Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Svar
Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Re: Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Legg inn av Rainmaker »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:21 pm
Rainmaker skrev: tir okt 12, 2021 12:16 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:01 pm At ateister er hatefulle mot folk med andre meninger ser vi i denne tråden,
Hva er det du mener er "hatefullt"?
Håningen og latterliggjøringen av religiøse og våre hellige bøker, sammenligningen med eventyr, oppfordring til folkemord mot oss slik som L-D kom med tidligere i tråden.
Du må nesten linke til noe konkret, ikke bare nye påstande fra deg selv.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:21 pm Håningen og latterliggjøringen av religiøse og våre hellige bøker, sammenligningen med eventyr, oppfordring til folkemord mot oss slik som L-D kom med tidligere i tråden.
Og dere fortjener absolutt alt av latterliggjøring. Basere store deler av tilværelsen på en tekst som ble forfattet og har vært relativt uendret i 1700 år. Dere lever virkelig i tiden ja!

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:19 pm
LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:18 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 11:59 am
Nei, de har skjedd i sosialistiske, statsateistiske land slik som Sovjet og kommunist-Kina.
Ahhhh ingen folkemord begått av følgerne i den pedofile profeten har skjedd de siste 50 år nei. Trist å se du ikke ser på yazidiene som mennesker da.
Du glemte dokumentasjonen som viser at det er folkemord, slik folkemordet til dere atiester mot muslimer i statsateistiske Kina.
Opp til Kina hvordan de håndterer dette religiøse søppelet, vil flertallet av kineserne omskolere disse retarderte religiøse må de da få lov til det.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6683

Legg inn av Karatel »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:18 pm
Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:15 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:01 pm At ateister er hatefulle mot folk med andre meninger ser vi i denne tråden, og farlige som driver folkemord er fakta, som vi har sett i Sovjet og andre østblokkland, og ser i Kina idag, i 2021.
Nå ser det ut til at du mener at andre debattanter her i tråden er egoistiske og hatefulle, dersom de er uenige med deg og motsier deg. Å se på opposisjon, protester og meningsforskjell som hat, er et kjennetegn på totalitær tankegang.

At kommunistdiktaturene forfulgte og undertrykket religion og religiøse, var fordi de var forblindet av en totalitær ideologi, ikke ford de var ateister.
Så å oppfordre til folkemord på religiøse slik en av dine meningsfrender har tidligere i tråden er ikke hatefult? Å håne og latterliggjøre religiøse og vår Gud og hellige bok er ikke hatefult? Du burde se litt på oppførselen til dine egne, man trenger ikke lete lenge for å se hatet. Det samme hatet som har drevet frem folkemord mot oss av dere ateister.
Jo, de var ateister og det var det som drev frem folkemordet. Man kan ikke ha kommunisme uten ateisme. Så det henger sammen.
Hva pokker mener du med dette?

Her sier du at folk som oppfordrer til folkemord på religiøse, er mine meningsfeller. Du sier at disse er mine egne. Du beskylder meg for å være blant dem som har drevet fram folkemord.

Dette er noe av det drøyeste og verste jeg har sett her.

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:24 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:18 pm
Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:15 pm

Nå ser det ut til at du mener at andre debattanter her i tråden er egoistiske og hatefulle, dersom de er uenige med deg og motsier deg. Å se på opposisjon, protester og meningsforskjell som hat, er et kjennetegn på totalitær tankegang.

At kommunistdiktaturene forfulgte og undertrykket religion og religiøse, var fordi de var forblindet av en totalitær ideologi, ikke ford de var ateister.
Så å oppfordre til folkemord på religiøse slik en av dine meningsfrender har tidligere i tråden er ikke hatefult? Å håne og latterliggjøre religiøse og vår Gud og hellige bok er ikke hatefult? Du burde se litt på oppførselen til dine egne, man trenger ikke lete lenge for å se hatet. Det samme hatet som har drevet frem folkemord mot oss av dere ateister.
Jo, de var ateister og det var det som drev frem folkemordet. Man kan ikke ha kommunisme uten ateisme. Så det henger sammen.
Hva pokker mener du med dette?

