Situasjonen i Ukraina Del 3

Svar
Hjulbeint
Innlegg: 514

Re: Situasjonen i Ukraina Del 3

Legg inn av Hjulbeint »

BrannLFC skrev: man mar 18, 2024 4:27 pm F... så glad jeg er for at dere ikke satt med makten i 1940.

> Ikke rart siden du sympatiserer med Bandera, Hitler, Quisling osv. Russlands fiender.
Du kommer med stadig verre påstander, uten fnugg av indiser på at det du sier er sant.

HVA ER DET SOM FÅR ET VOKSENT MENNESKE TIL Å TRAKASERE ALLE DU ER UENGIE MED?


Skulle tro det var et minimum av menneskelighet i deg, men skjønner at der har jeg tatt feil.

Hjulbeint
Innlegg: 514

Legg inn av Hjulbeint »

Diablo skrev: man mar 18, 2024 6:47 pm
BrannLFC skrev: man mar 18, 2024 4:27 pm F... så glad jeg er for at dere ikke satt med makten i 1940.

> Ikke rart siden du sympatiserer med Bandera, Hitler, Quisling osv. Russlands fiender.

Helt seriøst, Kan ikke du bare gi faen å kalle folk nazister, si at de liker Hitler hver jævla gang du er uenig med folk, jævla skrulling. Hvor er morale politiet som ellers kommer og kommentere barnslige innlegg? De er stille så lenge det kommer fra deres likemenn


Moralpolitiet, slike som pølsa blant annet, synes at å omtale kospirasjonsromantikere, som tror på de mest fanatiske usannsynlige teorier en eller anne fjott har hostet opp, for konspirasjonstullinger, er mye verre en å stemple folk for idioter, bare fordi jeg ikke tror på teoriene deres. Han hadde ikke et vondt ord å si om idiot stemplingen av folk, det er i hans verden helt legitimt.
Slik som teorien om falt jord, som ble startet av et par stykker, som ønsket å se om noen var så hjernedød at de hoppet på teorien.
Det er blitt en stor sak over dammen, og vi har en her på forumet som har innrømmet at han har litt tro på denne.

pølsa
Innlegg: 895

Legg inn av pølsa »

Han hadde ikke et vondt ord å si om idiot stemplingen av folk, det er i hans verden helt legitimt
Mener du virkelig jeg skal ta parti om noen kaller deg det ene eller det andre? Hallo, er noe jeg virkelig ikke bryr meg om så er det akkurat det.

pølsa
Innlegg: 895

Legg inn av pølsa »

Bare å stålsette seg ser det ut til å vente på innkallelsen dukker opp i postkassa....kanonføde her kommer vi.

If we want peace, we must prepare for war
https://www.euractiv.com/section/defenc ... e-for-war/

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2494

Legg inn av BrannLFC »

pølsa skrev: man mar 18, 2024 8:39 pm Bare å stålsette seg ser det ut til å vente på innkallelsen dukker opp i postkassa....kanonføde her kommer vi.

If we want peace, we must prepare for war
https://www.euractiv.com/section/defenc ... e-for-war/
Blir borgerkrig i europeiske stater om alle blir tvunget til å gå i krigen for Ukraina. Håper det lages noen motstandsbevegelsen mot denne nazismen som mange har blitt bitt av og fascinert av.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2494

Legg inn av BrannLFC »

Russian forces have struck a location where Ukrainian security and defense commanders were holding a meeting, the Defense Ministry claimed on Monday.

Uff så trist. La oss gjette. Hva het disse? Rinnan, Quisling, Sverre Risnæs og Reidar Haaland?

Diablo
Innlegg: 190

Legg inn av Diablo »

BrannLFC skrev: man mar 18, 2024 8:51 pm Russian forces have struck a location where Ukrainian security and defense commanders were holding a meeting, the Defense Ministry claimed on Monday.

Uff så trist. La oss gjette. Hva het disse? Rinnan, Quisling, Sverre Risnæs og Reidar Haaland?
Du er virkelig i form i dag! Stå på videre!

pølsa
Innlegg: 895

Legg inn av pølsa »

BrannLFC skrev: man mar 18, 2024 8:46 pm
pølsa skrev: man mar 18, 2024 8:39 pm Bare å stålsette seg ser det ut til å vente på innkallelsen dukker opp i postkassa....kanonføde her kommer vi.

