Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Lew_Ashby

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: ons sep 29, 2021 5:59 pm Tar veldig gjerne en 0-0-kamp
Holder til pause i hvert fall. Kan det holde inn?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Begge lagene like evneveike, kan fort bli 0-0 det her

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: ons sep 29, 2021 7:55 pm Begge lagene like evneveike, kan fort bli 0-0 det her
Vil bare at det holder til 60 min slik at jeg kan se hvor høyt jeg vil være denne runden. 93 poeng og nr 49 sammenlagt pr nå, med 2xforsvar fra begge lag, i tillegg til Gulliksen og KNH.

Hadde vært ok med mål av Vilsvik der, har satt noen penger på at han scorer mål i dag.

Gøy - er nr 12 sammenlagt denne runden nå. Sikkert topp 10 etter bonus om det ender 0-0. Ser ut til at det kommer et Godset-mål snart. Stabæk ikke bunnsolide defensivt...

urbeka

Legg inn av urbeka »

Dette blir 3bp Wangberg, men spent på hvem andre som får

Nevi

Legg inn av Nevi »

Var 100 % at det ville blit både ett, to eller flere baklengs på Stabæk i begge kampene. Dvs maks to-tre poeng på Wangberg. Dermed varmer han første benk for meg

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jippi da ble det araber!

Deila

Legg inn av Deila »

urbeka skrev: ons sep 29, 2021 8:54 pm Jippi da ble det araber!
Samme her gitt.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Grattis, Lew!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: ons sep 29, 2021 8:48 pm Dette blir 3bp Wangberg, men spent på hvem andre som får
Det hadde vært stas, da ender jeg på 120 poeng om ikke noen av Ottesen, Myhra, KNH, Gulliksen og Vilsvik også får bonus.

Kanskje tidenes flyt for min del denne runden, har 4 forsvarere fra SIF og Stabæk og alle får dobbel CS for lag som ikke akkurat er vandt med å holde nullen. Gulliksen får målpoeng. Den eneste jeg bommer på er KNH, og at jeg satte bindet på TLO framfor Vecchia når jeg skulle gamble denne runden. Friday scorer ikke og Saltnes holder seg til en målgivende. Altså utelukkende flaks og null dyktighet. Der har du fantasy.

Opp fra 1729 sammenlagt til 667 før bonuspoengene kommer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Evertonion skrev: ons sep 29, 2021 8:54 pm Grattis, Lew!
Takker og bukker! Kjempeflaks. Nå er plutselig topp 500 maks 12 poeng unna, og jeg sikter heller mot topp 250. Blir nok litt ambisiøst med 34 poeng opp.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

102 poeng før bonus.

Flott med CS til Sandberg, Ottesen og Valsvik.
6 poeng til Norman Hansen og Stengel(K) med 6 x 2=12.
7 poeng til Friday

Kommer greit fra det med å kjøre full pupp i DGW på to lag, i hvertfall ett som mange bare fnøs av:)

Dette er forresten min tredje araber for året, og jeg rykker hardt opp sammenlagt fra 3 213 til 1833.

119.beste GWrank:)

Men spørs om noen av mine får med seg bonus idag.

Tipper hvertfall Wangberg skal ha sine bonus ikveld, får håpe Valsvik også får med seg noen.

emin

Legg inn av emin »

Fortsatt litt kjipt at Haugen fikk 29 minutter og 0 poeng når innbytter er Ottesen (12). Men i det store bildet ville det vært sinnsykt å gå for 3 defensive fra et Stabæk som hadde sluppet inn mål i 15 strake kamper!
Kom meg opp på 100 poeng før bonus i siste kamp.

Akkurat nå sitter jeg med den kjipe post-RO følelsen, det går opp for meg hvordan laget egentlig ser ut! :-)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

emin skrev: ons sep 29, 2021 10:35 pm Fortsatt litt kjipt at Haugen fikk 29 minutter og 0 poeng når innbytter er Ottesen (12). Men i det store bildet ville det vært sinnsykt å gå for 3 defensive fra et Stabæk som hadde sluppet inn mål i 15 strake kamper!
Kom meg opp på 100 poeng før bonus i siste kamp.

Akkurat nå sitter jeg med den kjipe post-RO følelsen, det går opp for meg hvordan laget egentlig ser ut! :-)
Du sitter i hvert fall ikke med totalt 6 spillere fra Stabæk og Strømsgodset...

