Liverpool FC tippetips 23/24, kunne tellende kamper.

Svar
Slogdongen

Liverpool FC tippetips 23/24, kunne tellende kamper.

Legg inn av Slogdongen »

Hallo alle fellow Reds.

Ble ikke helt ferdig med å administere tippetips-tråden fra forrige sesong... SÅ! Da tok jeg æren av å starte ny tippetipstråd for kommende sesong like før terminlista blir publisert i morgen (kl.10.00?)

Jeg limer inn fra brukeren Hardy-guttene som startet tippetipsTRÅDEN fra 21/22 sesongen i kursiv. Sånn regelmessige forhold.


"Jeg vet at han er her og regner med at hvis han bare får litt hjelp til å komme i gang, så ordner han resten med fast og vennlig hånd.

Reglene er som før. Man får altså ett poeng for å tippe rett tegn (H-U-B), og man får to ekstrapoeng hvis man i tillegg klarer å tippe helt riktig resultat. Maksimalt 3 poeng pr runde altså.

Alle Liverpools liga- og cupkamper teller med. Fristen for å avlevere tips er 1 minutt før kick off, uten unntak. VGD-klokka benyttes. Er det delt 1. plass etter siste ligakamp, vinner den med flest 3-poengere. Er det likt der også, vinner den som sist har plukket 3 poeng. Er det fortsatt likt blir det delt seier.

Å tippe på flere kamper samtidig godtas ikke, med mindre man har en svært god grunn til det. Dette fordi oppgaven med å ajourføre tabellen da blir langt mer krevende. Av samme grunn er det heller ikke lov til å levere flere tips på samme kamp. Ønsker man å endre tips, må det gjøres ved å endre det opprinnelige innlegget innen fristen.

Tabellen ajourføres fortløpende. Følg gjerne med og sjekk at du blir korrekt kreditert med poeng, feil kan forekomme.

Lidell, hansken er kastet".


Så kjære Liddell, hansken er kastet igjen, eller den andre hansken? Jeg husker ikke...

Tar Liddell over eller skal vikaren fra forrige sesong fortsette eller blir det 50/50 administerering?

Slogdongen

Legg inn av Slogdongen »

Ja… noen dager til sesongen sparkes i gang.

Blir det tippetips eller gir vi blanke f?

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Slogdongen skrev: ons aug 09, 2023 7:51 pm Ja… noen dager til sesongen sparkes i gang.

Blir det tippetips eller gir vi blanke f?
Det ble vel ikke noe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»