Overtakelse - Newcastle United

Svar
WaltonBR

Re: Overtakelse - Newcastle United

Legg inn av WaltonBR »

WaltonBR skrev: man okt 11, 2021 11:28 pm
WaltonBR skrev: man okt 11, 2021 11:23 pm
TerryMcDermott skrev: man okt 11, 2021 12:55 pm

--- Vi var ikke fryktelig langt fra at DIC og nettopp Staveley var de som tok over i stedet for FSG,og da hadde det vært få LFC-supportere her inne i dag - for man hadde jo da selvfølgelig ikke fulgt klubben lenger ;)

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-21785694
Det er var jo bare bullshit. Nok en "ikkesak" fra clickbaiterne i Liverpool Echo.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 11:06 pm
Vel jeg er nå ærlig med hva jeg mener om eierne mine. Er jeg positiv syns du? Vis gjerne til hvor jeg ytrer at jeg er det. Desperat er jeg på langt nær, men jeg merker enkelte Liverpool fans blir der så sant det blir nevnt noe negativt om klubben deres.
Opp igjennom årene så har du fremstått som relativt fornøyd med tingenes tilstand, og du har jo tilgangs forsvart sidene ved egen klubb som direkte kan relateres til eiernes mer skyggefulle sider. Ellers er det helt greit å dra frem negative sider ved Liverpool, men prøv da i det minste å dra frem ting som faktisk stemmer, og som ikke er plukket fritt fra blue moon eller lignende ekkokammer. Det er masse å ta Liverpool på, men dessverre lite som i tillegg fremstiller din egen klubb og ikke minst eierne i ett bedre lys.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Når det diskuteres spillere til dette Newcastle-prosjektet så må vel Gini Wijnaldum være en av de aller øverst på lista. Lacazette, Ramsey, Lingard er vel andre som er temmelig klassiske til et slikt oppsett i starten vil jeg tro.

milanB

Legg inn av milanB »

markantovertak skrev: tir okt 12, 2021 9:12 am Når det diskuteres spillere til dette Newcastle-prosjektet så må vel Gini Wijnaldum være en av de aller øverst på lista. Lacazette, Ramsey, Lingard er vel andre som er temmelig klassiske til et slikt oppsett i starten vil jeg tro.
Tja, kanskje også Ox for rundt en halv milliard burde innlemmes i prosjekt Newcastle.

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 5:00 pm
Rensenbrink82 skrev: man okt 11, 2021 2:40 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:55 pm
Prøver igjen, jeg er ikke så viktig. Hva Liverpool-supporterne gjør? De sørger blant annet for at det aldri kommer til å bli lignende eiere som i City i klubben. Staveley har jo prøvd seg (jmf McD sitt innlegg over her (fryktelig harelabb-journlistikk av Echo men...), det gikk ikke.
Skal vel ikke mer enn rundt 10 års tid tilbake hvor en eller annen rik asiat var linket til å bli ny eier for Pool, hvorpå halve VGD-Poolgjengen hadde seig væske rennende nedover låra med tanke på alle de dyre stjernene de endelig da kunne kjøpe.. At Pool liksom er så annerledes er bra naivt å tro.
Nå ble det riktignok ikke noe av denne You never WOK alone eieren, så visse Poolfans kan fortsatt sitte her og liksommoralisere over andre fæle eiere, og være angivelig plutselig veldig opptatt av menneskerettigheter.
Når du ikke skjønner forskjellen på å være eid av en riking med private midler og det å være eid av en morderstat så illustrerer du nettopp problemet med City- og Newcastle-supporterne.

