Overtakelse - Newcastle United

Svar
markantovertak

Re: Overtakelse - Newcastle United

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 12:37 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 12:11 pm
Du må forsøke å ha et annet fokus enn meg. Jeg er ikke viktig her.
At en City supporter skriver sine tanker må vel være greit uten at det handler om whataboutisme.
Det er greit sjøl om det kun er whataboutisme. Synd dere ikke tåler å høre det.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 12:45 pm
Det er greit sjøl om det kun er whataboutisme. Synd dere ikke tåler å høre det.
Du må ha et annet fokus enn oss, er ikke vi som er det viktige her......

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Hadde UK eller FA hatt baller overhode, så hadde de innført den tyske modellen. 51 % til fansen. Men slik det ser ut i dag, så hadde parterings-prinsen vært hjertelig velkommen likevel. På en annen side, så hadde jo ikke Ashley fått ødelagt like mye heller. Vesten fordømmer visse for mindre forseelser enn dette. Det gjør "Vesten" til den verste av dem alle, siden man burde "lead by example", ikke brette ut rævhølet så fort noen vifter med $$$.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Klaumb skrev: man okt 11, 2021 10:32 am
Men som jeg har sagt før er ikke dette et angrep på supporterne til disse lagene. Det kunne skjedd alle i samme situasjon
--- Vi var ikke fryktelig langt fra at DIC og nettopp Staveley var de som tok over i stedet for FSG,og da hadde det vært få LFC-supportere her inne i dag - for man hadde jo da selvfølgelig ikke fulgt klubben lenger ;)

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-21785694

Yesil

Legg inn av Yesil »

oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 9:22 am
Det samme gjelder forøvrig stjernespillere. Haaland står jo øverst på blokka til samtlige pengesterke klubber i Europa, men jeg tviler på at han vil la seg lokke.
Nå snakker du om den samme Haaland som protesterer mot VM med landslaget, men løper rundt med Quatar på brystet på fritiden?
Haaland gir faen, som alle andre, så lenge det gir penger på konto.

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Tja, Haaland er vel veldig glad i å spille CL, og tror Newcastle i beste fall (for dem) er et par år unna å klare en topp-4 plassering. Hvis det kun sto om lønningsposen hadde han vel ikke valgt Salzburg og Dortmund i de forrige omgangene

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 12:47 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 12:45 pm
Det er greit sjøl om det kun er whataboutisme. Synd dere ikke tåler å høre det.
Du må ha et annet fokus enn oss, er ikke vi som er det viktige her......
Det er nettopp dette som skiller dere City-supportere fra andre supportere. Andre supportere forstår de er viktige, og tar ansvar.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Khashoggi ble vel partert med sag der inne på konsulatet i Istanbul. Newcastle fansen kan vel ta med seg plastikksager på neste hjemmekamp for å hylle de nye eierne. Det blir nok et vakkert syn.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:13 pm
Det er nettopp dette som skiller dere City-supportere fra andre supportere. Andre supportere forstår de er viktige, og tar ansvar.
Så flott dere andre gjør det. Fortell gjerne hva andre gjør og ikke minst hva du selv gjør. Jeg regner med det blir et langt innlegg så ta tiden du trenger. Det er trossalt veldig mange andre supportere du nå skal skrive om. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er spent på innlegget. Hva er dere så gode på liksom som skiller seg ut fra oss som er så fele supportere.?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 10:50 am
Mange tror meg nok ikke, og det er ikke så viktig, men jeg har sagt tidligere, City midten på 90 tallet var ræva, men jeg savner faktisk den tiden. I fotball er det ikke som den gang tilfeldigheter lenger.
Jeg tror deg jeg :lol:


TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Chromeback skrev: man okt 11, 2021 1:28 pm
TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 10:50 am
Mange tror meg nok ikke, og det er ikke så viktig, men jeg har sagt tidligere, City midten på 90 tallet var ræva, men jeg savner faktisk den tiden. I fotball er det ikke som den gang tilfeldigheter lenger.
Jeg tror deg jeg :lol:

Bra :lol: Fantastisk klipp og lite som minner om sjeik og dyre spillere. Dette var tider

SirJames

Legg inn av SirJames »

Boccherini skrev: man okt 11, 2021 8:10 am Hva blir det nye stadionnavnet ?
Newcastle Brown Ale hadde vært perfekt for den klubben.

Men det blir vel noe jalla-jalla greier.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 1:25 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:13 pm
Det er nettopp dette som skiller dere City-supportere fra andre supportere. Andre supportere forstår de er viktige, og tar ansvar.
Så flott dere andre gjør det. Fortell gjerne hva andre gjør og ikke minst hva du selv gjør.
Prøver igjen, jeg er ikke så viktig. Hva Liverpool-supporterne gjør? De sørger blant annet for at det aldri kommer til å bli lignende eiere som i City i klubben. Staveley har jo prøvd seg (jmf McD sitt innlegg over her (fryktelig harelabb-journlistikk av Echo men...), det gikk ikke.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirOwen skrev: man okt 11, 2021 1:49 pm
Boccherini skrev: man okt 11, 2021 8:10 am Hva blir det nye stadionnavnet ?
Newcastle Brown Ale hadde vært perfekt for den klubben.