Der kom bonuspoengene:
3p Wangberg
2p Stenevik
1p Grøgaard

Jeg ender dermed på 120 poeng og første runderangering topp 10 i fantasy-livet mitt. Ender til slutt opp som nr 9 sammenlagt, ti poeng bak rundevinner. Hadde vært nr 1 om jeg hadde gått for Vecchia-cap framfor TLO, det stod mellom de to. Men klager ikke!

bj1

Legg inn av bj1 »

Lew_Ashby skrev: ons sep 29, 2021 10:43 pm
emin skrev: ons sep 29, 2021 10:35 pm Fortsatt litt kjipt at Haugen fikk 29 minutter og 0 poeng når innbytter er Ottesen (12). Men i det store bildet ville det vært sinnsykt å gå for 3 defensive fra et Stabæk som hadde sluppet inn mål i 15 strake kamper!
Kom meg opp på 100 poeng før bonus i siste kamp.

Akkurat nå sitter jeg med den kjipe post-RO følelsen, det går opp for meg hvordan laget egentlig ser ut! :-)
Du sitter i hvert fall ikke med totalt 6 spillere fra Stabæk og Strømsgodset...

Der kom bonuspoengene:
3p Wangberg
2p Stenevik
1p Grøgaard

Jeg ender dermed på 120 poeng og første runderangering topp 10 i fantasy-livet mitt. Ender til slutt opp som nr 9 sammenlagt, ti poeng bak rundevinner. Hadde vært nr 1 om jeg hadde gått for Vecchia-cap framfor TLO, det stod mellom de to. Men klager ikke!
WOW!!

Grattis

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Hvem ville dere satset på av Saltnes eller Berisha framover?
Jeg klarer ikke å bestemme meg.
Det er så vidt mulig med begge også, men balansen i laget blir litt så som så når en i tillegg har Pelle, Ohi og Lehne Olsen...er på wildcard forresten!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Berisha er fryktelig god - og Viking går inn i et flott program.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

eppaen skrev: tor sep 30, 2021 11:11 am Berisha er fryktelig god - og Viking går inn i et flott program.
Nå er jeg på hugget på fantasyen igjen, og må vurdere Berisha inn. Det er såpass mange gode spissalternativer i år at jeg er sikker på at 3 dyre spisser er veien å gå, men usikker på hvem jeg skal velge. Har Ohi, Holm og TLO nå, med Berisha da som et fjerde alternativ. Blir vanskelig å velge.

En ting er sikkert, etter ny skade på Lasse Nilsen så skal Vesterlund inn til FKH-kampen i helgen.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Dilemmaet for min del er at Berisha ser ut til å gå av med skade innimellom, selv om han skårer allikevel.
På den andre siden skal Saltnes spille en haug med kamper i høst, men det gikk jo bra i fjor :-D

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg er rundt 200 i OR per nå - men er føler laget mitt er fryktelig tungt.

Sitter foreløpig med
Selvik - Andersen
Selvik som keeper - her føler jeg ikke traff så godt på mitt WC. Men det sitter langt inne å bruke bytter på keeper.

Strand Nilsen - Dahl Reitan - Ogbu - Totland og Thomassen
Her er syns jeg særlig Dahl Reitan binder for mye midler. Syns i det hele tatt av forsvaret mitt er for dyrt. Ogbu er også suspendert. Fra hvilke lag burde man hentet forsvarere fra nå?

Velde - Jonsson - Pellegrino - Nilsen Tangen - Edvardsen
Midtbanen er egentlig den lagdelen jeg er minst fornøyd med. Særlig Nilsen Tangen og Edvardsen har ikke levert noen ting av ulike årsaker. Edvardsen er vel den nærmeste som må ut. Pellegrino binder opp voldsomt med midler - burde man gjøre noe der? Sander Svendsen er den jeg vil ha inn etter en voldsom formutvikling. Vecchia har jeg også sett meg ut.

TLO - Ohi - Ebiye
Her er det jo ikke noe å si på TLO og Ohi. Utfordringen er at Ohi særlig binder en del midler. Berisha er nesten 2 millioner billigere - som jeg sårt kunne brukt til å oppgradere noe på midten. Ebiye er foreløpig bare plassholder.

Totalt mest misfornøyd med Dahl Reitan, Nilsen Tangen, Edvardsen, Ebiye. Det er mye å rydde i. Burde man ta noen minuspoeng?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Hvilken kombinasjon er best? Valsvik - Svendsen - Heggebø eller
Leifsson - Mikkelsen - Berisha

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Gjør ett bytte til denne runden, gidder sannsynligvis ikke å hitte ut Stabæk/Godset-spillere. Mangler 0.4 til å gjøre Kornelius Normann Hansen (?) til Svendsen, hadde jeg hatt mulighet hadde jeg nok tatt hitten.

Ottesen->Vesterlund

Karlstrøm
Vesterlund-Bjørkan-Ranger
Pelle-Vecchia-Jonsson-KNH
Ohi(c)-TLO-Holm

(Myhra-Gulliksen-Vilsvik-Wangberg) 0,3ITB. Null fleksibilitet her, men håper å fortsette klatringen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

I helvette sjekket status på runden som var fikk 68 poeng👀

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: tor sep 30, 2021 12:38 pm Jeg er rundt 200 i OR per nå - men er føler laget mitt er fryktelig tungt.

