalen, som tidligere har rapportert om Putins ubekreftede helseutfordringer, at han ble tatt med inn på et eget rom hvor de hadde medisinsk utstyr de brukte til å gjenopplive ham.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 723

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Big George skrev: tor okt 26, 2023 7:12 am Informasjonen skal stamme fra en ikke-verifisert Telegram-kanal med navn General SVR.

Der skrives det at presidenten mandag denne uken skal ha blitt funnet på gulvet i boligen sin av sikkerhetsvakter som angivelig hørte at Putin falt i gulvet. Videre hevder kanalen, som tidligere har rapportert om Putins ubekreftede helseutfordringer, at han ble tatt med inn på et eget rom hvor de hadde medisinsk utstyr de brukte til å gjenopplive ham.
Sorry men detta er "grade A bullshit". Pur propaganda.

Samme "syke og gal mann" narrativet de ruller ut hver gang noen skal demoniseres.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2499

Legg inn av BrannLFC »

Ønsketenkning

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7894

Legg inn av Big George »

Telegram, er det en troverdig kilde i denne krigen ?

OrmenLange
Innlegg: 1817

Legg inn av OrmenLange »

Big George skrev: tor okt 26, 2023 4:12 pm Telegram, er det en troverdig kilde i denne krigen ?
Telegram er ikke en kilde. Telegram er en plattform på linje med Twitter/X, Facebook, TikTok, osv.

Om det som presenteres er troverdig kommer helt an på hvem som poster.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7894

Legg inn av Big George »

OrmenLange skrev: tor okt 26, 2023 5:57 pm
Big George skrev: tor okt 26, 2023 4:12 pm Telegram, er det en troverdig kilde i denne krigen ?
Telegram er ikke en kilde. Telegram er en plattform på linje med Twitter/X, Facebook, TikTok, osv.

Om det som presenteres er troverdig kommer helt an på hvem som poster.
Jeg ble ikke mye klokere,

Anser russerne Telegram for å være troverdig ?
Jeg ser Telegram er ofte referert til i denne krigen.

pølsa
Innlegg: 907

Legg inn av pølsa »

Big George skrev: tor okt 26, 2023 6:25 pm
OrmenLange skrev: tor okt 26, 2023 5:57 pm
Big George skrev: tor okt 26, 2023 4:12 pm Telegram, er det en troverdig kilde i denne krigen ?
Telegram er ikke en kilde. Telegram er en plattform på linje med Twitter/X, Facebook, TikTok, osv.

Om det som presenteres er troverdig kommer helt an på hvem som poster.
Jeg ble ikke mye klokere,

Anser russerne Telegram for å være troverdig ?
Jeg ser Telegram er ofte referert til i denne krigen.
Alt er avhengig hvem som poster, har de fjernet muligheten for å kommentere innlegg på Telegram bør/kan det ringe noen bjeller om troverdigheten...

OrmenLange
Innlegg: 1817

Legg inn av OrmenLange »

Big George skrev: tor okt 26, 2023 6:25 pm
OrmenLange skrev: tor okt 26, 2023 5:57 pm
Big George skrev: tor okt 26, 2023 4:12 pm Telegram, er det en troverdig kilde i denne krigen ?
Telegram er ikke en kilde. Telegram er en plattform på linje med Twitter/X, Facebook, TikTok, osv.

Om det som presenteres er troverdig kommer helt an på hvem som poster.
Jeg ble ikke mye klokere,

Anser russerne Telegram for å være troverdig ?
Jeg ser Telegram er ofte referert til i denne krigen.
Jeg vet ikke med russerne, men du anser tydeligvis Telegram for å være troverdig siden du bruker det som "kilde".

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7894

Legg inn av Big George »

"Jeg vet ikke med russerne, men du anser tydeligvis Telegram for å være troverdig siden du bruker det som "kilde".
skriver Ormen lange.

