Situasjonen i Ukraina Del 3

Svar
Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1740

Re: Situasjonen i Ukraina Del 3

Legg inn av JauKaninen »

@4play hvorfor får åpenbare russiske boter lov til å ødelegge debatten her inne og spre pro-russisk propaganda?

pølsa
Innlegg: 888

Legg inn av pølsa »

JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 1:46 pm @4play hvorfor får åpenbare russiske boter lov til å ødelegge debatten her inne og spre pro-russisk propaganda?
Er det ikke to sider av en å samme sak?

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1740

Legg inn av JauKaninen »

Som sagt

Diablo
Innlegg: 188

Legg inn av Diablo »

BrannLFC skrev: søn apr 07, 2024 2:13 pm
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 1:46 pm @4play hvorfor får åpenbare russiske boter lov til å ødelegge debatten her inne og spre pro-russisk propaganda?
Hehe hilsen en pro israeler og en nazi sympatisør
Hvorfor er dette eneste argumentet du klarer å bruke når folk er i mot dine meninger? Tipper du ikke klarer å se noe annet enn ren pro russisk propoganda, fordi da begynner det du tror på å sprekke. Du går rundt å innbiller deg at at Russland og Putin gjør absolutt alt riktig i alle sammenhenger. Sannheten er at det nærmeste man kommer nazi Tyskland er hvordan Russland oppfører seg nå siste 2 årene.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1740

Legg inn av JauKaninen »

Diablo skrev: søn apr 07, 2024 3:56 pm
Hvorfor er dette eneste argumentet du klarer å bruke når folk er i mot dine meninger? Tipper du ikke klarer å se noe annet enn ren pro russisk propoganda, fordi da begynner det du tror på å sprekke. Du går rundt å innbiller deg at at Russland og Putin gjør absolutt alt riktig i alle sammenhenger. Sannheten er at det nærmeste man kommer nazi Tyskland er hvordan Russland oppfører seg nå siste 2 årene.
Det er en "beskyld andre for det en selv er skyldig i" strategi. Putin og Russland er det nærmeste man kommer nazisme og pølsa/Brann etc vet sikkert det innerst inne men tørr ikke innrømme det for seg selv enda. Det er en forsvarsmekanisme for å unngå å rippe opp i hvem man selv egentlig er.

Å spre propaganda på vegne av Kreml og hjelpe andre til å forstå at Putin er den som er i sin rett i krigen i Ukraina er etter mitt syn forræderi man er norsk (hvis man for et øyeblikk antar at brukeren ikke er en bot)

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1464

Legg inn av 4pLaY »

JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 1:46 pm @4play hvorfor får åpenbare russiske boter lov til å ødelegge debatten her inne og spre pro-russisk propaganda?
Selv om enkelte har meninger du ikke kan forstå at de har, så betyr det ikke at de er boter.

Jeg legger meg ikke opp i meningene til folk her inne, med mindre de går over norsk lov eller er hets mot andre her inne. Vil man være på et politisk korrekt forum, finnes det sikkert flere andre alternativer.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 4:17 pm

Å spre propaganda på vegne av Kreml og hjelpe andre til å forstå at Putin er den som er i sin rett i krigen i Ukraina er etter mitt syn forræderi man er norsk (hvis man for et øyeblikk antar at brukeren ikke er en bot)
Du sprer propaganda på vegne av nazistene i Kiev. Det er landssvik.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

Ukrainske droner fortsetter angrep mot atomkraftverket i Zapporryshie. Skikkelig fredsengler på vegne av menneskeheten disse. Som vi må sende våre våpen og penger for at dette nazi-regime skal holde seg levende.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

BrannLFC skrev: søn apr 07, 2024 6:11 pm
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 4:17 pm

