Det her er en frisk type

Svar
Sulfat

Re: Det her er en frisk type

Legg inn av Sulfat »

Overraskende at dette har kommet gjennom sensuren. Etisk suspekte greier.

Harald (som vel befinner seg et godt stykke ut på autismeskalaen) søker oppmerksomhet, og TV-teamet stiller velvillig opp for å dokumentere hvordan han ødelegger livet til psykisk utviklingshemmede Monica. (Nå var jeg ivrig på fjerndiagnostisering..)

Skulle tro det blinket ganske kraftig på et par punkter i vær varsom plakaten.

Azmnick

Legg inn av Azmnick »

Elgen skrev: fre jun 02, 2023 8:35 pm Sett hele nå, virker som han tøffer seg litt for kamera
Eller er han så blåst i hodet?
Vet det føles virkelighetsfjernt, men det er akkurat slik psykopater er. De lever i sin egen verden hvor det er andres skyld at de er så naive og lar seg manipulere. De har null skyld eller eierskap i egen ondskap. De elsker oppmerksomhet og det å være midtpunktet.

Jeppedil
Innlegg: 1

Legg inn av Jeppedil »

Så nettop dokumentarserien og hørte avhørt-podcasten om denne typen her. Altså, jeg blir helt målløs...

Jeg er i utgangspunktet ikke for å bruke noe som helst form for "vold" som reaksjon mot noen, men om han typen her hadde skadet noen jeg var glad i, så hadde jeg ikke nølt med å rett og slett gi han juling. Det slår meg at det faktisk er det eneste som hjelper mot sånne som han, samme hvor primitivt eller politisk ukorrekt dette måtte være.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»