Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Corvus

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Corvus »

SirJames skrev: lør jul 08, 2023 8:16 pm
Wa11in skrev: lør jul 08, 2023 1:37 pm
Lezah skrev: lør jul 08, 2023 11:49 am Med de to signeringene deres, hvordan skal midtbanen se ut? SÅnn teoretisk sett "toppet". Er både MaC og Dzobolozaidicus med der?
Tipper noe sånt som dette. Kan tenkes at man kjører Mac Allister inn for Fabinho, og Jones ut mot venstre, slik han avsluttet sesongen.

Med Ball:
https://imgur.com/fFCJATk

Uten ball:
https://imgur.com/ajNSPfK
Jeg håper da ikke at vi skal ligge så lavt uten ball :D
Greit nok å selge Henderson, men hvorfor selge Fabinho?
Håper de har en plan slik at man ikke går inn i ny sesong på samme katastrofale måte som i fjor.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Selge Henderson er det verste spør du meg. Han hadde vært utrolig viktig å ha i stallen i den prosessen man er i nå med fornyelse i nærmest alle ledd.

Veldig overrasket og utrolig skuffet over at Henderson ønsker denne overgangen. Bekreftelsen på at det er ingenting annet enn penger som betyr noe for 99% av topp fotballspillere.

Hadde jeg vært Klopp hadde jeg ikke giddet dette greiene her mer. Sjanseløst opplegg å få til noe i PL i utgangspunktet med jukselagene og så stikker faen meg kapteinen noen uker før seriestart til fuckings SA. Tatt en telefon til det tyske fotball forbundet og sagt at jeg er klar for å hentes og ta EM gull på hjemmebane.

frogstuff

Legg inn av frogstuff »

Henderson som liksom har vært LGBTQ forkjemper velger å dra til Saudi. Der utøves dødsstraff for homofili og ekstrem kvinneundertrykkelse. Henderson hadde nok ikke gått en fattig alderdom i møte om han hadde avsluttet karrieren i England. Sykt trist hele greiene.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Southamptons Lavia er ønsket i Chelsea,Arsenal og Liverpool.
Lavia født 2004 ble solgt fra Man City for et år siden med en gjenkjøpsklausul.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Harry Arne Solberg, professor i økonomi ved NTNU med idrettsøkonomi som fagfelt, peker på at Premier League for første gang henter mer penger utenfor England enn hjemme på balløya.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

7 uavgjorten på rad på Chelsea, er dønn umulig å få en vinner i disse kampene!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Kan vi kreve omkamp vis det viser seg at den offside annuleringen var feil???

Petter Pan

Legg inn av Petter Pan »

MacAllister = Flopp
Gakpo = Flopp
TAA = Ubrukelig
Tsimikas = Burde jobba på en bar i Hellas
Gomez = Katastrofe

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»