Å spre propaganda på vegne av Kreml og hjelpe andre til å forstå at Putin er den som er i sin rett i krigen i Ukraina er etter mitt syn forræderi man er norsk (hvis man for et øyeblikk antar at brukeren ikke er en bot)
Du sprer propaganda på vegne av nazistene i Kiev. Det er landssvik.
Har du noen dokumentasjon på dine nazianklager?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

GiPazzini_85 skrev: søn apr 07, 2024 6:17 pm
BrannLFC skrev: søn apr 07, 2024 6:11 pm
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 4:17 pm

Å spre propaganda på vegne av Kreml og hjelpe andre til å forstå at Putin er den som er i sin rett i krigen i Ukraina er etter mitt syn forræderi man er norsk (hvis man for et øyeblikk antar at brukeren ikke er en bot)
Du sprer propaganda på vegne av nazistene i Kiev. Det er landssvik.
Har du noen dokumentasjon på dine nazianklager?
Det finnes rikelig dokumentasjon på det hvis du gidder å lete.

Hjulbeint
Innlegg: 509

Legg inn av Hjulbeint »

BrannLFC skrev: søn apr 07, 2024 10:48 am
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 10:20 am "Propaganda" ja, dere får fortelle det til norske Sander som ble utsatt for den russiske "double tap" strategien. Overlevede såvidt. Dere får fortelle han at det bare var "propaganda" det han ble utsatt for.

Idioter og landssvikere..
Norske Sander som er dum nok til å dra ned å kjempe for nazister.

Nå er det faen meg nok.
Du er en r..... d.... av en nazi i... . At du kaller alle for nazister, avslører hvilke jævla i.... du er.

Folk som er villig til å risikere livet for å hjelpe sivile som blir utsatt for morderiske angrep etter en angrepskrig fra nabolandet.

Du når ikke slike personer opp til skosåla engang.
Slenge rundt med dritt anonymt, er det eneste du tør. Din feige D... Av et menneske.

Disse viser et mot som gjør meg stolt og ydmyk, litt beskjemt at jeg ikke har gjort det samme. Slike Helter skal vi være stolte av.


Jeg kjenner ingen av dem, så jeg vet ingen ting om hvordan de er privat, men de har gjort en jobb som Norge burde og er stolt av.

Hjulbeint
Innlegg: 509

Legg inn av Hjulbeint »

4pLaY skrev: søn apr 07, 2024 6:00 pm
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 1:46 pm @4play hvorfor får åpenbare russiske boter lov til å ødelegge debatten her inne og spre pro-russisk propaganda?
Selv om enkelte har meninger du ikke kan forstå at de har, så betyr det ikke at de er boter.

Jeg legger meg ikke opp i meningene til folk her inne, med mindre de går over norsk lov eller er hets mot andre her inne. Vil man være på et politisk korrekt forum, finnes det sikkert flere andre alternativer.
Er ikke å kalle alle som ikke er enig med ham for nazister, hets?

pølsa
Innlegg: 888

Legg inn av pølsa »

Hva forventer USA av Kina? her pøser de ut med våpen uten for for kontroll til Ukraina Samtidlig som de sender våpen og personell for å trene opp Taiwan, så skal de ha Kinas support mot russerne å ikke gi de noe hjelp? Ganske utrolig...

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1740

Legg inn av JauKaninen »

4pLaY skrev: søn apr 07, 2024 6:00 pm
Selv om enkelte har meninger du ikke kan forstå at de har, så betyr det ikke at de er boter.

Jeg legger meg ikke opp i meningene til folk her inne, med mindre de går over norsk lov eller er hets mot andre her inne. Vil man være på et politisk korrekt forum, finnes det sikkert flere andre alternativer.
Enkelte kommer med sin Kreml-propaganda nærmest på autopilot og ofte ikke engang noen sammenheng med hva jeg skriver... jeg ville vært skeptisk. Det kryr av Putin-boter der ute, som du sikkert har lest i mediene.

pølsa
Innlegg: 888

Legg inn av pølsa »

Hjulbeint skrev: søn apr 07, 2024 7:01 pm
4pLaY skrev: søn apr 07, 2024 6:00 pm
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 1:46 pm @4play hvorfor får åpenbare russiske boter lov til å ødelegge debatten her inne og spre pro-russisk propaganda?
Selv om enkelte har meninger du ikke kan forstå at de har, så betyr det ikke at de er boter.

