Eliteserien Fantasy 2021

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor sep 30, 2021 9:28 pm
K-Torget skrev: tor sep 30, 2021 9:26 pm
Deila skrev: tor sep 30, 2021 8:59 pm Ble 111p tilslutt på RO. Ligger langt bak på 7,5k og spiller ikke så aktivt. Men gøy å treffe likevel!
Imponerende runde Deila! Motivasjonen på vei tilbake nå? :D
Detter som regel av på Eliteserien Fantasy. Spiller aktivt på Fantasy Premier League. Det har nok med at jeg er med i flere pengeligaer på FPL. Og ingen på Eliteserien.. :) Pleier og avslutte sterkt på Eliteserien også, men har falt skikkelig av lasset i år.
Har selv av og til litt samme tendens, men i år har motivasjonen vært ganske grei gjennom hele sesongen på ESF!
Men håper du finner tilbake til motivasjonen på ESF også! :D Vi trenger en motivert Deila her inne :D

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tor sep 30, 2021 9:29 pm
Deila skrev: tor sep 30, 2021 9:28 pm
K-Torget skrev: tor sep 30, 2021 9:26 pm

Imponerende runde Deila! Motivasjonen på vei tilbake nå? :D
Detter som regel av på Eliteserien Fantasy. Spiller aktivt på Fantasy Premier League. Det har nok med at jeg er med i flere pengeligaer på FPL. Og ingen på Eliteserien.. :) Pleier og avslutte sterkt på Eliteserien også, men har falt skikkelig av lasset i år.
Har selv av og til litt samme tendens, men i år har motivasjonen vært ganske grei gjennom hele sesongen på ESF!
Men håper du finner tilbake til motivasjonen på ESF også! :D Vi trenger en motivert Deila her inne :D
Jeg skal prøve å holde koken oppe her inne ut sesongen ;)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Deila skrev: tor sep 30, 2021 9:30 pm Jeg skal prøve å holde koken oppe her inne ut sesongen ;)
Etter min runde er jeg også litt motivert igjen. Vi kan ha en avtale om å holde det gående ut sesongen :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor sep 30, 2021 9:42 pm
Deila skrev: tor sep 30, 2021 9:30 pm Jeg skal prøve å holde koken oppe her inne ut sesongen ;)
Etter min runde er jeg også litt motivert igjen. Vi kan ha en avtale om å holde det gående ut sesongen :)
Kjør på! :D

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Ulrik Saltnes ute i helgens kamp, i følge Glimts Twitter-konto.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: fre okt 01, 2021 12:01 am Ulrik Saltnes ute i helgens kamp, i følge Glimts Twitter-konto.
Hvor lenge er han ute?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

– Ulrik har skadet kneet. Vi har en oppfatning hva det kan være. Vi tar ham med oss tilbake til Bodø. Vi håper å få tatt bilde mandag. Hva vi gjør videre og hvor lenge han er ute, får vi ta når vi har alle fakta på bordet, sier klubblege Morten Sørgård.

Egentlig helt åpent før hevelsen har roet seg og man kan ta bilde over helgen. I beste fall er det en slagskade og han er tilbake kjapt. Men mtp at Glimt meldte om frafall til helgens kamp så er det nok ikke det. Frykter at noe er revet eller menisk røket til, men tipper det er en strekk i et leddband som holder ham ute i minimum 3-4 uker. Håper allikevel det er noe mindre som holder ham ute i maks en uke.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre okt 01, 2021 11:21 am – Ulrik har skadet kneet. Vi har en oppfatning hva det kan være. Vi tar ham med oss tilbake til Bodø. Vi håper å få tatt bilde mandag. Hva vi gjør videre og hvor lenge han er ute, får vi ta når vi har alle fakta på bordet, sier klubblege Morten Sørgård.

Egentlig helt åpent før hevelsen har roet seg og man kan ta bilde over helgen. I beste fall er det en slagskade og han er tilbake kjapt. Men mtp at Glimt meldte om frafall til helgens kamp så er det nok ikke det. Frykter at noe er revet eller menisk røket til, men tipper det er en strekk i et leddband som holder ham ute i minimum 3-4 uker. Håper allikevel det er noe mindre som holder ham ute i maks en uke.
Takk for oppdatering Lew! :D
Hva gjør folk med Saltnes? Tar man han ut denne runden..?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: fre okt 01, 2021 9:05 pm
Lew_Ashby skrev: fre okt 01, 2021 11:21 am – Ulrik har skadet kneet. Vi har en oppfatning hva det kan være. Vi tar ham med oss tilbake til Bodø. Vi håper å få tatt bilde mandag. Hva vi gjør videre og hvor lenge han er ute, får vi ta når vi har alle fakta på bordet, sier klubblege Morten Sørgård.

