WWE 2021

Svar
CPMunk

Re: WWE 2021

Legg inn av CPMunk »

Crabsen skrev: ons sep 29, 2021 12:16 pm Noen backstage må vel snart se hvor latterlig mye mer underholdene NXT 2.0 er kontra RAW og SD, skulle virkelig ikke trodd det var samme selskap (sett bortifra camera cutsene til Kevin)
Det er ikke samme produsenter da når sant skal sies. Men ja er et het annet show enn hva vi får fra main roster. Men jeg syntes også SD er langt foran RAW, før de to siste RAW episodene.

Syntes ikke ukens NXT har vært like bra som de to forrige, men ser alltid frem til neste ukes show og gleder meg til å se hvordan det blir med "PPVs"

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: ons sep 29, 2021 11:24 pm
Crabsen skrev: ons sep 29, 2021 12:16 pm Noen backstage må vel snart se hvor latterlig mye mer underholdene NXT 2.0 er kontra RAW og SD, skulle virkelig ikke trodd det var samme selskap (sett bortifra camera cutsene til Kevin)
Det er ikke samme produsenter da når sant skal sies. Men ja er et het annet show enn hva vi får fra main roster. Men jeg syntes også SD er langt foran RAW, før de to siste RAW episodene.

Syntes ikke ukens NXT har vært like bra som de to forrige, men ser alltid frem til neste ukes show og gleder meg til å se hvordan det blir med "PPVs"
Tja, det er jo fortsatt super trioen Vince, Bruce og Kevin som styrer skuta der, og alt går gjennom dem, så tror ikke produsentene der har så altfor mye å si, om noe. Så vannskelig å si hva som akkurat er grunnen til hvorfor det er så mye bedre, men noe er det.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Ble ikke det annonsert at det var samme gamle team som jobbet med NXT enda? Eneste var at Hunter ikke var tilbake enda.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: tor sep 30, 2021 5:51 pm Ble ikke det annonsert at det var samme gamle team som jobbet med NXT enda? Eneste var at Hunter ikke var tilbake enda.
Det er godt mulig, men Vince og Bruce er i likhet med RAW og SD, gutta som styrer skuta der nå. De replacer da på mange måter Trips og Shawn vil jeg tro. Kevin Dunn har også begynt å produsere NXT, som en tydelig kan se

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Første Draft night inatt på SD, har vi noen spådommer? Sliter med å tippe selv, da det har vært så lenge siden forrige draft og vannskelig å se for seg noen på det andre showet. Bobby og Hurt Business til SD ser jeg muligens, trodde de "rushet" den title matchen til RAW denne uka fordi de ville starte feuden med Goldberg igjen fort før Crown Jewel, men kan like gjerne være fordi de skal drafte han til SD å. KO, Bianca og Street Profits til RAW ser jeg også skje.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hurt Business virker å være på god vei til SD ja. Trodde først det skulle bli McIntyre, siden han ikke har hatt mye å gjøre den siste tiden, men etter at Lashley mistet tittelen og generelt har tapt noen matcher via pin fall, så tror jeg han går istedenfor.

Det blir heel mot heel, men Hurt Business vs Bloodline. Yes, please.


Utenom det er jeg jammen ikke sikker. Miz blir vel draftet som alltid. Er vel en del som kunne hatt godt med en "ny" start på et nytt show.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

McIntyre ser ut til å starte feid med Big E da. Så mulig han forblir på RAW av den grunn?
Rollins tror jeg går til RAW.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Bra SmackDown og første draft night. Hit Row til SD er jeg meget spent på, men frykter de blir splittet opp og lagt til i 24/7 divisjonen innen året er omme. Drew til SD var noe forventet, men deilig. New Day splittet opp igjen, Charlotte til SD (betyr vel at hun mister beltet innen 3 uker), Belair til RAW er kult nok, Edge til RAW blir sikkert noe, og Austin Theory helt for seg selv til RAW. Helt greit draft på et ellers bra SD, håper det tar seg mer opp på RAW, de har en god del mer å drafte her, tok vel ikke engang 20% av rosteren her?

Og, hva skjedde med fortsettelsen på Rollins sin Cribs segment hos Edge? Hvor er Daniel og David? HVEM ER DANIEL OG DAVID?!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Crabsen skrev: lør okt 02, 2021 12:19 pm Og, hva skjedde med fortsettelsen på Rollins sin Cribs segment hos Edge? Hvor er Daniel og David? HVEM ER DANIEL OG DAVID?!
Daniel og David var tydeligvis en referanse til FTR og Cash Wheeler (Daniel) og Dax Harwood (David), tidligere kjent under Revival som Dash Wilder og Scott Dawson. Da gir det litt mer mening hvorfor vi ikke fikk se mer ihvertfall

Selv ville jeg nok bare ringt Arn, men men.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Blir det unification på kvinnetittelen? Eller får RAW Seth og Becky? Jeg gleder meg til denne draften er over. Tok langt under 20% av rosteren om man teller med absolutt alle da.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør okt 02, 2021 12:32 pm Blir det unification på kvinnetittelen? Eller får RAW Seth og Becky? Jeg gleder meg til denne draften er over. Tok langt under 20% av rosteren om man teller med absolutt alle da.
Det tviler jeg meget sterkt på de gjør. Ser muligens Becky til RAW på mandag ja, men det betyr at vi får en ny "title swap" mellom RAW og SD titlene. Ikke at det har så fryktelig mye betydning da disse to titlene betyr akkurat det samme, men det er så latskap...

