Div ritt 2021

Svar
Intervallhall
Innlegg: 1627

Re: Div ritt 2021

Legg inn av Intervallhall »

Remco må angripe denne runden

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Så sterkt av Markus å komme seg opp til gruppe 2.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Ganske sykt at det er colbrelli og ikke pogacar som sitter med etter en lang bakke....

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Pallen er nok avgjort. Remco kommer til å kjøre som en rakett opp bakken for å kjøre av colbrelli

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

For en fest av et ritt. Må være et av årets beste.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Var jo Evenepoel som virkelig gjorde rittet i dag. Den gutten blir enorm. Enten som endagers- eller sammenlagtrytter, eller begge deler. På CN-forumet driver de nå og diskuterer fremtidige GT-vinnere, og Almeida og Vingegaard har flere stemmer i pollen for hvem de tror vinner i fremtiden enn det Evenopoel har. Her tror jeg de tar grundig feil. Uten uhell kommer belgieren til å herje langt mer i sykkel det neste tiåret enn de to andre.....

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Hva skjer med Leknes denne sesongen? Hadde forventer mer. Kun kjørt bra i Sveits og Prijl, ellers skuffende greier. Hadde forventet at han skulle sitte med inn til rundløypene i det minste.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Trehjulssykkel skrev: søn sep 12, 2021 6:52 pm Hva skjer med Leknes denne sesongen? Hadde forventer mer. Kun kjørt bra i Sveits og Prijl, ellers skuffende greier. Hadde forventet at han skulle sitte med inn til rundløypene i det minste.
DSM har rund***t ham. Det er det som har sjedd. Ikke like ille som Van Wilder, men han har vært skikkelig svak.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

All-Equal skrev: søn sep 12, 2021 4:36 pm Ganske sykt at det er colbrelli og ikke pogacar som sitter med etter en lang bakke....
Bahrain-juice, vettu.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Trehjulssykkel skrev: søn sep 12, 2021 6:52 pm Hva skjer med Leknes denne sesongen? Hadde forventer mer. Kun kjørt bra i Sveits og Prijl, ellers skuffende greier. Hadde forventet at han skulle sitte med inn til rundløypene i det minste.

Enig med deg i at de heller burde hatt med Edvald, ja....

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Vino4ever skrev: søn sep 12, 2021 10:35 pm
Trehjulssykkel skrev: søn sep 12, 2021 6:52 pm Hva skjer med Leknes denne sesongen? Hadde forventer mer. Kun kjørt bra i Sveits og Prijl, ellers skuffende greier. Hadde forventet at han skulle sitte med inn til rundløypene i det minste.
DSM har rund***t ham. Det er det som har sjedd. Ikke like ille som Van Wilder, men han har vært skikkelig svak.



DSM satset på Tiesj Benoot som Grand tour-håp. Leknessund kjørte vel fra ham i Sveits.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Edvald Basso vraket til VM, det var fint å se.

Ser ut som et greit uttak, og en Kristoffer i 2015 form ville vært storfavoritt, men jeg tror det kommer til å bli kjørt ekstremt hardt veldig tidlig i denne løypa. Normalt går det pent og pyntelig til den siste runden i VM, men med så mange lag som er gira på hardkjør tror jeg dette VM kan bli spektakulært. Og så lenge vi har med nordmenn helt inn i finalen så er jeg fornøyd.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Trehjulssykkel skrev: tir sep 14, 2021 10:05 pm Edvald Basso vraket til VM, det var fint å se.

Ser ut som et greit uttak, og en Kristoffer i 2015 form ville vært storfavoritt, men jeg tror det kommer til å bli kjørt ekstremt hardt veldig tidlig i denne løypa. Normalt går det pent og pyntelig til den siste runden i VM, men med så mange lag som er gira på hardkjør tror jeg dette VM kan bli spektakulært. Og så lenge vi har med nordmenn helt inn i finalen så er jeg fornøyd.

Markus Hoelgaard i et mellombrudd er en god mulighet. Har dog trolig kjørt seg inn i oppmerksomheten til feltet etter EM og får nok ikke gå gratis. Gir ikke alex store sjansen i det feltet. De beste er for bra på alle områder, og de er mange. Kommer nok til å bli et sedvanlig brosteinsritt med klassikerpreg, det utskillesen skjer bak i feltet. De beste kommer til å sitte langt fremme, og der føler jeg alex er litt for defensiv. Men klart det koster å holde seg fremme, men ikke mer enn å måtte tette ei luke.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Kristoff har truffet formen til VM, trur jeg. Han følger jo ikke van Aert, Ala, Remco, Sonny, evt MvdP, men artig å ha han i form i tilfelle spurt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sur 4plass på Wærenskjold, 13,4sek fra Gullet!

Shine

Legg inn av Shine »

Sodajr skrev: man sep 20, 2021 12:55 pm Sur 4plass på Wærenskjold, 13,4sek fra Gullet!
Det dreier seg om U23-VM tempo, får vi kanskje tilføye.
3 sek fra bronse, og ytterligere 1 sek. fra sølvet for Søren Wærenskiold.
Det ble likevel litt norsk på pallen. Danske Price-Pejtersen som tok gullet, sykler for Team Uno-X til vanlig.

Kathrine Aalerud et lite stykke ned på lista i kvinnenes ritt, 3.31 bak Ellen van Dijk.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Veldig spennende innspurt gp Denain i dag, anbefales. (Eurosport player)

lund

Legg inn av lund »

Så utrolig gøy det er å se på Strand Hagenes. Råtass deluxe.

lund

Legg inn av lund »

Fytti helvete for et rykk.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Blir nårsk seier her

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Deilig Gull til Strand Hagenes :D

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Voldsomt mange krasj i nøytral sone i u23 rittet

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Norsk fiasko i u23 rittet :(
Gull til Italia, Sølv til Eritrea og Bronse til Nederland!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

DonDonDonDonDonDonDon! Lombardia er hans!

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Bala lader opp til Lombardiet med å bryte dagens ritt. Don gidder ikke når det regner. Heldigvis er det meldt fine grader når han kommer solo inn til Bergamo på søndag.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Primusen fantastisk i begge de ikoniske San Luca og Superga. Lørdag er det veldig uforutsigbart. Men favoritten er Primoz. Eller Don? Eller Ulissi i en spurt? Eller Remco 120km solo?

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Parii-Toou nå, hvis Uno X tar igjen DirectEnergie på rankingen før sesongen er omme så får de autoinvite til alle WT-ritt, så mye som står på spill.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sterk seier av Demare

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Drømmen fra Murcia kjører årets siste ritt i morgen. Han vinnner der og jeg gleder meg allerede til neste. Gud som jeg elsker den mannen ❤️❤️❤️

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»