Manchester City - Klubbtråd

Svar
iustitia_pro_XCVI

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av iustitia_pro_XCVI »

Abu Dhabi vs Saudi Arabia i PL er vel nok for de fleste å gi opp hele driten, men sikkert bra for noen at ihvertfall dere City gutter gir en lang faen i hva som foregår og fortsetter stolt å heie fram galskapen.

Reaksjonene i mine kretser er i ihvertfall at en allerede tynnslitt interesse i toppfotballen nå nærmer seg for alvor slutten. Det er rett og slett bare for dumt det som foregår. Amnesty Norge sier vel det best og ganske enkelt; "Det virker som om det er ingen grense for hvor langt ned fotballen kan synke".

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

iustitia_pro_XCVI skrev: søn okt 10, 2021 2:13 am Abu Dhabi vs Saudi Arabia i PL er vel nok for de fleste å gi opp hele driten, men sikkert bra for noen at ihvertfall dere City gutter gir en lang faen i hva som foregår og fortsetter stolt å heie fram galskapen.

Reaksjonene i mine kretser er i ihvertfall at en allerede tynnslitt interesse i toppfotballen nå nærmer seg for alvor slutten. Det er rett og slett bare for dumt det som foregår. Amnesty Norge sier vel det best og ganske enkelt; "Det virker som om det er ingen grense for hvor langt ned fotballen kan synke".
Adjø. Good riddance.

iustitia_pro_XCVI

Legg inn av iustitia_pro_XCVI »

Mephisto skrev: søn okt 10, 2021 2:16 am Adjø. Good riddance.
Hehe. Det første av "standard svarene" fra City folket. Tenke seg til å mislike at engelsk fotball skal domineres av en tvekamp mellom arabiske blodpenger. Fysjameg for en reaksjon og holdning altså. Få det vekk.

Er du så totalt blåst at du ikke ser hva som foregår kun fordi City er en av klubbene (hittil) som har "profitert" på at akkurat den klubben ble valgt som objekt for storstilt sportsvasking?

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

iustitia_pro_XCVI skrev: søn okt 10, 2021 2:42 am
Mephisto skrev: søn okt 10, 2021 2:16 am Adjø. Good riddance.
Hehe. Det første av "standard svarene" fra City folket. Tenke seg til å mislike at engelsk fotball skal domineres av en tvekamp mellom arabiske blodpenger. Fysjameg for en reaksjon og holdning altså. Få det vekk.

Er du så totalt blåst at du ikke ser hva som foregår kun fordi City er en av klubbene (hittil) som har "profitert" på at akkurat den klubben ble valgt som objekt for storstilt sportsvasking?
''City-folket''. Ikke vanskelig.
Jeg MISLIKER eierne sterkt. Men elsker klubben. Sånn er det. Dette har jeg, og flere med meg, skrevet i klubbtråden(e) før, men du gidder ikke sette deg inn i dette. Så derfor: Good riddance.
Men du kommer jo aldri til å slutte å skrive her inne uansett. Du er alt for teit til det. Du kommer aldri til å innse at klubbtråden ikke er til for sånt, heller.
Skal tenke på deg når City igjen løfter PL-trofeet til våren. Og vite at du sitter på gutterommet og igjen gråter dine tapertårer for at ''din'' klubb ikke vant denne sesongen heller. Men SÅ viktig er det ikke. Innse det.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

iustitia_pro_XCVI skrev: søn okt 10, 2021 2:13 am Abu Dhabi vs Saudi Arabia i PL er vel nok for de fleste å gi opp hele driten, men sikkert bra for noen at ihvertfall dere City gutter gir en lang faen i hva som foregår og fortsetter stolt å heie fram galskapen.

Reaksjonene i mine kretser er i ihvertfall at en allerede tynnslitt interesse i toppfotballen nå nærmer seg for alvor slutten. Det er rett og slett bare for dumt det som foregår. Amnesty Norge sier vel det best og ganske enkelt; "Det virker som om det er ingen grense for hvor langt ned fotballen kan synke".
Jammen det er da bare å sette i gang Justisen? Du kan da lett gjøre en jobb rundt dette. Få med deg gjengen i dine kretser å, bruk media, lag fakkeltog og gjer alt i din makt til å stoppe galskapen. Eller sitter du kun på nettet og sutrer og peker fingeren til andre? Viss du ikke gjør noe, så er jo du berre ein feig faen som støtter dette vel? For det handler vel ikke om fotballen, det er vel eierne som er problemet her?