Regner med vi får 6 runder på RAW nå, 2 mer enn vi hadde inatt. Så får vi resten på WWE.com etter RAW, som sikkert blir ca 50% av det de har igjen

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Må ellers gi stor ros for storyline progresjonen for Brock vs Roman og Edge vs Rollins her inatt, chefs kiss

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nå har jeg ikke 100% kontroll over hvordan denne draften her egentlig fungerer med tanke på regler, men rent kayfabe, hvorfor henter man ikke hele New Day når alle tre går under som et valg?

Skjønner heller ikke helt grunnen for at de fortsetter å splitte New Day. De kan pushe Big E som WWE Champ selvom Kofi og Xavier også er på rosteren.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det kan forsvares med at man ikke kan få WWE tittelen puttet inn i en stable. Men er litt enig at det rart å splitte dem opp, når det virker som de gjør det kun for å gjøre det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør okt 02, 2021 3:48 pm Det kan forsvares med at man ikke kan få WWE tittelen puttet inn i en stable. Men er litt enig at det rart å splitte dem opp, når det virker som de gjør det kun for å gjøre det.
Hadde det vært en etablert regel, så kunne de forsvart det på den måten ja. SD henta kun Roman Reigns og, istedenfor Bloodline som en helhet.

Hadde gjort det så mye lettere for dem å bare etablere enkelte regler.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør okt 02, 2021 4:19 pm
CPMunk skrev: lør okt 02, 2021 3:48 pm Det kan forsvares med at man ikke kan få WWE tittelen puttet inn i en stable. Men er litt enig at det rart å splitte dem opp, når det virker som de gjør det kun for å gjøre det.
Hadde det vært en etablert regel, så kunne de forsvart det på den måten ja. SD henta kun Roman Reigns og, istedenfor Bloodline som en helhet.

Hadde gjort det så mye lettere for dem å bare etablere enkelte regler.
De regner med at vi ikke er såpass oppegående til å legge merke til det

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Naomi til SD kan være bra. Håper hun går inn i Bloodline.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Også skulle jeg gjerne visst hvem (kayfabe) som velger. Pearce og Deville er jo der for å representere de som er over dem.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør okt 02, 2021 8:48 pm Også skulle jeg gjerne visst hvem (kayfabe) som velger. Pearce og Deville er jo der for å representere de som er over dem.
Skulle gjerne ha disse "flue på veggen kameraene" de brukte under den første draften til FOX vs USA. Sistnevnte jubler som de har vunnet champions league når de får Tozawa

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For de som ikke fikk med seg (meg selv inkludert), fortsatte draften på Talking Smack etter SD. Der fikk vi følgende drafts:

RAW - Nia Jax
RAW - John Morrison
RAW - 24/7 Champion Reggie
RAW - R-Truth
RAW - Drake Maverick
RAW - T-Bar
RAW - Akira Tozawa
RAW - Doudrop
RAW - Zelina Vega (from SmackDown)
RAW - Otis & Chad Gable (from SmackDown)
RAW - Apollo Crews & Commander Azeez (from SmackDown)

SD - Aliyah (from NXT)
SD - Drew Gulak (from RAW)
SD - Mace (from RAW)
SD - Mansoor & Mustafa Ali (from RAW)
SD - Toni Storm

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Helt utilgivelig at de splitter opp T-Bar og Mace

Men nå har vi ihvertfall T-Bar og Keith på samme show, som singles, så får vi se hva de rekker før T-Bar vinner 24/7 tittelen