Egentlig helt åpent før hevelsen har roet seg og man kan ta bilde over helgen. I beste fall er det en slagskade og han er tilbake kjapt. Men mtp at Glimt meldte om frafall til helgens kamp så er det nok ikke det. Frykter at noe er revet eller menisk røket til, men tipper det er en strekk i et leddband som holder ham ute i minimum 3-4 uker. Håper allikevel det er noe mindre som holder ham ute i maks en uke.
Takk for oppdatering Lew! :D
Hva gjør folk med Saltnes? Tar man han ut denne runden..?
Er meldt mye regn søndag, så mulig kampen blir utsatt. Da blir det blank og dobbelrunde senere :)

Hadde passet fint siden jeg har WC igjen. Men kjedelig siden vi ikke får en avgjørelse før etter fristen går ut imorgen, noe som betyr at jeg får max 10 spillere hvis jeg sparer byttet som planlagt.

Da tenker jeg at jeg kanskje bør ta ut Normann Hansen eller Pignatel for å ha sjans på 11 spillere om Stabæk-Glimt blir utsatt.

Vet ikke om andre steder kamper kan bli utsatt denne runden pga vær? Så det blir kanskje håpløst og ren bingo uansett.

Med Kristoffer Normann Hansen ut har jeg råd til spillere som Hussain, Bell, Mikkelsen, Stenevik, Bye, Muccoli. Hmm, vanskelig dette.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Endte opp med Bell for Kristoffer Normann Hansen. 1.5 i bank. Gi meg større mulighet for 11 mann om 4 av spillerne i Stabæk-Glimt ryker på en blank denne runden.

Får også benket Ruud Tveter denne runden.

Da bør dette det gi meg muligheter for å få inn noen storfisker senere, hvis jeg sparer byttet etter landslagspausen og har 2 bytter tilgjengelig til gw 23

Spørsmålet er bare når jeg får brukt WC. Uansett greit å ha det i bakhånd.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Noen som vet hvorfor Lillestrøm bare spiller lørdager?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Lumanza skrev: lør okt 02, 2021 12:37 am Noen som vet hvorfor Lillestrøm bare spiller lørdager?
Tipper det er samme grunn som at Strømmen bare spiller på tirsdager.

Edit: Hvis vi først skal diskutere ting som ikke er sant, mener jeg.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vikingen skrev: lør okt 02, 2021 2:32 am
Lumanza skrev: lør okt 02, 2021 12:37 am Noen som vet hvorfor Lillestrøm bare spiller lørdager?
Tipper det er samme grunn som at Strømmen bare spiller på tirsdager.

Edit: Hvis vi først skal diskutere ting som ikke er sant, mener jeg.
Lillestrøm er inne i en periode de spiller 8 lørdagskamper i strekk. Det kan ikke være uten grunn

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Mange som har aktivert WC nå inn mot runde 21?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sir-Alex skrev: lør okt 02, 2021 9:42 am Mange som har aktivert WC nå inn mot runde 21?
Aktivert for 5 runder siden... Bodø-fansen mener forresten at Vetlesen er naturlig inn i favorittrollen som venstre indreløper om Saltnes mister en del tid. Da er han en klar kandidat inn fom neste runde for min del.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

WC her nå!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Har ett bytte tilgjengelig, men vurderer å ta (-4). Vurderer følgende scenarioer:

1: Saltnes - Vecchia / Brynhildsen / Ulland / Velde? Andre jeg bør vurdere?
Hvem er sikrest i startoppstillingen av Brynhildsen og Ulland? Hodet mitt sier Brynhildsen....

Eller

2: Saltnes - Brynhildsen / Brynhildsen / Ulland / Velde / Andre
+
Friday - Berisha

Tanker?
Og hvem capper man denne runden? Pelle?

bj1

Legg inn av bj1 »

K-Torget skrev: lør okt 02, 2021 1:09 pm Har ett bytte tilgjengelig, men vurderer å ta (-4). Vurderer følgende scenarioer:

1: Saltnes - Vecchia / Brynhildsen / Ulland / Velde? Andre jeg bør vurdere?
Hvem er sikrest i startoppstillingen av Brynhildsen og Ulland? Hodet mitt sier Brynhildsen....

