Brann-Mjøndalen

Svar
TWU

Re: Brann-Mjøndalen

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 7:32 pm
TWU skrev: søn jul 18, 2021 7:31 pm Farligere med ballen i egen sekstenmeter enn motstanderens. Kan holde på med dette til i morgen tidlig, kommer ikke til å få mål
Gleder meg til å høre Kåre snakke om hvor mye bedre enn Mjøndalen vi egentlig er, og hvorfor vi burde ha vunnet.
Han skal vel hjem å se på Skam

MadBum

Legg inn av MadBum »

Helten Kåre må vel være ferdig med to poeng av seks mulige mot TIL og Mjøndalen?

TWU

Legg inn av TWU »

Inn med enda en gållgetter

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: søn jul 18, 2021 7:36 pm Inn med enda en gållgetter
Jon Helge Feita Meita Tveita har jo faktisk scoret i år.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 7:39 pm
TWU skrev: søn jul 18, 2021 7:36 pm Inn med enda en gållgetter
Jon Helge Feita Meita Tveita har jo faktisk scoret i år.
Har vel en spiss på benken som har scoret i mål også? Som ikke kommer inn?

Taururu

Legg inn av Taururu »

Blir nok et trenercomeback for Tom, i Bergen

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: søn jul 18, 2021 7:41 pm
Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 7:39 pm
TWU skrev: søn jul 18, 2021 7:36 pm Inn med enda en gållgetter
Jon Helge Feita Meita Tveita har jo faktisk scoret i år.
Har vel en spiss på benken som har scoret i mål også? Som ikke kommer inn?
Heggebø er ikke der, om det var han du mente. Men vi har jo en Haaland. Vet hva jeg ville prøvd...

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Fy faen. Er det koronavaksinene som er skyld i disse avslutningene?

MrB

Legg inn av MrB »

Hvorfor i svarte satan gjør vi bare ett bytte?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

MrB skrev: søn jul 18, 2021 7:47 pm Hvorfor i svarte satan gjør vi bare ett bytte?
Vi sparer kreftene til OBOS.

Der kom den, ja.

TWU

Legg inn av TWU »

Hvem er overrasket?

MadBum

Legg inn av MadBum »

KÅRE MÅ GÅÅÅÅÅ

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Helt horribelt forsvarspill av Brann. Ja Kåre må bare gå ..

TWU

Legg inn av TWU »

Første gangen de er i nærheten av å være i nærheten. Etter at ballen har vært på deres tredel av banen i 92 minutter. Synes litt synd på dem, selv har jeg resignert for lengst

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: søn jul 18, 2021 7:48 pmHvem er overrasket?
Det var vel akkurat det vi sa. Eneste bonusen er at det ikke var selvmål.

1-1! Sykt.

TWU

Legg inn av TWU »

1-1. Tjoho.

Hjelper absolutt ingenting.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: søn jul 18, 2021 7:53 pm 1-1. Tjoho.

Hjelper absolutt ingenting.
Nei, og den eneste som faktisk scorer litt, Bamba, forsvinner snart.

TWU

Legg inn av TWU »

Huse tilbake. Han baker mål.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Ragequitet etter 1-0
Får håpe scoringen gjør at Bamba blir solgt i det minste.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

TWU skrev: søn jul 18, 2021 7:57 pm Huse tilbake. Han baker mål.
Huse sier bruttern må gå, nå er det tydeligvis slutt. Hvem tar over? Bruktbilselger nummer to? Vilt at både sjef og NK har vært det, og begge tuppet ut av RBK.
Her tror jeg det er lurest for Brann å sparke begge på en gang

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Ser at mange mener at bruttern bør sparkes, men for meg virker det som at ting stikker mye dypere. Hvem kan ta over her og faktisk heve laget? Rekdal?

T-Bag

Legg inn av T-Bag »

Gunnar88 skrev: man jul 19, 2021 8:06 am Ser at mange mener at bruttern bør sparkes, men for meg virker det som at ting stikker mye dypere. Hvem kan ta over her og faktisk heve laget? Rekdal?
Ja ting stikker dypere, men det er nå slik at Kåre ikke har vist en dritt utenfor RBK som tyder på at han er en god trener og selv der fikk han fyken.
Han tok over et lag midt på tabellen i fjor og førte det til nedrykkskamp. Han kvittet seg med fullt brukbare spillere og har ikke funnet ut hvor spillerne han står igjen med egentlig skal spille.
Dette har han hatt 31 kamper på og klart hele 5 seire.
Laget er nå i en situasjon der ingenting fungerer og med en trener som nekter å tilpasse seg sine omgivelser og nivået på spillerne han har. Hvorfor ikke legge om stilen for å sikre noen poeng? Nei, da er det bedre å kjøre på med sitt eget ego i førersetet med følgende nedrykk, noe vi har sett før i Bergen.
Man er fastlåst i noe som ikke fungerer og den enkleste måten å komme seg ut av det er å si snakkes til treneren og få inn nye tanker og frisk motivasjon.

Jeg sitter ikke med fasiten på hvem som bør ta over, men noe må ihvertfall gjøres.
Problemet er at det er den samme ledelsen som skal ansette eventuell ny trener, er redd det fort blir en ny feilansettelse der.

qbah

Legg inn av qbah »

Har Kåre uttalt seg til media etter kampen i går egentlig, eller har han gravd hodet ned i sanden fullstendig?

TWU

Legg inn av TWU »

qbah skrev: man jul 19, 2021 11:45 am Har Kåre uttalt seg til media etter kampen i går egentlig, eller har han gravd hodet ned i sanden fullstendig?
Var noe i BA i går. «Lett å legge skylden på meg» eller noe i den duren, gikk ikke inn i artikkelen.

Så enten tar han støyten for spillerne, eller så sutrer han mot omverden. Med tanke på at det er Kåre og Brann det er snakk om er det lett å gjøre seg opp en mening.

TWU

Legg inn av TWU »

Var også klaging etter kampen i går, men akkurat det kan jeg faktisk forstå. Er vanskelig å sette ord på hvor ufortjent det målet til Mjøndalen var, når man hadde sett kampen. De hadde ikke hatt kontroll på ballen innenfor Brann sin 16-meter frem til de scorte to minutter på overtid. Nærmeste avslutningen frem til da gikk 5 meter utenfor fra langt hold.

Men at han enda ikke har funnet ut av hvordan målene skal komme, kan han ikke klage seg ut av.

qbah

Legg inn av qbah »

TWU skrev: man jul 19, 2021 12:13 pm
qbah skrev: man jul 19, 2021 11:45 am Har Kåre uttalt seg til media etter kampen i går egentlig, eller har han gravd hodet ned i sanden fullstendig?
Var noe i BA i går. «Lett å legge skylden på meg» eller noe i den duren, gikk ikke inn i artikkelen.

Så enten tar han støyten for spillerne, eller så sutrer han mot omverden. Med tanke på at det er Kåre og Brann det er snakk om er det lett å gjøre seg opp en mening.
Vi snakker om en trener her som aldri har tatt selvkritikk. Så jeg blir overrasket dersom spillere og klubb ikke blir kastet under bussen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»