Dvs, jeg tror ikke at man ikke skjønner forskjellen. Man er bare desperat etter å finne unnskyldninger for å ikke måtte fordømme det man egentlig vet er forkastelig. Så da bedriver man whataboutism til den store gullmedalje.
Har denne "morderstaten" drept noe flere enn oss de siste årene med alle angrepskrigene vi har vært med på ?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 9:47 am
oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 5:00 pm
Rensenbrink82 skrev: man okt 11, 2021 2:40 pm

Skal vel ikke mer enn rundt 10 års tid tilbake hvor en eller annen rik asiat var linket til å bli ny eier for Pool, hvorpå halve VGD-Poolgjengen hadde seig væske rennende nedover låra med tanke på alle de dyre stjernene de endelig da kunne kjøpe.. At Pool liksom er så annerledes er bra naivt å tro.
Nå ble det riktignok ikke noe av denne You never WOK alone eieren, så visse Poolfans kan fortsatt sitte her og liksommoralisere over andre fæle eiere, og være angivelig plutselig veldig opptatt av menneskerettigheter.
Når du ikke skjønner forskjellen på å være eid av en riking med private midler og det å være eid av en morderstat så illustrerer du nettopp problemet med City- og Newcastle-supporterne.

Dvs, jeg tror ikke at man ikke skjønner forskjellen. Man er bare desperat etter å finne unnskyldninger for å ikke måtte fordømme det man egentlig vet er forkastelig. Så da bedriver man whataboutism til den store gullmedalje.
Har denne "morderstaten" drept noe flere enn oss de siste årene med alle angrepskrigene vi har vært med på ?
Jeg registrerer at du synes det er helt greit at et diktatur som dreper homofile, stenger damene inne og ellers praktiserer sharia når de ikke dreper kritikere av staten også utenfor landets egne grenser kan eie en fotballklubb i PL.

Med begrunnelsen «det er så mange andre land som gjør så mye fælt». Mulig det, men eier de PL-klubber?
Er det greit for deg hvis Anders. B. Breivik blir eier av en PL-klubb? Det er jo så mange andre terrorister som har gjort mye fælt…

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Jeg synes dog at hykleriet til folk er ganske morsomt. Norge er et land som selger våpen og driver handel med SA og resten av IS-landene i GCC.

Du har Erna Solberg som deltar i Pride samtidig som hun sender kondolanser til SA når kongen dør.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Knaxern skrev: tir okt 12, 2021 4:50 pm Jeg synes dog at hykleriet til folk er ganske morsomt. Norge er et land som selger våpen og driver handel med SA og resten av IS-landene i GCC.

Du har Erna Solberg som deltar i Pride samtidig som hun sender kondolanser til SA når kongen dør.
Det er en forskjell. Veldig synd at du ikke klarer å se det.

Man sender kondolanser når folk dør. Det er folkeskikk. Selv om de som dør er noen jævler så har de sannsynligvis noen som er glad i de.

Sharpix

Legg inn av Sharpix »

Det blir fort sort hvitt tenkning i en tråd som handler om Newcastle ...

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Knaxern skrev: tir okt 12, 2021 4:50 pm Jeg synes dog at hykleriet til folk er ganske morsomt. Norge er et land som selger våpen og driver handel med SA og resten av IS-landene i GCC.

Du har Erna Solberg som deltar i Pride samtidig som hun sender kondolanser til SA når kongen dør.
Så du ser ikke forskjellen på å sende en kondolanse til en diktator og det å lede et dikatur? Hvor man blant annet dreper en utenlandsk journalist på en av sine egne ambassader?

Og hvor mange PL-klubber eier egentlig den norske stat? Hvor mange har de prøvd å kjøpe?
Eller holder de seg helt unna den typen involvering?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

LD-Johnson skrev: ons okt 13, 2021 9:26 am
oddvar_kjempebra skrev: ons okt 13, 2021 9:24 am
LD-Johnson skrev: tir okt 12, 2021 4:45 pm

Ah du registrerer at jeg syntes det er greit fordi jeg stilte deg spørsmål om vi er så jævlig mye bedre. Haha snakk om nedsnødd tulling.
Hvis du ikke synes det er greit hvorfor stilte du spørsmålet da? Jeg hadde jeg ikke sagt noe om at vi andre var så jævlig mye bedre.
Et total neddsnødd spørsmål fra deg mao.

