T-we boks II - alternativ?

Svar
B.O.B.

T-we boks II - alternativ?

Legg inn av B.O.B. »

Hva gjør man når man har Telenor i sameiet med internett og TV, og har den gamle boksen som bare tar inn 2K? Det er kun den nyeste boksen som fungerer med 4K og den leier Telenor ut for 129,- i måneden. Det er jævlig frekt, og ikke minst slitsom å foreholde seg til når man får ennå en regning på noe som skulle vært bakt inn i abonnementet.

Finnes det noen vei utenom? Telenor så jeg kunne koble på en ny boks hvis jeg fant det et sted og da ville det være gratis, men er ingen på Finn til salgs. Noe alternativ?

Hillebillys

Legg inn av Hillebillys »

Jeg vet det er veldig vanskelig, men det er faktisk ikke uvanlig å betale for tjeneste en vil ha.
Ønsker du en utvidet tjeneste, så er det helt normalt å betale for tillegget.

Sameiet har lagd en avtale med grunnpakke av Telenor. Alt utover det er tillegg, de som ønsker dette må selvsagt betale for det.
Grunnen til det er slik, er jo for att folk ikke skal være med å betale for ekstra ting naboen ønsker.

Så enkleste er å betale for tilleggene du ønsker.
Eller litt vanskeligere, er å melde sak for styret. Så følge opp på styremøtet om øking av grunnpakken. Hvis da mange nok i sameiet er enig, så vil grunnpakken økes til det du ønsker.
Og trolig også litt økning av fellesutgiftene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Data & Internett Generelt»