If we want peace, we must prepare for war
https://www.euractiv.com/section/defenc ... e-for-war/
Blir borgerkrig i europeiske stater om alle blir tvunget til å gå i krigen for Ukraina. Håper det lages noen motstandsbevegelsen mot denne nazismen som mange har blitt bitt av og fascinert av.
Tviler på mange er villige å dø for Ukraina ja men frøet er sådd og de kommer tydeligvis til å spinne videre på denne senere for Russerne skal ikke på noe vis få en seier, våre ledere kommer nok til å dra denne retorikken videre....

Hattori_Hanzo
Innlegg: 723

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: man mar 18, 2024 7:38 pm
Diablo skrev: man mar 18, 2024 6:47 pm
BrannLFC skrev: man mar 18, 2024 4:27 pm F... så glad jeg er for at dere ikke satt med makten i 1940.

> Ikke rart siden du sympatiserer med Bandera, Hitler, Quisling osv. Russlands fiender.

Helt seriøst, Kan ikke du bare gi faen å kalle folk nazister, si at de liker Hitler hver jævla gang du er uenig med folk, jævla skrulling. Hvor er morale politiet som ellers kommer og kommentere barnslige innlegg? De er stille så lenge det kommer fra deres likemenn


Moralpolitiet, slike som pølsa blant annet, synes at å omtale kospirasjonsromantikere, som tror på de mest fanatiske usannsynlige teorier en eller anne fjott har hostet opp, for konspirasjonstullinger, er mye verre en å stemple folk for idioter, bare fordi jeg ikke tror på teoriene deres. Han hadde ikke et vondt ord å si om idiot stemplingen av folk, det er i hans verden helt legitimt.
Slik som teorien om falt jord, som ble startet av et par stykker, som ønsket å se om noen var så hjernedød at de hoppet på teorien.
Det er blitt en stor sak over dammen, og vi har en her på forumet som har innrømmet at han har litt tro på denne.
Si meg , er det meg du sitter og piper om..?

Hattori_Hanzo
Innlegg: 723

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: man mar 18, 2024 7:26 pm
Hattori_Hanzo skrev: søn mar 17, 2024 9:33 am
Hjulbeint skrev: søn mar 17, 2024 8:42 am

Så du er en av dem som ikke tror på koppervirus, spanskesyken med mer.

Pandemier har kommet og gått, til alle tider og har kostet livet til svært mange mennesker.
At du og andre skrullinger tror at alt dette bare er en konspirasjon og bløff, der nesten hele verden er med på bløffen. Sier ikke lite om evnen til kritisk tenking.
Haha , du av alle snakker om kritisk tenking.

men du er for dum til å skjønne det. Og enda etter at jeg har på generøst vis delt en masse materiale for deg som bekrefter at dette er bare vissvass og tøv
Ja det er riktig at du har vist til diverse "leger" som jeg ikke kunne finne via nettet, merkelig nok. Og kommet med masse påstander. Men bevis har du ikke klart å hoste opp.

Og kopper, tør du ikke nærme deg en forklaring som holder mål. Tvert om så slengte du ut en påstand om at kopper, var en annen slags sykdom som ikke var utryddet. Men klarte du å finne et eneste eksempel på noen som hadde den sykdommen som du hevdet var det som andre kalte kopper?

Nei ikke et eneste eksempel, bare utskjelling og skjeldsord.

:D :D :D :D :D :D
Jeg pekte deg mot dokumentet "A farewell to virology" av M. Bailey. Det er ca 70 sider med kritisk gjennomgang av alt som har med covid og sars cov 2 å gjøre. Konkret kritikk fundamentert i virologiens egen litteratur. Jeg ga deg til og med linken for nedlast. Du begynte å lese men forkynte veldig fort at siden de betraktet virus som noe levende så ga du bare faen da det "helt sikkert må være feil" for det går stikk imot hva "du tror".