Og du unngår jo det viktige spørsmålet: Er det greit for deg at morderstaten Saudia-Arabia tar over en PL-klubb eller er det ikke?
"Og du unngår jo det viktige spørsmålet" Sier han som aldri svarte på spørsmålet han fikk. Ble vist ubehagelig for deg dette.
Hvilket spørsmål var det jeg ikke svarte på? Gjenta det gjerne så skal jeg svare. Men spørsmålet "er vi så jævlig mye bedre" svarte jeg på. Men jeg gjentar gjerne svaret mitt hvis du ønsker det.

Og så kan jo du svare på spørsmålet du fikk.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

k9b skrev: ons okt 13, 2021 8:14 am
Man sender kondolanser når folk dør. Det er folkeskikk. Selv om de som dør er noen jævler så har de sannsynligvis noen som er glad i de.
Dette handler ikke om folkeskikk, men om geopolitikk. Det er null folkeskikk i å sende kondolanser til diktatorer, massemordere og menneskeforbrytere.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

oddvar_kjempebra skrev: ons okt 13, 2021 9:27 am
Så du ser ikke forskjellen på å sende en kondolanse til en diktator og det å lede et dikatur? Hvor man blant annet dreper en utenlandsk journalist på en av sine egne ambassader?

Og hvor mange PL-klubber eier egentlig den norske stat? Hvor mange har de prøvd å kjøpe?
Eller holder de seg helt unna den typen involvering?
Hæ? Jeg synes begge deler er like ille jeg, så denne stråmannen din er er på tur.

Jeg mener bare at man burde stille opp mer mot det snusket man driver sammen med SA og resten av GCC enn å bare hyle opp når de kjøper en fotballklubb.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

LD-Johnson skrev: ons okt 13, 2021 10:29 am
oddvar_kjempebra skrev: ons okt 13, 2021 9:30 am
LD-Johnson skrev: ons okt 13, 2021 9:26 am

"Og du unngår jo det viktige spørsmålet" Sier han som aldri svarte på spørsmålet han fikk. Ble vist ubehagelig for deg dette.
Hvilket spørsmål var det jeg ikke svarte på? Gjenta det gjerne så skal jeg svare. Men spørsmålet "er vi så jævlig mye bedre" svarte jeg på. Men jeg gjentar gjerne svaret mitt hvis du ønsker det.

Og så kan jo du svare på spørsmålet du fikk.
"Jeg registrerer at du synes det er helt greit at et diktatur som dreper homofile, stenger damene inne og ellers praktiserer sharia når de ikke dreper kritikere av staten også utenfor landets egne grenser kan eie en fotballklubb i PL."

Dette var pisset jeg fikk servert etter jeg spurte deg om vi var så jævlig mye bedre enn denne "morderstaten" med tanke på all nedslaktingen vi har stått for i Midtøsten de siste årene.

Burde "oljefondet" eller morderfondet som vi kan kalle det bli kastet ut av alle landene vi har investert i?
Hvis du hadde lært deg å lese så vill du se at jeg også svarte på spørsmålet ditt.
Jeg svarte:

-Med begrunnelsen «det er så mange andre land som gjør så mye fælt». Mulig det, men eier de PL-klubber?


Det burde være selvforklarende.

Det er påfallende at du fremdeles vrir deg unna å svare på et så enkelt spørsmål som om du synes det er greit at Saudia-Arabia eier en PL-klubb. Du har fått flere sjanser.

Spørsmålet ditt med oljefondet skjønner jeg ikke. Man kan stille spørsmålstegn ved noen av oljefondets investeringer, men å sammenligne rettstaten Norge og morderstaten Saudia-Arabia i en slik sammenheng blir jo veldig spesielt.

Dessuten har jeg sagt at ingen land burde ha majoritets-eierandler i fotballklubber. Så jeg ville vært kritisk til om oljefondet hadde tatt kontrollen over Newcastle også. Men det hadde uansett vært mye bedre enn at Saudia-Arabia gjør det.