Jeg ville anta at X/twitter fortrekkes i vesten.
Wiki har dette

Telegram er en sky-basert direktemelding, videokonferanse[2] og IP-telefoni-tjeneste med ende-til-ende-kryptering for hemmelig chat, der den sky-baserte chat-en bruker klient-server/server-klient kryptering. Telegrams klient-applikasjon er tilgjengelig på Android, iOS, Windows Phone, Windows, macOS og GNU/Linux og stammer fra Russland i 2013.[3][4][5] Brukerne kan sende meldinger, dele bilder, videoer, etiketter, lydfiler og andre filtyper.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7894

Legg inn av Big George »

Hjelpepakken som er den 13. i rekken fra Danmark til Ukraina, ble presentert torsdag, få dager etter at forsvarsminister Truls Lund Poulsen besøkte landet.

Donasjonen inneholder også andre militærkjøretøyer, artilleriammunisjon, droner og håndvåpen. De 15 stridsvognene skal kjøpes i Tsjekkia.

OrmenLange
Innlegg: 1817

Legg inn av OrmenLange »

Big George skrev: tor okt 26, 2023 8:00 pm "Jeg vet ikke med russerne, men du anser tydeligvis Telegram for å være troverdig siden du bruker det som "kilde".
skriver Ormen lange.

Jeg ville anta at X/twitter fortrekkes i vesten.
Wiki har dette

Telegram er en sky-basert direktemelding, videokonferanse[2] og IP-telefoni-tjeneste med ende-til-ende-kryptering for hemmelig chat, der den sky-baserte chat-en bruker klient-server/server-klient kryptering. Telegrams klient-applikasjon er tilgjengelig på Android, iOS, Windows Phone, Windows, macOS og GNU/Linux og stammer fra Russland i 2013.[3][4][5] Brukerne kan sende meldinger, dele bilder, videoer, etiketter, lydfiler og andre filtyper.
Nemlig. Telegram er en kommunikasjonstjeneste, nesten en blåkopi av Twitter/X.

Det er meningsløst å spørre om Telegram eller Twitter er troverdig.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7894

Legg inn av Big George »

ISW skriver i natt:

Heavy Russian equipment losses around Avdiivka will likely undermine Russian offensive capabilities over the long term.
Ukrainian forces marginally advanced on the east (left) bank of Kherson Oblast and continued offensive operations near Bakhmut and in western Zaporizhia Oblast.
Ukrainian officials denied reports that Ukraine suspended a corridor for civilian vessels in the Black Sea on October 26.
An amendment to the Russian citizenship law allowing for the revocation of naturalized Russian citizenship came into force on October 26, providing the Russian government with a new mechanism to coerce migrants into Russian military service.
A senior Hamas delegation traveled to Moscow and met with Russian and Iranian officials on October 26.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7894

Legg inn av Big George »

I går kl. 20:04 Det kvite hus: Russland avrettar soldatar som nektar å fylgja ordre USA hevdar å ha informasjon om at det russiske militæret avrettar soldatar som ikkje fylgjer ordre. Det sa talsperson John Kirby under eit pressetreff i Det kvite hus torsdag kveld.
– Me har også informasjon om at russiske offiserar trugar med å avretta heile militære avdelingar dersom dei gjer retrett når dei møter ukrainsk artillerield, hevda Kirby (NRK.no)

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

pølsa skrev: ons okt 25, 2023 9:10 pm
MacanT skrev: ons okt 25, 2023 6:54 pm
BrannLFC skrev: ons okt 25, 2023 3:57 pm

I likhet med i Syria, Ukraina og Israel står mange av de samme folkene på de ondes side. Både islamistene(al qaida og IS blant annet i Syria), Nazistene i Ukraina og apartheidstaten Israel. Dette er samme linje som USA sin korrupte maktelite som gærninger som Biden, Clinton og Obama støtter. Det er trist hvordan denne sekten virkelig hater at russiske minoriteter skal få leve fritt og med menneskerettigheter i Ukraina/Russland/autonom republikk i Ukraina, og de hater at Palestina skal ha rett til sitt opprinnelige land. De ønsker heller ikke at Syria skal bestå som et sekulært og godt fungerende samfunn. De vil heller ha landet totalt ruinert og ødelagt pga amerikanske interesser som får med seg islamistiske sharia støttede hodekappere til å lage et blodbad i landet. Krig, rasisme, flyktningstrøm, fattigdom, polasiering, terror oppstår pga denne griske makteliten sitt jag etter penger og makt, og for at USA skal holde på sitt verdenshegemoni. I flokk tramper uvitende og godt betalte feige nordmenn takten til denne bevegelsen som truer vår eksistens. De om sier imot blir forsøkt kansellert, latterliggjort og ydmyket.
🥱😴💤
Du kan få æren av å starte en Filipinene tråd
Hvorfor skulle jeg starte en Filippinene tråd?