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

iustitia_pro_XCVI skrev: søn okt 10, 2021 2:42 am
Mephisto skrev: søn okt 10, 2021 2:16 am Adjø. Good riddance.
Hehe. Det første av "standard svarene" fra City folket. Tenke seg til å mislike at engelsk fotball skal domineres av en tvekamp mellom arabiske blodpenger. Fysjameg for en reaksjon og holdning altså. Få det vekk.

Er du så totalt blåst at du ikke ser hva som foregår kun fordi City er en av klubbene (hittil) som har "profitert" på at akkurat den klubben ble valgt som objekt for storstilt sportsvasking?
Jeg har sagt det snart 100 ganger, hvis du skal drive den latterlige stråmannsargumentasjonen din og spre den samma driten din om og om igjen, så bruk den jævla sutretråden! Det er såvidt meg bekjent bred enighet om å respektere klubbtrådene her inne. Hvor vanskelig kan det egentlig være?!?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Mephisto skrev: søn okt 10, 2021 2:58 am
''City-folket''. Ikke vanskelig.
Jeg MISLIKER eierne sterkt. Men elsker klubben. Sånn er det. Dette har jeg, og flere med meg, skrevet i klubbtråden(e) før, men du gidder ikke sette deg inn i dette. Så derfor: Good riddance.
Men du kommer jo aldri til å slutte å skrive her inne uansett. Du er alt for teit til det. Du kommer aldri til å innse at klubbtråden ikke er til for sånt, heller.
Skal tenke på deg når City igjen løfter PL-trofeet til våren. Og vite at du sitter på gutterommet og igjen gråter dine tapertårer for at ''din'' klubb ikke vant denne sesongen heller. Men SÅ viktig er det ikke. Innse det.
Hva er klubben? Stadion? Draktene? Lokasjon? Spillerne? Manageren? Eierne? Historien?

Hvordan kan man f.eks elske en klubb som styres OG har suksess utelukkende fordi at klubben eies av en gjeng massemordere?

Hvordan kan man føle glede når klubbens spillere, som er der utelukkende fordi at klubben eies av en gjeng massemordere, vinner et trofé?

Hvordan kan man fullstendig ignorere at den klubben man i følge seg selv elsker, enten det er pga. stadion, draktene eller historien, blir brukt utelukkende for å hvitvaske sitt eget navn og rykte i ddn vestlige verden? Hvordan kan man til og med glede seg over dette, slik jeg vet at mange av dere gjør?

Hvordan er det mulig å være så ignorant, bare for at man vil ha skryterett på jobben mandags morgen, at man driter i at all klubbens suksess kommer utelukkende for at massemordere og folk som regelrett pisser på alt av menneskerettigheter, tilfeldigvis valgte den klubben i et forsøk på å renvaske sitt blodige, velfortjente navn?

Og nei, jeg forventer ingenting annet enn en one liner der man halvveis spøker bort alvoret. Som alltid når noen spør City-fansen litt ubehagelige spørsmål. For det er ikke en eneste person som er i stand til å forsvare dette, forståelig nok.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Yesil skrev: søn okt 10, 2021 10:56 am
Hvordan er det mulig å være så ignorant, bare for at man vil ha skryterett på jobben mandags morgen, at man driter i at all klubbens suksess kommer utelukkende for at massemordere og folk som regelrett pisser på alt av menneskerettigheter, tilfeldigvis valgte den klubben i et forsøk på å renvaske sitt blodige, velfortjente navn?
Takk, tusen takk for at ting er så enkelt i din lille verden og at du deler dine forskrudde tanker med oss andre. Da slipper vi egentlig svare så mye på det du skriver, for det du skriver svarer for seg selv. Nå som Justisen og Yesil har tøffet seg, så kommer det erfaringsmessig flere oppgulp fra supersmarte supportere fra dem røde leirer. Så gjør oss en tjeneste å ta det i sutretråden som Resen også ber om. På forhånd takk.