Her sier du at folk som oppfordrer til folkemord på religiøse, er mine meningsfeller. Du sier at disse er mine egne. Du beskylder meg for å være blant dem som har drevet fram folkemord.

Dette er noe av det drøyeste og verste jeg har sett her.
Virker som han blander "ateisme" men den sekten han selv er den del av.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

KongOlav2 skrev: tir okt 12, 2021 12:23 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:21 pm Håningen og latterliggjøringen av religiøse og våre hellige bøker, sammenligningen med eventyr, oppfordring til folkemord mot oss slik som L-D kom med tidligere i tråden.
Og dere fortjener absolutt alt av latterliggjøring. Basere store deler av tilværelsen på en tekst som ble forfattet og har vært relativt uendret i 1700 år. Dere lever virkelig i tiden ja!
Mye av de verdiene som står der er landet vårt fortsatt bygd på. Vi er et kristent land enda ihht. Grunnloven. At dere må ty til latterligjøring og hate viser hvor lite dere nyateister har å komme med av argumenter :lol:

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:25 pm
Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:24 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:18 pm
Så å oppfordre til folkemord på religiøse slik en av dine meningsfrender har tidligere i tråden er ikke hatefult? Å håne og latterliggjøre religiøse og vår Gud og hellige bok er ikke hatefult? Du burde se litt på oppførselen til dine egne, man trenger ikke lete lenge for å se hatet. Det samme hatet som har drevet frem folkemord mot oss av dere ateister.
Jo, de var ateister og det var det som drev frem folkemordet. Man kan ikke ha kommunisme uten ateisme. Så det henger sammen.
Hva pokker mener du med dette?

Her sier du at folk som oppfordrer til folkemord på religiøse, er mine meningsfeller. Du sier at disse er mine egne. Du beskylder meg for å være blant dem som har drevet fram folkemord.

Dette er noe av det drøyeste og verste jeg har sett her.
Virker som han blander "ateisme" men den sekten han selv er den del av.
Evt. tror vedkommende at ikke-religiøse har samme "group-think" som religiøse.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:23 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:19 pm
LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:18 pm

Ahhhh ingen folkemord begått av følgerne i den pedofile profeten har skjedd de siste 50 år nei. Trist å se du ikke ser på yazidiene som mennesker da.
Du glemte dokumentasjonen som viser at det er folkemord, slik folkemordet til dere atiester mot muslimer i statsateistiske Kina.
Opp til Kina hvordan de håndterer dette religiøse søppelet, vil flertallet av kineserne omskolere disse retarderte religiøse må de da få lov til det.
Nei, det er ikke det. Kina er en del av verden, og har å følge internasjonale menneskerettigheter slik som trosfriheten. At du forsvarer folkemordet deres sier mye om dere ateistiske "mennesker"

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:26 pm Mye av de verdiene som står der er landet vårt fortsatt bygd på. Vi er et kristent land enda ihht. Grunnloven. At dere må ty til latterligjøring og hate viser hvor lite dere nyateister har å komme med av argumenter :lol:
Norge har endret seg mer de siste 200 årene siden opplysningstiden enn på de 800 årene da kristendommen var langt mer enerådende. Og de endringene er ikke kommet pga de religiøse, men på tross av dem.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:26 pm
KongOlav2 skrev: tir okt 12, 2021 12:23 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:21 pm Håningen og latterliggjøringen av religiøse og våre hellige bøker, sammenligningen med eventyr, oppfordring til folkemord mot oss slik som L-D kom med tidligere i tråden.
Og dere fortjener absolutt alt av latterliggjøring. Basere store deler av tilværelsen på en tekst som ble forfattet og har vært relativt uendret i 1700 år. Dere lever virkelig i tiden ja!
Mye av de verdiene som står der er landet vårt fortsatt bygd på. Vi er et kristent land enda ihht. Grunnloven. At dere må ty til latterligjøring og hate viser hvor lite dere nyateister har å komme med av argumenter :lol:
De grunnleggede verdiene er det heller teksten som har hentet fra det som i bunn og grunn er en ikke-religiøs tilnærming til moral og etikk. Konseptene i disse verdiene er eldre enn kristendommen.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:24 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:18 pm
Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:15 pm

Nå ser det ut til at du mener at andre debattanter her i tråden er egoistiske og hatefulle, dersom de er uenige med deg og motsier deg. Å se på opposisjon, protester og meningsforskjell som hat, er et kjennetegn på totalitær tankegang.

