Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Yesil

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Yesil »

guru skrev: søn okt 10, 2021 9:26 pm
Noen som vet status på TAA?
Klar til kamp, i følge Bascombe (journo med god kontroll).

guru

Legg inn av guru »

Varane ute i flere uker. Med Maguire også ute, kan det bli fest for Vardy. Phil Jones og Lindelöf i midten vil jeg anta? Ronaldo->Vardy kanskje?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

guru skrev: tir okt 12, 2021 7:58 pm Varane ute i flere uker. Med Maguire også ute, kan det bli fest for Vardy. Phil Jones og Lindelöf i midten vil jeg anta? Ronaldo->Vardy kanskje?
Blir vel Bailly? Jones forresten ikke inne på spillet engang

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tir okt 12, 2021 7:58 pm Varane ute i flere uker. Med Maguire også ute, kan det bli fest for Vardy. Phil Jones og Lindelöf i midten vil jeg anta? Ronaldo->Vardy kanskje?
Kan vel fort bli Viktor og Bailly i midten? - hvertfall i CL der Jones ikke er registert! Mulig Jones spiller sammen Viktor i PL for at noen skal få hvilt litt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Frister egentlig å beholde Ronaldo, spesielt om Lukaku er skadet..
Men det er vel mer å spille med hjertet enn logikken.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Ser ut til at Raphinha og Duffy stiger i pris i natt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sir-Alex skrev: tir okt 12, 2021 11:30 pm Ser ut til at Raphinha og Duffy stiger i pris i natt.
Snodig, Raphinha har jo ikke kamp til helga. Mange som kaster bort et bytte der.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Deila skrev: søn okt 10, 2021 10:11 pm Tenker at Torres må ut av mitt lag i hvert fall, men er det dumt før Burnley?
Veldig gøy det, mtp at jeg lurer på å ta inn Torres.

Jota skal ut, jeg har lyst på noe City, men bør kanskje bare safe med Grealish…

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Deilig at man kom seg helt bort fra United, med alt skadetrøbbelet vet jeg ikke om jeg hadde taklet dobbel skuffelse.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ståa per nu på WC

Ramsdale - Foster
Azpi - Chilwell - Cancelo - Livramento - White
Saka - Salah - Raphinha - Mbuemo - Foden
Ronaldo - Antonio - Davis
2,5 i banken.

Bør vel kjøre uten Ronaldo og inn med Lukaku, men det kan gjøres på et bytte GW9 også.. Jimenez istedenfor Antonio?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kjenner jeg angrer litt på at jeg beholdt White framfor Duffy. Ørlite billigere og langt farligere på dødball. White bedre program i nærmeste framtid og plassen til Duffy ikke sikker når Webster og Lamptey har returnert.

Vi får se om jeg bommet grovt, de er uansett normalt forsvarer nr 4 på laget mitt.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Lew_Ashby skrev: ons okt 13, 2021 9:48 am Kjenner jeg angrer litt på at jeg beholdt White framfor Duffy. Ørlite billigere og langt farligere på dødball. White bedre program i nærmeste framtid og plassen til Duffy ikke sikker når Webster og Lamptey har returnert.
Er det jeg som har fått i meg for få kopper kaffe eller argumenterer du mot ditt syn her? :D

EDIT: Etter en ny gjennomlesning ser det ut som det var kaffen, ja.
Sist redigert av Mysterio19 den ons okt 13, 2021 9:54 am, redigert 1 gang totalt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

HeskeyTime skrev: ons okt 13, 2021 9:07 am Deilig at man kom seg helt bort fra United, med alt skadetrøbbelet vet jeg ikke om jeg hadde taklet dobbel skuffelse.
Er det ikke bare Varane som er ute, i tillegg til Maguire svært usikker?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Yesil skrev: ons okt 13, 2021 9:53 am
HeskeyTime skrev: ons okt 13, 2021 9:07 am Deilig at man kom seg helt bort fra United, med alt skadetrøbbelet vet jeg ikke om jeg hadde taklet dobbel skuffelse.
Er det ikke bare Varane som er ute, i tillegg til Maguire svært usikker?
Jo, men det holder til at vi taper 2-0 til helga og tar 1p de neste 3 kampene.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mysterio19 skrev: ons okt 13, 2021 9:53 am Er det jeg som har fått i meg for få kopper kaffe eller argumenterer du mot ditt syn her? :D

EDIT: Etter en ny gjennomlesning ser det ut som det var kaffen, ja.
Haha, synes ikke du var langt unna å ha rett ihvertfall. Glemte å legge til det viktigste, at jeg mistenker at Duffy nå er fast for Brighton med alle friske, og at han uansett spiller mye mtp at han spiller dersom en av Lamptey, Dunk, Veltman og Webster er ute. Alle 4 vil sjeldent være friske samtidig. Han bør være klart foran Burn nå. Veltman kan vel også flyttes opp om Cucurella er ute, og åpner plass til Duffy blant de 3 bakerste.