Jeg har snakket med Vegard Eldholm på FHI og Fredrik Muller på Riksen som begge to bekrefter at intet virus har noen gang blitt isolert da dette "ikke går an" og jeg har delt svaret fra Eldholm hvor han rett og slett hopper bukk over det faktum at ingen har et fullstendig genom av et faktisk isolert virus og sammenligne de små bitene de drar ut av noe gædden guffe de koker opp mot et faktisk virus.

I tillegg til dette har vi hundrevis av FOI svar fra de største sluggerene på området fra hele verden som alle sammen sier at ingen har noen gang faktisk isolert et eneste virus.

Du skjønner , når du begynner å sy sammen stråmenn på psykotisk vis slik du har for vane så drar jeg det tilbake til noe helt konkret. Du vaser bare rundt i ei tåke , kanskje det er vaksinen som gjør deg slik?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2494

Legg inn av BrannLFC »

Moldova’s President Maia Sandu is refusing to include an autonomous region’s elected head in her cabinet, citing “criminal” links
Ex-Soviet state rejects ‘pro-Russia’ regional leader

Moldovan President Maia Sandu has refused to sign a decree appointing the head of the autonomous region of Gagauzia, Yevgenia Gutul, as a member of the government, as required by the country’s legislation.

This is according to news portal Gagauzinfo, citing a statement made on Monday by Sandu at a press conference in Moldova’s capital Chisinau.

Gagauzia, an autonomous region in southern Moldova, had elected Gutul – a member of the opposition Shor party – as its governor last May. Moldova’s constitutional court later ordered the dissolution of the party.

Demokrati folkens. Demokrati. Lol.

Brukeravatar
Foucault
Innlegg: 782

Legg inn av Foucault »

pølsa skrev: man mar 18, 2024 8:31 pm
Han hadde ikke et vondt ord å si om idiot stemplingen av folk, det er i hans verden helt legitimt
Mener du virkelig jeg skal ta parti om noen kaller deg det ene eller det andre? Hallo, er noe jeg virkelig ikke bryr meg om så er det akkurat det.
Det er jo i alles interesse at man tar avstand fra grunnløse skjellsord og grove personangrep på andre debattanter i tråden, uavhengig av om man deler deres syn eller ikke.
Det er du vel enig i?

Hjulbeint
Innlegg: 514

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: man mar 18, 2024 9:12 pm [

Du skjønner , når du begynner å sy sammen stråmenn på psykotisk vis slik du har for vane så drar jeg det tilbake til noe helt konkret. Du vaser bare rundt i ei tåke , kanskje det er vaksinen som gjør deg slik?

Noe konkret............
Enhjøringen din stakk du fra så j.... fort, med en gang jeg lurte på om den var levde, lagd av plast, eller død.
Så konkret var du... :D :D :D

Og hvor er dine konkrete bevis på hva kopper er/var?
Der kom du med humbug og eventyr. Og når du skjønte at bløffen var avslørt, kom skjelsordene og drittkastingen.

Men det er helt riktig at man ikke kan dyrke frem virus alene.
Da virus mest sannsynlig ikke er levende.
At du ikke kan forstå at man kan bli syk av noe som ikke lever, er jo ditt problem.
Og vitner vel om at det kanskje ikke er meg som er idioten.
:lol:

Hjulbeint
Innlegg: 514

Legg inn av Hjulbeint »

pølsa skrev: man mar 18, 2024 8:31 pm
Han hadde ikke et vondt ord å si om idiot stemplingen av folk, det er i hans verden helt legitimt
Mener du virkelig jeg skal ta parti om noen kaller deg det ene eller det andre? Hallo, er noe jeg virkelig ikke bryr meg om så er det akkurat det.

Nei, abselutt ikke. Men man kan oppfordre de værste til å roe ned drittkastingen.
OG IKKE SOM DU GJØR, ANGRIPE DEN SOM BLIR UTSATT FOR DRITTKASTING.

Det hadde vært en voksen reaksjon.

Men siden du velger å bare kritisere pro-ukrainere, så er vel det viktigere å beskytte dine egne, enn å opptre redelig.
For fremtiden går jeg ut fra at du holder deg til det du skriver her, slik at aldri mer kritiserer andres beskrivelse av andre her på forumet.