At kommunistdiktaturene forfulgte og undertrykket religion og religiøse, var fordi de var forblindet av en totalitær ideologi, ikke ford de var ateister.
Så å oppfordre til folkemord på religiøse slik en av dine meningsfrender har tidligere i tråden er ikke hatefult? Å håne og latterliggjøre religiøse og vår Gud og hellige bok er ikke hatefult? Du burde se litt på oppførselen til dine egne, man trenger ikke lete lenge for å se hatet. Det samme hatet som har drevet frem folkemord mot oss av dere ateister.
Jo, de var ateister og det var det som drev frem folkemordet. Man kan ikke ha kommunisme uten ateisme. Så det henger sammen.
Hva pokker mener du med dette?

Her sier du at folk som oppfordrer til folkemord på religiøse, er mine meningsfeller. Du sier at disse er mine egne. Du beskylder meg for å være blant dem som har drevet fram folkemord.

Dette er noe av det drøyeste og verste jeg har sett her.
At diine meningsfrender har oppfordret til folkemord mot religiøse. Det er det samme hatet dere sprer her som fører til folkemord som vi ser i Kina.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6683

Legg inn av Karatel »

LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:25 pm
Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:24 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:18 pm
Så å oppfordre til folkemord på religiøse slik en av dine meningsfrender har tidligere i tråden er ikke hatefult? Å håne og latterliggjøre religiøse og vår Gud og hellige bok er ikke hatefult? Du burde se litt på oppførselen til dine egne, man trenger ikke lete lenge for å se hatet. Det samme hatet som har drevet frem folkemord mot oss av dere ateister.
Jo, de var ateister og det var det som drev frem folkemordet. Man kan ikke ha kommunisme uten ateisme. Så det henger sammen.
Hva pokker mener du med dette?

Her sier du at folk som oppfordrer til folkemord på religiøse, er mine meningsfeller. Du sier at disse er mine egne. Du beskylder meg for å være blant dem som har drevet fram folkemord.

Dette er noe av det drøyeste og verste jeg har sett her.
Virker som han blander "ateisme" men den sekten han selv er den del av.
Jeg aner ikke om hen er med i noen sekt eller ikke, men å beskylde andre debattanter for å støtte og være medskyldige i folkemord og massedrap, er å gå over alle grenser for normal og redelig debatt.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

KongOlav2 skrev: tir okt 12, 2021 12:27 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:26 pm Mye av de verdiene som står der er landet vårt fortsatt bygd på. Vi er et kristent land enda ihht. Grunnloven. At dere må ty til latterligjøring og hate viser hvor lite dere nyateister har å komme med av argumenter :lol:
Norge har endret seg mer de siste 200 årene siden opplysningstiden enn på de 800 årene da kristendommen var langt mer enerådende. Og de endringene er ikke kommet pga de religiøse, men på tross av dem.
Opplysningstiden kom etter den protestantiske reformasjonen, som førte til mer frihet og åpenher :lol:

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:27 pm
LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:23 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:19 pm
Du glemte dokumentasjonen som viser at det er folkemord, slik folkemordet til dere atiester mot muslimer i statsateistiske Kina.
Opp til Kina hvordan de håndterer dette religiøse søppelet, vil flertallet av kineserne omskolere disse retarderte religiøse må de da få lov til det.
Nei, det er ikke det. Kina er en del av verden, og har å følge internasjonale menneskerettigheter slik som trosfriheten. At du forsvarer folkemordet deres sier mye om dere ateistiske "mennesker"
Folkemord å lære voksne mennesker at nissen ikke finnes ? :lol: Ser ut om Jinpinge'n gjør en formidabel jobb der nede.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6683

Legg inn av Karatel »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:29 pm
Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:24 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:18 pm
Så å oppfordre til folkemord på religiøse slik en av dine meningsfrender har tidligere i tråden er ikke hatefult? Å håne og latterliggjøre religiøse og vår Gud og hellige bok er ikke hatefult? Du burde se litt på oppførselen til dine egne, man trenger ikke lete lenge for å se hatet. Det samme hatet som har drevet frem folkemord mot oss av dere ateister.
Jo, de var ateister og det var det som drev frem folkemordet. Man kan ikke ha kommunisme uten ateisme. Så det henger sammen.
Hva pokker mener du med dette?