Yesil

Legg inn av Yesil »

TrueBlue81 skrev: søn okt 10, 2021 11:12 am
Yesil skrev: søn okt 10, 2021 10:56 am
Hvordan er det mulig å være så ignorant, bare for at man vil ha skryterett på jobben mandags morgen, at man driter i at all klubbens suksess kommer utelukkende for at massemordere og folk som regelrett pisser på alt av menneskerettigheter, tilfeldigvis valgte den klubben i et forsøk på å renvaske sitt blodige, velfortjente navn?
Takk, tusen takk for at ting er så enkelt i din lille verden og at du deler dine forskrudde tanker med oss andre. Da slipper vi egentlig svare så mye på det du skriver, for det du skriver svarer for seg selv. Nå som Justisen og Yesil har tøffet seg, så kommer det erfaringsmessig flere oppgulp fra supersmarte supportere fra dem røde leirer. Så gjør oss en tjeneste å ta det i sutretråden som Resen også ber om. På forhånd takk.
Noe mer enn en one liner, men ellers er svaret nøyaktig som forutsett. Altså personangrep fremfor å svare på faktiske spørsmål. Som alltid, når det stilles ubehagelige spørsmål som egentlig ikke kan besvares på andre måter enn "vi gir faen i at eierne våre pisser på menneskerettigheter og myrder folk så lenge de spytter inn tilstrekkelig med penger til at vi kan sende stikk til andre lags supportere på jobb og skole", som er det egentlige svaret på alle disse spørsmålene.

Og nei, jeg er ikke interessert i å diskutere dette videre. Det har ingenting for seg, da det uansett bare vil komme svar som handler om meg eller andre debattanter, fremfor saken. Det finnes ikke en City-supporter i verden som har tenkt spesielt nøye gjennom dette. De få som evt. har gjort det tidligere, er ikke City-supportere i dag. Og det skulle bare mangle. De som faktisk elsker klubben, forbanner dette eierskapet. De jubler ikke over suksess bygget på arabiske blodpenger.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Mephisto skrev: lør okt 09, 2021 8:33 pm
Lars Jubas skrev: lør okt 09, 2021 7:25 pm City: Verdens deiligste klubb med verdens deiligste fans.
Dette er fasit og ikke til diskusjon!💙💙💙
Ganske sikker på at Hanner Franner er enig i dette. Kanskje man burde si fra til ham om hvor vi er?
Lurer på om han fortsatt prøver å bruke vgd.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Du får svar som du fortjener. For så lenge du og dine venner fortsetter å komme med dette oppgulpet som ikke har et snev av sannhet, ja så får du tåle det som kommer i retur også. Og kjempeflott at du ikke vil diskutere mer, for sutring, syting og beskyldninger om denne type ting er lavmål. Så da stopper vi der.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

iustitia_pro_XCVI skrev: søn okt 10, 2021 2:42 am
Mephisto skrev: søn okt 10, 2021 2:16 am Adjø. Good riddance.
Hehe. Det første av "standard svarene" fra City folket. Tenke seg til å mislike at engelsk fotball skal domineres av en tvekamp mellom arabiske blodpenger. Fysjameg for en reaksjon og holdning altså. Få det vekk.

Er du så totalt blåst at du ikke ser hva som foregår kun fordi City er en av klubbene (hittil) som har "profitert" på at akkurat den klubben ble valgt som objekt for storstilt sportsvasking?
For mange er det lett å lukke øynene for urettferdighet så lenge den kommer deg selv til gode, så du treffer spikeren på hodet her. Like vanlig er det å bli møtt med personangrep når man kritiserer forhold som er ubehagelige og vanskelige å forsvare.

Alle klubber har alle slags supportere. Jeg var selv City-fan siden tidlig på 90-tallet, men har i likhet med flere andre jeg kjenner brutt med klubben av åpenbare(?) årsaker. De fleste er dog igjen. Vi ser også at over 90 % av Newcastle-fansen synes det er helt topp at de blir utsatt for det som nå skjer. For meg er det skremmende fra et samfunnsperspektiv å se at så mange er villige til å akseptere så og si hva som helst så lenge det gir suksess. Det forklarer også hvorfor doping er så utbredt i idretten. Juks og snarveier er åpenbart ok for de fleste så lenge man tjener på det selv.

Jeg vet ikke om det finnes noen grenser for hva folk godtar, men det ser ikke slik ut. Det er vanskelig å tro noe annet enn at det hadde vært ok om feks IS hadde kjøpt en klubb. Man kan jo elske klubben, men mislike eierne eller noe sånn. Hadde Adolf Hitler blitt akseptert som eier? Ser ingen grunn til noe annet.

For fotballen er det kanskje verre med den økonomiske dopingen. Urettferdige konkurransefortrinn slår beina under hele konseptet som idrett er basert på. Hva er hensikten med en konkurranse som handler om å finne den rikeste eieren? Er det spennende å se på Tour de France hvis 2-3 ryttere sykler med motor i ramma, mens de øvrige må klare seg for egen maskin?