Hjulbeint
Innlegg: 514

Legg inn av Hjulbeint »

Foucault skrev: man mar 18, 2024 11:29 pm
pølsa skrev: man mar 18, 2024 8:31 pm
Han hadde ikke et vondt ord å si om idiot stemplingen av folk, det er i hans verden helt legitimt
Mener du virkelig jeg skal ta parti om noen kaller deg det ene eller det andre? Hallo, er noe jeg virkelig ikke bryr meg om så er det akkurat det.
Det er jo i alles interesse at man tar avstand fra grunnløse skjellsord og grove personangrep på andre debattanter i tråden, uavhengig av om man deler deres syn eller ikke.
Det er du vel enig i?
Har du noen gang kritisert brannfyrens omtale av andre her?

Hvis ikke sitter du vel mitt i glasshus et.

Brukeravatar
Foucault
Innlegg: 782

Legg inn av Foucault »

Ja, jeg har kritisert både ensidere og tosidere fordi jeg synes slik ordbruk forsøpler tråden.
Siden du spesifikt spør om Brann, skrev jeg 15.9.23 følgende til han:

«Å komme med slike påstander som du gjør her er jo bare latterlig trolling, det ødelegger tråden. Dersom du ikke troller bevisst, er du iløpet av de siste ukene blitt kraftig radikalisert».

Har du satt foten ned for dine meningsfeller her inne? Eller beklaget egne stygge karakteristikker av dine meningsmotstandere? Apropos glasshus.

Hjulbeint
Innlegg: 514

Legg inn av Hjulbeint »

Foucault skrev: tir mar 19, 2024 12:14 am Ja, jeg har kritisert både ensidere og tosidere fordi jeg synes slik ordbruk forsøpler tråden.
Siden du spesifikt spør om Brann, skrev jeg 15.9.23 følgende til han:

«Å komme med slike påstander som du gjør her er jo bare latterlig trolling, det ødelegger tråden. Dersom du ikke troller bevisst, er du iløpet av de siste ukene blitt kraftig radikalisert».

Har du satt foten ned for dine meningsfeller her inne? Eller beklaget egne stygge karakteristikker av dine meningsmotstandere? Apropos glasshus.
Jeg har ikke hatt noen stygge kommentarer om andre.
Men det er jo fantastisk at du har kritisert en for over 6 måneder siden.

Men hvis du mener omtale av en person som synes ideen om en flat jord er en plausibel teori/fakta, så ja har omtalt slike som konspirasjonsskrullinger.
Det må rettferdighetens navn tas med at samme person har kastet rimelig mange sjikane mot meg, som langt overgår konspirasjonsskrulling.

Ikke at jeg tar meg så nær av alt dette, men når jeg ble kalt idiot, så kom pølsa løpende og anklaget meg for min karakteristikk a konspirasjonsskrullingen.

Så det skal enkelte her ha, de står samlet i motvind.

Brukeravatar
Garindan
Innlegg: 1988

Legg inn av Garindan »

Unnskyld, har jeg kommet til fripersondiskusjon.no?

Hattori_Hanzo
Innlegg: 723

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: tir mar 19, 2024 12:30 am
Foucault skrev: tir mar 19, 2024 12:14 am Ja, jeg har kritisert både ensidere og tosidere fordi jeg synes slik ordbruk forsøpler tråden.
Siden du spesifikt spør om Brann, skrev jeg 15.9.23 følgende til han:

«Å komme med slike påstander som du gjør her er jo bare latterlig trolling, det ødelegger tråden. Dersom du ikke troller bevisst, er du iløpet av de siste ukene blitt kraftig radikalisert».

Har du satt foten ned for dine meningsfeller her inne? Eller beklaget egne stygge karakteristikker av dine meningsmotstandere? Apropos glasshus.
Jeg har ikke hatt noen stygge kommentarer om andre.
Men det er jo fantastisk at du har kritisert en for over 6 måneder siden.

Men hvis du mener omtale av en person som synes ideen om en flat jord er en plausibel teori/fakta, så ja har omtalt slike som konspirasjonsskrullinger.
Det må rettferdighetens navn tas med at samme person har kastet rimelig mange sjikane mot meg, som langt overgår konspirasjonsskrulling.