Oppsummert gjør Duffy sine ekstremegenskaper på offensiv dødball at jeg angrer litt!

Yesil

Legg inn av Yesil »

HeskeyTime skrev: ons okt 13, 2021 9:59 am
Yesil skrev: ons okt 13, 2021 9:53 am
HeskeyTime skrev: ons okt 13, 2021 9:07 am Deilig at man kom seg helt bort fra United, med alt skadetrøbbelet vet jeg ikke om jeg hadde taklet dobbel skuffelse.
Er det ikke bare Varane som er ute, i tillegg til Maguire svært usikker?
Jo, men det holder til at vi taper 2-0 til helga og tar 1p de neste 3 kampene.
Det kan jo være, men så gode er ikke Maguire og Varane at det vil bli noen stor svekkelse. Ikke akkurat bunnsolid så langt med den duoen heller. Av det jeg har sett denne sesongen, har svensken vært den beste. Og er vel ikke helt usannsynlig at Maguire blir klar?

Men okei, jeg lurte egentlig bare på om det var flere skadeproblemer som jeg ikke hadde fått med meg.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hvor løk er det å gå med Ronaldo denne gw når Lukaku kanskje er risikabel for så å bytte til GW9?

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Megapixsel skrev: ons okt 13, 2021 1:02 pm Hvor løk er det å gå med Ronaldo denne gw når Lukaku kanskje er risikabel for så å bytte til GW9?
Jeg beholder nok Ronaldo i denne, for så å gå til Lukaku i neste. Tror uansett ikke Chelsea skal få det så fryktelig enkelt mot Brentford.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Noe nytt angående skaden til Jota?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

TAA er tilbake i trening

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

TheIceman10 skrev: ons okt 13, 2021 1:05 pm
Megapixsel skrev: ons okt 13, 2021 1:02 pm Hvor løk er det å gå med Ronaldo denne gw når Lukaku kanskje er risikabel for så å bytte til GW9?
Jeg beholder nok Ronaldo i denne, for så å gå til Lukaku i neste. Tror uansett ikke Chelsea skal få det så fryktelig enkelt mot Brentford.
Tror det blir sånn her og.
Hva gjør dere med Antonio?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Kastet ut Antonio for Vardy nettopp.
Er på wildcard.

Troppen ser da slik ut i skrivende stund:

Sanchez - Foster
TAA - Dias - Chilwell - Pinnock - Livramento
Salah - Raphinha- Mbeumo - Saka - Townsend
Vardy - Lukaku - Hwang

Kvittet meg med Steele, Rüdiger, Coufal, Omobamidele, Gray, Benrahma, Jota, Ings og Antonio.
Null i banken.
Har jeg gått fem på eller i en haug med feller, som dere kan se?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Ikke gitt at Ravanelli velger å bruke Foster...

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

urbeka skrev: ons okt 13, 2021 3:28 pm Ikke gitt at Ravanelli velger å bruke Foster...
Den risken er jeg villig til å ta...

eppaen

Legg inn av eppaen »

Hvorfor Townsend foran Gray?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Kun pga akkurat ikke råd til Gray!

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Megapixsel skrev: ons okt 13, 2021 1:43 pm
TheIceman10 skrev: ons okt 13, 2021 1:05 pm
Megapixsel skrev: ons okt 13, 2021 1:02 pm Hvor løk er det å gå med Ronaldo denne gw når Lukaku kanskje er risikabel for så å bytte til GW9?
Jeg beholder nok Ronaldo i denne, for så å gå til Lukaku i neste. Tror uansett ikke Chelsea skal få det så fryktelig enkelt mot Brentford.
Tror det blir sånn her og.
Hva gjør dere med Antonio?
Beholder.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


guru

Legg inn av guru »

Sodajr skrev: ons okt 13, 2021 5:36 pm
Nydelig! Jota starter nok på benk, men kan fint komme inn å score. Viktigst at TAA er klar.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Megapixsel skrev: ons okt 13, 2021 9:28 am Ståa per nu på WC

Ramsdale - Foster
Azpi - Chilwell - Cancelo - Livramento - White
Saka - Salah - Raphinha - Mbuemo - Foden
Ronaldo - Antonio - Davis
2,5 i banken.

Bør vel kjøre uten Ronaldo og inn med Lukaku, men det kan gjøres på et bytte GW9 også.. Jimenez istedenfor Antonio?
Bra utkast. Ville byttet til Lukaku allerede nå. Tør du å gå uten Trent?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»