Jeg ser ikke på PL og CL lenger fordi jeg ikke skjønner poenget med konkurransene. Tidligere innrettet jeg uka for å få med meg de beste kampene, men nå har jeg ikke sett en kamp på snart et år. I min vennekrets er situasjonen den samme for ca. halvparten - med økende andel.

Fortsetter disse oppkjøpene tipper jeg at hele idretten gradvis dør ut.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Diskusjonen om eierne kan tas videre i tråden som er opprettet til det. Der kan alle ytre sine meninger. Flott viss dette blir respektert.

Yesil

Legg inn av Yesil »

TrueBlue81 skrev: søn okt 10, 2021 12:07 pm For så lenge du og dine venner fortsetter å komme med dette oppgulpet som ikke har et snev av sannhet, ja så får du tåle det som kommer i retur også.
Avslutningsvis så hadde vært interessant om du la frem hva som ikke har "et snev av sannhet". Har du i det heletatt lest innlegget?
Jeg stiller en rekke spørsmål. Jeg påstår ingenting.

Og så tipper jeg du ikke evner å svare denne gangen heller. Ikke lese det heller, forsåvidt. Men jeg kan hjelpe deg i gang. Gidder du finne én påstand i mitt innlegg, og forklare hvorfor dette ikke medfører sannhet?

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

TrueBlue81 skrev: søn okt 10, 2021 1:17 pm Diskusjonen om eierne kan tas videre i tråden som er opprettet til det. Der kan alle ytre sine meninger. Flott viss dette blir respektert.
Diskusjon om Manchester City kan tas videre i tråden som er opprettet til det. Der kan alle ytre sine meninger. Flott viss dette blir respektert.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

BVB1909 skrev: søn okt 10, 2021 1:30 pm
TrueBlue81 skrev: søn okt 10, 2021 1:17 pm Diskusjonen om eierne kan tas videre i tråden som er opprettet til det. Der kan alle ytre sine meninger. Flott viss dette blir respektert.
Diskusjon om Manchester City kan tas videre i tråden som er opprettet til det. Der kan alle ytre sine meninger. Flott viss dette blir respektert.
Nei, dere kan ta det i den andre. Jeg er drittlei av det gjentagende oppgulpet, og det forbaska tullet med at jeg skal stilles til veggs og besvare spørsmål jeg har svart tusenvis av ganger(herunder medregnet gamle VGD, men jeg ser de samme nickene her som gjentar ting)før.
IGJEN, det var en enighet på tvers av klubbtilhørighet om å respektere klubbtråder. Ale,Iustitia og co greier faen ikke dette, og da gidder ikke jeg å ta dette her heller.
For siste gang, hvor JÆVLA vanskelig kan det være å holde seg til den andre tråden, og i det minste prøve å være saklig?!?!

Yesil

Legg inn av Yesil »

BVB1909 skrev: søn okt 10, 2021 1:07 pm
For mange er det lett å lukke øynene for urettferdighet så lenge den kommer deg selv til gode, så du treffer spikeren på hodet her. Like vanlig er det å bli møtt med personangrep når man kritiserer forhold som er ubehagelige og vanskelige å forsvare.

Alle klubber har alle slags supportere. Jeg var selv City-fan siden tidlig på 90-tallet, men har i likhet med flere andre jeg kjenner brutt med klubben av åpenbare(?) årsaker. De fleste er dog igjen. Vi ser også at over 90 % av Newcastle-fansen synes det er helt topp at de blir utsatt for det som nå skjer. For meg er det skremmende fra et samfunnsperspektiv å se at så mange er villige til å akseptere så og si hva som helst så lenge det gir suksess. Det forklarer også hvorfor doping er så utbredt i idretten. Juks og snarveier er åpenbart ok for de fleste så lenge man tjener på det selv.

Jeg vet ikke om det finnes noen grenser for hva folk godtar, men det ser ikke slik ut. Det er vanskelig å tro noe annet enn at det hadde vært ok om feks IS hadde kjøpt en klubb. Man kan jo elske klubben, men mislike eierne eller noe sånn. Hadde Adolf Hitler blitt akseptert som eier? Ser ingen grunn til noe annet.

For fotballen er det kanskje verre med den økonomiske dopingen. Urettferdige konkurransefortrinn slår beina under hele konseptet som idrett er basert på. Hva er hensikten med en konkurranse som handler om å finne den rikeste eieren? Er det spennende å se på Tour de France hvis 2-3 ryttere sykler med motor i ramma, mens de øvrige må klare seg for egen maskin?