Jeg legger meg ikke opp i meningene til folk her inne, med mindre de går over norsk lov eller er hets mot andre her inne. Vil man være på et politisk korrekt forum, finnes det sikkert flere andre alternativer.
Er ikke å kalle alle som ikke er enig med ham for nazister, hets?
Her er noen eksempler på nyhetsoppslag før krigen...

pølsa
Innlegg: 888

Legg inn av pølsa »

JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 7:06 pm
4pLaY skrev: søn apr 07, 2024 6:00 pm
Selv om enkelte har meninger du ikke kan forstå at de har, så betyr det ikke at de er boter.

Jeg legger meg ikke opp i meningene til folk her inne, med mindre de går over norsk lov eller er hets mot andre her inne. Vil man være på et politisk korrekt forum, finnes det sikkert flere andre alternativer.
Enkelte kommer med sin Kreml-propaganda nærmest på autopilot og ofte ikke engang noen sammenheng med hva jeg skriver... jeg ville vært skeptisk. Det kryr av Putin-boter der ute, som du sikkert har lest i mediene.
Selvfølgelig, alt og alle ink. meg som ikke støtter opp under det vestlige narrativet blir tatt for å være boot....

Hjulbeint
Innlegg: 509

Legg inn av Hjulbeint »

pølsa skrev: søn apr 07, 2024 7:09 pm
Hjulbeint skrev: søn apr 07, 2024 7:01 pm
4pLaY skrev: søn apr 07, 2024 6:00 pm

Selv om enkelte har meninger du ikke kan forstå at de har, så betyr det ikke at de er boter.

Jeg legger meg ikke opp i meningene til folk her inne, med mindre de går over norsk lov eller er hets mot andre her inne. Vil man være på et politisk korrekt forum, finnes det sikkert flere andre alternativer.
Er ikke å kalle alle som ikke er enig med ham for nazister, hets?
Her er noen eksempler på nyhetsoppslag før krigen...
HVA HAR DETTE MED Å KALLE FOLK FOR NAZISTER, PÅ ET DISKUSJONSFORUM I NORGE?

Klarer du å se den sammenhengen?

Hva er det som gjør det greit å kalle frivillige helsearbeidere for nazister?

Hjulbeint
Innlegg: 509

Legg inn av Hjulbeint »

pølsa skrev: søn apr 07, 2024 7:12 pm
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 7:06 pm
4pLaY skrev: søn apr 07, 2024 6:00 pm
Selv om enkelte har meninger du ikke kan forstå at de har, så betyr det ikke at de er boter.

Jeg legger meg ikke opp i meningene til folk her inne, med mindre de går over norsk lov eller er hets mot andre her inne. Vil man være på et politisk korrekt forum, finnes det sikkert flere andre alternativer.
Enkelte kommer med sin Kreml-propaganda nærmest på autopilot og ofte ikke engang noen sammenheng med hva jeg skriver... jeg ville vært skeptisk. Det kryr av Putin-boter der ute, som du sikkert har lest i mediene.
Selvfølgelig, alt og alle ink. meg som ikke støtter opp under det vestlige narrativet blir tatt for å være boot....
Bare tull, har ikke sett noen som kaller deg boot.

Men siden du synes tortur er greit, så lenge det er Russland som utøver den, så må du vel forvente å bli mistenkt for å ha et menneskesyn som er fulstendig uakseptabelt.

