LSK vs Sarpsborg 08

Svar
lsklars

LSK vs Sarpsborg 08

Legg inn av lsklars »

LSK med 8 kamper :!: på rad uten tap (5-3-0). Er med i medaljekampen, og med seier i de to hengekampene er vi på 2.plass. Det er en enorm prestasjon det Bakke har fått til med dette urutinerte mannskapet.

Helland ikke med her. Kairinen trolig tilbake, samme er Svendsen.

Spradebassen

Legg inn av Spradebassen »

Tenker vi får se et fyrverkeri av kamp fra de blå og hvite og kombinasjonsspill av ypperste klasse. LSK kommer nok til å bli malt effektivt i stykker og Kanarifansen kommer til å løpe gråtende til nærmeste lege/apotek/psykolog for akutt hjelp.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Spradebassen skrev: tir jul 27, 2021 10:55 pm Tenker vi får se et fyrverkeri av kamp fra de blå og hvite og kombinasjonsspill av ypperste klasse. LSK kommer nok til å bli malt effektivt i stykker og Kanarifansen kommer til å løpe gråtende til nærmeste lege/apotek/psykolog for akutt hjelp.
Det skjer neppe. Tipper at Puga låser Bohinen inne i Hiace'n, slik at Sarpsborg-spillerne vil løpe rundt som hodeløse høns ;)

Brukeravatar
Ziggy
Innlegg: 597

Legg inn av Ziggy »

lsklars skrev: tir jul 27, 2021 10:06 pm LSK med 8 kamper :!: på rad uten tap (5-3-0). Er med i medaljekampen, og med seier i de to hengekampene er vi på 2.plass.
Det betyr jo at LSK er et topplag...
Kanskje vi da greier å mobilisere til denne kampen da :?

Spradebassen

Legg inn av Spradebassen »

Ok første 20 av begge lag. Vi har litt flaks med tverligger fra Lehne men all cred til Anders som presser Lehne til å måtte chippe høyt. Kommer fint ut der.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

S08 med en bra avslutning på 1. omg. Da blir det som vanlig kollaps i 2. omg. LSK vinner 3-0.

Brukeravatar
Ziggy
Innlegg: 597

Legg inn av Ziggy »

Hva skal man si... :shock:

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

"Nei til VAR" står det på et banner på tribunen, mens faktum er at dommerne trenger all hjelp de kan få.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Lehne går snart på vannet

Brukeravatar
Ziggy
Innlegg: 597

Legg inn av Ziggy »

Best når det gjelder, er vel ikke akkurat vårt kjennetegn... :roll:

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Lillestrøm og Lehne sjokkerer meg positivt i år! Gode innlegg, også.

Laban

Legg inn av Laban »

Grei skuring og fortjent seier. Vi ser rett og slett ut som et topplag. Noe rusk fortsatt, spesielt bak i forsvaret. Men for en keeper vi har i Mads! Vår neste landslagskeeper.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ale jo. Herlig at du er tilbake. Særp rykker aldri ned. Alltid noen lag som er enda mer bedritne. Kvitter seg med Stahre og hanker inn en som nesten er like ille.

eLSKer

Legg inn av eLSKer »

Deilig seier! Flott kamp igjen av unggutta. :D

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

hei

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

tidsnok kom jeg også inn her. Skrev mulig et stygt ord mot vgd, som gjorde mitt forrige innlegg slettet: men dette året er det vår tur!!! Så lenge vi har ventet. Har vi egen klubbtråd?

Spradebassen

Legg inn av Spradebassen »

Posten min kom ikke opp...like greit. God Natt!!

Brukeravatar
Ziggy
Innlegg: 597

Legg inn av Ziggy »

Merkelig nok så taper vi en kamp, der vi har plenty med 100% sjanser. Likner ikke oss dette...
:shock:

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Shabelle skrev: ons jul 28, 2021 8:59 pmhei
Det var da ufattelig lenge siden jeg hadde sett den debattanten.

De som kjenner deg henger på dette underforumet: https://www.fridiskusjon.no/viewforum.php?f=66

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»