Jeg ser ikke på PL og CL lenger fordi jeg ikke skjønner poenget med konkurransene. Tidligere innrettet jeg uka for å få med meg de beste kampene, men nå har jeg ikke sett en kamp på snart et år. I min vennekrets er situasjonen den samme for ca. halvparten - med økende andel.

Fortsetter disse oppkjøpene tipper jeg at hele idretten gradvis dør ut.
[/quote]
Svarer på det jeg uthever først. Jeg kan til en viss grad skjønne at spillerne synes at dette er stort, da det betyr bl.a enda fullere bankkonto (selv om det er pil råttent å berike seg på penger som kommer derfra). Men at supportere skal sitte hjemme å heie på slike hvitvaskingsprosjekter er for meg ubegripelig. Det sier i mine øyne svært mye om et menneske. At noen kan sitte å juble, hylle og skryte av hvor gode man er, når man vet at grunnen til det utelukkende er at noen av verdens verste mennesker valgte seg den klubben ved en tilfeldighet for sitt prosjekt som går ut på å hvitvaske navnet sitt noe i den vestlige verden... Det er til å bli kvalm av.

Så må jeg applaudere deg som tok deg valget, selv om det egentlig burde vært en selvfølge når noen kommer inn og pisser på hele klubben, historien, kulturen, fansen, sporten, konkurransen osv...

Yesil

Legg inn av Yesil »

Rensenbrink82 skrev: søn okt 10, 2021 1:55 pm
For siste gang, hvor JÆVLA vanskelig kan det være å holde seg til den andre tråden, og i det minste prøve å være saklig?!?!
Problemet er at det ikke er noen City-supportere der som svarer på spørsmål. Ikke der heller, så da er det jo naturlig å oppsøke dere der dere er.
Det er tross alt et diskusjonsforum, og det er ikke de som stiller spørsmål i denne saken som er problemet. Jeg har aldri sett noen City-supportere faktisk komme med et saklig og godt svar på noen av de kritiske spørsmålene. Det nermeste er vel: "jeg heier på klubben, ikke eierne", som om disse to ikke går inn i hverandre.

peraleks

Legg inn av peraleks »

BVB1909 skrev: søn okt 10, 2021 1:07 pm
iustitia_pro_XCVI skrev: søn okt 10, 2021 2:42 am
Mephisto skrev: søn okt 10, 2021 2:16 am Adjø. Good riddance.
Hehe. Det første av "standard svarene" fra City folket. Tenke seg til å mislike at engelsk fotball skal domineres av en tvekamp mellom arabiske blodpenger. Fysjameg for en reaksjon og holdning altså. Få det vekk.

Er du så totalt blåst at du ikke ser hva som foregår kun fordi City er en av klubbene (hittil) som har "profitert" på at akkurat den klubben ble valgt som objekt for storstilt sportsvasking?
For mange er det lett å lukke øynene for urettferdighet så lenge den kommer deg selv til gode, så du treffer spikeren på hodet her. Like vanlig er det å bli møtt med personangrep når man kritiserer forhold som er ubehagelige og vanskelige å forsvare.

Alle klubber har alle slags supportere. Jeg var selv City-fan siden tidlig på 90-tallet, men har i likhet med flere andre jeg kjenner brutt med klubben av åpenbare(?) årsaker. De fleste er dog igjen. Vi ser også at over 90 % av Newcastle-fansen synes det er helt topp at de blir utsatt for det som nå skjer. For meg er det skremmende fra et samfunnsperspektiv å se at så mange er villige til å akseptere så og si hva som helst så lenge det gir suksess. Det forklarer også hvorfor doping er så utbredt i idretten. Juks og snarveier er åpenbart ok for de fleste så lenge man tjener på det selv.

Jeg vet ikke om det finnes noen grenser for hva folk godtar, men det ser ikke slik ut. Det er vanskelig å tro noe annet enn at det hadde vært ok om feks IS hadde kjøpt en klubb. Man kan jo elske klubben, men mislike eierne eller noe sånn. Hadde Adolf Hitler blitt akseptert som eier? Ser ingen grunn til noe annet.

For fotballen er det kanskje verre med den økonomiske dopingen. Urettferdige konkurransefortrinn slår beina under hele konseptet som idrett er basert på. Hva er hensikten med en konkurranse som handler om å finne den rikeste eieren? Er det spennende å se på Tour de France hvis 2-3 ryttere sykler med motor i ramma, mens de øvrige må klare seg for egen maskin?

Jeg ser ikke på PL og CL lenger fordi jeg ikke skjønner poenget med konkurransene. Tidligere innrettet jeg uka for å få med meg de beste kampene, men nå har jeg ikke sett en kamp på snart et år. I min vennekrets er situasjonen den samme for ca. halvparten - med økende andel.

