Julehilsen.

Svar
Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Julehilsen.

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

GOD JUL OG GODT NYTTÅR TIL ALLE MINE VENNER HER PÅ FRIDISKUSJON.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

God jul, og godt nyttår allesammen!

Brukeravatar
immediately
Innlegg: 426
Sted: Bardufoss

Legg inn av immediately »

God Jul og Godt Nytt År ønskes alle!
Både mine venner og mine uvenner.
I det nye ulevde året, når 2023 ender,
håper jeg atter å få dere i tale.

:D

Hattori_Hanzo  
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Riktig god jul og godt nyttår til alle!

Albananas
Innlegg: 100

Legg inn av Albananas »

Hjulet dreier nok en gang mens mennesket bilr bitt av nidhogg i sine røtter. Men ikke fortvil, for vi kan også fylles av fred og glede mens vi får oppleve dette eventyret som heter liv. Jeg har hørt at selv englene er sjalu på oss pustende mennesker. Så kos dere i denne feiring av julets dreining :-)

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2660
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Albananas skrev: lør des 23, 2023 7:55 pm Hjulet dreier nok en gang mens mennesket bilr bitt av nidhogg i sine røtter. Men ikke fortvil, for vi kan også fylles av fred og glede mens vi får oppleve dette eventyret som heter liv. Jeg har hørt at selv englene er sjalu på oss pustende mennesker. Så kos dere i denne feiring av julets dreining :-)
(H)jula dreier nok rundt en stund til, forhåpentligvis. Og god jul - også til arma, men det er under forutsetning at han legger av seg dommedags-"profetiene" sine. Ting er ille nok uten dem.

Mvh

BE

Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Legg inn av Zpiff »

Arne Magnus Aasen skrev: lør des 23, 2023 3:28 pm GOD JUL OG GODT NYTTÅR TIL ALLE MINE VENNER HER PÅ FRIDISKUSJON.
I lige måde...

Gode hjul er viktig på de fleste kjøretøy, selv om julenissens slede klarer seg med meier (evt. ski?), for å skli lett fra sky til sky.

Får nå satse på at julenissen med Rudolf i teten, ser seg godt for der de raser av gårde over og inni skyene i FTL-hastighet for å rekke å levere alle julegavene, og at de ikke pløyer ned slitne engler som hviler seg på en & annen sky.
Har ikke englene refleks-vest, så burde de kanskje ønske seg det til jul, eller tror de det holder med en lysende glorie -liksom(?).

Men for å ikke gå helt OT her, så god hjul, enten den kjøres med lav eller høy profil, og bare den ikke går helt ned på felgen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Filosofi, religion og livssyn»