ÅPENT BREV TIL PRESIDENT V. PUTIN.

Svar
Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

ÅPENT BREV TIL PRESIDENT V. PUTIN.

Legg inn av Arne Magnus Aasen »


• Jeg ser deg sitte bredbeint og bakoverlent med stor selvtillit og med smilet på lur der du i samtale med "den nyttige idioten" W. Tucker Carlson forsvarer din krig mot Ukraina hvor hundretusener av kvinner og menn, fra både ditt hjemland og fra Ukraina, enten har mistet livet eller er blitt skadet for livet.
• Du kan smile nå som vinden har snudd for deg, for i USA har republikanerne snudd vinden etter kappen til Donald Trump.
• Du ser nok for deg at Trump vinner valget til høsten og da kan det hende at Trump avlegger deg et besøk under dekke å få slutt på krigen. Når han gjør det skal du fortelle ham det samme som du sa til Tucker at du IKKE ER INTERESSERT i å angripe Polen, eller noen andre stater for den del.
• Du ser nok for deg at en lignende avtale som den statsminister i England, Chamberlain, gjorde med A. Hitler i Münchenavtalen i 1938 og at D.Trump skal vende tilbake til USA og vifte med papiravtalen og rope: "Peace for our time."
• Du ser nok for deg at du dermed har vunnet tid til å fortsette krigsopprustningen du allerede er i gang med og at Polen skal bli neste. Da er verdenskrigen i gang, den du i samtalen med Tucker IKKE ER INTERESSERT I å sette i gang.

Jeg skriver dette åpne brevet til deg Vladimir, for du skal vite at jeg har avslørt deg.

I likhet med ditt forbilde A. Hitler, som fant sine initialer i hakekorset, har du funnet dine initialer i det sovjetiske flagget.
Der hvor du tror at ljåen står for din V og hammeren står for din P. Over dine misforståtte forestillinger over din forutsagte storhet står stjernen, pentagrammet med det gylne snitt. Men du tar feil, for stjernen lyser ikke over deg, den åpenbares for deg for å fortelle deg at den som skriver dette brevet til deg, det er den som har sine initialer AMAA i pentagrammet. Jeg står over deg og jeg er den som skal fortelle deg sannheten.

PS. I åpent brev til president V. Putin.

Sannheten er at jeg er kommet for å advare deg. I dag kan du skånes i helvete, men starter du den tredje verdenskrig vil du ikke bli skånt. Da ender du opp som A. Hitler som siden selvmordet i 1945 fremdeles sitter i sin bunker med et utblåst bakhode og hvor det utenfor bunkersdøren står millioner i kø for å banke ut av deg en forklaring på hvorfor du startet ødeleggelsen av den menneskelige sivilisasjon.

Hvis du på et eller annet forunderlig vis skulle få adgang til dette brevet, Vladimir, og finne på å avlive avsenderen, da vil jeg be deg om å tenke ut noe riktig djevelsk smart, for hvis jeg skulle bli funnet på bakken ved et tretten etasjers hus, eller bli funnet skutt, eller bli funnet forgiftet, så vil alle tro at du står bak. Det vil du ikke, for du er oppsatt på å leve ut faenskapen din. Ikke sant? I mellomtiden, vit at jeg holder øye med deg.

Brukeravatar
Omoikane
Innlegg: 485

Legg inn av Omoikane »

Jeg tror ikke at Vladimir er innom disse sidene. Prøv en annen kanal.

virrvarr
Innlegg: 445

Legg inn av virrvarr »

Omoikane skrev: søn feb 11, 2024 9:57 am Jeg tror ikke at Vladimir er innom disse sidene. Prøv en annen kanal.
Og et annet språk, tysk om man ikke kan russisk.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6695

Legg inn av Karatel »

Arne Magnus Aasen skrev: søn feb 11, 2024 8:09 am
• du funnet dine initialer i det sovjetiske flagget.
Der hvor du tror at ljåen står for din V og hammeren står for din P.
Putins initialer er ВП, Hvordan du får det til å bli en ljå og en hammer, vet bare du selv.

Brukeravatar
Arne Magnus Aasen
Innlegg: 1047
Sted: Bergen

Legg inn av Arne Magnus Aasen »

Karatel skrev: søn feb 11, 2024 10:07 pm
Arne Magnus Aasen skrev: søn feb 11, 2024 8:09 am
• du funnet dine initialer i det sovjetiske flagget.
Der hvor du tror at ljåen står for din V og hammeren står for din P.
Putins initialer er ВП, Hvordan du får det til å bli en ljå og en hammer, vet bare du selv.
Åh, det vet vel du også selv, tenker jeg.