Fortsetter disse oppkjøpene tipper jeg at hele idretten gradvis dør ut.
Det har vel her bygget seg opp en bitterhet over tid, spesielt etter hvert som man har sett hvordan United har blitt såpass enorme og da er man på mange måter villige til å akseptere alt for å dytte klubben i en retning som kan bety titler.

Samtidig ser man jo et skifte innad i fotballen hvor flere unge supportere i større grad følger enkeltspillere framfor toppklubber, så det kan være noe på vei her, eventuelt mange som ganske enkelt er rimelig lei den enorme pengedopingen man ser hos City, Chelsea og PSG.

Jeg ser dog, i likhet med deg, flere som faller av.
Med en 3 pengedopet klubb på vei inn så er det bare et spørsmål om tid før flere andre klubber vil se seg om etter den samme løsningen(Med høy sannsynlighet gjør de allerede dette).

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Yesil skrev: søn okt 10, 2021 2:00 pm
Rensenbrink82 skrev: søn okt 10, 2021 1:55 pm
For siste gang, hvor JÆVLA vanskelig kan det være å holde seg til den andre tråden, og i det minste prøve å være saklig?!?!
Problemet er at det ikke er noen City-supportere der som svarer på spørsmål. Ikke der heller, så da er det jo naturlig å oppsøke dere der dere er.
Det er tross alt et diskusjonsforum, og det er ikke de som stiller spørsmål i denne saken som er problemet. Jeg har aldri sett noen City-supportere faktisk komme med et saklig og godt svar på noen av de kritiske spørsmålene. Det nermeste er vel: "jeg heier på klubben, ikke eierne", som om disse to ikke går inn i hverandre.
Åja, så siden jeg liker City så må jeg like eierne? Manufans må like Glazers og de da? Alt hatet de prater om er bare piss fordi Glazers eier de så de liker de egentlig. Fint.

En kan gjerne diskutere dette, men når innganger er «dere digger massemordere, hakke historie,Emptyhad og plastikklubb» så er det kanskje ikke så vanskelig å tenke seg til hvorfor jeg er dritt lei og ikke gidder? Og uansett hva Cityfans sier så vris og vendes det på ting, det blir feil uansett.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Rensenbrink82 skrev: søn okt 10, 2021 2:17 pm
Yesil skrev: søn okt 10, 2021 2:00 pm
Rensenbrink82 skrev: søn okt 10, 2021 1:55 pm
For siste gang, hvor JÆVLA vanskelig kan det være å holde seg til den andre tråden, og i det minste prøve å være saklig?!?!
Problemet er at det ikke er noen City-supportere der som svarer på spørsmål. Ikke der heller, så da er det jo naturlig å oppsøke dere der dere er.
Det er tross alt et diskusjonsforum, og det er ikke de som stiller spørsmål i denne saken som er problemet. Jeg har aldri sett noen City-supportere faktisk komme med et saklig og godt svar på noen av de kritiske spørsmålene. Det nermeste er vel: "jeg heier på klubben, ikke eierne", som om disse to ikke går inn i hverandre.
Åja, så siden jeg liker City så må jeg like eierne? Manufans må like Glazers og de da? Alt hatet de prater om er bare piss fordi Glazers eier de så de liker de egentlig. Fint.

En kan gjerne diskutere dette, men når innganger er «dere digger massemordere, hakke historie,Emptyhad og plastikklubb» så er det kanskje ikke så vanskelig å tenke seg til hvorfor jeg er dritt lei og ikke gidder? Og uansett hva Cityfans sier så vris og vendes det på ting, det blir feil uansett.
Ingen sier at man må like både eiere og klubben. Fullt mulig å være negativ til eiere og positiv til klubben. Jeg finner det dog svært merkelig å sole seg i glansen av suksessen som utelukkende er bygget opp og muliggjort av en gjeng massemordere som pisser på alt av menneskerettigheter med alt det innebærer. Det er ikke sammenlignbart med Glazers, FSG, Ashley, Kroenke osv...Sistnevnte er en gjeng kyniske foretningsmenn, som jeg personlig ikke har sansen for, men å sammenligne disse med gjengen som eier City er som å sammenligne feilparkering med trippeldrap.

