Støtte til FriDiskusjon

Ris og Ros
Svar
Brukeravatar
Luna_mendax

Re: Støtte til FriDiskusjon

Legg inn av Luna_mendax »

4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 4:34 pm reklamering andre steder.

hva med å reklamere på VGD :lol:

Brukeravatar
Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 4:34 pm Det er allerede kommet til folk her som ikke var på vgd, hvor mange er ikke lett å si, kanskje 100 til 200 så langt.

Som jeg har nevnt tidligere, penger som kommer inn vil bli brukt til reklamering andre steder. Det som derimot drar inn folk er når tråder her deles av brukerene selv, det være seg på FB, Twitter etc.

Jeg kan se hvor folk klikker seg inn hit fra og dette hjelper veldig på, med andre ord, del en link i blandt og DU er med på å få inn folk hit.
Twitterkontoen til forumet har for eksempel kun 215 følgere, vi burde klart å få den opp til 500. GoingKronos er flink til å dele lenker fra forumet ifm spilltipsene sine, kanskje flere av oss burde bli flinkere til å dele fra forumet i diverse sosiale medier.

Brukeravatar
4pLaY
Site Admin
Sted: Sandnes

Legg inn av 4pLaY »

Lew_Ashby skrev: tir okt 05, 2021 4:44 pm
4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 4:34 pm Det er allerede kommet til folk her som ikke var på vgd, hvor mange er ikke lett å si, kanskje 100 til 200 så langt.

Som jeg har nevnt tidligere, penger som kommer inn vil bli brukt til reklamering andre steder. Det som derimot drar inn folk er når tråder her deles av brukerene selv, det være seg på FB, Twitter etc.

Jeg kan se hvor folk klikker seg inn hit fra og dette hjelper veldig på, med andre ord, del en link i blandt og DU er med på å få inn folk hit.
Twitterkontoen til forumet har for eksempel kun 215 følgere, vi burde klart å få den opp til 500. GoingKronos er flink til å dele lenker fra forumet ifm spilltipsene sine, kanskje flere av oss burde bli flinkere til å dele fra forumet i diverse sosiale medier.
Det er ikke jeg som styrer den Twitter kontoen, så her får de som gjør det svare for seg.

Yep, hadde alle delt slik han gjør, hadde man fått inn en god del mennesker, en får mer igjen for det en allverdens annen reklame.

Brukeravatar
Tjaaah

Legg inn av Tjaaah »

4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 4:51 pm Yep, hadde alle delt slik han gjør, hadde man fått inn en god del mennesker, en får mer igjen for det en allverdens annen reklame.
Jeg trodde de fleste her var som meg, og henger på FD fordi man ikke skjønner dette med nymotens sosiale medier.
Moralens vokter.

Brukeravatar
4pLaY
Site Admin

Legg inn av 4pLaY »

Tjaaah skrev: tir okt 05, 2021 4:52 pm
4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 4:51 pm Yep, hadde alle delt slik han gjør, hadde man fått inn en god del mennesker, en får mer igjen for det en allverdens annen reklame.
Jeg trodde de fleste her var som meg, og henger på FD fordi man ikke skjønner dette med nymotens sosiale medier.
Jeg bruker forum fordi jeg skjønner hvordan sosiale medier fungerer, både for brukere og hva som skjer på "bakrommet" med innsamling av din data. Mye jeg kunne nevnt om det, men dette er ikke tråden for slikt.

Brukeravatar
Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 4:51 pm Det er ikke jeg som styrer den Twitter kontoen, så her får de som gjør det svare for seg.

Yep, hadde alle delt slik han gjør, hadde man fått inn en god del mennesker, en får mer igjen for det en allverdens annen reklame.
Nei siktet ikke til verken deg eller personen(e) bak kontoen. Mente at flere av oss på forumet må følge kontoen.

Brukeravatar
4pLaY
Site Admin

Legg inn av 4pLaY »

Lew_Ashby skrev: tir okt 05, 2021 5:00 pm
4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 4:51 pm Det er ikke jeg som styrer den Twitter kontoen, så her får de som gjør det svare for seg.

Nei siktet ikke til verken deg eller personen(e) bak kontoen. Mente at flere av oss på forumet må følge kontoen.
Aha, ja det burde flere gjøre :).

