FFP, PL og City

Svar
Knaxern

Re: FFP, PL og City

Legg inn av Knaxern »



😂😂😂

Saliph

Legg inn av Saliph »

Hehe!

Han har helt sikkert fått ufattelig godt betalt, men jeg lurer likevel på om Pep angrer litt på at han har kastet bort så mange år i den tøyseklubben. Om ikke han gjør det nå, så tipper jeg han kommer til å gjøre det senere.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Saliph skrev: tor sep 16, 2021 10:23 am Hehe!

Han har helt sikkert fått ufattelig godt betalt, men jeg lurer likevel på om Pep angrer litt på at han har kastet bort så mange år i den tøyseklubben. Om ikke han gjør det nå, så tipper jeg han kommer til å gjøre det senere.
Han har allerede furtet litt over at merittene hans i tøyseklubben ikke gir samme respekt som for andre managere som vinner noe så det er ganske utvilsomt :-)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Justice 97 skrev: tor sep 16, 2021 10:44 am

For en jallaklubb med jallasupportere. Tenk manageren må tigge folk om å komme på kamp :lol: 😂 :lol:
Var det i 2019 de lagde litt bølger ved å forsøke å hyre inn "influensere" (for et jævlig ord) for å skape leven omkring CL-kampene deres på nettet? Mulig firmaet de brukte til PR-ting sto bak det, men morsomt var det lell.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Kanskje litt frekt å komme hoppende inn midt i denne romantiske sammensvergelsen som omhandler City og denne tåpelige uttalelsen til Pep. Jallasupportere er nok det "fineste" noen har kallet oss på lenge. Så tusen takk (hjerte)

fazz

Legg inn av fazz »

Funkhouser skrev: tor sep 16, 2021 10:41 am Han har allerede furtet litt over at merittene hans i tøyseklubben ikke gir samme respekt som for andre managere som vinner noe så det er ganske utvilsomt :-)
Jeg syntes også at jeg skal få litt kred for å vinne serien i Football Manager, jeg brukte greit nok juksekoder som ga meg uendelig med ressurser, men like fordømt så vant jeg.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Klar oppgradering fra vgd at dere har fått ordna dere en egen sippetråd. La ikke meg forstyrre, kos dere 😀

Kent

Legg inn av Kent »

Siden City uansett ikke trenger inntekter, så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke har gratis inngang på kampene.

Da hadde de kanskje fylt stadion og Pep hadde sluppet å tigge folk om å komme på kamp.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Kent skrev: tor sep 16, 2021 9:06 pm Siden City uansett ikke trenger inntekter, så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke har gratis inngang på kampene.

Da hadde de kanskje fylt stadion og Pep hadde sluppet å tigge folk om å komme på kamp.
Ikke bare bare dette for City. Måtte betale reisen for supportere for å fylle opp kvoten sin på CL-finalen, og prøvde vel tidligere i år å gi bort gratisbilletter til en kamp. Ble de kvitt alle gratisbillettene?

Nei.....

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

City kommer til å gå fri. De største kriminelle snor seg alltid unna på en eller annen måte. At City-fans har null moral vet alle, men skulle ønske at andre langs supportere hadde gått sammen om en ignore-holdning til City og lignende klubber. Dersom kampene kun hadde blitt sett av den lille gruppen som faktisk støtter City hadde kanskje problemet forsvunnet av seg selv. I praksis er dette dessverre umulig å gjennomføre.

City, PSG og Chelsea har ødelagt min interesse for internasjonal fotball med unntak av landskamper. Savner virkelig fotball fra tiden da det handlet om klubbdrift og sportslige prestasjoner.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Rensenbrink82 skrev: tor sep 16, 2021 4:20 pm Klar oppgradering fra vgd at dere har fått ordna dere en egen sippetråd. La ikke meg forstyrre, kos dere 😀
Ja dette er jo virkelig blitt en hit. Riktignok mye av dem samme fra VGD tiden, men en egen sippetråd er egentlig det beste. Kanskje klubbtråden får være i fred også.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Saliph skrev: tor sep 16, 2021 10:23 am Hehe!