Det siste avsnittet ditt er bare tull. Jeg kom ikke med noen slike påstander i mitt innlegg. Jeg stilte en rekke kritiske spørsmål og ble møtt av personhets. At du nå sier at du kan diskutere det dersom inngangen ikke er slik du nevner, er jo beviselig tull. Det var ingen slike påstander i mitt innlegg.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Yesil skrev: søn okt 10, 2021 2:58 pm
Rensenbrink82 skrev: søn okt 10, 2021 2:17 pm
Yesil skrev: søn okt 10, 2021 2:00 pm

Problemet er at det ikke er noen City-supportere der som svarer på spørsmål. Ikke der heller, så da er det jo naturlig å oppsøke dere der dere er.
Det er tross alt et diskusjonsforum, og det er ikke de som stiller spørsmål i denne saken som er problemet. Jeg har aldri sett noen City-supportere faktisk komme med et saklig og godt svar på noen av de kritiske spørsmålene. Det nermeste er vel: "jeg heier på klubben, ikke eierne", som om disse to ikke går inn i hverandre.
Åja, så siden jeg liker City så må jeg like eierne? Manufans må like Glazers og de da? Alt hatet de prater om er bare piss fordi Glazers eier de så de liker de egentlig. Fint.

En kan gjerne diskutere dette, men når innganger er «dere digger massemordere, hakke historie,Emptyhad og plastikklubb» så er det kanskje ikke så vanskelig å tenke seg til hvorfor jeg er dritt lei og ikke gidder? Og uansett hva Cityfans sier så vris og vendes det på ting, det blir feil uansett.
Ingen sier at man må like både eiere og klubben. Fullt mulig å være negativ til eiere og positiv til klubben. Jeg finner det dog svært merkelig å sole seg i glansen av suksessen som utelukkende er bygget opp og muliggjort av en gjeng massemordere som pisser på alt av menneskerettigheter med alt det innebærer. Det er ikke sammenlignbart med Glazers, FSG, Ashley, Kroenke osv...Sistnevnte er en gjeng kyniske foretningsmenn, som jeg personlig ikke har sansen for, men å sammenligne disse med gjengen som eier City er som å sammenligne feilparkering med trippeldrap.

Det siste avsnittet ditt er bare tull. Jeg kom ikke med noen slike påstander i mitt innlegg. Jeg stilte en rekke kritiske spørsmål og ble møtt av personhets. At du nå sier at du kan diskutere det dersom inngangen ikke er slik du nevner, er jo beviselig tull. Det var ingen slike påstander i mitt innlegg.
Fint. Da kan vi fastslå at Cityfans på lik linje med andre fans ikke må like eierne selv om de liker klubben. Framgang i det minste. Jeg har heller ikke sammenlignet med hvordan eierne til andre er så det kan du bare la være å skrive.


Du skrev om massemorder ditt og massemordere datt, og beskylder en hel supportergruppe for å hylle dette uten å ha noe som helst belegg for det, da er det usaklig. Ferdig.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Rensenbrink82 skrev: søn okt 10, 2021 3:18 pm
Yesil skrev: søn okt 10, 2021 2:58 pm
Rensenbrink82 skrev: søn okt 10, 2021 2:17 pm

Åja, så siden jeg liker City så må jeg like eierne? Manufans må like Glazers og de da? Alt hatet de prater om er bare piss fordi Glazers eier de så de liker de egentlig. Fint.

En kan gjerne diskutere dette, men når innganger er «dere digger massemordere, hakke historie,Emptyhad og plastikklubb» så er det kanskje ikke så vanskelig å tenke seg til hvorfor jeg er dritt lei og ikke gidder? Og uansett hva Cityfans sier så vris og vendes det på ting, det blir feil uansett.
Ingen sier at man må like både eiere og klubben. Fullt mulig å være negativ til eiere og positiv til klubben. Jeg finner det dog svært merkelig å sole seg i glansen av suksessen som utelukkende er bygget opp og muliggjort av en gjeng massemordere som pisser på alt av menneskerettigheter med alt det innebærer. Det er ikke sammenlignbart med Glazers, FSG, Ashley, Kroenke osv...Sistnevnte er en gjeng kyniske foretningsmenn, som jeg personlig ikke har sansen for, men å sammenligne disse med gjengen som eier City er som å sammenligne feilparkering med trippeldrap.

Det siste avsnittet ditt er bare tull. Jeg kom ikke med noen slike påstander i mitt innlegg. Jeg stilte en rekke kritiske spørsmål og ble møtt av personhets. At du nå sier at du kan diskutere det dersom inngangen ikke er slik du nevner, er jo beviselig tull. Det var ingen slike påstander i mitt innlegg.
Fint. Da kan vi fastslå at Cityfans på lik linje med andre fans ikke må like eierne selv om de liker klubben. Framgang i det minste. Jeg har heller ikke sammenlignet med hvordan eierne til andre er så det kan du bare la være å skrive.