pølsa
Innlegg: 907

Legg inn av pølsa »

Big George skrev: fre okt 27, 2023 1:33 pm I går kl. 20:04 Det kvite hus: Russland avrettar soldatar som nektar å fylgja ordre USA hevdar å ha informasjon om at det russiske militæret avrettar soldatar som ikkje fylgjer ordre. Det sa talsperson John Kirby under eit pressetreff i Det kvite hus torsdag kveld.
– Me har også informasjon om at russiske offiserar trugar med å avretta heile militære avdelingar dersom dei gjer retrett når dei møter ukrainsk artillerield, hevda Kirby (NRK.no)
Har vært hevdet i lengre tid at det er noe Ukrainerne gjør så at USA kaster seg på ballen å sier det er noe Russerne gjør vil det bare bekrefte at det foregår hos Ukrainerne. Nå vil det bare bli russisk propaganda at det foregår i Ukraina. Alltid det motsatte av det amerikanerne hevder...

Hattori_Hanzo
Innlegg: 723

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Big George skrev: fre okt 27, 2023 1:33 pm I går kl. 20:04 Det kvite hus: Russland avrettar soldatar som nektar å fylgja ordre USA hevdar å ha informasjon om at det russiske militæret avrettar soldatar som ikkje fylgjer ordre. Det sa talsperson John Kirby under eit pressetreff i Det kvite hus torsdag kveld.
– Me har også informasjon om at russiske offiserar trugar med å avretta heile militære avdelingar dersom dei gjer retrett når dei møter ukrainsk artillerield, hevda Kirby (NRK.no)
Kirby er en klovn og makan til sprøyt har jeg vel knapt hørt. Du bør skjønne at sånne greier er bare vissvass og kun ment for å hause opp følelser i folk. Det faller i WMDs i Irak kategorien , sammen med dekapiterte babyer i Israel. Seriøst , du bør kunne skjelne litt bedre for dette er ikke annet enn ren propaganda. Og jeg tar det usett , dvs helt uten at jeg har sjekka det. Man kjenner det på lukta etterhvert.

Falcon

Legg inn av Falcon »

BrannLFC skrev: tir okt 24, 2023 6:02 pm Det "frie demokratiet" Estland har bøtelagt en mann på 400 dollar for å bruke en hatt med Sovjet-symbol. Ikke rart at det er 100 % oppslutning om å hate Russland i disse diktaturene i Baltikum som kaller seg for demokrati
:) han kan komme seg hjem til russland da. Så kan han gå rundt med så mye sovjeteffekter han vil :lol:

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2499

Legg inn av BrannLFC »

Falcon skrev: fre okt 27, 2023 8:26 pm
BrannLFC skrev: tir okt 24, 2023 6:02 pm Det "frie demokratiet" Estland har bøtelagt en mann på 400 dollar for å bruke en hatt med Sovjet-symbol. Ikke rart at det er 100 % oppslutning om å hate Russland i disse diktaturene i Baltikum som kaller seg for demokrati
:) han kan komme seg hjem til russland da. Så kan han gå rundt med så mye sovjeteffekter han vil :lol:
Hvorfor skal han flytte fra sitt hjemland? Estland var under Sovjet før. Dessverre har det blitt infisert av det russofobiske vestlige viruset.

Ser nå at Russland har fått inn en hel bataljon av tidligere soldater fra Ukraina som skal kjempe mot Ukraina. Altså de har gått over til russisk side.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Konflikten i Ukraina»