OrmenLange
Innlegg: 1813

Legg inn av OrmenLange »

Hjulbeint skrev: søn apr 07, 2024 7:53 pm
pølsa skrev: søn apr 07, 2024 7:09 pm
Hjulbeint skrev: søn apr 07, 2024 7:01 pm

Er ikke å kalle alle som ikke er enig med ham for nazister, hets?
Her er noen eksempler på nyhetsoppslag før krigen...
HVA HAR DETTE MED Å KALLE FOLK FOR NAZISTER, PÅ ET DISKUSJONSFORUM I NORGE?

Klarer du å se den sammenhengen?

Hva er det som gjør det greit å kalle frivillige helsearbeidere for nazister?
Uten å legge ord i munnen på BrannLFC vil jeg anta han resonnerer noe slikt:
-Ukraina er et nazistisk regime
-Ergo er alle som støtter Ukraina nazister


Jeg er uenig i denne argumentasjonen. Men jeg synes strengt tatt det ikke er mer ufint enn det du driver med når du stempler dine meningsmotstandere som pro-russisk, Putin-tilhengere eller idioter.

pølsa
Innlegg: 888

Legg inn av pølsa »

Klarer du å se den sammenhengen?
Disse gutta du støtter fult ut, så kan se en sammenheng.

pølsa
Innlegg: 888

Legg inn av pølsa »

Hjulbeint skrev: søn apr 07, 2024 7:57 pm
pølsa skrev: søn apr 07, 2024 7:12 pm
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 7:06 pm

Enkelte kommer med sin Kreml-propaganda nærmest på autopilot og ofte ikke engang noen sammenheng med hva jeg skriver... jeg ville vært skeptisk. Det kryr av Putin-boter der ute, som du sikkert har lest i mediene.
Selvfølgelig, alt og alle ink. meg som ikke støtter opp under det vestlige narrativet blir tatt for å være boot....
Bare tull, har ikke sett noen som kaller deg boot.

Men siden du synes tortur er greit, så lenge det er Russland som utøver den, så må du vel forvente å bli mistenkt for å ha et menneskesyn som er fulstendig uakseptabelt.
Gud bedre, hvor i all verden kom tortur inn i bilde her? Å jeg har aldri sagt at jeg støtter tortur, må du slutte å vri på alt sammen!!

Diablo
Innlegg: 188

Legg inn av Diablo »

pølsa skrev: søn apr 07, 2024 8:34 pm
Klarer du å se den sammenhengen?
Disse gutta du støtter fult ut, så kan se en sammenheng.
Så hele Ukraina er nazister? Vært i Ukraina før? Jeg har vært der ca 8-9 ganger siden 2015. Ikke møtt en forbanna nazist eller lignende i det landet i løpet av mange måneder til sammen i Ukraina. Så forklar meg hvorfor vi er nazister fordi vi støtter Ukraina.

pølsa
Innlegg: 888

Legg inn av pølsa »

Diablo skrev: søn apr 07, 2024 8:42 pm
pølsa skrev: søn apr 07, 2024 8:34 pm
Klarer du å se den sammenhengen?
Disse gutta du støtter fult ut, så kan se en sammenheng.
Så hele Ukraina er nazister? Vært i Ukraina før? Jeg har vært der ca 8-9 ganger siden 2015. Ikke møtt en forbanna nazist eller lignende i det landet i løpet av mange måneder til sammen i Ukraina. Så forklar meg hvorfor vi er nazister fordi vi støtter Ukraina.
LES: "så kan se en sammenheng" hvorfor noen kanskje gir slik uttalelse.

pølsa
Innlegg: 888

Legg inn av pølsa »

Altså her har Jensemann med mange fler regelrett slaktet ned haugevis med Ukrainere i kun ett "håp" om å knekke ryggen på russland som de viste ikke kom til å skje ut fra krigs-scenarier som er kjørt, den viste til å med Nato mest sannsynlig ville ha tapt. Prosentvis ville Nato sannsynlig hatt tap både mot Russland og Kina ut fra de gitte scenarioene som amerikanerne har kjørt.