Brukeravatar
Tjaaah

Legg inn av Tjaaah »

4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 4:55 pm Jeg bruker forum fordi jeg skjønner hvordan sosiale medier fungerer, både for brukere og hva som skjer på "bakrommet" med innsamling av din data. Mye jeg kunne nevnt om det, men dette er ikke tråden for slikt.
Her leser jeg at du nå i praksis eier identiteten min på nett, og at jeg bare leier livet mitt gjennom patreon.

Poster også linken til nevnte patreon, sånn at jeg ikke bare spammer ned tråden med vås:

https://www.patreon.com/fridiskusjon
Moralens vokter.

Brukeravatar
AxelRudi  

Legg inn av AxelRudi »

Tjaaah skrev: tir okt 05, 2021 3:39 pm
AxelRudi skrev: tir okt 05, 2021 12:58 am Herved invitert, imotsetning til Tjaaah som ikke unner oss trøndere noenting. Vel da får han jo heller ikke bli med. Hverken på middag eller til Vegas!
Er det ikke 30-dagers angrerett på spydige innlegg lengre?
Dessverre, disse og pakken med fårete smil gitt ut da Kåren måtte gå.
Tjaaah har godkjent denne posten og funnet den uten moral.

Ale

Legg inn av Ale »

Casha ut 8k på NordicBet, så nå lukter det støtte.

Ale

Legg inn av Ale »

Startet et abonnement til 99 kr i mnd.

Bare hyggelig.

Brukeravatar
4pLaY
Site Admin

Legg inn av 4pLaY »

Lew_Ashby skrev: tir okt 05, 2021 4:25 pm Når moderatorene tilbyr private feet pics som en fordel på nivå 2/3 så skal jeg øke mine månedlige bidrag!
God ide, skal høre om ikke moderatorene vil ofre føttene sine.

Brukeravatar
lok1

Legg inn av lok1 »

Tar gjerne i mot tips om hvordan man kan få Twitter-kontoen til å bli større. Og send meg gjerne en PM, eller en DM på Twitter om du ønsker å være med å styre den.

Brukeravatar
SirOwen  
Sted: Gran Canaria

Legg inn av SirOwen »

4pLaY skrev: søn okt 03, 2021 9:41 pm
Penger som kommer inn nå vil bli brukt til flere formål, der den største blir å reklamere for forumet andre steder. Jeg er ikke helt ferdig med å sondere den beste måten å gjøre dette på enda (hvor vi får mest igjen for det)
Har hørt at reklame i pausen på Super Bowl er temmelig attraktivt 😁😁
The sea was angry that day, my friends..

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Hvor mye penger skal du ha?
AcsOnFire på VGD.
AcsOnFire på Klanens forum.
AcsOnFire på det meste.

Brukeravatar
4pLaY
Site Admin

Legg inn av 4pLaY »

AcsOnFire skrev: fre okt 08, 2021 10:37 pm Hvor mye penger skal du ha?
Jeg skal ikke ha en eksakt sum, de som ønsker å støtte siden kan gjøre det.

Brukeravatar
4pLaY
Site Admin

Legg inn av 4pLaY »

Luna_mendax skrev: tir okt 05, 2021 4:37 pm
4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 4:34 pm reklamering andre steder.

hva med å reklamere på VGD :lol:
Hvorfor ikke, jeg regner med at du betaler for gildet?

Brukeravatar
Crynix
Sted: Tønsberg

Legg inn av Crynix »

4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 11:10 pm
Lew_Ashby skrev: tir okt 05, 2021 4:25 pm Når moderatorene tilbyr private feet pics som en fordel på nivå 2/3 så skal jeg øke mine månedlige bidrag!
FD moderatorenes julekalender med hjemmeproduserte syltelabb pics? I'm down.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

lok1 skrev: tir okt 05, 2021 11:17 pm Tar gjerne i mot tips om hvordan man kan få Twitter-kontoen til å bli større. Og send meg gjerne en PM, eller en DM på Twitter om du ønsker å være med å styre den.
Spill på sex. Fungerer hver gang.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Crynix skrev: man okt 11, 2021 3:01 am
4pLaY skrev: tir okt 05, 2021 11:10 pm
FD moderatorenes julekalender med hjemmeproduserte syltelabb pics? I'm down.
Blir det en felles MOD-konto på Onlyfans?

Svar

Gå tilbake til «Ris og Ros»