HF855 - Der Sieger wird immer der Richter

Svar
Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Re: HF855 - Der Sieger wird immer der Richter

Legg inn av Canucks »

tartaglia2 skrev: tor jul 22, 2021 9:25 amDean Kamen?
Korrekt, bildet er fra hans Wiki, mannen bak Segway, nå er det kjøpt av kinesiske Ninebot som er på børsen i Shanghai.

Segway sitt orginale produkt er nok nesten ikke ute lengre, og har i stor grad blitt erstattet av rimligere sparkesykler som bruker Segway-navnet.

De orginale Segways er dyre og innendørs bruket var nok først og fremst i USA på kjøpesenter for sikkerhetsvakter.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Da har jeg såvidt jeg kan se 10 poeng. Om noen gidder å kontrollere det så skal jeg sette opp en ny runde ganske snart.

Har kontrollert selv, ny runde er oppe

Brukeravatar
Artaxerxes
Innlegg: 1868
Sted: TRONDHEIM

Legg inn av Artaxerxes »

Sluttstillingen:
10: tartaglia2
9:
8:
7: Artaxerxes
6: Kalle73
5: 1769
4: aicat, Canucks
3:
2: rocket147
1: Boccherini, Homo_Erectus

Gratulerer!

http://hf.titansable.com/index.php?title=Runde_855

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Artaxerxes skrev: ons jul 28, 2021 7:44 pm Gratulerer!
Takk for det og velkommen hit. Håper det ikke var for vanskelig å finne frem.

Ajay

Legg inn av Ajay »

Artaxerxes skrev: ons jul 28, 2021 7:44 pm Sluttstillingen:
10: tartaglia2
9:
8:
7: Artaxerxes
6: Kalle73
5: 1769
4: aicat, Canucks
3:
2: rocket147
1: Boccherini, Homo_Erectus

Gratulerer!

http://hf.titansable.com/index.php?title=Runde_855
Kremt kremt. Oppgave 37 ble også løst på VGD.

rocket147

Legg inn av rocket147 »

Ajay skrev: ons jul 28, 2021 8:41 pm

Kremt kremt. Oppgave 37 ble også løst på VGD.
Tre dagar etter den vart løyst her :lol: HFs lengste hvaling? Eller kva blir det når det er nytt forum? Krysshvaling?

Ajay

Legg inn av Ajay »

rocket147 skrev: ons jul 28, 2021 10:44 pm Tre dagar etter den vart løyst her :lol: HFs lengste hvaling? Eller kva blir det når det er nytt forum? Krysshvaling?
Oppgåva blei løyst her først, det skal eg ikkje si noko på! MEN eg visste ikkje om FD før tre dagar etter eg løyste oppgåva på VGD og eg er særs fornøyd med å ha løyst ho utan å ha stilt eit einaste spørsmål med detta søket . Etter mi eiga oppfating løyste eg kanskje også den siste oppgåva i canon HF og no skal du få ei lita godbit av meg: Viss eg får godkjent løysinga mi, så betyr det at ein drammensar laga den første oppgåva i HF (exodus) mens ein annan drammensar løyste den siste oppgåva! :lol:

TitanSable

Legg inn av TitanSable »

Ajay skrev: tor jul 29, 2021 12:18 am Oppgåva blei løyst her først, det skal eg ikkje si noko på! MEN eg visste ikkje om FD før tre dagar etter eg løyste oppgåva på VGD og eg er særs fornøyd med å ha løyst ho utan å ha stilt eit einaste spørsmål med detta søket . Etter mi eiga oppfating løyste eg kanskje også den siste oppgåva i canon HF og no skal du få ei lita godbit av meg: Viss eg får godkjent løysinga mi, så betyr det at ein drammensar laga den første oppgåva i HF (exodus) mens ein annan drammensar løyste den siste oppgåva! :lol:
Fint at du fant fram. Forsøkte å hjelpe til men det ble slettet ganske raskt.

Ajay

Legg inn av Ajay »

TitanSable skrev: tor jul 29, 2021 12:24 am Fint at du fant fram. Forsøkte å hjelpe til men det ble slettet ganske raskt.
Takk, det er tanken som teller! Iallfall når du trolig ble bannet i forsøket.

Håper dere greier å få kontaktet dinoene gjennom andre kanaler så leken kan blomstre her!

TitanSable

Legg inn av TitanSable »

Ajay skrev: tor jul 29, 2021 12:40 am Takk, det er tanken som teller! Iallfall når du trolig ble bannet i forsøket.

Håper dere greier å få kontaktet dinoene gjennom andre kanaler så leken kan blomstre her!
Ble ikke bannet (slik som Arta). Dinoene vet om siden.

rocket147

Legg inn av rocket147 »

Ajay skrev: tor jul 29, 2021 12:18 am
Oppgåva blei løyst her først, det skal eg ikkje si noko på! MEN eg visste ikkje om FD før tre dagar etter eg løyste oppgåva på VGD og eg er særs fornøyd med å ha løyst ho utan å ha stilt eit einaste spørsmål med detta søket . Etter mi eiga oppfating løyste eg kanskje også den siste oppgåva i canon HF og no skal du få ei lita godbit av meg: Viss eg får godkjent løysinga mi, så betyr det at ein drammensar laga den første oppgåva i HF (exodus) mens ein annan drammensar løyste den siste oppgåva! :lol:
:lol: :lol: Sterkt søk! Og sterkt at hovudstaden i Buskerud (RIP) har såpass sterk stilling i denne leiken! Kom igjen, Godset! :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Historie»