Han har helt sikkert fått ufattelig godt betalt, men jeg lurer likevel på om Pep angrer litt på at han har kastet bort så mange år i den tøyseklubben. Om ikke han gjør det nå, så tipper jeg han kommer til å gjøre det senere.
Han er helt klart rimelig drittlei den klubben. Manglende anerkjennelse over arbeidet han gjør(Funk nevner det i denne tråden), og det verste for han er at fans ikke klarer å fylle opp kamper. Det være seg CL-finale, CL-kamp, FA Cup-finale eller en PL-kamp. Her på VGD og sosiale medier, så kritiserer Man City-gjengen Pep for uttalelsen hans, og de forventer en unnskyldning. Dette er fra klubbtråden til deres her på FD:
TrueBlue81 skrev: fre sep 17, 2021 12:57 pm Pep blir hudflettet av veldig mange etter disse uttalelsene, og det er ventet at han kommer med en beklagelse.
Pep svarer med dette:




Kent

Legg inn av Kent »

Pep virker å lete etter en unnskyldning for å stikke.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Kent skrev: lør sep 18, 2021 3:33 pm Pep virker å lete etter en unnskyldning for å stikke.
Annonserte han ikke akkurat avgangen sin? 2022, eller var det 23? Han blir nok til da, men ønsket hans i City var jo etter sigende å skape en "legacy", og han har nok innsett at City ikke var klubben å gjøre det i.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ok, nå begynner dette å bli jævlig morsomt:


markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Saliph skrev: lør sep 18, 2021 8:59 pm Ok, nå begynner dette å bli jævlig morsomt:

Her kunne de jo tatt Rochdale eller York. Så veldig raust av dem å ta enorme Soton.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Herlig tempo i tråden her nå. Go!!!

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Faktisk litt rolig nå, men det er nok fordi scouserne har flyttet litt fokus over på United og Solskjær. Men bare slapp av, dem kommer nok tilbake. Erfaringsmessig så går den samme gjengen litt fra tråd til tråd alt etter resultater.

iustitia_pro_XCVI

Legg inn av iustitia_pro_XCVI »

Ser noen skriver at alle vet at City folk mangler moral. Men er noe av grunnen til at City faktisk sliter med å fylle stadion eierne og hvordan klubben drives? Folk mister interessen av å følge en slik klubb? Det såkalte moralske kompasset har slått inn?

Jeg aner ikke. Synes bare dette er rart. City har vel ikke akkurat hatt få supportere lokalt tradisjonelt sett med blant annet en vannvittig støtte når de var i lavere divisjoner for faktisk ikke så veldig mange år siden.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- SwissRamble har sett litt på hvor like City og PSG er ift økonomi
Financial comparison between Manchester City and Paris Saint-Germain before this evening's Champions League match (based on 2019/20 accounts).

It is striking how similar their finances are on almost every metric #MCFC #PSG https://t.co/J9mCzYaWx1

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Her, Justisen, Ale og Yesil. Ser dere trenger hjelp. Her er tråden hvor dere kan fordømme og spy ut det meste uten at noen blir lei og reagerer. Og bare til en liten opplysning. Jeg har ikke sett en eneste City supporter i Norge som hyller eierne til Manchester City. Ikke en eneste altså. Men jeg har sett flere som fordømmer dem. En skulle tro at det ikke stemte sånn som som dere pøser ut med det vanlige oppgulpet. Lat nå folk få lov å være supportere uten å måtte svare i det uendelige om dette uke etter uke og år etter år. For mange så er fotball på TV et fristed og en slags hobby. Pils og avslapping med kompiser. Lat nå det få bli det og uten at en nødvendigvis må bli stilt til veggs å måtte svare på alt slags spørsmål. En må kunne få se fotball og like fotball uten at en må ta stilling til både politikk, mafiavirksomhet og menneskerettigheter.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

TerryMcDermott skrev: tir sep 28, 2021 10:45 am --- SwissRamble har sett litt på hvor like City og PSG er ift økonomi
Financial comparison between Manchester City and Paris Saint-Germain before this evening's Champions League match (based on 2019/20 accounts).

It is striking how similar their finances are on almost every metric #MCFC #PSG https://t.co/J9mCzYaWx1
Jukseformula ABC.

Sanrt ser man Saudi Aramco som trøyesponsor for Man City, en avtale verdt 150mill£ i året.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Knaxern skrev: søn okt 10, 2021 5:14 pm
TerryMcDermott skrev: tir sep 28, 2021 10:45 am --- SwissRamble har sett litt på hvor like City og PSG er ift økonomi
Financial comparison between Manchester City and Paris Saint-Germain before this evening's Champions League match (based on 2019/20 accounts).

It is striking how similar their finances are on almost every metric #MCFC #PSG https://t.co/J9mCzYaWx1
Jukseformula ABC.

