I en fersk meningsmåling er det stort flertall i befolkningen for at Norge ikke skal være medlem av EU.
https://www.nettavisen.no/nyheter/ny-me ... 95-1859490
Målingen er utført av Infact for seks dager siden og viser at 25,6 % ønsker norsk EU-medlemskap, 56,3 % er imot og 18,1 % vet ikke.
"– Jeg mener vi trenger en levende debatt om Norges forhold til Europa, og det har jeg alltid ment, sier statsminister Jonas Gahr Støre (Ap) til Nettavisen."
Dette sier mannen som er én av strategene bak ja-strategien om å holde vårt forhold til EU borte fra den offentlige debatten og valgkampene.
Målingen er aktuell i forbindelse med valgene til EU-parlamentet, men er lite aktuell i norsk media. Verken nettutgavene til VG eller Dagbladet har noen notiser om målingen, ei heller hos NRK og TV2.
Norge: Intet ønske om å bli EU-medlem
-
Vi har et veldig greit og avlklart forhold til Europa , vi er batteriet i dildoen dems..juppe skrev: man jun 10, 2024 10:30 am I en fersk meningsmåling er det stort flertall i befolkningen for at Norge ikke skal være medlem av EU.
Målingen er utført av Infact for seks dager siden og viser at 25,6 % ønsker norsk EU-medlemskap, 56,3 % er imot og 18,1 % vet ikke.
"– Jeg mener vi trenger en levende debatt om Norges forhold til Europa, og det har jeg alltid ment, sier statsminister Jonas Gahr Støre (Ap) til Nettavisen."
Dette sier mannen som er én av strategene bak ja-strategien om å holde vårt forhold til EU borte fra den offentlige debatten og valgkampene.
Målingen er aktuell i forbindelse med valgene til EU-parlamentet, men er lite aktuell i norsk media. Verken nettutgavene til VG eller Dagbladet har noen notiser om målingen, ei heller hos NRK og TV2.
Umulius Von Vrang skrev: man jun 10, 2024 11:34 amVi har et veldig greit og avlklart forhold til Europa , vi er batteriet i dildoen dems..juppe skrev: man jun 10, 2024 10:30 am I en fersk meningsmåling er det stort flertall i befolkningen for at Norge ikke skal være medlem av EU.

-
Takk , det samme kan vel ikke sies om deg. Skal du bare drive å vente på mine innlegg her sånn at du kan henge deg på med noe surmaga små personlige stikk eller har du tenkt å dele dine egne synspunkt og meninger.Hjulbeint skrev: ons jun 19, 2024 9:22 am [
Hvilken fantastisk innsikt i internasjonal politikk du besitter.
Du blir personlig i hvert eneste innlegg du skriver , rart at du ikke har blitt utestengt fra dette forumet for lenge siden.
Beklager at jeg antydet at du hadde greie på Europeisk og annen internasjonal politikk.Umulius Von Vrang skrev: ons jun 19, 2024 9:59 amTakk , det samme kan vel ikke sies om deg. Skal du bare drive å vente på mine innlegg her sånn at du kan henge deg på med noe surmaga små personlige stikk eller har du tenkt å dele dine egne synspunkt og meninger.Hjulbeint skrev: ons jun 19, 2024 9:22 am [
Hvilken fantastisk innsikt i internasjonal politikk du besitter.
Du blir personlig i hvert eneste innlegg du skriver , rart at du ikke har blitt utestengt fra dette forumet for lenge siden.
Takker for at du minner meg på dine mangler.