Her sier du at folk som oppfordrer til folkemord på religiøse, er mine meningsfeller. Du sier at disse er mine egne. Du beskylder meg for å være blant dem som har drevet fram folkemord.

Dette er noe av det drøyeste og verste jeg har sett her.
At diine meningsfrender har oppfordret til folkemord mot religiøse. Det er det samme hatet dere sprer her som fører til folkemord som vi ser i Kina.
Mangler du alt som heter normal skamfølelse eller driver du ren trolling?

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:30 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:27 pm
LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:23 pm

Opp til Kina hvordan de håndterer dette religiøse søppelet, vil flertallet av kineserne omskolere disse retarderte religiøse må de da få lov til det.
Nei, det er ikke det. Kina er en del av verden, og har å følge internasjonale menneskerettigheter slik som trosfriheten. At du forsvarer folkemordet deres sier mye om dere ateistiske "mennesker"
Folkemord å lære voksne mennesker at nissen ikke finnes ? :lol: Ser ut om Jinpinge'n gjør en formidabel jobb der nede.
Fokemord og utrydde hele kulturer og religioner. At du støtter dette sier mye om deg og dere ateistiske "mennesker"

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:32 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:29 pm
Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:24 pm

Hva pokker mener du med dette?

Her sier du at folk som oppfordrer til folkemord på religiøse, er mine meningsfeller. Du sier at disse er mine egne. Du beskylder meg for å være blant dem som har drevet fram folkemord.

Dette er noe av det drøyeste og verste jeg har sett her.
At diine meningsfrender har oppfordret til folkemord mot religiøse. Det er det samme hatet dere sprer her som fører til folkemord som vi ser i Kina.
Mangler du alt som heter normal skamfølelse eller driver du ren trolling?
Du forsvarer LD sine kommentarer og meninger altså?

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:32 pm
LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:30 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:27 pm
Nei, det er ikke det. Kina er en del av verden, og har å følge internasjonale menneskerettigheter slik som trosfriheten. At du forsvarer folkemordet deres sier mye om dere ateistiske "mennesker"
Folkemord å lære voksne mennesker at nissen ikke finnes ? :lol: Ser ut om Jinpinge'n gjør en formidabel jobb der nede.
Fokemord og utrydde hele kulturer og religioner. At du støtter dette sier mye om deg og dere ateistiske "mennesker"
Feberfantasier er det greit å få rydda av banen. At folket der nede vil kaste religion på skraphaugen må vi bare respektere.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:29 pm
Opplysningstiden kom etter den protestantiske reformasjonen, som førte til mer frihet og åpenher :lol:
[/quote]
Reformasjonen skjedde rundt 1520-1530. Det tok ytterligere 200-300 år før opplysningstidens idealer spredte seg. Og de kom ikke takke være protestantene.

Kan du f.eks nevne eksempler i moderne tid for kirken var forkjempere for et mer fritt og liberalt samfunn? Allmenn stemmerett for menn? For kvinner? Kvinnelige prester? Kvinner i arbeidsliv og utdanning? Avkriminalisering av homofili, etc? Eller er alle liberale fremskritt i samfunnet gjort på tross av kirken og ikke på grunn av?