Forøvrig er oljefondet et investeringsfond som kun tar minoritetsandler i selskaper. Ikke som Saudia-Arabias fond som tar majoriteteeiendeler. Som i Newcastle United f.eks.

Ikke er oljefondet kontrolert av en diktator heller.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Knaxern skrev: ons okt 13, 2021 10:51 am
oddvar_kjempebra skrev: ons okt 13, 2021 9:27 am
Så du ser ikke forskjellen på å sende en kondolanse til en diktator og det å lede et dikatur? Hvor man blant annet dreper en utenlandsk journalist på en av sine egne ambassader?

Og hvor mange PL-klubber eier egentlig den norske stat? Hvor mange har de prøvd å kjøpe?
Eller holder de seg helt unna den typen involvering?
Hæ? Jeg synes begge deler er like ille jeg, så denne stråmannen din er er på tur.

Jeg mener bare at man burde stille opp mer mot det snusket man driver sammen med SA og resten av GCC enn å bare hyle opp når de kjøper en fotballklubb.
Nå er det jeg som må si Hæ?

Du synes det er like ille å sende en kondolanse til en diktator som det er å lede et diktatur?

Og jeg lurer på hvor du har vært hvis du mener at man ikke har hylt opp om alt det andre SA bedriver. Problemet er å få gjort noe med det. Å faktisk kunne legg press på SA. I mange sammenheng viser det seg vanskelig. Ofte fordi politikere er feige.

Men i denne situasjonen kunne PL, helt uten å få hjelp av politikere sagt nei til SA. Men det de gjorde ikke det.

Men klager du på PL? Nei. Du klager på at fotballfans reagerer på det. Fordi det er mye annet SA også bedriver som er kritikkverdig. Snakk om å sette ting på hodet.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

oddvar_kjempebra skrev: ons okt 13, 2021 11:32 am
Nå er det jeg som må si Hæ?

Du synes det er like ille å sende en kondolanse til en diktator som det er å lede et diktatur?

Og jeg lurer på hvor du har vært hvis du mener at man ikke har hylt opp om alt det andre SA bedriver. Problemet er å få gjort noe med det. Å faktisk kunne legg press på SA. I mange sammenheng viser det seg vanskelig. Ofte fordi politikere er feige.

Men i denne situasjonen kunne PL, helt uten å få hjelp av politikere sagt nei til SA. Men det de gjorde ikke det.

Men klager du på PL? Nei. Du klager på at fotballfans reagerer på det. Fordi det er mye annet SA også bedriver som er kritikkverdig. Snakk om å sette ting på hodet.
Du klarer jo åpenbart ikke å diskutere uten å konstruere meninger som ikke eksisterer, så du får heller finne noen andre å surre med.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jeg merker at dette begynner å gå kraftig utover gleden min som fotballentusiast. Ja, jeg er fullstendig klar over ironien i at jeg som Chelsea-supporter sier dette først nå, men da jeg ble forelsket i Chelsea var jeg ung og uvitende. Nå som jeg bevitner hvordan stater som begår store menneskerettighetsbrudd bedriver hvitvasking gjennom fotball mister jeg mer og mer lysten på å engasjere meg. Jeg har allerede bestemt meg for å boikotte neste VM, dvs. jeg følger ikke med på kvaliken og jeg skal ikke se mesterskapet. Blir jeg på sikt nødt til å gjøre ned samme med all fotball i PL? Huff...

startelver

Legg inn av startelver »

Vi må bare venne oss til at Newcastle er der oppe sammen med City, Chelsea og Liverpool. De 4 store.

Hva Man United skal gjøre for å havne der aner jeg ikke. Få tak i ny coaching stab?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Knaxern skrev: ons okt 13, 2021 12:45 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons okt 13, 2021 11:32 am
Nå er det jeg som må si Hæ?