Men det blir vel noe jalla-jalla greier.
Ah, fantastisk øl.

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Øl er haram, virker usannsynlig ja

"Aramco Arena" ville nok gi lav odds

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Yesil skrev: man okt 11, 2021 1:04 pm
oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 9:22 am
Det samme gjelder forøvrig stjernespillere. Haaland står jo øverst på blokka til samtlige pengesterke klubber i Europa, men jeg tviler på at han vil la seg lokke.
Nå snakker du om den samme Haaland som protesterer mot VM med landslaget, men løper rundt med Quatar på brystet på fritiden?
Haaland gir faen, som alle andre, så lenge det gir penger på konto.
Så du sier at Haaland vil takke ja til et tilbud fra Newcastle? Det tror ikke jeg. Ikke fordi han er en engel, men fordi det neppe er smart å takke ja.
Det kan koste mer enn det smaker på lang sikt.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den man okt 11, 2021 2:05 pm, redigert 1 gang totalt.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:55 pm
TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 1:25 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:13 pm
Det er nettopp dette som skiller dere City-supportere fra andre supportere. Andre supportere forstår de er viktige, og tar ansvar.
Så flott dere andre gjør det. Fortell gjerne hva andre gjør og ikke minst hva du selv gjør.
Prøver igjen, jeg er ikke så viktig. Hva Liverpool-supporterne gjør? De sørger blant annet for at det aldri kommer til å bli lignende eiere som i City i klubben. Staveley har jo prøvd seg (jmf McD sitt innlegg over her (fryktelig harelabb-journlistikk av Echo men...), det gikk ikke.
Som Liverpool-supprter så jubler jeg over at det ikke kommer til å bli lignende eiere i Liverpool som City og Newcastle. Det ville vært som om en av ungene mine havnet i fengsel.
Glad jeg slipper å se det. Vi har blant annet en manager som aldri ville godta en slik ny eier.
City-supportere eier ikke ryggrad.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 2:02 pm
Yesil skrev: man okt 11, 2021 1:04 pm
oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 9:22 am
Det samme gjelder forøvrig stjernespillere. Haaland står jo øverst på blokka til samtlige pengesterke klubber i Europa, men jeg tviler på at han vil la seg lokke.
Nå snakker du om den samme Haaland som protesterer mot VM med landslaget, men løper rundt med Quatar på brystet på fritiden?
Haaland gir faen, som alle andre, så lenge det gir penger på konto.
Så du sier at Haaland vil takke ja til et tilbud fra Newcastle? Det tror ikke jeg. Ikke fordi han er en engel, men fordi det nepp er smart å takke ja.
Det kan koste mer enn det smaker på lang sikt.
Det er fullstendig urealistisk at Newcastle henter slike spillere allerede nå. Men City har jo vist at det etter noen års innkjøring så er det ingen som sier nei til sjeikpengene så lenge de tilbyr CL og toppfotball. Men man må jo dit først.

gavharr

Legg inn av gavharr »

Hele PL er pill råtten. Flere burde støtte sine Norske favorittlag. Da kommer beleilig nok det "enorme" gapet i nivå mellom Norsk og internasjonal fotball til å minke.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 2:05 pm Vi har blant annet en manager som aldri ville godta en slik ny eier.
Du er klar over at det eneste som eventuelt ville skjedd i ett slikt tilfelle er at Klopp ville gått av?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:55 pm
Prøver igjen, jeg er ikke så viktig. Hva Liverpool-supporterne gjør? De sørger blant annet for at det aldri kommer til å bli lignende eiere som i City i klubben. Staveley har jo prøvd seg (jmf McD sitt innlegg over her (fryktelig harelabb-journlistikk av Echo men...), det gikk ikke.
Nei du er ikke det, men du er veldig opptatt av oss City supportere å kor fele vi er, så da blir jo det automatisk fokus på deg og. Wow, da bør det bli en medalje på deg snart. Du virker til å være den perfekte supporter. Klarer du å få vekk hovedsponsoren deres og? Tenkte siden vedkommende er dømt for å ha finansiert terror, så burde du som Liverpool supporterne lett få vekk dem og. Selv om det selvsagt ikke er det samme som disse jævlige eierne, så burde det være easy for Liverpool supporterne å da fjerne hovedsponsoren vel? Jeg er sikker på at det klarer dere, for dere ønsker vel ikke å bære en drakt med en sponsor som har finansiert terror vel? For det er trossalt jævlige eiere, terror og denne type ting som er problemet her. Og da bør alle spor etter disse fjernes fra Fotballen. Eller skal en kun ta verstingene og heller se litt gjennom fingrene for dem mindre aktørene?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

gavharr skrev: man okt 11, 2021 2:06 pm Hele PL er pill råtten. Flere burde støtte sine Norske favorittlag. Da kommer beleilig nok det "enorme" gapet i nivå mellom Norsk og internasjonal fotball til å minke.
Jeg støtter mine norske favorittlag, samtidig som jeg er Liverpoolsupporter. Tenk at det går an?

gavharr

Legg inn av gavharr »

Sa jeg noen plass at det ikke var lov?

