WWE 2021

Svar
CPMunk

Re: WWE 2021

Legg inn av CPMunk »

Jeg er for all in med Shayna nå. Det er alt for sent, men heller sent enn aldri. Shyana skulle egentlig stått klar i det Ronda var på vei ut døren. Selv om hun ble booket riktig i NXT den tiden da.
Liker også mønsteret her, tar ut Nia Jax, tar ut Eva Marie og nå tar ut Charlotte. Det de har til felles er at IWC ikke liker dem.

Grotu

Legg inn av Grotu »

Ha Gable Steveson? Det var da fryktelig tidlig. Tydlig at management har store planer for han.
Digger Ridge Holland så skal bli deilig å se hvordan han gjør det. Xia Li bringer forhåpentligvis noe nytt til Womens Division.
Forhåpentlig vis dropper Charlotte og Becky beltene snarest for jeg klarer ikke tittel bytter.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nok en gang flere tag team/grupper som blir splittet. Skjønner det ikke.

Ellers er det vel bare å legge ned hele den kvinnelige tag team divisjonen. Er det noen lag igjen der nå..?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Hvorfor i huleste splitte opp Shotzi og Nox???

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

ElGuaje skrev: tir okt 05, 2021 12:55 pm Nok en gang flere tag team/grupper som blir splittet. Skjønner det ikke.

Ellers er det vel bare å legge ned hele den kvinnelige tag team divisjonen. Er det noen lag igjen der nå..?
Det er ET TAG TEAM igjen i kvinnedivisjonen, og det er Nikki A.S.H og Rhea Ripley, som er tag team champs. Og de er et "odd couple" tag team de og.

..

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Grotu skrev: tir okt 05, 2021 11:53 am Forhåpentlig vis dropper Charlotte og Becky beltene snarest for jeg klarer ikke tittel bytter.
Enig, det blir så useriøst. Mye derfor prestisjen på titlene er som de er. Skulle bare hatt 2 unike navn på beltene, samme går for mens tag også.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er spent på Roman sin reaksjon til Usos til RAW. Kommer Hyeman til å bytte side allerede nå i oktober?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tir okt 05, 2021 5:03 pm Er spent på Roman sin reaksjon til Usos til RAW. Kommer Hyeman til å bytte side allerede nå i oktober?
Usos er på SD..?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Haha, jeg ser det jeg vil se tydeligvis. Street Profits stikker til RAW da.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Utifra Goldbergs elendige promo håper jeg han får låne glocken til Arn. Ser ikke for meg han dreper Bobby først om det kun er fists.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jeg liker Joe Gacy

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Godt de ikke lot Parker se ut som Brock Lesnar fra wish. Blir gøy å se hvordan han gjør det i NXT allerede. Ikke helt Gable push da.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons okt 06, 2021 2:29 pm Jeg liker Joe Gacy
Han er irriterende som legoklosser på gulvet, men det er noe ved han ja.

Men altså. Glem alle på NXT. Tony D'Angelo for alle penga fremover.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Noen som vet greien med å kalle denne Smackdown for sesong premiere når vi ikke får roster skift før om 2 uker?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: søn okt 10, 2021 12:11 am Noen som vet greien med å kalle denne Smackdown for sesong premiere når vi ikke får roster skift før om 2 uker?
Generelt rart når det ikke er noen «sesong» i WWE. Så man føler jo at de bare finner på sesongstart når de føler for det.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: søn okt 10, 2021 12:11 am Noen som vet greien med å kalle denne Smackdown for sesong premiere når vi ikke får roster skift før om 2 uker?
Sesongpremiere for kanalen som sender Smackdown. Er det samme på denne tiden av året hvert år. Husker sesongpremieren for to år siden, det var når Kofi ble slaktet av Brock Lesnar på 15 sekunder eller hva det var.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Lilleborg skrev: søn okt 10, 2021 8:55 am
CPMunk skrev: søn okt 10, 2021 12:11 am Noen som vet greien med å kalle denne Smackdown for sesong premiere når vi ikke får roster skift før om 2 uker?
Sesongpremiere for kanalen som sender Smackdown. Er det samme på denne tiden av året hvert år. Husker sesongpremieren for to år siden, det var når Kofi ble slaktet av Brock Lesnar på 15 sekunder eller hva det var.
Ja og det var da første episdoe på Fox. Så den er grei. Men da er det ca et år intervaller på disse 6 dagers sesongpausene?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Mildt sagt merkelig at Championship match kontrakten plutselig ble en MITB kontrakt uten noe forklaring, men whatever, kul twist å ende showet på