Ikke at jeg tar meg så nær av alt dette, men når jeg ble kalt idiot, så kom pølsa løpende og anklaget meg for min karakteristikk a konspirasjonsskrullingen.

Så det skal enkelte her ha, de står samlet i motvind.
Hva om du slutter å sutre som ei lita jente og heller tar det du selv deler ut uten denna evinnelige grininga di om hvor urettferdig alt er for deg og at du har aldri sånn eller sånn. Du har en jævlig lav og underhåndet måte å "argumentere" på fordi du er et jævla troll. En skikkelig snik som snakker som at dritten hans ikke stinker.

Sånn , så kan du returnere noe hvor du peker og ler sånn som resten av hjernevasken gjør her inne. Slutt med sutringa.

Hjulbeint
Innlegg: 514

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: tir mar 19, 2024 2:04 am
Hjulbeint skrev: tir mar 19, 2024 12:30 am
Foucault skrev: tir mar 19, 2024 12:14 am Ja, jeg har kritisert både ensidere og tosidere fordi jeg synes slik ordbruk forsøpler tråden.
Siden du spesifikt spør om Brann, skrev jeg 15.9.23 følgende til han:

«Å komme med slike påstander som du gjør her er jo bare latterlig trolling, det ødelegger tråden. Dersom du ikke troller bevisst, er du iløpet av de siste ukene blitt kraftig radikalisert».

Har du satt foten ned for dine meningsfeller her inne? Eller beklaget egne stygge karakteristikker av dine meningsmotstandere? Apropos glasshus.
Jeg har ikke hatt noen stygge kommentarer om andre.
Men det er jo fantastisk at du har kritisert en for over 6 måneder siden.

Men hvis du mener omtale av en person som synes ideen om en flat jord er en plausibel teori/fakta, så ja har omtalt slike som konspirasjonsskrullinger.
Det må rettferdighetens navn tas med at samme person har kastet rimelig mange sjikane mot meg, som langt overgår konspirasjonsskrulling.

Ikke at jeg tar meg så nær av alt dette, men når jeg ble kalt idiot, så kom pølsa løpende og anklaget meg for min karakteristikk a konspirasjonsskrullingen.

Så det skal enkelte her ha, de står samlet i motvind.
Hva om du slutter å sutre som ei lita jente og heller tar det du selv deler ut uten denna evinnelige grininga di om hvor urettferdig alt er for deg og at du har aldri sånn eller sånn. Du har en jævlig lav og underhåndet måte å "argumentere" på fordi du er et jævla troll. En skikkelig snik som snakker som at dritten hans ikke stinker.

Sånn , så kan du returnere noe hvor du peker og ler sånn som resten av hjernevasken gjør her inne. Slutt med sutringa.
😂🤣😅😁😜😜

Du er virkelig en av de smarte her inne.

Abselutt ikke ironi.

Viva Ukraina.
Viva personlig frihet.

Og måtte Putin snart brenne.

Hjulbeint
Innlegg: 514

Legg inn av Hjulbeint »

Hjulbeint skrev: tir mar 19, 2024 2:21 am
Hattori_Hanzo skrev: tir mar 19, 2024 2:04 am
Hjulbeint skrev: tir mar 19, 2024 12:30 am

Jeg har ikke hatt noen stygge kommentarer om andre.
Men det er jo fantastisk at du har kritisert en for over 6 måneder siden.

Men hvis du mener omtale av en person som synes ideen om en flat jord er en plausibel teori/fakta, så ja har omtalt slike som konspirasjonsskrullinger.
Det må rettferdighetens navn tas med at samme person har kastet rimelig mange sjikane mot meg, som langt overgår konspirasjonsskrulling.

Ikke at jeg tar meg så nær av alt dette, men når jeg ble kalt idiot, så kom pølsa løpende og anklaget meg for min karakteristikk a konspirasjonsskrullingen.

