Hva spiser og drikker du i kveld?

Svar
SirJames

Re: Hva spiser og drikker du i kveld?

Legg inn av SirJames »

Går i retning pasta på Il Gusto i aften. Time will show.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

SirOwen skrev: man okt 04, 2021 10:46 pm
qbah skrev: man okt 04, 2021 10:45 pm
SirOwen skrev: man okt 04, 2021 10:39 pm

Den ligger i kjøpesenteret CC Atlantico i Vecindario, ca midtveis mellom Puerto Rico og flyplassen.

https://fostershollywood.es/restaurante ... vecindario
Meget. Har vært der noen ganger. Med slike fontener for ungene oppe på det takplatået utendørs der tar jeg ikke veldig feil.
Hmm, kan ikke huske noen fontene, men har heller ikke vært på taket. Er det fra 2. etasje man kommer ut på takplatået, da eller? Har du spist på Fosters også?
Jeg tror jaggu jeg har blingset totalt her. Jeg tenker på et kjøpesenter på fastlandet i Spania. Ved Alicante. Som er ganske lik i utforming og navn (tror jeg). Den har noen slike fontener som spruter opp fra bakken som barna løper i mellom.

Tror ikke jeg har spist middag på senteret du snakker om selv om jeg har vært der på shopping. Husker det var en donut-sjappe der.

Skal for øvrig nedover i november så tar gjerne i mot tips på restauranter :-)

Janglekopp

Legg inn av Janglekopp »

I dag ble det noen gamle rotgrønnsaker, pak choy ++ med litt kylling og noe sauser på frihånd. Markedssjef til rødbeter bør finne seg noe annet å gjøre. Dette var noe annet enn det grusomme glasset på slapp fiskepudding !!24,90 for en herlig bukett med neper til 3 middager

SirJames

Legg inn av SirJames »

Det ble tagliatelle bolognese med parmesan. Lenge siden, så det var godt.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

Bacon-pølse på Narvesen, et par brødstykker med ost og en kirsebæryoghurt.til middag og kvelds.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Her er det vårruller på gang. Jeg har fått lov til å hjelpe til, og har stått foran wok-panna i en halvtime.
Nå skal det kjøles litt, og deretter starter rulleprossessen.
Og da er jeg nok på sykkeltur.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

fargeblind skrev: ons okt 06, 2021 2:04 pm Her er det vårruller på gang. Jeg har fått lov til å hjelpe til, og har stått foran wok-panna i en halvtime.
Nå skal det kjøles litt, og deretter starter rulleprossessen.
Og da er jeg nok på sykkeltur.
Jeg trodde du skulle servere villsvin til middag i dag.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Big George skrev: ons okt 06, 2021 3:03 pm
fargeblind skrev: ons okt 06, 2021 2:04 pm Her er det vårruller på gang. Jeg har fått lov til å hjelpe til, og har stått foran wok-panna i en halvtime.
Nå skal det kjøles litt, og deretter starter rulleprossessen.
Og da er jeg nok på sykkeltur.
Jeg trodde du skulle servere villsvin til middag i dag.
Jeg har blitt servert det èn gang....for mer enn 9 år siden....med rotmos. Nam. Villsvin er godt, men ikke noe de har i nærbutikken så vidt jeg vet.
De kan jo ha trikiner, og det vil vi ikke ha. Fikk jeg en kjøttbit av villsvin, ville jeg ikke servert den medium stekt...
Hva jeg spiser? Det har blitt vårrull så langt.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Det ble kyllingsalat med hvitløksrømme i pitabrød.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Ale skrev: ons okt 06, 2021 7:07 pm Pølse og potetstappe.
Det er sjeldent feil. Lett å lage, og ganske godt i farta. Jeg lager nå og da rotmos, det blir etter min mening litt mer smakfull mos enn kun potetmos. Det er norske rotdingser i butikken nå, det er en fin tid for å meske seg med kortreist mat.
Jeg har en del elg i fryseren, og skal definitivt sikkert lage elg-gryte i kveld. Med rotmos!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

I dag er rett og slett en sykt bra dag, 300,- for alt dette. Luksus.

https://ibb.co/7bY1QXH

Edit: Nå fant jeg ut hvor store lammestykkene fra Annis egentlig var, så kan bumpe det fra en sykt bra dag til en latterlig sykt bra dag :D

SirJames

Legg inn av SirJames »

Chromeback skrev: tor okt 07, 2021 5:03 pm I dag er rett og slett en sykt bra dag, 300,- for alt dette. Luksus.

https://ibb.co/7bY1QXH

Edit: Nå fant jeg ut hvor store lammestykkene fra Annis egentlig var, så kan bumpe det fra en sykt bra dag til en latterlig sykt bra dag :D
Det var meget overkommelig pris, ja. Så DIGG ut.


Uthevet: Title of your sex tape :lol: :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirOwen skrev: tor okt 07, 2021 5:57 pm
Chromeback skrev: tor okt 07, 2021 5:03 pm I dag er rett og slett en sykt bra dag, 300,- for alt dette. Luksus.

https://ibb.co/7bY1QXH

Edit: Nå fant jeg ut hvor store lammestykkene fra Annis egentlig var, så kan bumpe det fra en sykt bra dag til en latterlig sykt bra dag :D
Det var meget overkommelig pris, ja. Så DIGG ut.