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Hadde dette skjedd på main show ville jeg ikke latt det passere slik jeg føler det gjør i NXT da de ikke har noe form for MITB. Skulle då ønske at dette ble opplyst før vinneren ble kåret.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Smackdown kan det å levere bra TV. Storyen mellom Brock, Roman og Paul er noe av det beste jeg har sett i det site. Bare hele mysteriet om hvor Paul Heyman gjør hele storyen for min del.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: søn okt 17, 2021 1:12 am Bare hele mysteriet om hvor Paul Heyman gjør hele storyen for min del.
Paul Heyman får virkelig ikke nok ros for det han gjør på kamera.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jeg burde lært. Men jeg lærer faen meg aldri. WWE klarte faktisk å gi meg trua på at de hadde en plan for Shayna Baszler... men neida. Taper mot jævla Doudrop i semifinalen i turneringen. En utmerket mulighet til å pushe Baszler ved å la henne vinne turneringen. But noooo.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Kan då være de har andre planer for henne som ikke passer inn i QOTR, men ikke ha troen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Mansoor er vel den eneste som får lov til å vinne i eget hjemland/by i WWE

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

King Xavier :D

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Sodajr skrev: tor okt 21, 2021 9:13 pmKing Xavier :D
Helt på trynet, selvfølgelig. Ikke at Xavier er konge, men måten de behandler Finn Balor på. Denne turneringen var selvskreven for han. Men han fortsetter å tape viktige kamper. Fint det, WWE.

Ellers et ganske så ålreit show faktisk. Edge og Seth Rollins var AMAZING!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Lilleborg skrev: fre okt 22, 2021 8:01 am
Sodajr skrev: tor okt 21, 2021 9:13 pmKing Xavier :D
Helt på trynet, selvfølgelig. Ikke at Xavier er konge, men måten de behandler Finn Balor på. Denne turneringen var selvskreven for han. Men han fortsetter å tape viktige kamper. Fint det, WWE.

Ellers et ganske så ålreit show faktisk. Edge og Seth Rollins var AMAZING!
Kanskje den aller beste PPV hittil i år etter min mening. Gode kamper,god oppbygging til kampene - ingen kontroversielle avslutninger. Eneste kjipe er jo at det er i møkkalandet hvor blant annet da de kvinnelige bryterne må bryte i tights og store t-skjorter.....

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Veldig bra Saudi show faktisk. Goldberg botchet ikke heller. Når Finn Balor har vært Prince så lenge nå, kunne man lett hatt en solid story på at han nå endelig er blitt King Balor. Men neida, sløs det vekk på Woods som kommer til å bli glemt som KOTR vinner.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: fre okt 22, 2021 8:01 am
Sodajr skrev: tor okt 21, 2021 9:13 pmKing Xavier :D
Helt på trynet, selvfølgelig. Ikke at Xavier er konge, men måten de behandler Finn Balor på. Denne turneringen var selvskreven for han. Men han fortsetter å tape viktige kamper. Fint det, WWE.

Ellers et ganske så ålreit show faktisk. Edge og Seth Rollins var AMAZING!
For noe tullball, ingen andre enn Xavier hadde vært en akseptabel vinner her. Enig i at måten de behandler Balor på er helt på trynet, så for min del skulle han aldri vært i turneringen til å begynne med, ga han nada. Skulle heller sett Sami komme seg til finalen, og tape mot Xavier. Uansett, ENDELIG!

Rollins vs Edge var helt fantastisk ja, en herlig trilogi de fikk ut av dette her. Spent på hva neste for Edge på RAW blir nå, AJ? Ja takk isåfall

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Vent litt. Stikker Becky til RAW med tittelen nå?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»