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:33 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:32 pm
LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:30 pm

Folkemord å lære voksne mennesker at nissen ikke finnes ? :lol: Ser ut om Jinpinge'n gjør en formidabel jobb der nede.
Fokemord og utrydde hele kulturer og religioner. At du støtter dette sier mye om deg og dere ateistiske "mennesker"
Feberfantasier er det greit å få rydda av banen. At folket der nede vil kaste religion på skraphaugen må vi bare respektere.
At du synes massedrap på religiøse og utryddel av deres kultur og tro er sykt. Merker meg at ingen av meningsfrendende dine sier deg i mot heller, så da er vel ateistene enige om dette.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6683

Legg inn av Karatel »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:32 pm
Karatel skrev: tir okt 12, 2021 12:32 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:29 pm
At diine meningsfrender har oppfordret til folkemord mot religiøse. Det er det samme hatet dere sprer her som fører til folkemord som vi ser i Kina.
Mangler du alt som heter normal skamfølelse eller driver du ren trolling?
Du forsvarer LD sine kommentarer og meninger altså?
Gjør jeg det? Hvor har du det fra? Er LD min meningsfrende og har hen oppfordret til folkemord på religiøse? I så tilfelle bør du straks anmelde LD til moderatorene.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:03 pm
Germania skrev: tir okt 12, 2021 11:57 am
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 11:50 am Konservative kristne har mer til felles med muslimene og deres verdier enn egoistiske, hatefulle ateister som fører til folkemord og massedrap.
Kristne bedrev folkemord og ødela kulturskatter i godeste Talibanstil i over et årtusen. Islam holder fremdeles på med det. Kommunisme som ikke er annet enn verdslig Kristendom har også mange liv på samvittigheten.

Du kommer til å få valget om å konvertere eller dø. Tipper du konverterer.
Kommunistene var ateister som forsøkte å fjerne religion med vold og drap, det skjer enda i statsateistiske Kina.
Eneste forskjell mellom religion og ideologi er hva de tror på. Kommunisme er i praksis Kristendom uten Gud. Staten spiller rollen som Gud. Reglene er stort sett de samme. Bermen har ingen rettigheter, tror på overtro og skal betale og ofre livet for en korrupt elite.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

irken støtte stemmerett og mer frihet som vi fikk takket være den protestantiske reformasjonen.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Germania skrev: tir okt 12, 2021 12:37 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:03 pm
Germania skrev: tir okt 12, 2021 11:57 am

Kristne bedrev folkemord og ødela kulturskatter i godeste Talibanstil i over et årtusen. Islam holder fremdeles på med det. Kommunisme som ikke er annet enn verdslig Kristendom har også mange liv på samvittigheten.

Du kommer til å få valget om å konvertere eller dø. Tipper du konverterer.
Kommunistene var ateister som forsøkte å fjerne religion med vold og drap, det skjer enda i statsateistiske Kina.
Eneste forskjell mellom religion og ideologi er hva de tror på. Kommunisme er i praksis Kristendom uten Gud. Staten spiller rollen som Gud. Reglene er stort sett de samme. Bermen har ingen rettigheter, tror på overtro og skal betale og ofre livet for en korrupt elite.
Med tvungen ateisme, statsateisme. Og massedrap og forfølgelse av religiøse. Som ateismen fører til.

Falcon
Innlegg: 2482

Legg inn av Falcon »

Karatel skrev: tir okt 12, 2021 11:43 am
Dette forteller fortsatt ingenting om hvor mange av medlemmene i DNK som virkelig tror på Gud. Det forteller heller ingenting om hvor mange katolikker, ortodokse, jøder og muslimer som virkelig tror.

"om man skal begynne å undersøke om man tror på Gud på den riktige måten, så hadde vi blitt som stater vi ikke liker å sammenligne oss med."

Jeg vil si det stikk motsatte: Om Statistisk sentrabyrå, Norsk Monitor oa. ikke skal få spørre folk om de tror på Gud eller ikke, blir vi som stater vi ikke liker å sammenligne oss med.

Jeg kan ikke se for meg at slike spørreundersøkelser og meningsmålinger kan foregå i Saudi-Arabia, Iran osv.

At Iran er et teokrati, er jeg enig i, men jeg tror Saudi-Arabia er det mest tydelige teokratiet. Iran tillater kristne, jøder og parsere fri religionsutøvelse og Iran har en nasjonalforsamling der de kristne er garantert to plasser og jøder og parsere en plass hver.