Du synes det er like ille å sende en kondolanse til en diktator som det er å lede et diktatur?

Og jeg lurer på hvor du har vært hvis du mener at man ikke har hylt opp om alt det andre SA bedriver. Problemet er å få gjort noe med det. Å faktisk kunne legg press på SA. I mange sammenheng viser det seg vanskelig. Ofte fordi politikere er feige.

Men i denne situasjonen kunne PL, helt uten å få hjelp av politikere sagt nei til SA. Men det de gjorde ikke det.

Men klager du på PL? Nei. Du klager på at fotballfans reagerer på det. Fordi det er mye annet SA også bedriver som er kritikkverdig. Snakk om å sette ting på hodet.
Du klarer jo åpenbart ikke å diskutere uten å konstruere meninger som ikke eksisterer, så du får heller finne noen andre å surre med.
Jeg spør deg et spørsmål, jeg konstruerer ikke meninger. Du skrev:

-Jeg synes begge deler er like ille jeg

Hva er det som er like ille? Det eneste som ble sammenlignet i innlegget du besvarte var jo det å sende en kondolanse til en diktator og det å være en diktator.

Hvis det ikke var dette som du synes var like ille så burde det jo være enkelt å rette opp i misforståelsen og fortelle oss hva du refererte til.

Falck

Legg inn av Falck »

Sharpix skrev: ons okt 13, 2021 9:25 am Det blir fort sort hvitt tenkning i en tråd som handler om Newcastle ...
Jeg så hva du gjorde der!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

startelver skrev: ons okt 13, 2021 1:15 pm Vi må bare venne oss til at Newcastle er der oppe sammen med City, Chelsea og Liverpool. De 4 store.

Hva Man United skal gjøre for å havne der aner jeg ikke. Få tak i ny coaching stab?
Svi av nye milliarder på storkjøp som De Beek, Sancho, Varane, samt aldrende fete kontrakter til Ronaldoer.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

TheOpiate skrev: man okt 11, 2021 11:56 pm og du har jo tilgangs forsvart sidene ved egen klubb som direkte kan relateres til eiernes mer skyggefulle sider.
Javel? Du kommer med spenstige påstander nå. Jammen få høre da hva jeg har forsvart av eiernes skyggefulle sider da. Du har vel noe konkret å komme med regner jeg med, siden du nevner det. Passe på å fortelle sannheten nå da, for jeg har aldri forsvart noe som kan relateres til eiernes mer skyggefulle side. Så før svarer kommer så vil jeg påstå du er en feig løgner som kommer med sånne påstander.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

TrueBlue81 skrev: ons okt 13, 2021 7:10 pm
TheOpiate skrev: man okt 11, 2021 11:56 pm og du har jo tilgangs forsvart sidene ved egen klubb som direkte kan relateres til eiernes mer skyggefulle sider.
Javel? Du kommer med spenstige påstander nå. Jammen få høre da hva jeg har forsvart av eiernes skyggefulle sider da. Du har vel noe konkret å komme med regner jeg med, siden du nevner det. Passe på å fortelle sannheten nå da, for jeg har aldri forsvart noe som kan relateres til eiernes mer skyggefulle side. Så før svarer kommer så vil jeg påstå du er en feig løgner som kommer med sånne påstander.
Dette er da lett. Du har f.eks tilgangs backet eierne og klubben i saken mot UEFA hvor City ble dømt(dessverre frikjent av CAS grunnet UEFA sin egen udugelige foreldesesfrist). Du har i tillegg backet påstandene om at alle/de fleste sakene fra Football-leaks ikke er sanne og begrunnet det med at de var fabrikerte og usanne fordi de hadde blitt brakt frem i lyset av en "kriminell hacker"(som forøvrig ikke er dømt), og ved flere anledninger snakket ned og påstått at Bild publiserte disse sakene kun for å skade klubben. Kan vel kalles å forsvare eiernes skyggefulle sider...