Så det skal enkelte her ha, de står samlet i motvind.
Hva om du slutter å sutre som ei lita jente og heller tar det du selv deler ut uten denna evinnelige grininga di om hvor urettferdig alt er for deg og at du har aldri sånn eller sånn. Du har en jævlig lav og underhåndet måte å "argumentere" på fordi du er et jævla troll. En skikkelig snik som snakker som at dritten hans ikke stinker.

Sånn , så kan du returnere noe hvor du peker og ler sånn som resten av hjernevasken gjør her inne. Slutt med sutringa.
😂🤣😅😁😜😜

Du er virkelig en av de smarte her inne.

Abselutt ikke ironi.

Viva Ukraina.
Viva personlig frihet.

Og måtte Putin snart brenne.
Og hans supportere.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7874

Legg inn av Big George »

ISW skriver i natt:

Russian President Vladimir Putin illegally annexed occupied Crimea 10 years ago, setting conditions for the full conquest of Ukraine Putin still seeks. Putin celebrated the 10th anniversary of Russia's illegal annexation of Crimea on March 18, 2024, during which he attempted to justify his continued occupation of parts of Donbas and southern Ukraine and to set conditions for a protracted war in Ukraine. Russian occupation authorities have consistently oppressed Ukrainians on the peninsula — the same charge of which Putin accused the Ukrainian government to justify his invasion — and Russia has since militarized Crimea to support its broader territorial ambitions against Ukraine.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1464

Legg inn av 4pLaY »

Nå får enkelte her inne kutte ut personfokusen. Skjer det ikke, vil jeg bare stenge ute disse brukerene, uten noen mer diskusjon rundt det. Dere er advart.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2494

Legg inn av BrannLFC »

Dere bør alle følge Lars Birkelund på facebook / twitter osv. Dette våknet jeg til idag:

Jørn Sund Henriksen ønsker å dele opp Russland i mange små land. Og han tror dette vil skje fredelig? Denne fyren driver en podcast for Nettavsien om Ukraina, og ble invitert av Stortinget for å orientere dem om hva Ukraina trenger av hjelp.



Direkte farlig er det, og det viser hvor aggressive Norge og vesten er med sin utenrikspolitikk og russofobi

Frode57
Innlegg: 1274

Legg inn av Frode57 »

Lars Birkelund ser ut til å være en meget fornuftig kar. Henriksen er derimot en mann fra næringslivet som trolig bare ser hva alle nå ser hva som følger med. Ukraina holder på å tape krigen. Selv om de sender soldater inn i Russland så er det som skjer på slagmarken mer interessant. Da er det forslaget fra Henriksen noe vesten vil kaste frem for å forsøke å redde stumpene.
Dette var som Lars Birkelund har antydet , en krig vesten ville ha. De ville se hvor bristepunktet til Russland lå. Helst så vesten at Russland raknet helt.

Nå vinner Russerne terreng hver dag . Så får vi se hva vesten gjør. Skal de vinne krigen så må skattene opp.

Hjulbeint
Innlegg: 514

Legg inn av Hjulbeint »

BrannLFC skrev: tir mar 19, 2024 9:13 am Dere bør alle følge Lars Birkelund på facebook / twitter osv. Dette våknet jeg til idag:

Jørn Sund Henriksen ønsker å dele opp Russland i mange små land. Og han tror dette vil skje fredelig? Denne fyren driver en podcast for Nettavsien om Ukraina, og ble invitert av Stortinget for å orientere dem om hva Ukraina trenger av hjelp.



Direkte farlig er det, og det viser hvor aggressive Norge og vesten er med sin utenrikspolitikk og russofobi
Så det er Jørn som styrer verden.
Hva man lærer av å være her inne.
Jeg i min naivitet trodde det var jødene som styrte verden.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2494

Legg inn av BrannLFC »

Galskap! Tyskland nekter å annerkjenne Putin som Russlands legitime president. Skumle tider. De lever vel i vrangforestillingen enda om at det er reptilen Navalny som er Russlands egentlige leder, eller at det er masse småledere i småstater slik konspiskrullen Jørn Sund Henriksen drømmre vått om.

A US delegation that traveled to Niger last week warned the new leadership of the West African nation about its potential relations with Russia and Iran, the Pentagon said on Monday.

Nok et eksempel her på at USA bruker alle midler til å sette stater opp mot hverandre, og at de truer suverene stater til å adlyde dem.