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg har mistet interessen for Kieth Lee.
Håper T-Bar får ny karakter.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: søn okt 03, 2021 3:53 pm Håper T-Bar får ny karakter.
Få nå for guds skyld tilbake Dominik Dijakovic, og sett han umiddelbart i en feud med Keith Lee. Alle veit hvor fantastiske kamper disse to går mot hverandre. En perfekt mulighet for begge to å vise seg frem.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør okt 02, 2021 12:19 pm Hit Row til SD er jeg meget spent på!
Sjæl. Overrasket over at de går opp nå med tanke på den strålende feuden med Legado Del Fantasma på NXT.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: søn okt 03, 2021 5:46 pm
CPMunk skrev: søn okt 03, 2021 3:53 pm Håper T-Bar får ny karakter.
Få nå for guds skyld tilbake Dominik Dijakovic, og sett han umiddelbart i en feud med Keith Lee. Alle veit hvor fantastiske kamper disse to går mot hverandre. En perfekt mulighet for begge to å vise seg frem.
Fikk meg på tankene til en fantasy booking. Keith (fortsatt face men litt heel tendenser) kjører en open challenge, T-Bar (fortsatt T-Bar) svarer. Keith squasher han ganske kjapt. Etter samme RAW forlanger T-Bar en rematch for han vet han kan gjøre bedre enn det, ny match RAW uka etter, Keith vinner igjen, men T-Bar er såpass nærme at Keith må ty til heel tactics. RAW uka etter det igjen gjør Keith en ny open challenge, T-Bar svarer igjen, Keith er forbanna, ny match. T-Bar vinner, og Keith turner fullstendig etter matchen og er offisielt heel. Starter en lang feud mellom dem, hvor omsider når de har en PPV match kommer Dominik Dijakoic tilbake, for Keith hjalp han "finne seg selv igjen". Litt cheesy, og stor risiko for at mange blir lei etter de første 3 kampene, men i det lange løp tror jeg dette kunne blitt fantastisk.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

King of the Ring og Queens Crown starter neste fredag. Vet ikke om noen deltakere har blitt annonsert?

Håper at de faktisk bruker dette for å bygge opp et par personer, og at blir en god turnering, og ikke bare et grunn for å sette på en oppbrukt "king/queen"-gimmick på en eller annen person..

Frykter det sistnevnte, men krysser fingrene for førstnevnte.

Heia Xavier Woods.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: man okt 04, 2021 11:51 am King of the Ring og Queens Crown starter neste fredag.

Håper at de faktisk bruker dette for å bygge opp et par personer, og at blir en god turnering, og ikke bare et grunn for å sette på en oppbrukt "king/queen"-gimmick på en eller annen person..

Frykter det sistnevnte, men krysser fingrene for førstnevnte.

Heia Xavier Woods.
Heia Xavier indeed. Nå som både Kofi og Big E har vunnet world titler syntes jeg han kan ihvertfall få denne er, men dessverre ser jeg sannsynligheten for det skje på som liten. Ta utgangspunk i at det er 16 stk med i mens og kanskje 8 i womens (for de har da ikke 16 tilsammen på RAW og SD?). Hvem skulle man likt å se der?

I king of the ring skulle jeg gjerne sett som nevnt Xavier, Ricochet, Cesaro (som jeg holder en knapp på), Keith Lee, John Morrison, Sheamus, Apollo Crews, Sami Zayn og Kross. De resterende 7 er jeg usikker på, en miks av tag team wrestlere og kanskje et par NXT folks muligens.

Queens crown må man vel nesten bare ta det man har på rosteren, men utelater champsene. Da altså Bianca, Sasha, Shayna, Doudrop, Liv, Zelina, Carmella & Toni Storm. Ser gjerne Naomi der å, men hun har vel denne greia med Sonya om dagen. Kan absolutt bli bra det her.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Sist vi hadde King of the Ring så ble jo virkelig Chad Gable pushet. Det var gøy, det!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: man okt 04, 2021 2:21 am Fikk meg på tankene til en fantasy booking. Keith (fortsatt face men litt heel tendenser) kjører en open challenge, T-Bar (fortsatt T-Bar) svarer. Keith squasher han ganske kjapt. Etter samme RAW forlanger T-Bar en rematch for han vet han kan gjøre bedre enn det, ny match RAW uka etter, Keith vinner igjen, men T-Bar er såpass nærme at Keith må ty til heel tactics. RAW uka etter det igjen gjør Keith en ny open challenge, T-Bar svarer igjen, Keith er forbanna, ny match. T-Bar vinner, og Keith turner fullstendig etter matchen og er offisielt heel. Starter en lang feud mellom dem, hvor omsider når de har en PPV match kommer Dominik Dijakoic tilbake, for Keith hjalp han "finne seg selv igjen". Litt cheesy, og stor risiko for at mange blir lei etter de første 3 kampene, men i det lange løp tror jeg dette kunne blitt fantastisk.
Hvis man går lei en Keith Lee vs Dominik Dijakovic-match så er man ikke interessert i wrestling.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Skal de virkelig gå all in med Shayna nå, noe de burde, så la henne ta tittelen fra Charlotte før hun blir draftet, og hold Becky på SD. Få henne ut på RAW inatt og si klart ut at den tittelen drar ikke Charlotte til SD med, match neste uke, title change, ferdig. Skulle gjort dette for lenge siden, men nå har WWE muligheten igjen med Shayna.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»