Jeg er ikke enig. Jeg skjønner at Nuggets sutrer, og den kunne gått begge veier, men jeg mener det sparket fra Butler er ganske naturlig bevegelse, det er ikke som at han slenger det ut. Gordon er for nære, og jeg syns det er riktig dømt.Lew_Ashby skrev: ↑tir jun 13, 2023 11:23 am Har lite å si nå når Nuggets vant, men at dommerne reviewet feilen fra Gordon på Butler sin 3-er mot slutten er noe av det mer hårreisende jeg har sett. Gudhjelpemeg for en call. Hadde den blitt matchavgjørende tror jeg den hadde blitt pratet om en del frem til kamp 6.
Tja, Jokic git han run for his money, må jeg si. Det er sannelig mye flopping der også.Ekstremt rotete kamp, men Nuggets drar det i land til slutt. Soneforsvaret til Heat funket faktisk bra til tider, selv et velsmurt maskineri som Nuggets blir litt usikker når man ikke har en spiller på seg, men som kan komme hoppende inn og bryte ballbanen når som helst.
Jokic må forresten kule an med den ''jeg gir faen''-gimmicken sin. Tror det er delvis genuint, men nå blir det litt i overkant.
For øvrig er Heat det beste floppelaget i NBA. Alene nok til at jeg ikke håpet de skulle vinne, har nesten aldri sett noe lignende. Lowry kongen, men resten av laget gjorde også sitt beste for å lure dommerne.