Frode57
Innlegg: 1269

Legg inn av Frode57 »

Fader tilgi dem ikke for de vet hva de gjør. Det beste beviset på at alt går til helvete og at der ikke er noen fremtid på jorden er historien til jorden selv.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6695

Legg inn av Karatel »

Arne Magnus Aasen skrev: søn feb 11, 2024 10:14 pm
Karatel skrev: søn feb 11, 2024 10:07 pm
Arne Magnus Aasen skrev: søn feb 11, 2024 8:09 am
• du funnet dine initialer i det sovjetiske flagget.
Der hvor du tror at ljåen står for din V og hammeren står for din P.
Putins initialer er ВП, Hvordan du får det til å bli en ljå og en hammer, vet bare du selv.
Åh, det vet vel du også selv, tenker jeg.
Ingen vet hvor haren og Aasen hopper.

virrvarr
Innlegg: 445

Legg inn av virrvarr »

Karatel skrev: man feb 12, 2024 8:27 am
Arne Magnus Aasen skrev: søn feb 11, 2024 10:14 pm
Karatel skrev: søn feb 11, 2024 10:07 pm

Putins initialer er ВП, Hvordan du får det til å bli en ljå og en hammer, vet bare du selv.
Åh, det vet vel du også selv, tenker jeg.
Ingen vet hvor haren og Aasen hopper.
For ikke å si aassen Aasen hopper. Follomål

Brukeravatar
immediately
Innlegg: 426
Sted: Bardufoss

Legg inn av immediately »

virrvarr skrev: tor feb 15, 2024 5:48 pm
Karatel skrev: man feb 12, 2024 8:27 am
Arne Magnus Aasen skrev: søn feb 11, 2024 10:14 pm

Åh, det vet vel du også selv, tenker jeg.
Ingen vet hvor haren og Aasen hopper.
For ikke å si aassen Aasen hopper. Follomål

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 694
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Putin, den tredje antikrist. Jeg gir han 27 år fra 1999 ifølge noen ansiente spådommer. Tiden hans tikker ubønnhørlig ut.

mvh

HB

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

HB4596 skrev: fre feb 16, 2024 9:03 pm Putin, den tredje antikrist. Jeg gir han 27 år fra 1999 ifølge noen ansiente spådommer. Tiden hans tikker ubønnhørlig ut.

mvh

HB
Tipper Zelensky og Biden går før. Og Navalny.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 694
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BrannLFC skrev: fre feb 16, 2024 10:46 pm
HB4596 skrev: fre feb 16, 2024 9:03 pm Putin, den tredje antikrist. Jeg gir han 27 år fra 1999 ifølge noen ansiente spådommer. Tiden hans tikker ubønnhørlig ut.
mvh
HB
Tipper Zelensky og Biden går før. Og Navalny.
Nå er det vel ingen heksekunst å spå at en ganske dement president kommer til å gå. Når det er sagt, så kommer spørsmålet, hvordan i hule hel.... kan det amerikanske folket stille kun to iq-løse personer til valg?

mvh.

HB.

Brukeravatar
immediately
Innlegg: 426
Sted: Bardufoss

Legg inn av immediately »

HB4596 skrev: søn feb 18, 2024 1:17 pm
BrannLFC skrev: fre feb 16, 2024 10:46 pm
HB4596 skrev: fre feb 16, 2024 9:03 pm Putin, den tredje antikrist. Jeg gir han 27 år fra 1999 ifølge noen ansiente spådommer. Tiden hans tikker ubønnhørlig ut.
mvh
HB
Tipper Zelensky og Biden går før. Og Navalny.
Nå er det vel ingen heksekunst å spå at en ganske dement president kommer til å gå. Når det er sagt, så kommer spørsmålet, hvordan i hule hel.... kan det amerikanske folket stille kun to iq-løse personer til valg?

mvh.

HB.
Majoriteten av velgerne i USA er kanskje ikke så smarte selv?

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 694
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

immediately skrev: søn feb 18, 2024 3:12 pm
HB4596 skrev: søn feb 18, 2024 1:17 pm
BrannLFC skrev: fre feb 16, 2024 10:46 pm
Tipper Zelensky og Biden går før. Og Navalny.
Nå er det vel ingen heksekunst å spå at en ganske dement president kommer til å gå. Når det er sagt, så kommer spørsmålet, hvordan i hule hel.... kan det amerikanske folket stille kun to iq-løse personer til valg?

mvh.

HB.
Majoriteten av velgerne i USA er kanskje ikke så smarte selv?
ja.... vi liker å tro at de er dumme på den andre siden av kloden.
samtidig som vi selv har vi glemt at vi har valgt inn både erna og jonas.
ikke nok med det.... vi gjør nok blemma en gang til.

mvh

45 (som ikke vet hva som er værst av jonas, donald, erna eller joe)

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2660
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

immediately skrev: søn feb 18, 2024 3:12 pm
HB4596 skrev: søn feb 18, 2024 1:17 pm
Nå er det vel ingen heksekunst å spå at en ganske dement president kommer til å gå. Når det er sagt, så kommer spørsmålet, hvordan i hule hel.... kan det amerikanske folket stille kun to iq-løse personer til valg?

mvh.

HB.
Majoriteten av velgerne i USA er kanskje ikke så smarte selv?
:lol:

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2660
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

HB4596 skrev: søn feb 18, 2024 3:28 pm
45 (som ikke vet hva som er værst av jonas, donald, erna eller joe)
Kanskje vi skulle prøve Petter Smart?

Mvh

BE

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2660
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Arne Magnus Aasen skrev: søn feb 11, 2024 10:14 pm
Åh, det vet vel du også selv, tenker jeg.
Arma! Det er et innlegg til deg i tråden "Ser du kurven på jorden"!

Mvh

BE

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Filosofi, religion og livssyn»