US Senator Lindsey Graham (R-South Carolina) has urged the Ukrainian parliament to pass a highly controversial mobilization bill that would lower the minimum conscription age from 27 to 25 to compensate for battlefield losses.

Til siste ukrainer! Alt for å svekke Russland.

Hjulbeint
Innlegg: 514

Legg inn av Hjulbeint »

BrannLFC skrev: tir mar 19, 2024 11:53 am Galskap! Tyskland nekter å annerkjenne Putin som Russlands legitime president. Skumle tider. De lever vel i vrangforestillingen enda om at det er reptilen Navalny som er Russlands egentlige leder, eller at det er masse småledere i småstater slik konspiskrullen Jørn Sund Henriksen drømmre vått om.

A US delegation that traveled to Niger last week warned the new leadership of the West African nation about its potential relations with Russia and Iran, the Pentagon said on Monday.

Nok et eksempel her på at USA bruker alle midler til å sette stater opp mot hverandre, og at de truer suverene stater til å adlyde dem.

US Senator Lindsey Graham (R-South Carolina) has urged the Ukrainian parliament to pass a highly controversial mobilization bill that would lower the minimum conscription age from 27 to 25 to compensate for battlefield losses.

Til siste ukrainer! Alt for å svekke Russland.
Russland startet krigen og burde få lov å betale prisen. Ikke ulikt slik det gikk med Hitler.
Rettferdighet burde og må seire. Og de skyldige stilles for retten og Russland betale for gjenoppbyggingen av Ukraina.

pølsa
Innlegg: 895

Legg inn av pølsa »

BrannLFC skrev: tir mar 19, 2024 11:53 am Galskap! Tyskland nekter å annerkjenne Putin som Russlands legitime president. Skumle tider. De lever vel i vrangforestillingen enda om at det er reptilen Navalny som er Russlands egentlige leder, eller at det er masse småledere i småstater slik konspiskrullen Jørn Sund Henriksen drømmre vått om.

A US delegation that traveled to Niger last week warned the new leadership of the West African nation about its potential relations with Russia and Iran, the Pentagon said on Monday.

Nok et eksempel her på at USA bruker alle midler til å sette stater opp mot hverandre, og at de truer suverene stater til å adlyde dem.

US Senator Lindsey Graham (R-South Carolina) has urged the Ukrainian parliament to pass a highly controversial mobilization bill that would lower the minimum conscription age from 27 to 25 to compensate for battlefield losses.

Til siste ukrainer! Alt for å svekke Russland.
Trusler virker mot sin hensikt og USA ble kastet ut av Niger etter det møtet.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 723

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: tir mar 19, 2024 12:40 pm
BrannLFC skrev: tir mar 19, 2024 11:53 am Galskap! Tyskland nekter å annerkjenne Putin som Russlands legitime president. Skumle tider. De lever vel i vrangforestillingen enda om at det er reptilen Navalny som er Russlands egentlige leder, eller at det er masse småledere i småstater slik konspiskrullen Jørn Sund Henriksen drømmre vått om.

A US delegation that traveled to Niger last week warned the new leadership of the West African nation about its potential relations with Russia and Iran, the Pentagon said on Monday.

Nok et eksempel her på at USA bruker alle midler til å sette stater opp mot hverandre, og at de truer suverene stater til å adlyde dem.

US Senator Lindsey Graham (R-South Carolina) has urged the Ukrainian parliament to pass a highly controversial mobilization bill that would lower the minimum conscription age from 27 to 25 to compensate for battlefield losses.

Til siste ukrainer! Alt for å svekke Russland.
Russland startet krigen og burde få lov å betale prisen. Ikke ulikt slik det gikk med Hitler.
Rettferdighet burde og må seire. Og de skyldige stilles for retten og Russland betale for gjenoppbyggingen av Ukraina.
Nato , CIA og Mi6 startet denne krigen når de orkestrerte og instigerte et kupp i Ukraina. "Vi" er ansvarlige for dette sanseløse blodbadet. Utover det er jeg helt enig at de skyldige må stilles til ansvar og straffes.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Konflikten i Ukraina»