Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Yesil

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Yesil »

Vet ikke om det er nevnt her, men Jota trente som normalt i dag.

TLee

Legg inn av TLee »

Liverpool slapp inn 3 mot Brentford i siste bortekamp.
Man skulle tro at også Sarr er i stand til å skape endel kvalm for Robertson og co

guru

Legg inn av guru »

urbeka skrev: tor okt 14, 2021 8:47 pm Ang Chilwell, sånn i fortsettelsen også? Starter typisk 2 av 3 kamper? Hvis Rudiger skal fortsette med litt ryggproblemer så er jeg litt usikker på beste pick.
Det som er bra med Chilwell er at han som regel enten spiller 90 minutter eller blir på benk. Da er han verdt risken spør du meg, siden han har potensiale til mange målpoeng. Hvis Rüdiger bekreftes ut, så er Chilwell høyaktuell på mitt lag. Jeg var nære å ta han inn før GW7, men feiget ut og det har kostet meg enormt.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: tor okt 14, 2021 8:44 pm
urbeka skrev: tor okt 14, 2021 8:43 pm Hvor usikker mener vi egentlig Chilwell er?
Burde starte til helgen etter forrige kamp, men vanskelig å vite med Tuchel. 70-30 sjanse for start emm.
Ser at noen spekulere i at Alonso starter p.g.a. fysikken og duellstyrken i boksene. Brentford er det dødball-lag og er vel helt i toppen på dødballmål.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jota skal være klar for kamp på lørdag (Liverpool.no)

Nevi

Legg inn av Nevi »

Hvem hadde dere tatt inn for Torres? Maks 7.0.

Zaha; selv om det er en litt vrien bortekamp mot Arsenal? Eller en fra Everton? Eller B.Silva?

Har en "død" spiller på benken. Og med Torres, Rudiger og Raph på laget ser det litt mørkt ut. Men dette bytte vil koste fire poeng. Heldigvis ser det ut som Trent og Lukaku spiller.

Deila

Legg inn av Deila »

Nevi skrev: tor okt 14, 2021 9:58 pm Hvem hadde dere tatt inn for Torres? Maks 7.0.

Zaha; selv om det er en litt vrien bortekamp mot Arsenal? Eller en fra Everton? Eller B.Silva?

Har en "død" spiller på benken. Og med Torres, Rudiger og Raph på laget ser det litt mørkt ut. Men dette bytte vil koste fire poeng. Heldigvis ser det ut som Trent og Lukaku spiller.
Jeg tok inn Mbuemo for Torres før i dag.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: tor okt 14, 2021 9:27 pm Ser at noen spekulere i at Alonso starter p.g.a. fysikken og duellstyrken i boksene. Brentford er det dødball-lag og er vel helt i toppen på dødballmål.
Det er et poeng. Samtidig mener jeg, helt uten statistikk som kan backe meg, at Chilwell er bedre rustet til å demme opp mot et 3-5-2-lag.

Alonso hadde visst også god opptreden for Spania i landslagspausen. Vi får se! Hadde jeg vært på WC tror jeg faktisk jeg hadde gått for Azpi, og ikke kun pga forrige kamp.

guru

Legg inn av guru »

Raphinha startet som forventet for Brasil. Scoret to mål, byttet ut etter 71 minutter.
Jesus startet, og byttet ut etter 60 min.

Kan det være håp?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

guru skrev: fre okt 15, 2021 6:18 am Raphinha startet som forventet for Brasil. Scoret to mål, byttet ut etter 71 minutter.
Jesus startet, og byttet ut etter 60 min.

Kan det være håp?
Tror det er håp om at Raph blir byttet inn og får 20 minutter i en jevn kamp mot Soton. City har så mange alternativer at Jesus fort blir sittende på benken der, i noe som sannsynligvis blir en overkjøring vil ikke Pep riske for mye.

Spiller selv Livramento i 90 min over Raphinha i 20 min, så får heller sistnevnte komme inn når Rudiger må stå over..

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

HeskeyTime skrev: fre okt 15, 2021 8:26 am
guru skrev: fre okt 15, 2021 6:18 am Raphinha startet som forventet for Brasil. Scoret to mål, byttet ut etter 71 minutter.
Jesus startet, og byttet ut etter 60 min.

Kan det være håp?
Tror det er håp om at Raph blir byttet inn og får 20 minutter i en jevn kamp mot Soton. City har så mange alternativer at Jesus fort blir sittende på benken der, i noe som sannsynligvis blir en overkjøring vil ikke Pep riske for mye.

Spiller selv Livramento i 90 min over Raphinha i 20 min, så får heller sistnevnte komme inn når Rudiger må stå over..
Blir litt spennende å se. Gutta fra Brasil dro vel rett til privat flyet som ventet på de etter kampen, og satte snuten mot England. Så får følge litt med hva som kommer av nyheter.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lew_Ashby skrev: fre okt 15, 2021 4:41 am Hadde jeg vært på WC tror jeg faktisk jeg hadde gått for Azpi, og ikke kun pga forrige kamp.
Tror sannelig jeg går for James, ettersom benken er høvelig bra. Blir spennende å se hva Tuchel kommer med av info..

