Dilemma

Svar
teodora

Dilemma

Legg inn av teodora »

Hei, jeg har et lite dilemma.

Jeg har en gammel venn som har forsøkt på kontakt i ca 11 år. Det bør nevnes at vi hadde en relasjon av intim karakter over et par år før dette, ingen sterke følelser involvert fra min side.

Han har alltid sendt meldinger og ringt i fylla, samt tatt kontakt på diverse plattformer (har blokkert han da jeg ikke fant det riktig eller interessert i kontakt.

Store deler av denne tiden har han hatt samboer og de siste årene også en liten datter, men som shallow drittsekk så har aldri det stoppet fyren. Problemet er at han er nokså pågående, ærlig og kommer med ytringer som "jeg klarer aldri å glemme deg", "kan vi ikke møtes for å mimre over gode stunder?" osv. Han har alltid ringt før høytider, bursdager og til og med navnedag, i år var det ingen forskjell. Nå skal han og samboeren separeres (har ingen garanti for at dette er sant, mistenker at han bare er maks desp).

Men jeg har selv vært en blind idiot i mange år og trodd på at det fantes redelige og ærlige folk, bare for ende opp med sår store som krater. Så nå tenker jeg egentlig å gi totalt faen og treffe fyren, han er jo forsåvidt ærlig om hvem og hva han er. Jeg har møtt han et par ganger tilfeldig i byen og det har alltid vært god stemning, men jeg vil nødig være en kilde til å bryte opp en liten familie (har ingen planer om å revitalisere relasjonen, men kjenner et behov for å få bygget opp selvfølelsen). Skal jeg da vente til det er åpenbart at de har flyttet fra hverandre, for å være på den sikre siden? Og ja jeg kommer til å være ærlig om at jeg ikke er interessert i noe seriøst.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Tror du vet hva du kommer til å gjøre.
Har du ikke egentlig gitt svaret i spørsmålet?

teodora

Legg inn av teodora »

Jeg heller mot at jeg venter til at jeg vet han er single.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

teodora skrev: lør sep 18, 2021 7:51 pm Jeg heller mot at jeg venter til at jeg vet han er single.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Det var noe slikt jeg tenkte.. For du liker jo tydeligvis fyren, men ikke vil ødelegge noe.

Du sa jo egentlig alt det i åpningsinnlegget😉

teodora

Legg inn av teodora »

Liker er overstatement, men han er viril og viser at han vil noe. Jeg har bare fått nok av å være snill pike

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Vel.. Unnskyld, men du motsier deg selv frøken.
Du sier du ikke vil være snill pike, samtidig som du sier du vil være snill og ikke ødelegge for noen.

Å ha sex med single folk er da rimelig uskyldig.

teodora

Legg inn av teodora »

Snill pike refererer til sengeaktiviteter, ikke til å bryte opp forhold.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

teodora skrev: lør sep 18, 2021 8:23 pm Snill pike refererer til sengeaktiviteter, ikke til å bryte opp forhold.
Er da ikke noe ufint med sengeaktiviteter blant single folk.... Og det er jo det du vil ha.

teodora

Legg inn av teodora »

Da blir det gåtur rundt vannet, lite seksuelt ladet miljø.

Hillebillys

Legg inn av Hillebillys »

Hvem du vil ligge med er selvsagt din sak.

Men jeg forstår ikke helt hvordan dette/han skal bygge opp selvfølelsen din.

Hillebillys

Legg inn av Hillebillys »

teodora skrev: man sep 20, 2021 8:27 pm Da blir det gåtur rundt vannet, lite seksuelt ladet miljø.
Ikke vært rundt Sognsvann siste 20-30 åra kjønner jeg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sex og Samliv»