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Kent skrev: man okt 11, 2021 9:38 am Verre enn Saudi Arabia er det vel ikke mulig å være.

Absolutt bunn i bøtta.
Helt enig!
Men det blir litt mer pondus når du kaller dem: Absolutt BÅNN i bøtta.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 2:07 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:55 pm
Prøver igjen, jeg er ikke så viktig. Hva Liverpool-supporterne gjør? De sørger blant annet for at det aldri kommer til å bli lignende eiere som i City i klubben. Staveley har jo prøvd seg (jmf McD sitt innlegg over her (fryktelig harelabb-journlistikk av Echo men...), det gikk ikke.
Nei du er ikke det, men du er veldig opptatt av oss City supportere å kor fele vi er, så da blir jo det automatisk fokus på deg og. Wow, da bør det bli en medalje på deg snart. Du virker til å være den perfekte supporter. Klarer du å få vekk hovedsponsoren deres og? Tenkte siden vedkommende er dømt for å ha finansiert terror, så burde du som Liverpool supporterne lett få vekk dem og. Selv om det selvsagt ikke er det samme som disse jævlige eierne, så burde det være easy for Liverpool supporterne å da fjerne hovedsponsoren vel? Jeg er sikker på at det klarer dere, for dere ønsker vel ikke å bære en drakt med en sponsor som har finansiert terror vel? For det er trossalt jævlige eiere, terror og denne type ting som er problemet her. Og da bør alle spor etter disse fjernes fra Fotballen. Eller skal en kun ta verstingene og heller se litt gjennom fingrene for dem mindre aktørene?
Det er ikke noe spesielt galt med Standard Chartered. De fikk en bot for å ikke ha hatt god nok kontroll for å unngå hvitvasking av penger. Klanderverdig naturligvis, men ikke så mye mer enn det. Standard Chartered var vel også helt tydelige gjennom hele prosessen på at det var skyldige og satte av penger til boten lenge får de fikk den. Det er lite Liverpoolsupporterne kan ta de for. Og hadde det vært noe, tilbake til Candy.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 2:18 pm
Det er ikke noe spesielt galt med Standard Chartered.
Hehe, nei selvsagt ikke... Men vi kommer nok ikke noe videre. Jeg sover om nettene selv om du har ditt syn på oss City supportere, og det synet har du selvsagt lov til å ha.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 2:22 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 2:18 pm
Det er ikke noe spesielt galt med Standard Chartered.
Hehe, nei selvsagt ikke... Men vi kommer nok ikke noe videre. Jeg sover om nettene selv om du har ditt syn på oss City supportere, og det synet har du selvsagt lov til å ha.
Vet du hvem som alltid sover godt om natta?

startelver

Legg inn av startelver »

Hadde Leeds blitt kjøpt opp på samme måte hadde Haaland fått sin drømmeklubb å spille for. Newcastle frister ikke like mye.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

gavharr skrev: man okt 11, 2021 2:06 pm Flere burde støtte sine Norske favorittlag.
He he, der var det på`n igjen... :D
Husker det var en gretten gammel gubbe fra Bergen på gamle VGD som stadig gnaget over interessen for engelsk fotball blant nordmenn.

Og jeg støtter også mitt norske favorittlag samtidig som jeg er trofast Leedssupporter. Ganske uvirkelig, ikke?

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:55 pm
TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 1:25 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:13 pm
Det er nettopp dette som skiller dere City-supportere fra andre supportere. Andre supportere forstår de er viktige, og tar ansvar.
Så flott dere andre gjør det. Fortell gjerne hva andre gjør og ikke minst hva du selv gjør.
Prøver igjen, jeg er ikke så viktig. Hva Liverpool-supporterne gjør? De sørger blant annet for at det aldri kommer til å bli lignende eiere som i City i klubben. Staveley har jo prøvd seg (jmf McD sitt innlegg over her (fryktelig harelabb-journlistikk av Echo men...), det gikk ikke.
Skal vel ikke mer enn rundt 10 års tid tilbake hvor en eller annen rik asiat var linket til å bli ny eier for Pool, hvorpå halve VGD-Poolgjengen hadde seig væske rennende nedover låra med tanke på alle de dyre stjernene de endelig da kunne kjøpe.. At Pool liksom er så annerledes er bra naivt å tro.
Nå ble det riktignok ikke noe av denne You never WOK alone eieren, så visse Poolfans kan fortsatt sitte her og liksommoralisere over andre fæle eiere, og være angivelig plutselig veldig opptatt av menneskerettigheter.
Sist redigert av Rensenbrink82 den man okt 11, 2021 2:42 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»