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sir-Alex skrev: fre okt 15, 2021 11:29 am
HeskeyTime skrev: fre okt 15, 2021 8:26 am
guru skrev: fre okt 15, 2021 6:18 am Raphinha startet som forventet for Brasil. Scoret to mål, byttet ut etter 71 minutter.
Jesus startet, og byttet ut etter 60 min.

Kan det være håp?
Tror det er håp om at Raph blir byttet inn og får 20 minutter i en jevn kamp mot Soton. City har så mange alternativer at Jesus fort blir sittende på benken der, i noe som sannsynligvis blir en overkjøring vil ikke Pep riske for mye.

Spiller selv Livramento i 90 min over Raphinha i 20 min, så får heller sistnevnte komme inn når Rudiger må stå over..
Blir litt spennende å se. Gutta fra Brasil dro vel rett til privat flyet som ventet på de etter kampen, og satte snuten mot England. Så får følge litt med hva som kommer av nyheter.
Alisson og Fabinho drar rett til Madrid

guru

Legg inn av guru »

Klopp bekrefter at Jota og TAA er klar til kamp.
Smith sier Douglas Luiz og Emi Martinez vil være med i troppen til helgen.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hvordan ser folks wildcards ut nå?

Ramsdale - Foster

Chilwell - TAA - Dias - Cancelo - Livramento

Salah - Raphinha - Foden - ESR - Mount

Lukaku - Hwang - Død

0.8 ITB. Keen på å oppgradere Hwang til noe annet, men mangler f.eks. 0.1 på å få inn Toney. Armstrong til 6 millers og det kampprogrammet er også litt fristende, spesielt nå som JWP er ute de neste kampene også, men er ikke oevrbevist akkurat. Noen andre forslag til hvordan jeg kan fucke opp laget mitt?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som vet om DCL blir klar denne runden?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

urbeka skrev: ons okt 13, 2021 3:28 pm Ikke gitt at Ravanelli velger å bruke Foster...
Ravanelli? :-D

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sist Watford spilte mot Liverpool endte Sarr med 2 mål og 1 assist!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TheIceman10 skrev: fre okt 15, 2021 12:21 pm Tror sannelig jeg går for James, ettersom benken er høvelig bra. Blir spennende å se hva Tuchel kommer med av info..
Har ved flere anledninger sagt at jeg mener Chilwell er bedre alternativ enn James.

- Spilletid: James kan spille både høyre vingback og stopper,
men per nå kan både CHO og Azpi ta spilletid fra ham på vingback, Christensen, Azpi og Chalobah på høyre stopper. Ser egentlig på ham kun som aktuell som høyre vingback etter Chalobah sin elleville utvikling. CHO kan fort få spilletid i de enklere kampene, men sist fikk han starte mot venstre, noe som kan åpne for mer James på høyre i de kampene vi virkelig ønsker ham der. I de kampene vil imidlertidofte Chalobah spille høyre stopper, og gjøreat en av Tuchels viktigste menn i Azpi dytter ut James.

Chilwell er kun alternativ på vingback men kjemper i realiteten kun med Alonso på sin plass. Selv om det er en formidabel konkurrent i den posisjonen, så mistenker jeg fortsatt at Tuchel foretrekker Chilwell, noe vi så mot slutten av fjorårssesongen da Chilwell startet absolutt alt av betydning foruten FA-cupfinalen.

- Fare for innbytte: sjekket for noen uker siden, og husker ikke helt tallene nå, men Chilwell har kun blitt byttet inn 2-3 ganger siden Tuchel overtok. Enten starter han, eller så sitter han som oftest på benk i 90 min. James har derimot kommet innpå 10-12 ganger under Tuchel, og vil derfor oftere være risiko for 20 min og 1 poeng. Selvsagt kan han da få målpoeng, men tar heller 90 min fra første alternativ på benk.

- Offensive bidrag: James tar litt dødballer, særlig når Mount er ute. Han har også et tungt skudd og kommer mye til innlegg.
Etter mitt syn er Chilwell derimot langt mer målfarlig offensivt, noe vi så sist. Kunne fort hatt flere mål, og han er ekstrem på å komme seg i farlige posisjoner offensivt. Kan ikke underbygge med stats her, og husker ikke helt status sist jeg sjekket, mulig jeg tar feil.

Personlig valgte jeg som Chelsea-supporter derfor Chilwell for FPL-fornål.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Trolljegeren skrev: fre okt 15, 2021 1:52 pm
urbeka skrev: ons okt 13, 2021 3:28 pm Ikke gitt at Ravanelli velger å bruke Foster...
Ravanelli? :-D
Shit, jeg innser nå at jeg i 25 år har tenkt at Ranieri og Ravanelli er samme person. De ligner jo litt da, på både navn og hårsveis.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fabinho, Thiago, Elliot og Jones ute mot Watford. Blir interessant å se hvordan Klopp stiller opp - kanskje en oppstilling med Salah, Jota, Mane og Firmino samtidig? Tviler kanskje på det når man mangler så mange viktige defensivt på midtbanen.

