Paris-Roubaix 2021

Svar
Chromeback

Re: Paris-Roubaix 2021

Legg inn av Chromeback »

Snakk om ett sinnsykt løp

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Blir spennende dette! Håper på Vermeesch-

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Ganske spesielt at tre debuttanter skal gjøre opp om seieren her.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Matt Hayman har fullført 16 ganger, inkl én seier. Det er kult as f...

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Disse overbetalte sykkelrytterne. De burde jobbe litt hardere for penga!

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Colbrelli er soleklar favoritt nå. Mvdp kommer til å støte, så han må bare henge på. Colbrelli viste hvor bra han er i EM. Det var jo årets ritt med 200 km finale bånn gass

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tror Vermeersch tar det

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Faen, da ble det akkurat den av de tre jeg ikke ville skulle vinne.........

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Helten Sonny!!!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Gratulerer til Colbrelli

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Ååååå herlig. Se se se scenene

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Fantastiske bilder.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fantastisk løp, men for en idiotisk avslutning med at man plutselig får inn en fjerdemann på innsiden i spurten der som ikke har noe med oppløpet å gjøre.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Bahrain4ever

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Helvete asså. Nå må Van der Poel gi seg med den jævla MTB-satsingen og kutte ned på cyclocross og heller gå all-in på landevei.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Har man sett på sykling i høst, så bør man ikke være overrasket over resultatet.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

For noen scener.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Irriterer meg litt at de filmer byen, og ikke ryttere som kommer inn på velodromen.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Trenger ikke gnaule om mvdp. Colbrelli er pt en bedre syklist.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

All-Equal skrev: søn okt 03, 2021 5:20 pm Har man sett på sykling i høst, så bør man ikke være overrasket over resultatet.
Ikke at han vinner spurten, men bortsett fra en 3.plass i AGR i 2016, har han egentlig aldri vært i nærheten i en 250+ km endagersritt før.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Gikk som det måtte gå. Hadde Mathieu hatt storformen inne, hadde han tatt det. Heia Sonny!

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

All-Equal skrev: søn okt 03, 2021 5:23 pm Trenger ikke gnaule om mvdp. Colbrelli er pt en bedre syklist.
Jeg liker MVdP, jeg har ikke mye sans for Colbrelli som har historie som primært en som wheelsucker seg til seire. Ergo blir jeg irritert når Colbrelli vinner og VdP ikke gjør det.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

KongOlav2 skrev: søn okt 03, 2021 5:23 pm
All-Equal skrev: søn okt 03, 2021 5:20 pm Har man sett på sykling i høst, så bør man ikke være overrasket over resultatet.
Ikke at han vinner spurten, men bortsett fra en 3.plass i AGR i 2016, har han egentlig aldri vært i nærheten i en 250+ km endagersritt før.

Nå tenker jeg først og fremst på det han har vist i høst. EM var ikke akkurat noe hvilehjem, der en rytter som pogacar ikke klarte å følge i bakkene, mens Colbrelli hang med. I sitt livs form. Da er det ikke tilfeldig at han er med. Og i dette rittet må man være litt heldig òg.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

KongOlav2 skrev: søn okt 03, 2021 5:25 pm
All-Equal skrev: søn okt 03, 2021 5:23 pm Trenger ikke gnaule om mvdp. Colbrelli er pt en bedre syklist.
Jeg liker MVdP, jeg har ikke mye sans for Colbrelli som har historie som primært en som wheelsucker seg til seire. Ergo blir jeg irritert når Colbrelli vinner og VdP ikke gjør det.
Tenkte først og fremst på paasche og kaggis jr🙂

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Olav har ikke peiling. Sonny rykket rett etter Arenberg og dro gruppen sin til MVdP kom opp.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Det er litt gøy at Colbrelli lykkes. Har jo vært listefyll-spurter og evig toer i mange år. Nå har det rett og slett løsna noe jævlig!

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

14. plass på kristoff. Det er godkjent. På en slik dag er det over middels godkjent.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Når var det Kristoffer slapp? Så ikke på norsk tv. Var han med i Arenberg?

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Vino4ever skrev: søn okt 03, 2021 7:38 pm Når var det Kristoffer slapp? Så ikke på norsk tv. Var han med i Arenberg?
Nja... usikker. Tror kanskje det var etter Arenberg. Han kom opp til gruppa med mvdp og van aert, men da mvdp gikk ble det voldsomt med strekk, og både kristoff og edvald satt langt bak på rekka. Tror de slapp der. 40-50k igjen. Kan det ha vært det tro(?) Det var jo der mvdp kjørte fra van aert òg, og kjørte seg opp til gruppa til Colbrelli.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»