Sitter foreløpig med
Selvik - Andersen
Selvik som keeper - her føler jeg ikke traff så godt på mitt WC. Men det sitter langt inne å bruke bytter på keeper.

Strand Nilsen - Dahl Reitan - Ogbu - Totland og Thomassen
Her er syns jeg særlig Dahl Reitan binder for mye midler. Syns i det hele tatt av forsvaret mitt er for dyrt. Ogbu er også suspendert. Fra hvilke lag burde man hentet forsvarere fra nå?

Velde - Jonsson - Pellegrino - Nilsen Tangen - Edvardsen
Midtbanen er egentlig den lagdelen jeg er minst fornøyd med. Særlig Nilsen Tangen og Edvardsen har ikke levert noen ting av ulike årsaker. Edvardsen er vel den nærmeste som må ut. Pellegrino binder opp voldsomt med midler - burde man gjøre noe der? Sander Svendsen er den jeg vil ha inn etter en voldsom formutvikling. Vecchia har jeg også sett meg ut.

TLO - Ohi - Ebiye
Her er det jo ikke noe å si på TLO og Ohi. Utfordringen er at Ohi særlig binder en del midler. Berisha er nesten 2 millioner billigere - som jeg sårt kunne brukt til å oppgradere noe på midten. Ebiye er foreløpig bare plassholder.

Totalt mest misfornøyd med Dahl Reitan, Nilsen Tangen, Edvardsen, Ebiye. Det er mye å rydde i. Burde man ta noen minuspoeng?
Sitter selv med Selvik og vil ha han ut av laget. Men sitter også her langt inne å bruke ett bytte på keeper. Så han blir på mitt lag frem til WC spilles i en av de kommende rundene.
RBK tror jeg er ett av de lagene som kommer til å få flest CS resten av sesongen, så ville beholdt han. Personlig synes jeg ikke forsvaret ditt er så dårlig og ville ikke prioritert og gjort så mye der.
På midten ville jeg sett på alternativer til hvertfall Nilsen Tangen og Edvardsen, kanskje også for Velde. Vecciha burde vel på om mulig?
Ville hatt tre premiumspisser - Ohi, TLO og Holm / Berisha. Så ville sett om det var mulig å få inn en av de for Ebiye.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Saltnes ut med skade i EL, så ikke veldig bra ut. Får se om han rekker Stabæk på søndag.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: tor sep 30, 2021 8:36 pm Saltnes ut med skade i EL, så ikke veldig bra ut. Får se om han rekker Stabæk på søndag.
Glitrende nytt for Stabæk.

Usikker når jeg skal smelle WC i løpet av de siste ti rundene, men tror jeg sparer byttet til helga og kjører ett eller to bytter etter landslagspausen.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Ouch Saltnes-skade det var strek i regninga. Da er det mulig jeg hitter og flytter midler på topp for Berisha og capper.

Deila

Legg inn av Deila »

Ble 111p tilslutt på RO. Ligger langt bak på 7,5k og spiller ikke så aktivt. Men gøy å treffe likevel!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor sep 30, 2021 8:36 pm Saltnes ut med skade i EL, så ikke veldig bra ut. Får se om han rekker Stabæk på søndag.
Ikke EL Lew, men Conference League :P

Om Saltnes mister Stabæk-kampen og hvertfall om han mister kamper etter landslagspausen så blir det fort Saltnes - Vecchia allerede nå på lørdag!

Ser litt på Friday - Berisha og Saltnes - Vecchia (om Saltnes blir ute en kamp eller flere).. Tanker?
Sist redigert av K-Torget den tor sep 30, 2021 9:28 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor sep 30, 2021 8:59 pm Ble 111p tilslutt på RO. Ligger langt bak på 7,5k og spiller ikke så aktivt. Men gøy å treffe likevel!
Imponerende runde Deila! Motivasjonen på vei tilbake nå? :D

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tor sep 30, 2021 9:26 pm
Deila skrev: tor sep 30, 2021 8:59 pm Ble 111p tilslutt på RO. Ligger langt bak på 7,5k og spiller ikke så aktivt. Men gøy å treffe likevel!
Imponerende runde Deila! Motivasjonen på vei tilbake nå? :D
Detter som regel av på Eliteserien Fantasy. Spiller aktivt på Fantasy Premier League. Det har nok med at jeg er med i flere pengeligaer på FPL. Og ingen på Eliteserien.. :) Pleier og avslutte sterkt på Eliteserien også, men har falt skikkelig av lasset i år.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»