Han her som har litt peil på Liverpool mener skadene gjør det mindre sannsynlig at man kjører alle 4:

urbeka

Legg inn av urbeka »

silkyglenjohnson skrev: fre okt 15, 2021 1:29 pm Hvordan ser folks wildcards ut nå?
Martinez-Steer
Azpi-Rudiger-Cancelo-Dias-Livramento
Salah-DeBruyne-Raphinha-Mbeumo-Brownhill
Lukaku-Toney-Dobbin

* Dersom Rudiger er ute går jeg allerede nå over på TAA-Son for Rudiger-DeBruyne framfor å kjøre sjansespill på spilletid med Chilwell osv, tenkte vente noen runder med det i utgangspunktet
* Tenkte også å regne litt på forventningsverdi av å droppe Lukaku + gå to billigspisser (Toney-Hwang) + gå trippel premium midt (Salah-Son-DeBruyne), før jeg bestemmer meg

guru

Legg inn av guru »

Rüdiger bekreftet UTE!

Sist redigert av guru den fre okt 15, 2021 2:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Torres ute i over 2 måneder
Zinchenko og Gündogan fit
Pep utelukker Ederson og Jesus til i morgen!
Sist redigert av Sodajr den fre okt 15, 2021 2:48 pm, redigert 1 gang totalt.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: fre okt 15, 2021 1:49 pm Noen som vet om DCL blir klar denne runden?
https://www.evertonfc.com/news/2289365/ ... -team-news

Benitez sier nei!

guru

Legg inn av guru »

Vurderer seriøst FH nå. Dette er katastrofe....

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Fuck Rudiger som ødelegger min vakre 5-2-3. Får se hvem som kommer inn av Raphinha, Luiz eller Brownhill, som benkes i den rekkefølgen. Håper på innhopp av Raphinha i det minste.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

guru skrev: fre okt 15, 2021 2:54 pm Vurderer seriøst FH nå. Dette er katastrofe....
Hvis du har 10 spillere, ikke bruk free hit. Spar denne til du har 6 spillere på grunn av FA-cup.

guru

Legg inn av guru »

HeskeyTime skrev: fre okt 15, 2021 2:56 pm
guru skrev: fre okt 15, 2021 2:54 pm Vurderer seriøst FH nå. Dette er katastrofe....
Hvis du har 10 spillere, ikke bruk free hit. Spar denne til du har 6 spillere på grunn av FA-cup.
Jada, jeg vet, er bare så frustrert, hehe :)
Kunne Tuchel i det minste ha bekreftet hvem som spiller av backene hadde det blitt enklere. Nå riskerer man bare å bytte fra Rüdiger til en annen som ikke spiller. Cancelo skulle inn denne runden, men nå er det store sjanser for at han benkes når Zinchenko er skadefri.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lew_Ashby skrev: fre okt 15, 2021 2:20 pm
TheIceman10 skrev: fre okt 15, 2021 12:21 pm Tror sannelig jeg går for James, ettersom benken er høvelig bra. Blir spennende å se hva Tuchel kommer med av info..
Har ved flere anledninger sagt at jeg mener Chilwell er bedre alternativ enn James.

- Spilletid: James kan spille både høyre vingback og stopper,
men per nå kan både CHO og Azpi ta spilletid fra ham på vingback, Christensen, Azpi og Chalobah på høyre stopper. Ser egentlig på ham kun som aktuell som høyre vingback etter Chalobah sin elleville utvikling. CHO kan fort få spilletid i de enklere kampene, men sist fikk han starte mot venstre, noe som kan åpne for mer James på høyre i de kampene vi virkelig ønsker ham der. I de kampene vil imidlertidofte Chalobah spille høyre stopper, og gjøreat en av Tuchels viktigste menn i Azpi dytter ut James.

Chilwell er kun alternativ på vingback men kjemper i realiteten kun med Alonso på sin plass. Selv om det er en formidabel konkurrent i den posisjonen, så mistenker jeg fortsatt at Tuchel foretrekker Chilwell, noe vi så mot slutten av fjorårssesongen da Chilwell startet absolutt alt av betydning foruten FA-cupfinalen.

- Fare for innbytte: sjekket for noen uker siden, og husker ikke helt tallene nå, men Chilwell har kun blitt byttet inn 2-3 ganger siden Tuchel overtok. Enten starter han, eller så sitter han som oftest på benk i 90 min. James har derimot kommet innpå 10-12 ganger under Tuchel, og vil derfor oftere være risiko for 20 min og 1 poeng. Selvsagt kan han da få målpoeng, men tar heller 90 min fra første alternativ på benk.

- Offensive bidrag: James tar litt dødballer, særlig når Mount er ute. Han har også et tungt skudd og kommer mye til innlegg.
Etter mitt syn er Chilwell derimot langt mer målfarlig offensivt, noe vi så sist. Kunne fort hatt flere mål, og han er ekstrem på å komme seg i farlige posisjoner offensivt. Kan ikke underbygge med stats her, og husker ikke helt status sist jeg sjekket, mulig jeg tar feil.

Personlig valgte jeg som Chelsea-supporter derfor Chilwell for FPL-fornål.
Flott! Spørs om man heller satser på Chilwell da!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»