Uthevet: Title of your sex tape :lol: :lol:
Ja, gleder meg til å teste ut diverse her! I tillegg til at man skal til Sverige i helga, så kommer sikkert hjem med enda mer snadder da :D

Og man skal ikke kimse av en skikkelig god porr-komedie :lol:

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Ostesnitzel med stekte poteter, gulrøtter, erter, brokkoli og fløtesaus.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Det kokes røkt svineknoke. Den skal i grønnsakssuppe litt seinere i kveld. Det blir en høgtidsstund med suppe, flatbrød og godt smør. Gleder meg

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Chromeback skrev: tor okt 07, 2021 5:03 pm I dag er rett og slett en sykt bra dag, 300,- for alt dette. Luksus.

https://ibb.co/7bY1QXH

Edit: Nå fant jeg ut hvor store lammestykkene fra Annis egentlig var, så kan bumpe det fra en sykt bra dag til en latterlig sykt bra dag :D
Det kan virke på meg som om De har glemt en en null her???!

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

En meget overraskende lyst kom over meg i dag - taco. År og dag siden sist, men fikk lyst på noe grafsemat. Kjøpte inn på Rema. Det var lurt. Krydderblandingen var god, uten for mye cummin-smak. Chipotle-sausen var akkurat passe seterk. Og lefsene var med mais. Så dette var - tja, rett og slett slett ikke verst! Med avocado, rikelig med ost og litt rømme, så ble det en fin-fin middag etter jobb. Resten til kvelden til kampen. Det jeg manglet var litt søtt, noe mangosalsa hadde gjort seg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DoktorS skrev: fre okt 08, 2021 4:05 pm
Chromeback skrev: tor okt 07, 2021 5:03 pm I dag er rett og slett en sykt bra dag, 300,- for alt dette. Luksus.

https://ibb.co/7bY1QXH

Edit: Nå fant jeg ut hvor store lammestykkene fra Annis egentlig var, så kan bumpe det fra en sykt bra dag til en latterlig sykt bra dag :D
Det kan virke på meg som om De har glemt en en null her???!
Haha, man skulle tro det, men neida! 500+ gr for lam ytrefilet for 49,-, 600+ gr lammelår i skiver for 49,-, 1 kg kjøttdeig og 300+ gr kamfilet for 99,- og de tre ostetypene for 99,-.

En finfin dag, som sagt :D

startelver

Legg inn av startelver »

Kotelett med bernaisesaus og potetmos. Og litt kokte grønnsaker.
Piffet opp med mitt spesialkrydder fra India.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Taco her også. Skulle nesten tro det var en greie med taco på fredager.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Peppes sin square pizza( faktisk veldig god smak) :)

Og cola da selfølgelig, alltid alt for mye cola...

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: fre okt 08, 2021 8:47 pm Taco her også. Skulle nesten tro det var en greie med taco på fredager.
Her også, men tilfeldig at det ble just i dag. Visste ikke hvilken dag det var i dag før jeg leste her inne 8-)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirOwen skrev: fre okt 08, 2021 10:36 pm
Glycinello skrev: fre okt 08, 2021 8:47 pm Taco her også. Skulle nesten tro det var en greie med taco på fredager.
Her også, men tilfeldig at det ble just i dag. Visste ikke hvilken dag det var i dag før jeg leste her inne 8-)
Synd at norsk taco suger 8-)

SirJames

Legg inn av SirJames »

Jonasar skrev: fre okt 08, 2021 8:50 pm Peppes sin square pizza( faktisk veldig god smak) :)
Hvilken er det?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Chromeback skrev: fre okt 08, 2021 10:37 pm
SirOwen skrev: fre okt 08, 2021 10:36 pm
Glycinello skrev: fre okt 08, 2021 8:47 pm Taco her også. Skulle nesten tro det var en greie med taco på fredager.
Her også, men tilfeldig at det ble just i dag. Visste ikke hvilken dag det var i dag før jeg leste her inne 8-)
Synd at norsk taco suger 8-)
Tja, her blir det semispansk variant.

Når det gjelder norsk taco, er det bare fantasien som setter grensen for å "sprite" opp den 8-)

Wood

Legg inn av Wood »

Taco

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirOwen skrev: fre okt 08, 2021 10:38 pm
Chromeback skrev: fre okt 08, 2021 10:37 pm
SirOwen skrev: fre okt 08, 2021 10:36 pm

Her også, men tilfeldig at det ble just i dag. Visste ikke hvilken dag det var i dag før jeg leste her inne 8-)
Synd at norsk taco suger 8-)
Tja, her blir det semispansk variant.

Når det gjelder norsk taco, er det bare fantasien som setter grensen for å "sprite" opp den 8-)
Haha, nå tenker jeg på den urnorske varianten! Og den suger, men godt en gang i blant :lol:

SirJames

Legg inn av SirJames »

Chromeback skrev: fre okt 08, 2021 10:44 pm
SirOwen skrev: fre okt 08, 2021 10:38 pm
Chromeback skrev: fre okt 08, 2021 10:37 pm

Synd at norsk taco suger 8-)
Tja, her blir det semispansk variant.

Når det gjelder norsk taco, er det bare fantasien som setter grensen for å "sprite" opp den 8-)
Haha, nå tenker jeg på den urnorske varianten! Og den suger, men godt en gang i blant :lol:
Godt å bli sugd en gang i blant, ja, helt enig :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirOwen skrev: fre okt 08, 2021 10:48 pm
Chromeback skrev: fre okt 08, 2021 10:44 pm
SirOwen skrev: fre okt 08, 2021 10:38 pm

Tja, her blir det semispansk variant.

Når det gjelder norsk taco, er det bare fantasien som setter grensen for å "sprite" opp den 8-)
Haha, nå tenker jeg på den urnorske varianten! Og den suger, men godt en gang i blant :lol:
Godt å bli sugd en gang i blant, ja, helt enig :lol:
Vanskelig å si seg uenig her :lol:

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

I dag ble det mac and cheese med bacon, soltørkede tomater, litt løk, hvitløk og noen cherrytomater. Med rundstykker og salat til.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Mat og Drikke»