Noe slikt finnes ikke i Saudi-Arabia som ikke engang har en nasjonalforsamling.
i spesielt de sunnimuslimske landene har ikke religion hatt så stor betydning i oppbygningen av nasjonalstaten (eller rettere sagt; fraværet av en nasjonalstat). Grensene er stort sett tegnet opp av briter og franskmenn, mens kongehusene også er etterlevninger fra kolonitiden. Derfor har religion blitt en sterk identitetsmarkør i svært fleretniske samfunn med mange intrareligiøse strømninger. Både regjeringer og familiekodekser (dette finnes også blant lutheranere i Skandinavia og Norge) ønsker å skape et bilde av samhold under en religion.

men (som en liten anekdote angående Saudi Arabia) så har jeg jobbet og blitt kjent med en del arabere, både saudiere og andre, og det er ikke vanskelig å finne personer blant de som er like irreligiøse som oss her i vesten. Både hva angår personlig tro, alkohol, homofili osv.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:38 pm Eneste forskjell mellom religion og ideologi er hva de tror på. Kommunisme er i praksis Kristendom uten Gud. Staten spiller rollen som Gud. Reglene er stort sett de samme. Bermen har ingen rettigheter, tror på overtro og skal betale og ofre livet for en korrupt elite.
Med tvungen ateisme, statsateisme. Og massedrap og forfølgelse av religiøse. Som ateismen fører til.
[/quote]

Og hva var grunnen når Kristne brente hele Romerriket, før Islam tok over og gjorde det samme? Hva var det som gjorde at de nordiske Hugenottene ble utryddet av Kirken fordi de ikke ville underkaste seg en korrupt pavemakt?

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:36 pm
LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:33 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:32 pm
Fokemord og utrydde hele kulturer og religioner. At du støtter dette sier mye om deg og dere ateistiske "mennesker"
Feberfantasier er det greit å få rydda av banen. At folket der nede vil kaste religion på skraphaugen må vi bare respektere.
At du synes massedrap på religiøse og utryddel av deres kultur og tro er sykt. Merker meg at ingen av meningsfrendende dine sier deg i mot heller, så da er vel ateistene enige om dette.
"At du synes massedrap på religiøse og utryddel av deres kultur og tro" Nøyaktig det samme som det kristne søppelet gjorde her i landet når det skulle "kristnes" altså.

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

Germania skrev: tir okt 12, 2021 12:46 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:38 pm Eneste forskjell mellom religion og ideologi er hva de tror på. Kommunisme er i praksis Kristendom uten Gud. Staten spiller rollen som Gud. Reglene er stort sett de samme. Bermen har ingen rettigheter, tror på overtro og skal betale og ofre livet for en korrupt elite.
Med tvungen ateisme, statsateisme. Og massedrap og forfølgelse av religiøse. Som ateismen fører til.
Og hva var grunnen når Kristne brente hele Romerriket, før Islam tok over og gjorde det samme? Hva var det som gjorde at de nordiske Hugenottene ble utryddet av Kirken fordi de ikke ville underkaste seg en korrupt pavemakt?
[/quote]Kristne gjorde ikke det :lol:

Imariuz

Legg inn av Imariuz »

LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:46 pm
Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:36 pm
LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 12:33 pm

Feberfantasier er det greit å få rydda av banen. At folket der nede vil kaste religion på skraphaugen må vi bare respektere.
At du synes massedrap på religiøse og utryddel av deres kultur og tro er sykt. Merker meg at ingen av meningsfrendende dine sier deg i mot heller, så da er vel ateistene enige om dette.
"At du synes massedrap på religiøse og utryddel av deres kultur og tro" Nøyaktig det samme som det kristne søppelet gjorde her i landet når det skulle "kristnes" altså.
Nei, det var ikke folkemord, i motsetning til ateistenes handlinger:
Bilde

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Imariuz skrev: tir okt 12, 2021 12:48 pm Kristne gjorde ikke det :lol:
Kristne gikk bevisst inn for å brenne kulturskatter slik at "hedningene" skulle tro gudene deres hadde forlatt dem. Så og si hele vår historie ble brent på bålet for å fremme den griske og sjalu ørkenguden til jødene.

Når de oppnådde makt etter Konstantin og Theodosious, så begynte et tusenårlangt drapsregime hvor alle som ikke bekjente seg til "den rette tro" ble halshugd og brent på bålet, samtidig som kirken overdro nesten all privat eiendom i Europa til sin egen private forlystelse.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»