Eller

2: Saltnes - Brynhildsen / Brynhildsen / Ulland / Velde / Andre
+
Friday - Berisha

Tanker?
Og hvem capper man denne runden? Pelle?
Jeg tok -4, etter å ha lova meg selv å bare la laget stå resten av sesongen.

Saltnes/Eriksen til Berg/Berisha.
Cappet Berisha også

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kristoffer Normann Hansen spiller faktisk. Utrolig dumt at jeg brukte byttet da.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

bj1 skrev: lør okt 02, 2021 4:46 pm
K-Torget skrev: lør okt 02, 2021 1:09 pm Har ett bytte tilgjengelig, men vurderer å ta (-4). Vurderer følgende scenarioer:

1: Saltnes - Vecchia / Brynhildsen / Ulland / Velde? Andre jeg bør vurdere?
Hvem er sikrest i startoppstillingen av Brynhildsen og Ulland? Hodet mitt sier Brynhildsen....

Eller

2: Saltnes - Brynhildsen / Brynhildsen / Ulland / Velde / Andre
+
Friday - Berisha

Tanker?
Og hvem capper man denne runden? Pelle?
Jeg tok -4, etter å ha lova meg selv å bare la laget stå resten av sesongen.

Saltnes/Eriksen til Berg/Berisha.
Cappet Berisha også
Vurderer sterkt (-4) jeg også og isåfall ender jeg nok på Berg og Berisha inn selv..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skjer Stabæk-Glimt?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: lør okt 02, 2021 4:52 pm Skjer Stabæk-Glimt?
Får vi neppe rett før kampstart imorgen.

Men kampen kan vel fortsatt inkluderes i runden med mindre veldig mange spillere skal på landslagsoppdrag for de klubbene, er kanskje en del aldersbestemte landslag også, så det blir kanskje vanskelig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lumanza skrev: lør okt 02, 2021 4:54 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 02, 2021 4:52 pm Skjer Stabæk-Glimt?
Får vi neppe rett før kampstart imorgen.

Men kampen kan vel fortsatt inkluderes i runden med mindre veldig mange spillere skal på landslagsoppdrag for de klubbene, er kanskje en del aldersbestemte landslag også, så det blir kanskje vanskelig.
Takk for svar! Må ta hit for å stille 11 mann om den blir avlyst, men gambler på at den går av stabelen.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Deilig at Normann Hansen starter. Endelig traff jeg med å vente med bytte til siste kvarteret.
Da slipper jeg å ofre han, var redd han skulle være ute i flere uker til.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Helvete da. Jonsson back igjen? Fikk ikke sjekket det før fristen, da hadde Gulliksen startet istedenfor. Ser Viking har en mann utvist, kanskje Jonsson kan få se et målpoeng ila kampen fra backplass. Evt flyttes fram om Sandefjord jager mål utover i 2.omgang.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: lør okt 02, 2021 6:36 pm Helvete da. Jonsson back igjen? Fikk ikke sjekket det før fristen, da hadde Gulliksen startet istedenfor. Ser Viking har en mann utvist, kanskje Jonsson kan få se et målpoeng ila kampen fra backplass. Evt flyttes fram om Sandefjord jager mål utover i 2.omgang.
Har sett litt glimtvis på kampen og ser ut som om Jonsson spiller back igjen ja....Keeper ble utvist som bakerste mann når Normann Hansen ble spilt alene gjennom og keeper kommer alt for sent ut og meier ned Hansen rundt 25 meter fra mål..

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Nilsen Tangen til Berisha. Pent mål.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vikingen skrev: lør okt 02, 2021 7:08 pm Nilsen Tangen til Berisha. Pent mål.
Berisha er en maskin. Vurderer sykt bytte med Ohi->Berisha.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Vevatne til Berisha igjen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: lør okt 02, 2021 7:09 pm
Vikingen skrev: lør okt 02, 2021 7:08 pm Nilsen Tangen til Berisha. Pent mål.
Berisha er en maskin. Vurderer sykt bytte med Ohi->Berisha.
Haha. Ser absolutt alle i toppen har Berisha inne. Godt at jeg har fulgt med her...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»