Nei, det er den ikke noe deler av Europa får merke i disse dager. Kanskje det er på tide å diskutere klimatilpassning og ikke CO2 utslipp. Fremdeles har ingen forklart skikkelig hva som skyldes oppvarmingen. Data viser at oppvarmingen kommer før CO2 økningen. Som før anbefaler jeg at en tlipasser seg klimaendringene heller enn å prøve å bekjempe disse noe jeg for øvrig anser som infantilt og fullstendig bortkastet. Havene har ikke steget nevneverdig enda, men vil nok gjøre det etter hvert.
Dermed blir flom og rassikring viktig i stor skala i første omgang. Ser at regjeringen endelig har sett lyset og gjør noe med E16.
Er den globale oppvarmingen bare hysteri?
Det er selvfølgelig synd med alle orkanene som følger av Jordens sykluser med global oppvarming/avkjøling, derfor satser dagens politikere på at sinnssyke CO2-fanatikere skal hindre kuene i å rape og fikse den saken for bare noen få milliarder kr av fremtidige minstepensjonisters penger – noe skal de jo brukes til, når man først har planlagt å hindre nye minstepensjonister i å ta del i samfunnets generelle velstandsøkning – spørsmålet blir bare om vi skal tillate dagens politikere å stjele fra de som har minst, eller skal vi be dem reise og ryke som de primitive tullingene de er? Uansett vil enhver med fornuften i behold måtte vedgå at de som stjeler fra menneskene som har minst (og det gjør man ved å gi prosentvise økninger – hver gang!) for å gi til sinnssyke CO2-fanatikere, selv må være sinnssyke.KHWS skrev: ↑tir sep 17, 2024 7:12 pm Nei, det er den ikke noe deler av Europa får merke i disse dager. Kanskje det er på tide å diskutere klimatilpassning og ikke CO2 utslipp. Fremdeles har ingen forklart skikkelig hva som skyldes oppvarmingen. Data viser at oppvarmingen kommer før CO2 økningen. Som før anbefaler jeg at en tlipasser seg klimaendringene heller enn å prøve å bekjempe disse noe jeg for øvrig anser som infantilt og fullstendig bortkastet. Havene har ikke steget nevneverdig enda, men vil nok gjøre det etter hvert.
Dermed blir flom og rassikring viktig i stor skala i første omgang. Ser at regjeringen endelig har sett lyset og gjør noe med E16.