Sanrt ser man Saudi Aramco som trøyesponsor for Man City, en avtale verdt 150mill£ i året.
Nja, har mer sansen for snille uskyldige selskaper som Standard Chartered og Axa. Saudi er litt mer i Newcastles verden, og Man United da selv om de fleste Manufans tydeligvis ikke vet dette…
….og forøvrig var det ikke meningen å forstyrre.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Knaxern skrev: søn okt 10, 2021 5:14 pm
TerryMcDermott skrev: tir sep 28, 2021 10:45 am --- SwissRamble har sett litt på hvor like City og PSG er ift økonomi
Financial comparison between Manchester City and Paris Saint-Germain before this evening's Champions League match (based on 2019/20 accounts).

It is striking how similar their finances are on almost every metric #MCFC #PSG https://t.co/J9mCzYaWx1
Jukseformula ABC.

Sanrt ser man Saudi Aramco som trøyesponsor for Man City, en avtale verdt 150mill£ i året.
Ja sanrt gjør vi det!

Yesil

Legg inn av Yesil »

TrueBlue81 skrev: søn okt 10, 2021 5:10 pm Diskusjonen om eierne kan tas videre i tråden som er opprettet til det. Der kan alle ytre sine meninger. Flott viss dette blir respektert.
Sånn da har jeg tatt anmodningen om å flytte diskusjon inn i denne tråden. Da venter jeg bare på at du svarer på mine spørsmål i innlegget som fikk deg til å ty til personhets i den andre tråden. Les gjerne innlegget igjen først, så ser du at jeg ikke påstår noe i nærheten av det du mener var så støtende.

Jeg stiller helt konkrete spørsmål, uten en eneste påstand eller slengbemerkning. Noe du har etterspurt til gangs, og du har selv uttalt at du vil svare den type innlegg. Også dette gjentatte ganger. Nå tar jeg diskusjonen i rett tråd, og spiller helt enkle spørsmål. Alt du har bedt om.

Så, da spiller jeg ballen over til deg og venter spent på svar.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Jeg liker ikke eierne våres. Jeg støtter ikke massemordere. Jeg har mistet mye av interessen for fotball generelt. Jeg følger Manchester City svært lite sammenlignet med før, men det er sånn med alt av fotball egentlig. Som jeg har nevnt tidligere, fotballen har vært råtten lenge. Før Roman og Sjeikene kom også Jeg bruker 0 kr på klubben. Jeg skryter ikke av laget mitt på jobb. Sånn der har du meg.

Noe mer trenger jeg ikke å svare regner jeg med. Jeg er den enkle mann i gata. Som mange andre.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Lars Jubas skrev: søn okt 10, 2021 9:22 pm
Ja sanrt gjør vi det!
Mente jo selvfølgelig Newcastle, men det går jo fort i svingene med disse IS-klubbene.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: søn okt 10, 2021 10:04 pm Som jeg har nevnt tidligere, fotballen har vært råtten lenge. Før Roman og Sjeikene kom også.

Noe mer trenger jeg ikke å svare regner jeg med. Jeg er den enkle mann i gata. Som mange andre.
Nope, dette sier det vi trenger å vite.

Yesil

Legg inn av Yesil »

TrueBlue81 skrev: søn okt 10, 2021 10:04 pm Jeg liker ikke eierne våres. Jeg støtter ikke massemordere. Jeg har mistet mye av interessen for fotball generelt. Jeg følger Manchester City svært lite sammenlignet med før, men det er sånn med alt av fotball egentlig. Som jeg har nevnt tidligere, fotballen har vært råtten lenge. Før Roman og Sjeikene kom også Jeg bruker 0 kr på klubben. Jeg skryter ikke av laget mitt på jobb. Sånn der har du meg.
Du sitter på VGD og Fridiskusjon og skryter av laget ditt og forsvarer City-fansen med nebb og klør i årevis, mens du i virkeligheten går rundt og egentlig skammer deg over å holde med et Man City som du ikke engang har noen særlig interesse for? Og dette er det meningen at vi skal tro på?

Er du, eller er du ikke, en Man City-supporter?

Forklar også gjerne hva som gjorde sporten så råtten før Roman og sjeikene kom inn i bildet. Og hvordan synes du utviklingen har vært etter sjeikenes inntog?

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Knaxern skrev: søn okt 10, 2021 10:45 pm
Lars Jubas skrev: søn okt 10, 2021 9:22 pm
Ja sanrt gjør vi det!
Mente jo selvfølgelig Newcastle, men det går jo fort i svingene med disse IS-klubbene.
Skjønner det.Er mange etterhvert og når man jobber opp litt bloodfrenzy kan man bite et surfboard istedet for surferen 😉

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»