NATO Secretary General says Ukraine will have to decide which compromises it will accept in war with Russia – BBC
ANDRII SYNYAVSKYI, KATERYNA TYSHCHENKO — SATURDAY, 6 APRIL 2024, 18:32

Although Stoltenberg said that military support is critically important to enable Ukraine to repel Russian forces and force Russian leader Vladimir Putin to give up his goals of occupation, he suggested that Ukraine might also have to make concessions.
"At the end of the day, it has to be Ukraine that decides what kind of compromises they're willing to do, we need to enable them to be in a position where they actually achieve an acceptable result around the negotiating table," Stoltenberg said.
He said he was not calling for Ukraine to offer concessions now, and added that "real peace" would be achievable when "Ukraine prevails".
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/04/6/7450046/

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1740

Legg inn av JauKaninen »

Pølsa får vel betalt fra Kreml for dette

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1464

Legg inn av 4pLaY »

Hjulbeint skrev: søn apr 07, 2024 7:01 pm
4pLaY skrev: søn apr 07, 2024 6:00 pm
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 1:46 pm @4play hvorfor får åpenbare russiske boter lov til å ødelegge debatten her inne og spre pro-russisk propaganda?
Selv om enkelte har meninger du ikke kan forstå at de har, så betyr det ikke at de er boter.

Jeg legger meg ikke opp i meningene til folk her inne, med mindre de går over norsk lov eller er hets mot andre her inne. Vil man være på et politisk korrekt forum, finnes det sikkert flere andre alternativer.
Er ikke å kalle alle som ikke er enig med ham for nazister, hets?
Det er fritt frem for å rapportere poster, så vil de bli slettet om de går på person. Jeg sitter ikke å leser hver eneste post her inne.

pølsa
Innlegg: 888

Legg inn av pølsa »

JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 9:08 pm Pølsa får vel betalt fra Kreml for dette
Nope, leser det som er å finne... fant ikke igjen selve rapporten.

A new report by a bipartisan commission selected by Congress says the U.S. has lost its military edge and could lose a war against China or Russia. CBS News national security contributor Michael Morell, former deputy CIA director, joins "CBS Evening News" to explain.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1740

Legg inn av JauKaninen »

Beskjed til pro-russerne :)


Diablo
Innlegg: 188

Legg inn av Diablo »

pølsa skrev: søn apr 07, 2024 9:21 pm
JauKaninen skrev: søn apr 07, 2024 9:08 pm Pølsa får vel betalt fra Kreml for dette
Nope, leser det som er å finne... fant ikke igjen selve rapporten.

A new report by a bipartisan commission selected by Congress says the U.S. has lost its military edge and could lose a war against China or Russia. CBS News national security contributor Michael Morell, former deputy CIA director, joins "CBS Evening News" to explain.
Leter du konsekvent etter negative artikler om US, Nato og Ukraina? Ser aldri du deler noe av det Russland eventuelt gjør feil. Men er kanskje ikke så viktig for deg det :)

Hattori_Hanzo
Innlegg: 723

Legg inn av Hattori_Hanzo »

juppe skrev: søn apr 07, 2024 1:27 pm
Hattori_Hanzo skrev: søn apr 07, 2024 6:39 am
JauKaninen skrev: lør apr 06, 2024 10:34 pm BrannLFC, OrmenLange og andre prorussere. Her har dere den russiske krigsstrategien "double tap". Den går ut på å bombe et sivilt mål, så bombe igjen når hjelpemannskap kommer.

https://www.nettavisen.no/nyheter/grufu ... 95-1745870

Hvordan kan dere støtte noe slikt?
Detta er nok mere løgn fra våre propaganda utløp og "the double tap" var det Obama som kom opp med når han slapp drone programmet sitt av lenka..
Eksisterer det noen form for vestlig propaganda, og hva er hensikten med det?
Vi har jo nøytral media.
Nøytral media? Bare det sier vel mest om hvor effektiv vestlig propaganda har vært...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Konflikten i Ukraina»