Billy The Kid

Svar
Bantor
Innlegg: 1173

Billy The Kid

Legg inn av Bantor »

Var Brushy Bill Roberts "Billy The Kid"? Eller stemmer det at Pat Garreth drepte denne revolvermannen?

Sikkert er det at begge to ikke kan ha rett.....

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Bantor skrev: tor des 21, 2023 5:29 pm Var Brushy Bill Roberts "Billy The Kid"? Eller stemmer det at Pat Garreth drepte denne revolvermannen?

Sikkert er det at begge to ikke kan ha rett.....
Jeg trodde William H Bonney var Billy the kid..? Han flytta til Argentina etter krigen etter hva jeg har skjønt.. ;)

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2661
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Hattori_Hanzo skrev: tor des 21, 2023 5:52 pm
Bantor skrev: tor des 21, 2023 5:29 pm Var Brushy Bill Roberts "Billy The Kid"? Eller stemmer det at Pat Garreth drepte denne revolvermannen?

Sikkert er det at begge to ikke kan ha rett.....
Jeg trodde William H Bonney var Billy the kid..? Han flytta til Argentina etter krigen etter hva jeg har skjønt.. ;)
... fordi han hadde hørt om Morgan Kane ...

Mvh

BE
som trekker nesten like raskt som Tøffe Tom (fetter'n til Lucky Luke) - dvs. trekker ned på dass etter seg

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Har lest en bok eller to om ting som skjedde i det ville vesten. En ting er sikkert, det er en del ljuging og halvsannheter.

En bok jeg leste, opprinnelig utgitt i mellomkrigstiden i USA, hevdet at Wes Hardin var katolikk. Hardin var imidlertid sønn av en Metodistprest tror jeg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «UFO & Konspirasjonsteorier»