Lokale stedsnavn linka til militær aktivitet

Svar
Linnchilla_kart
Innlegg: 1

Lokale stedsnavn linka til militær aktivitet

Legg inn av Linnchilla_kart »

Hei alle,

Eg held på å samle inn data til eit kunstprosjekt kor me treng lokale stedsnavn/stedsnavn på folkemunne som er linka til militær aktivitet? Eg trenger prinsipelt for heile Trøndelag og Sørlandet.

Eksempel på stedsnavn er :

Den lile toppen Valaksla på Stø i Øksnes som på folkemunne ofte kalles “NATO-fjellet” fordi det står ein kystradar der; “Natogarasjen” i Berlevåg, eller “Kaninstasjonen” i Vadsø. Andre dømer er "Fangeleiren", “Radiohula”, “Peilaren” og “Blodvegen” som er uoffisielle stadsnamn i lokal bruk som har sitt opphav fra 2.verdenskrig.


Sitter du på nokre interessante navn så blir eg kjempeglad! Tusen takk på førehand!

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2661
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Linnchilla_kart skrev: lør feb 10, 2024 9:44 am
Sitter du på nokre interessante navn så blir eg kjempeglad! Tusen takk på førehand!
Tja - her e bur (i Vågå), har oss någå som heité Likveigen, men dæ har nok kje någå mæ militær aktivitet å gjera. Derimot har oss Telthusmoen, som vel va eit slags arsenal, så vidt e kjøm i hog. Men e æ slett ikkje sikker!

Mvh

BE

Jobs
Innlegg: 456

Legg inn av Jobs »

Linnchilla_kart skrev: lør feb 10, 2024 9:44 am Hei alle,

Eg held på å samle inn data til eit kunstprosjekt kor me treng lokale stedsnavn/stedsnavn på folkemunne som er linka til militær aktivitet? Eg trenger prinsipelt for heile Trøndelag og Sørlandet.

Eksempel på stedsnavn er :

Den lile toppen Valaksla på Stø i Øksnes som på folkemunne ofte kalles “NATO-fjellet” fordi det står ein kystradar der; “Natogarasjen” i Berlevåg, eller “Kaninstasjonen” i Vadsø. Andre dømer er "Fangeleiren", “Radiohula”, “Peilaren” og “Blodvegen” som er uoffisielle stadsnamn i lokal bruk som har sitt opphav fra 2.verdenskrig.


Sitter du på nokre interessante navn så blir eg kjempeglad! Tusen takk på førehand!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du må da forstå at dette ikke skal legges ut på nett,det er jo en gavepakke til russerne om det blir krig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Språk»