Du skrev om massemorder ditt og massemordere datt, og beskylder en hel supportergruppe for å hylle dette uten å ha noe som helst belegg for det, da er det usaklig. Ferdig.
Jeg har aldri påstått at City-fans elsker eierne. Hvor du tar det i fra må du nesten svare for selv.

Ja, jeg omtalte eierne som massemordere. Fordi City-eierne er massemordere. Gjerne av barn også. Og igjen: Jeg har aldri uttalt at City-fansen hyller at de er massemordere. Igjen, hvor du tar det fra må nesten du svare for selv.

Jeg kan jo forstå at du føler andre kommer med usakelig kritikk når du regelrett sitter å finner det på selv. Om du derimot leser det som skrives, så kunne det jo vært gøy om du faktisk svarte på det og ikke på det du selv finner på.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Det er helt sikkert noen som har forlatt City også. Helt forståelig. Men den gjengen treffer dere jo aldri på her.
Vært høyinteressant å se hva dere hadde gjort hvis de ekle Newcastle-eierne hadde kjøpt opp nettopp deres klubb i stedet...

Når man har gitt sitt hjerte til en klubb siden barndommen, så varer det nok livet ut. Mye mere solid enn et ekteskap.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Ta denne diskusjonen i tråden den hører hjemme, dere vet at klubbtråden skal være hellige.

-mod


Siden dere vært gjennom den samme krangelen 100 ganger tidligere klarer ikke jeg forstå hva som får dere til å tro at det plutselig skal bli et gjennombrudd i krangelen på forsøk nr 101, men det er nå bare meg.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Takk!

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Crynix skrev: søn okt 10, 2021 4:04 pm Ta denne diskusjonen i tråden den hører hjemme, dere vet at klubbtråden skal være hellige.

-mod


Siden dere vært gjennom den samme krangelen 100 ganger tidligere klarer ikke jeg forstå hva som får dere til å tro at det plutselig skal bli et gjennombrudd i krangelen på forsøk nr 101, men det er nå bare meg.
Troen på at man har rett gjør at man går på samme mur i det uendelige. " kanskje kanskje en dag,ser alle andre at Jesus lever,City er slemme/ 5g er i vaksinen" osv.
Er nesten noe religiøst idet. Uten at det blir søtt av den grunn.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Crynix skrev: søn okt 10, 2021 4:04 pm Ta denne diskusjonen i tråden den hører hjemme, dere vet at klubbtråden skal være hellige.

-mod

Ikke akkurat åpenbart at den tråden det snakkes om er hvor man skal diskutere Citys eiere, da den heter FFP, PL og City.

Men hvorfor er ikke klubbtråden stedet for dette akkurat når det gjelder Man City? Diskusjoner rundt eierskap tas jo ofte opp i trådene til f.eks Man Utd og Liverpool. Uproblematisk, og litt temperatur tåler man jo i begge de andre trådene. Citys eierskap er jo meget dagsaktuelt og ikke akkurat noen logikk i at diskusjon rundt temaet hører mer hjemme i en tråd som omhander FFP og PL.

Har for ordens skyld flyttet videre spørsmål til den aktuelle tråden, men synes ikke noe om at City-fansen får viljen sin bare for at de takler kritiske spørsmål i klubbtråden særdeles dårlig. Litt VGD-moderering over det hele, noe som vel ble uttalt at man ikke skulle holde på med her inne.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ser ut til at Jesus og Ederson rekker Burnley kampen, da flere av klubbene samarbeider med å få dem hjem tidsnok. Har ikke oversikten over hvem som har spilt mye i landslagspausen. Registrerte at De Bruyne vartet opp med noen assist. En kan jo håpe formen has er stigende. Bør få i gang Sterling.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TrueBlue81 skrev: tor okt 14, 2021 12:43 pm Ser ut til at Jesus og Ederson rekker Burnley kampen, da flere av klubbene samarbeider med å få dem hjem tidsnok. Har ikke oversikten over hvem som har spilt mye i landslagspausen. Registrerte at De Bruyne vartet opp med noen assist. En kan jo håpe formen has er stigende. Bør få i gang Sterling.
Stones,Walker, Foden,Grealish og Sterling fått bra med tid. Spennende å se om Stones får mer tid etterhvert. Vært skada riktignok, men Laporte-Dias vært solide. Mange kamper, bør bli tid for alle.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»