Selv om du forsøker å fremstå noe mer nøkternt her inne på FD, så er jo store deler av VGD-innleggshistorikken din bygd opp på innlegg hvor du forsvarer klubben og eierne

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

TheOpiate skrev: ons okt 13, 2021 8:10 pm
Dette er da lett. Du har f.eks tilgangs backet eierne og klubben i saken mot UEFA hvor City ble dømt(dessverre frikjent av CAS grunnet UEFA sin egen udugelige foreldesesfrist). Du har i tillegg backet påstandene om at alle/de fleste sakene fra Football-leaks ikke er sanne og begrunnet det med at de var fabrikerte og usanne fordi de hadde blitt brakt frem i lyset av en "kriminell hacker"(som forøvrig ikke er dømt), og ved flere anledninger snakket ned og påstått at Bild publiserte disse sakene kun for å skade klubben. Kan vel kalles å forsvare eiernes skyggefulle sider...

Selv om du forsøker å fremstå noe mer nøkternt her inne på FD, så er jo store deler av VGD-innleggshistorikken din bygd opp på innlegg hvor du forsvarer klubben og eierne
Lett å lett fru Blom.
Var det dette du hadde på meg altså?
Jeg vet ikke hvor flink du er til å skille ting, men jeg sitter med et inntrykk av at du ikke helt klarer å skille fjas og reelle ting.

Backet eierne i saken mot UEFA og backet de fleste sakene fra Football-leaks? Er du sikker på at du ikke blander meg med noen andre.? Kan ikke huske at jeg har sittet å forsvart eierne i noe av dette. Det lengste jeg kan ha gått er å antyde at en får vente å sjå hva som kommer frem av en rettsak før en velger å dømme noen. Du må gjerne klaske i bordet for det og antyde at jeg da forsvarer eierne :roll:

Forsvarer klubben har jeg nok sikkert stort sett alltid gjort ja. Eierne? Der har jeg vel vært konsekvent sagt min mening om, og det gjorde jeg ganske så tidlig, uten at den type innlegg var så interessant for enkelte.

guru

Legg inn av guru »

Tipper vi får en tilsvarende oppbygning som City. De starter med å kjøpe gode spillere, men ikke de største verdensstjernene. Kanskje et par aldrende stjerner. Spillere som kan løfte dem opp på et stabilt nivå på øvre halvdel, så vil de etterhvert fylle på med bedre og bedre spillere, og i det øyeblikket de er en reell topp 4-kandidat, vil det smelle ganske hardt tror jeg. Da vil de tiltrekke seg de beste, og de vil nok ganske raskt være tittelutfordrer. Parallelt vil de nok jobbe med å få hentet inn store trenernavn.

City startet vel med spillere som Gareth Barry, Santa Cruz, Tevez, Adebaoyr, Kolo Toré, Robinho etc.

Ser det snakkes om Messi, Mbappé og Haaland. Det høres fullstendig urealistisk ut.

Yesil

Legg inn av Yesil »

TrueBlue81 skrev: tor okt 14, 2021 7:45 am Det lengste jeg kan ha gått er å antyde at en får vente å sjå hva som kommer frem av en rettsak før en velger å dømme noen. Du må gjerne klaske i bordet for det og antyde at jeg da forsvarer eierne :roll:

Forsvarer klubben har jeg nok sikkert stort sett alltid gjort ja. Eierne? Der har jeg vel vært konsekvent sagt min mening om
Du ventet på en rettsak for å konkludere med hva du synes om dokumenter som er lekket? Så fordi at UEFA ikke kunne gjøre stort pga. at ting ble foreldet, så har ikke eierne/klubben gjort noe ulovlig?

Disse dokumentene har vært tilgjengelig for alle. Lenge. Og det er også liten tvil om at disse er ekte, selv om de i teorien kan ha seg slik at noen har tuklet med millioner av dokumenter. Det finnes ingen tvil i verden om at Man City har brutt regler og trikset svært mye med diverse kontrakter og utbetalinger. Kriminalitet som normalt sett gir lange fengselsstraffer.

Kan jo tenkes at noen tolker det som et forsvar av klubb og eiere at du nekter å forholde deg til dokumentene som er hentet rett ut fra klubben og personer med tilknytting til den, og heller gjemmer deg bak at UEFA ikke hadde lov å dømme de på bakgrunn av dette pga. et latterlig regelverk.

Det tyder jo på at du ikke engang har giddet å lese disse dokumentene engang, og heller bare ventet på om UEFA hadde lov å bruke dette i retten.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Yesil skrev: tor okt 14, 2021 8:12 am
Du ventet på en rettsak for å konkludere med hva du synes om dokumenter som er lekket? Så fordi at UEFA ikke kunne gjøre stort pga. at ting ble foreldet, så har ikke eierne/klubben gjort noe ulovlig?
Som jeg skriver, det lengste jeg kan ha gått er at en fikk vente på en rettsak å da vertfall få en konklusjon på saken. Igjen så legger du frem ord som ikke er reelle og du drar dine konklusjoner på ting og tang. Det er og grunnen til at vertfall jeg sliter med å svare på alt du skriver.

Nå kommuniserer vi og i 2 tråder og du er fortsatt veldig opptatt av City Supporterne ser jeg. Vi kan holde oss til en tråd, og jeg har vertfall svart deg nå på disse viktige spørsmåla i den andre tråden.

Yesil

Legg inn av Yesil »

TrueBlue81 skrev: tor okt 14, 2021 8:43 am
Yesil skrev: tor okt 14, 2021 8:12 am
Du ventet på en rettsak for å konkludere med hva du synes om dokumenter som er lekket? Så fordi at UEFA ikke kunne gjøre stort pga. at ting ble foreldet, så har ikke eierne/klubben gjort noe ulovlig?
Som jeg skriver, det lengste jeg kan ha gått er at en fikk vente på en rettsak å da vertfall få en konklusjon på saken. Igjen så legger du frem ord som ikke er reelle og du drar dine konklusjoner på ting og tang. Det er og grunnen til at vertfall jeg sliter med å svare på alt du skriver.

Nå kommuniserer vi og i 2 tråder og du er fortsatt veldig opptatt av City Supporterne ser jeg. Vi kan holde oss til en tråd, og jeg har vertfall svart deg nå på disse viktige spørsmåla i den andre tråden.
Seriøst, hva i helvete er det du ikke forstår med spørsmålstegnet?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Yesil skrev: tor okt 14, 2021 8:48 am
Seriøst, hva i helvete er det du ikke forstår med spørsmålstegnet?
Hvorfor oppfører du deg som en 7 åring som ikke får flere is?
Vi diskuterer omtrent det samme i 2 tråder skriver jeg. Må vi det?

Jeg har og svart deg på disse spørsmåla i den andre tråden. Merkelig at disse ikke var av interesse da, sånn som du har skreket etter dem i dagesvis

Yesil

Legg inn av Yesil »

TrueBlue81 skrev: tor okt 14, 2021 8:54 am
Yesil skrev: tor okt 14, 2021 8:48 am
Seriøst, hva i helvete er det du ikke forstår med spørsmålstegnet?
Hvorfor oppfører du deg som en 7 åring som ikke får flere is?
Vi diskuterer omtrent det samme i 2 tråder skriver jeg. Må vi det?

Jeg har og svart deg på disse spørsmåla i den andre tråden. Merkelig at disse ikke var av interesse da, sånn som du har skreket etter dem i dagesvis
Den eneste som fremstår som en 7-åring her, må jo være han som ikke vet hva spørsmålstegnet betyr.

Men helt i orden, denne diskusjonen her taper du uten min hjelp, så vi får ta resten i den andre tråden. Selv om de lekkede dokumentene og ditt patetiske forsvar av disse aldri i verden er "omtrent det samme" som diskuteres der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»